Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.10.14 0 0 5408
Nyilván csak ez a két variáció lehetséges.
Előzmény: orangutan (5407)
orangutan Creative Commons License 2007.10.14 0 0 5407

Épp annyira nevezhető normálisnak, mint az ellenkező véglet, amikor a véres holttestek az újságok címlapján szerepelnek... ettől vajon kinek lesz jobb (a kiadón kívül)?

Előzmény: Törölt nick (5403)
1047 005-2 Creative Commons License 2007.10.14 0 0 5406
"Nem ezért kell leadni az elérhetőséget."

Azaz:Nem kell leadni a telefonos elérhetőséget!
Előzmény: rg7 (5329)
bj13 Creative Commons License 2007.10.14 0 0 5405
Én is tudnék hosszan mesélni.
Ott vesztettem el a szüzességemet először egy ZIL segítségével.
Meg másodszor is, csak akkor Toyota Corolla volt.
Meg harmadszor ...
Előzmény: rg7 (5375)
monor-21 Creative Commons License 2007.10.14 0 0 5404

Igen.

Normális.

 

Nem lehet későbbi kor eszményei szerint megítélni egy régebbi kor tetteit.

Mai értékítéleteink szerint Szent István fix tömeggyilkos volt, saját népe ellen idegen fegyverekkel harcolt, nem csak államalapító.

Előbbi kettőt már megbocsátottuk neki a kollektív tudatunkban.

 

1960-1970-1980-ban a katonai ügyeket a közfelfogás titkosként kezelte.

Az ott történtek csak a katonákra és az ügyben érintettekre tartoztak.

Akkor is ha magyar katonai ügy volt, akkor is VSZ.

 

Amikor egy ország 40 évig elvan a megszállóival, nem nagyon tud nyilvánosságot adni a megszállók baleseteinek.

 

Ma sem.

 

 

Előzmény: Törölt nick (5403)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.14 0 0 5403
Nem.Hanem ruszki "érdekeltség" volt benne.Ez a lényege.Vagy szerinted az normális dolog,hogy nem "polgári" baleset esetén maszatolnak,meg titkolóznak?Mert szerintem pl. annak a mv-nek a családját aligha teszi boldoggá,hogy nem polgári balesetben halt meg.
Előzmény: monor-21 (5398)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.14 0 0 5402
:D :D :D
Előzmény: rg7 (5365)
kombi Creative Commons License 2007.10.14 0 0 5401

A gyárkaput meg a portást kihagytad....

:o)

Előzmény: koller andor (5399)
monor-21 Creative Commons License 2007.10.14 0 0 5400

Bizony.

 

A különböző megfutamodások nagyon eltérő eredménnyel járnak.

Van amikor egy síma Ks kocsi akora rombolást csinál, hogy, máskor meg elszalad 80-150 tonna, az állomáson maradottak már mind látják magukat a börtön rács mögött, aután valahol vagy símán megáll, vagy egy földkupac megfogja.

Előzmény: koller andor (5399)
koller andor Creative Commons License 2007.10.14 0 0 5399
1978 es 1983 kozott dolgoztam az ipartelepen. Foleg villamost utottunk de volt auto meg busz is. Bezzeg amikor Kelenfoldrol egy hetvegen leszaladt nehany koves kocsi, az nem csapott el semmit.
Előzmény: Soldato (5374)
monor-21 Creative Commons License 2007.10.14 0 0 5398

Ez polgári baleset volt ?

 

Mert most azokról beszélgetünk.

Előzmény: Törölt nick (5397)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.14 0 0 5397

A V43 1050-est aligha 56 előtt törték össze Hatvannál.De még csak nem is 64-ben.Mégis a baleset helyszínére oda sem engedtek senkit,még vasutast sem.Más kérdés,hogy erősen érintett volt benne a muszka.

