Magyarország legkisebb területü kocsiállományú volánja , de méretéhez képest a külső szemlélő nagyobbnak láthatja, talán ha nincs Uti Csaba akkor feleannyi kocsival üzemegység kirendeltség lehetne Gyöngyös fennhatósága alatt nem így történt. Várok képeket infókat bármit és lehetőleg lehetnek benne Gödöllő Pásztó Jászberény Gyöngyös környéki témák is.
1) A Bosch-nál főleg NEM Volános kocsik vannak, hanem maszekok, vagy hatvanis, vagy mátrás, vagy mindkettő matricájával. Némelyiken meg egyik sincs, "szimpla" maszek. A Hatvanitól többnyire Credo van, illetve 1-1 E95 és C56, meg a helyijárat is betér a műszakváltáskor több kocsival is.
2) Melyik kettőre? :D
Kapásból 5 jutott eszembe, de aztán lehet, hogy több is van.
Szép jó napot kívánok! Valamelyik nap a héten szeretnék kinézni Hatvanba, elsősorban az alábbi gépekért. Valaki tudna rám szánni pár percet, hogy egy-két fordainfót megosszon velük kapcsolatban? Hálásan köszönöm!
Bár ha a Plasma február közepéig forgalomba állna, inkább majd akkortájt tenném tiszteletemet a városotokban, de jobb előre felkészülni. Illetve még annyit kérdeznék, hogy van-e műszakváltás Hatvanban. Márka nem számít, szóval nem csak Ikarus érdekel, de ha valahova elmegyek, akkor mindig lövök egy-két maszekot is.
Magyarország-Gyöngyös: Valós idejű utas-ismeretterjesztő rendszerek
A közbeszerzési eljárás eredménytelen a Kbt. 76. § (1) bekezdés b) pontja alapján, tekintettel arra, hogy kizárólag érvénytelen ajánlatokat nyújtottak be Swarco Traffic Hungaria Kft. és Info*Sys Kft. közös ajánlattevők.
Az egyesülésnél a veszprémiek pedig átvállalták a fürediek hitelállományát (na ja, megvolt az ára annak a sok szép 395-ösnek :)), szóval még csak azt se lehet mondani, hogy gazdálkodásilag ne lenne már 1998 óta összefűzve a két üzemegység.
Az mondjuk igaz, hogy más volánokhoz képest viszonylag kevesebb átjárás van a két üzem flottája között. Persze, kerültek át Füredről gépek Veszprémbe, de azok is csak akkor, ha Füreden már nem kellettek.
ez egy balatonfüredi kocsi volt csak hogy értsétek van ugye balaton volán veszprém és balaton volán balatonfüred elméletben ez egy cég de gyakorlatban 2 különálló vállalat azért irtam mert veszprémbe nekünk nem volt ilyen kocsink.
Nem tudom direkt írtad-e így őket, de AOA-493, AYA-103, LPU-959 nem C60-as, hanem 260-as típusok, csak Classicosítvaa vannak. Ugyanígy HLD-862 sem C60, hanem C56.22-es (méghozzá nagyon is f*szányos kis C56-os :D) GVM-120, pedig 263-as. Ha csak félregépelésről van szó, vagy a 260-ok direkt vannak így nyilvántartva, elnézést!
Fordák:
AAI-727: Hatvan-Szolnok; Hatvan-Jászfényszaru; Hatvan-Boldog-Jászfényszaru; nyáron dél és 15:40 között bárhol lehet
Errefelé új vagyok, de érdekelne, hogy valaki ki tudná-e egészíteni a HV- s járműállományomat, mivel lentebb olvastam, hogy kb. 78 db busza van a cégnek, de nekem csak az alábbi 52 db van meg a listámban. Rendszám és típus érdekelne (valamint ha tudtok, javítsatok bele abba, amit beírtam, vagy egészítsétek ki a "?"- es részeket), és ha tudtok vmelyikhez állandó fordát is, akkor azt is szívesen várom! :)