Azon én is csodálkoztam, hogy mit vállalnak az audisok, esőben, kanyargós, dimbi-dombi autópályán 160-nal nem tudtunk sokat menni belső sávban (úgy két éve, Németország, és 320Xda).
Ami számomra rossz hír, hogy bár a Laguna-LandCrusier tengelyben már azt hittem magamról, hogy tökéletes önkontrollal rendelkezem, ugyanezen 320xda ma megmutatta, hogy sajnos nem. Nem szabad még olyan autót vennem, amiben a megengedett másfélszerese normálisnak tűnik, és a duplája sem soknak. Szóval marad az LC főautónak....
Pár éve történt velem télen, hogy jöttem haza Klagenfurtból éjszaka. A külső sávban mentem mert az A2-esen nagy havazás volt, a pályán is állt már a hó, forgatta a seggét a kanyarokban rendesen a bimmer (E60) 110-120-nál. Egyszer csak elhúzott egy Audi S6 kb. 140-160-al. Mi biztonságosan közlekedők 5 perc múlva utolértük. Mákja volt, a nyomokból ítélve megpördült párszor havas autópályán, a leállósávra felkotort hófal fogta meg az autót, így minimális kár lehetett. Ott állt az autó mellett ijedt arccal a figura, szerintem előbb értem haza mint ő mert vélhetően az eset után a 120-at sem tartotta már hazafelé.
Egy Audiban (vagy bármilyen összkerekes autóban) qrva hamar elhiszi az ember, hogy tud vezetni. Egy hátsó kerékmeghajtású BMW esetében ez azért egy hosszabb folyamat a kulturált emberek esetében mert az autó segge küldi a jeleket. :) A kevésbé kulturáltak nem figyelnek a jelekre, hamar xarrá törik a BMW-ét és átülnek az Audiba addig amíg a fenti esetet nem copyzzák le. :)
Az Audi szerintem mára egy jellegtelen, villantós, tucatautóvá vált olyan emberek számára, akik nem tudnak vezetni. Sajnos ebbe az irányba indult el a BMW is az uniformizált külső dizájnnal és az első kerékhajtással. Audit én magamtól nem vennék, ha ajándékba kapnám eladnám. Nálam Porsche a második a bimmerek után, aztán a Cuore Sportivo. A Porschénak csak egy baja van, hogy pont a VW konszern tagja, mint az Audi, az Alfák meg szétesnek. Viszont egyik sem tucatautó. A Mercik engem sohasem vonzottak. Nálam még egy kakukktojás van, a Range Rover Sport. Alapból utálok minden városi terepjárót, legyen az BMW vagy egyéb, de ez kivétel. Viszont a Range is széthullik.
Szerintem mindenki becsülje meg a régi BMW-jét (30, 34, 36, 38, 39, 46), az ezektől régebbieket pedig még inkább. Talán még a sima szívó benzines sorhatos 90, 60, 63 lesznek még klasszikusok a Bangle formavilág miatt, ha mostantól számítva 10 éven belül nem hullik szét az elektronikájuk. A CCC-k már most halnak be sorban ezekben a modellekben, maximum 8-10 évet bírnak.
Budaörsön van egy barátom, nagyon beleásta magát az Ms 41.0-ás vezérlőkbe. Küldj egy próba e-mailt a fabigeza kukac freemail pont hu emilre, és kapod az elérhetőséget. Ő 28i-t programoz mostanában (sajátot) pont M50 szívósorral.
Pont említette az EWS kiütést is, tudja hogy kell.
Én meg elég nehezen tudnék választani az Audik közül, mert szerintem kurva jó autók, szépek is, a belsejük egyenesen pazar. Gyakorlatilag bármelyik új vagy fiatalabb S, RS model jöhet, de egy rendben lévő S2, RS2 is bármikor beállhat az udvarra. Sőt, jöhet egy nagyobb dízel is. A nem régen kipróbált A6 (írtam is), engem eléggé meggyőzött. Bár használtan is 10-11 millió, mégis milyen legyen...
Szerintem nasszerba ezt beoltották régen, maga sem tudja mit utál. Persze, anno k-jetronic, tudom. A BMW meg most gyalázza a márka nimbuszát sárba az elemes, három hengeres, elöl kapirgáló szarokkal. Fasorba sincsenek már az E34-ek, meg amiket emlegetni szokott még. Sajnos
Én is mióta kulcsot cseréltem, elsem tudom forgatni a betétet. Az a kulcs sosem volt használva és most van benne 345ezer km. Szerintem neked is megoldja a problémát.