Előzmény: monor-21 (5383)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.14 0 0 5396
+ Simán el tudom képzelni, hogy az ilyen műemlékvágányok közelében buzerál a rendőr, mert "Ki van téve az andráskereszt, nem látta?". A 70-es vonal kápmegyeri átjárójánál meg se rendőr, se félsorompó. (Miért nem hallottam még ottani balesetről? Imre, Te tudsz olyanról?)
Előzmény: Törölt nick (5395)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.14 0 0 5395
Mellesleg ki kéne küszöbölni minden olyan körülményt, amely a szabályok áthágására csábít. Gondolok itt arra, hogy pl. a Bp. XIII. ker. Váci úttól a Dagály utcáig vezető úton (Lehet, hogy már az is Dagály u.) ott van keresztbe az a vágány, amely anno a Vizafogóra vezetett. Az úttesttől jobbra-balra felaszfaltozva, térkövezve, Plaza, raktár, minden sz@r. De az úttesten meghagyták a síneket, és természetesen a harmadoló jelzőket is. Jóm hogy fénysorompóval nem biztosítják... Jön az autós, és mit lát: ott egy abszolút nyilvánvalóan járhatatlan ex-vágányszakasz. Amennyire a futómű miatt kell, lecsökkenti a sebességet, aztán hajrá. (Én még kwrvaanyázni is szoktam közben.) Na, az egységsugarú úrvezetőbe ez a műveletsor beidegződik, és hasonló esetben hasonlóan fog eljárni. "Van itt valami gazos iparvágány, úgyse' jön semmi, CSATT" És ki a hunyó? Természetesen ő. De hát amikor ezen az elcseszett mentalitáson nevelkedett, mit lehet tőle várni... :-/
Előzmény: ZE (5344)
bsasa Creative Commons License 2007.10.13 0 0 5394

betöltésre =beillesztés

Előzmény: bsasa (5393)
bsasa Creative Commons License 2007.10.13 0 0 5393

http://www.mtv.hu/videotar/?id=11132

 

Valamit találtam a balesetről.link után kattintani a betöltésre és Pálfy bácsi már mondja is.

Igaz csak 1pici bejátszás van a szóbanforgó balesetről.

 

 

 

ZE Creative Commons License 2007.10.13 0 0 5392
Olvasd jól, 40-50cm...
Előzmény: earny (5390)
bsasa Creative Commons License 2007.10.13 0 0 5391

Néhány hónapja volt pár eszmefuttatás arról,hogy melyik mozdony(VK) a legkíméletlenebb egy balesetben.

Ezt az ütközést mutatta rtl.hitadója.Remélem lesznek képek róla mert látható volt,hogy a Bz az élen jár!!!

Előzmény: earny (5390)
earny Creative Commons License 2007.10.13 0 0 5390
langlovagok.hu:

Meghaltak ketten a motorvonattal ütközött autóban
2007. október 13., szombat 21:32

Meghalt két fiatal abban a személygépkocsiban, mely személyszállító motorvonattal ütközött szombaton délután Mindszenten. Hegedűs Endre százados, a hódmezővásárhelyi tűzoltóság szolgálatparancsnoka elmondta: a 4521-es út 19-es kilométerszelvényénél, az andráskereszttel ellátott vasúti átjáróban a Szegvár felől Hódmezővásárhely felé haladó BZ motorvonat egy Seat Cordobának ütközött, s körülbelül 200 métert tolta maga előtt. A motorvonat elejével ráfutott az autóra, melynek bal oldalát ráhajtotta az utastérre. A Seatban ülő 19 éves és 23 éves fiatalember a helyszínen életét vesztette. A MÁV szakemberei a motorvonatot hidraulikus emelőgépekkel 40-50 métert megemelték, majd a kocsit a szegedi tűzoltóság darujának csörlőjével vontatták ki a vonat alól. A hódmezővásáhelyi tűzoltók ezután tudták kiszabadítani a Seatból a sofőr és az utas holttestét. A motorvonaton senki sem sérült meg.


Csak tudnám miért kellett olyan magasra emelni....
bsasa Creative Commons License 2007.10.13 0 0 5389

Szerintem meg te nem is ismersz engem.

Előzmény: RA-731.25 (5388)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.10.13 0 0 5387
Igazán nincs mit!
Előzmény: Siemens113 (5385)
Siemens113 Creative Commons License 2007.10.13 0 0 5386
Köszönöm a plusz információkat, "érekes" korszak volt az kétségtelenül; ebből a szempontból is.
Előzmény: monor-21 (5383)
Siemens113 Creative Commons License 2007.10.13 0 0 5385
Imre nagyon szépen köszönöm a választ és a fáradtságodat. Közben rászántam még plusz időt és visszakerestem Vendégsín hsz-ét is a témában.

