Pár napja vettem egy webasto top e dízel kazánt távirányítóval órával ami bele is került a járgányba. Működik, fut rendesen viszont brutálisan füstöl. Kb így https://youtu.be/wcqK3jdgMtw Ezzel lehet valamit kezdeni? Illetve valakinek van hozzá magyar használatia?
sziasztok!még mindig a thermo top evo diesel.minden jò de mégsem😅.vezérlést megkapja.12v,negatív megvan.viszont az állòfűtésből már csak 7-8volt jön ki a keringetőszivattyúhoz.ilyenkor mivan?ötletek?
ne erőltesd ezt az álló motornál megfőzöm a kályhát dolgot,mert cserélhetsz rajta vezérlőt is.....nem szeretik a főzőcskét.
nem tudom milyen szivattyút raktál rá,de ha előtte kezelte a panel a keringetőt akkor most is kellene neki szóval sztem csak simán rossz lehet a keringetőd.azok sem bírják a főzőcskét....
a belső venti meg nem megy.....ha jók a biztosítékok akkor megnézném a relét ami a fűtés 3 biztije mellett kell h legyen,ha az is jó akkor fordulj szakemberhez....lehet h a kályha panelja adta be a kulcsot.
Járó motornál is és amikor álló motornál bekapcsolom, és megfogom a vízcsövet érzem hogy forró, csak mivel lassan fordul meg a víz így túlmelegszik és letilt.
Sziasztok ! Utólagosan beépített webasto kályhához a mellékelt képeken látható időzítő volt beépítve csak letépték róla a vezetékeket . Sajnos nem csatlakozó volt rajta csak szálanként voltak rádugdosva a vezetékek . Annyit sikerült már kiderítenem , hogy a w210 -es mercikben gyárilag ez az óra van de a lábkiosztást még eddig nem sikerült megtalálni . Az lenne a kérésem , hogy ha esetleg valaki találkozott már ilyen órával írja már meg legyen kedves a lábkiosztást . Előre is köszönöm
Sziasztok!Probléma megoldva,most már én is tudok diagolni!!!!!!!!Csak nem tudom hogy meg osszam ezt az egyszerű dolgot,mert vannak akik it ebbe dolgoznak és nem akarom elvenni a munkályukat!
hát ha utólagos a fűtés akkor kell lennie egy 3 biztiből álló saját táblájának....azt nézd meg elsőre....de azok nem jellemző h behalnának.viszont ez a nyáron nem használom dolog simán megadja a gyertya utolsó kenetét....
Van egy webasto thermo top c és egy C/Z fütésem,szeretném diagolni vettem is egyett németországból de nem akarja a diagnosztikát,peddig a 2-es lábra teszem a komunikációt a többit peddig 1-2 plusz minusz,
és a mazda 6-on tudom diagolni mindegyik fütőtestett delphivel!!
Kérdés miért nincs kapcsolat a rendes diagnosztikályával állandoan csak timeout-t ír ki!!!!!!
Mindent probáltam,esetleg az usb protokolját kell beállítani valahogy!!!
Aki találkozott ilyen próblémával meg oszthatná ha kell prívátba is!!
ne hidd.....mire ő letiltja magát emiatt addigra legalább 5x kell ugyanannak a hibának fentállnia....ha túl gyorsan melegszik a víz attól még elsőre nem tilt le....az 5-ik után fog csak.de ha vki gyári webasto diaggal diagolja akkor látni fogja h hányszor és mennyire főzték meg....
autón keresztül nem fogod tudni digolni érdemben,próba padra kell rakni és ott diagiolni webasto diaggal...
ha nem volt jó a keringetője és emiatt megfőzte magában a vizet akkor a víztéren lévő 2 hőérzékelő nagy sanszal megdöglött...2-3x megfőzöd őket és utána már nem mérnek jól sajnos.
ez a leállás meg venturinál simán alap h a rossz veturi elemtől fakad....sajnos típushiba.
e90-ben levő gázolajos Thermo Top evo V-ösöm eddig hibátlanul müködött.
Egy ideje bekapcsoláskor csak felpörgött egyet és ennyi. Ezt a másodlagos vizpumpa elhalálozása miatt csinálta ugyhogy ujra müködésre birtam a pumpát.
Jelenleg bekapcsolás után felpörög az állofütés, eléri a repülögép hangot aztán kb fél perc után lefullad és dob egy bazinagy füstöt.Utána megprobálja mégegyszer hasonlo sikertelenséggel. Hibakod csak annyi hogy aux heating failure. Megvizsgálva a szerkezetet láttam hogy a kipuf dob elötti cső kilyukadt és ezért árasztott el minden a füst, szoval jelenleg nem eröltetem a fütést amig ki nem cserélem a csövet. Fesz 12,2 V körül van hidegen, állofütés bekapcsolásánál leesik 11,6 környékére(szerintem tavasszal ugyanilyen fesszel gond nélkül müködött).
Uj akksi és a csőcsere megoldhatja a dolgot vagy menjek el valami szervizbe vele?