Épp annyira nevezhető normálisnak, mint az ellenkező véglet, amikor a véres holttestek az újságok címlapján szerepelnek... ettől vajon kinek lesz jobb (a kiadón kívül)?
Én is tudnék hosszan mesélni. Ott vesztettem el a szüzességemet először egy ZIL segítségével. Meg másodszor is, csak akkor Toyota Corolla volt. Meg harmadszor ...
Nem.Hanem ruszki "érdekeltség" volt benne.Ez a lényege.Vagy szerinted az normális dolog,hogy nem "polgári" baleset esetén maszatolnak,meg titkolóznak?Mert szerintem pl. annak a mv-nek a családját aligha teszi boldoggá,hogy nem polgári balesetben halt meg.
A különböző megfutamodások nagyon eltérő eredménnyel járnak.
Van amikor egy síma Ks kocsi akora rombolást csinál, hogy, máskor meg elszalad 80-150 tonna, az állomáson maradottak már mind látják magukat a börtön rács mögött, aután valahol vagy símán megáll, vagy egy földkupac megfogja.
1978 es 1983 kozott dolgoztam az ipartelepen. Foleg villamost utottunk de volt auto meg busz is. Bezzeg amikor Kelenfoldrol egy hetvegen leszaladt nehany koves kocsi, az nem csapott el semmit.
A V43 1050-est aligha 56 előtt törték össze Hatvannál.De még csak nem is 64-ben.Mégis a baleset helyszínére oda sem engedtek senkit,még vasutast sem.Más kérdés,hogy erősen érintett volt benne a muszka.
+ Simán el tudom képzelni, hogy az ilyen műemlékvágányok közelében buzerál a rendőr, mert "Ki van téve az andráskereszt, nem látta?". A 70-es vonal kápmegyeri átjárójánál meg se rendőr, se félsorompó. (Miért nem hallottam még ottani balesetről? Imre, Te tudsz olyanról?)
Mellesleg ki kéne küszöbölni minden olyan körülményt, amely a szabályok áthágására csábít. Gondolok itt arra, hogy pl. a Bp. XIII. ker. Váci úttól a Dagály utcáig vezető úton (Lehet, hogy már az is Dagály u.) ott van keresztbe az a vágány, amely anno a Vizafogóra vezetett. Az úttesttől jobbra-balra felaszfaltozva, térkövezve, Plaza, raktár, minden sz@r. De az úttesten meghagyták a síneket, és természetesen a harmadoló jelzőket is. Jóm hogy fénysorompóval nem biztosítják... Jön az autós, és mit lát: ott egy abszolút nyilvánvalóan járhatatlan ex-vágányszakasz. Amennyire a futómű miatt kell, lecsökkenti a sebességet, aztán hajrá. (Én még kwrvaanyázni is szoktam közben.) Na, az egységsugarú úrvezetőbe ez a műveletsor beidegződik, és hasonló esetben hasonlóan fog eljárni. "Van itt valami gazos iparvágány, úgyse' jön semmi, CSATT" És ki a hunyó? Természetesen ő. De hát amikor ezen az elcseszett mentalitáson nevelkedett, mit lehet tőle várni... :-/
Meghaltak ketten a motorvonattal ütközött autóban 2007. október 13., szombat 21:32
Meghalt két fiatal abban a személygépkocsiban, mely személyszállító motorvonattal ütközött szombaton délután Mindszenten. Hegedűs Endre százados, a hódmezővásárhelyi tűzoltóság szolgálatparancsnoka elmondta: a 4521-es út 19-es kilométerszelvényénél, az andráskereszttel ellátott vasúti átjáróban a Szegvár felől Hódmezővásárhely felé haladó BZ motorvonat egy Seat Cordobának ütközött, s körülbelül 200 métert tolta maga előtt. A motorvonat elejével ráfutott az autóra, melynek bal oldalát ráhajtotta az utastérre. A Seatban ülő 19 éves és 23 éves fiatalember a helyszínen életét vesztette. A MÁV szakemberei a motorvonatot hidraulikus emelőgépekkel 40-50 métert megemelték, majd a kocsit a szegedi tűzoltóság darujának csörlőjével vontatták ki a vonat alól. A hódmezővásáhelyi tűzoltók ezután tudták kiszabadítani a Seatból a sofőr és az utas holttestét. A motorvonaton senki sem sérült meg.
Csak tudnám miért kellett olyan magasra emelni....
Bányász dolgot akkor én értettem félre -- gyakorlatilag ugyanazt mondtuk. A mentésben/takarításban (bocsánat...) résztvevőkről... Valóban nem ők vezetik a mozdonyt. A lényege a mondókámnak az lett volna, hogy bár nekik még "mindennapibb" esemény egy hulla, még őket is megviseli, vagy megviselheti egy-egy esemény. Az is igaz, sőt nagyonis igaz, hogy teljesen máshogy kerülnek bele a szituba, mint a mv.
A főnök és a gázolajszint esete... Nem lehet, hogy csak -jó értelemben- el akarta terelni a vezér figyelmét a halálesetről?
Volt ilyen esemény: 1973.09.08-án 7,59-kor a 2502 sz. nemzetközi gyorsvonat végtől számított 5. kocsija a 6. sz. átszelési váltón elterelődött és további 4 kocsit magával rántva kisiklott. A siklást az 1585 psz. szovjet hállókocsi hibája okozta, mait természetesen a szovjet fél nem ismert el. Régebben volt itt róla szó, Vendégsínnek valamilyen "élménye" is volt az esettel kapcsolatban, ha jól emlékszem. Asíró forgalmistát és a fekete autókat nem említi az irat, de ettől még előfordulhattak.
A 7245 Usgyi és egyébbként is az ellenkező irányba közlekedik,de ha nem hiszel nekem akkor emilben küldök több telefonszámot ahol biztosat mondanak. Ismét bizonyított a média,hogy nem áll a hejzet magaslatán.