Köszönöm mégegyszer.
Előzmény: Bárdos Imre (5382)
ZE Creative Commons License 2007.10.13 0 0 5384
Bányász dolgot akkor én értettem félre -- gyakorlatilag ugyanazt mondtuk. A mentésben/takarításban (bocsánat...) résztvevőkről... Valóban nem ők vezetik a mozdonyt. A lényege a mondókámnak az lett volna, hogy bár nekik még "mindennapibb" esemény egy hulla, még őket is megviseli, vagy megviselheti egy-egy esemény. Az is igaz, sőt nagyonis igaz, hogy teljesen máshogy kerülnek bele a szituba, mint a mv.

A főnök és a gázolajszint esete... Nem lehet, hogy csak -jó értelemben- el akarta terelni a vezér figyelmét a halálesetről?
Előzmény: bsasa (5345)
monor-21 Creative Commons License 2007.10.13 0 0 5383

A történeted igaz lehet 1953-ban, nagyon neccesen talán, de inkánn nem 1963-ban, és biztosan nem 1973-ban vagy utána.

 

Amit édesapád mesélt az sajnos teljesen természetes volt 1956-ig és bizony előfordult még 1960-61-62-64-ig is.

 

A mendei baleset volt a forduló pont.

Ott egy túlbuzgó ügyeletes mindent titkosítattot volna, meg lezáratta negyed Pest megyét.

 

Persze az lett az eredménye, hogy másnap már 100 halottról beszéltek az emberek.

 

Ezek után jött az akkori No.1-től (Kádár János) egy prikász, hogy minden polgári balesetet valóságosan kell megírni.

 

A katonai balesetek még továbbra is titkosak maradtak bár ott is érvényesült a rendszer pongyolasága.

Volt amikor egy az egyben megírták, volt amikor még 1980 körül is titkolóztak.

 

 

Előzmény: Siemens113 (5376)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.10.13 0 0 5382
Volt ilyen esemény: 1973.09.08-án 7,59-kor a 2502 sz. nemzetközi gyorsvonat végtől számított 5. kocsija a 6. sz. átszelési váltón elterelődött és további 4 kocsit magával rántva kisiklott. A siklást az 1585 psz. szovjet hállókocsi hibája okozta, mait természetesen a szovjet fél nem ismert el. Régebben volt itt róla szó, Vendégsínnek valamilyen "élménye" is volt az esettel kapcsolatban, ha jól emlékszem. Asíró forgalmistát és a fekete autókat nem említi az irat, de ettől még előfordulhattak.

Előzmény: Siemens113 (5376)
95 55 2241 152-4 Creative Commons License 2007.10.13 0 0 5381
Igen olvastam én is csak nem foglalkoztam vele mert akkor már konkrétat tudtam.
Előzmény: rg7 (5380)
rg7 Creative Commons License 2007.10.13 0 0 5380
Az Index hír alapján mértem be -hibásan- a vonatot. Ott meg volt adva a viszonylat és a hír ideje is árulkodó volt.
Előzmény: 95 55 2241 152-4 (5379)
95 55 2241 152-4 Creative Commons License 2007.10.13 0 0 5379
A 7245 Usgyi és egyébbként is az ellenkező irányba közlekedik,de ha nem hiszel nekem akkor emilben küldök több telefonszámot ahol biztosat mondanak. Ismét bizonyított a média,hogy nem áll a hejzet magaslatán.
Előzmény: rg7 (5372)
Soldato Creative Commons License 2007.10.13 0 0 5378
Óh,a régi szép idők... :-)))
Űrszelvénybe parkoló autók,gazdikra várakozás,természetesen még ők voltak felháborodva,hogy a sínen vonat megy...

Én a koccanást megúsztam,de jónéhány eseménykönyvet olvastam anno ilyenekről,szóval izgalmas környék volt az... :-)
Előzmény: rg7 (5375)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!