Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cápaFeri Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9410
Nos nem csoda, ha elment a lanos, ha még meg is volt piszkálva kicsit. A lacsi 1200 kg.
Előzmény: Brian63 (9406)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9409
Nem feltétlenül megy tőle tönkre.
Én a pancsolást nevezem így gyűjtőnéven.
Néha ismeretlen eredetű a nafta. (hajó pld)
Az öntögetéssel pedig gyakori szűrő csere jár, néha nagyobb bajok is vannak, hiába van akár kútról az anyag. Mire lefejtik a buszból, teherautóból akár...
Most kapásból 4 haverom jutott ebből eszembe név szerint.
Eldugult pumpák, szűrők, megálló rángató autók, az egyiknek a befecskendező is majd fél milla volt. Ezek konkrétumok.
Előzmény: Brian63 (9405)
vlevi Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9408
Attól, hogy benzint kapsz, hanem málnaszörpöt, a tetején két liter benzinnel, hogy olyan szaga legyen.
Vagy ha mégis benzin van a kannában, akkor nyugodt lehetsz, hogy a legolcsóbb 91-es oktánszámú román szutykot kapod.
Amíg 65-70ft volt az ukránoknál a gázolaj, az öcsém is kijárt tankolni, az ottani MOL kútra, de itthon kannából ő se nagyon mert venni, pedig 25éves VW-ja van.
Előzmény: Brian63 (9405)
vlevi Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9407
A turbóm semennyit :)
1.4LX
Előzmény: Törölt nick (9400)
Brian63 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9406

Még nem mértem....

Olyan 1050kg körül. (lusta vagyok a forgalmit megkeresni)

Előzmény: cápaFeri (9399)
Brian63 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9405

Kannázgatás

Miért megy ettől tönkre a motor???

Előzmény: Törölt nick (9396)
Zofren Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9404
Köszönöm válaszod. már csak azt a szervizt kell megtudnom ahova te vitted. vinném én is. :)
Előzmény: vbandit (9390)
cápaFeri Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9403

Többet eszik ennél egy lacsi, de nem panaszkodhatom. Hazafelé Horvátból autópálya/normál út aránya 4/5, tetőbox, négy személy+kb. 120 kg csomag, félúton klímával, ami nem automata, tehát állandóan ment, pályán 130-140, többin 100-110. Mért fogyasztásom 7,5. Városban megeszi a 8-8,5 lityit.

De cserébe: két ötperces pihenőt leszámítva egyvégtében tekertünk haza és úgy szálltunk ki, mintha nem 500, csak 50 km-t jöttünk volna.

Előzmény: Akelacee (9371)
romvi Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9402
Ha, még érdekel a felni akkor itt kukkold meg www.gumibomba.hu most akciós a lemezfelni a cee'd-hez
Előzmény: vbandit (9352)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9401
Igen.
Nem csecsemő, normális rendeltetésszerű használattól sem lesz semmi baja.
Kúton kell tankolni, nem uszályból vett naftát öntögetni, és kész.
Előzmény: hge1.3 (9397)
cápaFeri Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9399
Hány kg egy lanos?
Előzmény: barpi36 (9367)
vbandit Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9398
Nem van egy szűrő gyár akitől a kia megrendel 1 000 0000 db hunday&kia feliratu szűrőt...
A problémák megoldása garnciális időn belül mindigis problémás dolog leszvolt.
Előzmény: Pitbull (9392)
hge1.3 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9397

Sziasztok!

 

Akkor azt mondjátok mindenképpen érdemes valamilyen adalékot használni a dízelbe, még ha nem akarok teljesítménynövekedést akkor is?

Folyamatos, vagy csak alkalmanként (pl 5000 km) érdemes használni. Várom továbbá én is a javaslatokat, hogy kizárólag az autó kímélése miatt melyiket célszerű, mert még nekem sem volt soha dízel.

Mire megjön a gép, fel szeretnék készülni teljesen, hogy az első perctől fogva jól bánjak vele.

Ugye kb 1000 km-ig érdemes bejáratni, utána kiméletesen ugyan, de már lehet jobban hajtani.

Törölt nick Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9396
Semmi para, a kutak agyon vannak elenőrizve, az olajszőkítés már lefutott.
Ne kezdjülk megint az üza vitát.
Aki öntöget, az szokott ráfázni, szinte mindíg. ismerek jó párat, tudom. Ők sem azzal kezdték, hogy ... hajj, kannáztam, és beszart valami...
Ha pedig néha kap esetleg egy kis kenőanyagot a gázolaj, abból baj nem lehet. Az égésjavító pedig ne feledjük, hogy a motorban fejti ki hatását, az más tészta.
Az off Mágane dCi-m 185.000Km-t ment alattam, zóta már más hajtja.
Annak metabond üza adalékot adtam, mikor megvettem 100.000km-el.
Baromi nagy mákom volt vele, mert a maradék 3 hó gari hamar elfogyott.
Megjegyzem manapság már nem kockáztatnám meg, hogy használt dízelt vegyek.
Rizikós. Az előző tulaj tudtán kívül is tönkre teheti a turbót, már töbször kifejtettem.
Előzmény: zotty1 (9387)
vlevi Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9395
Ugyanerről volt szó egy másik fórumon, ahol arra jutottak, hogy elvileg márkaszervízbe sem kellene hordanod ahhoz, hogy a garancia megmaradjon, csak igazolni kellene a karbantartásokat, illetve azt, hogy a megfelelő anyagokat használták fel. Extrém esetben pl miért kellene ugrani a garanciának, ha nem a KIA szervízben cseréltetsz olajat, hanem mondjuk a Hyundai-nál dolgozik egy ismerősöd, és ott baráti áron, egy i30 olajcseréje után megcsinálja a te Ceed-ed olajcseréjét is? Csakazért ugrik a garancia, mert nem a KIA szervíz nyúlt le egy halom pénzzel?
Előzmény: Pitbull (9392)
vlevi Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9394
"A 10W40 es meg szerintem túl sűrű és csak fészintetikus a legtöbbje!"
Mi a baj azzal, hogy csak félszintetikus? Az ásványi olajnak jobb a kenőképessége, igaz a szintetikusnak meg a hőtűrése jobb.
A motoromba 10w40-es félszinti való. Igaz, csak 67ló, de 10ezer fölött pörög, teljesen szintetikusat csak a sportmotorokba szokás rakni. 100-180ló között 14-15ezres fordulatszám mellett.
A 10w40 inkább azért nem javallott, mert -20 +40 fok között használható. A 0w30-as pedig csak 30fokig! Úgyhogy azt inkább ne.
Előzmény: vbandit (9390)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9393
MPG Boost,. A folyadék.
Az kenést, és védelmet is ad.
Előzmény: Chapi (9379)
Pitbull Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9392
Gondolod hogy van KIA gyártmányú szűrő? Vannak gyári beszállítók és elfogadott beszállítók akiknek lehet a szűrőit használni a garivesztés nélkül, persze ezt nem kötik a (L)user orrára, mert ha megjelensz a gyárilag elfogadott minőségű olajjal, szűrőkkel akkor ugrik a haszon nagy része csak munkadíj az övék.
Előzmény: vbandit (9391)
vbandit Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9391
Gázolajszűrőböl csak gyárit tudsz felrakni,mert azt csak a szervizbe lehet cseréltetni,ha nem az van fent ugyis meglátják az első kötelezőnél és akkor gari ugrik...ha olyanok
Előzmény: Pitbull (9389)
vbandit Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9390
20.000 KM enként van!!!
Nekem a szerviz munka 3800Ft volt,a szűrő meg 2200...
Az olajat én vittem.
A légszűrő 4700Ft
Olajat meg érdemes valami jobbat,tuti forrásból venni.
Én 5w40 est raktam bele.
A hígabb erre az éghajlati övre tulzás(0W40, vagy a 0W30)
A 10W40 es meg szerintem túl sűrű és csak fészintetikus a legtöbbje!

Előzmény: Zofren (9386)
Pitbull Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9389
Szokásos tanácsok: megbízható kút de számlát akkor is elrakni, márkás gázolajszűrő rendszeresen cserélve, kegyszer (pl. spuri) a gázolajba.
Előzmény: zotty1 (9387)
Pitbull Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9388
Ha ők adják az olajat elképzelhető. Tudnak ám szervizek pofátlanúl számlázni az 2000 forintos olajat 5000 ftért adni stb.
Előzmény: Zofren (9386)
zotty1 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9387
Hát igen, a hazai üza pancsolás helyzetét figyelembe véve lehet hogy tényleg nagy meggondolatlanság volt a dizel, ezen én is sokat rágódtam, mivel idáig csak benzines kocsijaim voltak. Mert most még vigyorgok, hogy milyen jó nyomatékos, de aztán tényleg csak egyszer legyen gond akkor rámegy a gatyám...
Előzmény: Pitbull (9380)
Zofren Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9386
Sziasztok!

Arra lennék kiváncsi, hogy máshol mennyibe kerul 1,6 crdi 15 000 km-es szervizelése? MEg egyáltalán a dizeleseké 15 000-ként van? :) Hivtam a legkozelebbi szervizt, aholis mondtak egy árat, de nem akarom elhinni, hogy egy olajcseréért elkérnek 45K-t.
knbm Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9385
Július 20körül az MNB deviza árfolyam is 147-148 között volt
Előzmény: zotty1 (9376)
barpi36 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9384
Nem mondtam,hogy nem használok JG2(spuri)
Előzmény: Pitbull (9383)
Pitbull Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9383
Más dolog a nagytakarítás, meg más égésjavítás, legjobb az lenne ha MOL valóban gázolajat és benzint árúlna az annak kinéző folyadékok helyett. Monopol helyzetben van azt csinál amit akar.
Előzmény: barpi36 (9382)
barpi36 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9382
Nekem benzinesnél a Cataclean vált be legjobban!Csak drága,évente -félévente érdemes, át tisztítja az egész üzemanyag és kipufogó rendszert!Tavaszi nagytakarításra szoktam használni.
Előzmény: Chapi (9379)
Pitbull Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9381
Spuri 3 ezrelékben adagolva bevált. Pár deci mínusz és csendesebb motorjárás és csökken füst már ha volt.
Előzmény: Chapi (9379)
Pitbull Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9380
Hát ma még megtudod egy modern dieselben milyen rejtett szopatások vannak. CR rendszer eleve érzékeny az üzemanyag minőségére és koszra. Nem tudjuk a beszállítótól aki CR pumpát és az injektorokat gyártotta milyen minőséget követeltek meg. VTG turbok a WG-shez képest kb fele élettartamúak és nem érdemes öket felújítatni. És bónuszként ott a kettős tömegű lendkerék ami egy idő után elfárad (főleg ha vki sokat megy 400méterest és 100K feletti összeg csak maga az alkatrész. Ki van ez találva hogy ne járjon jól a (L)user. :(
Előzmény: zotty1 (9374)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!