Keresés

Részletes keresés

zoliiiiiiiiii Creative Commons License 2011.06.13 0 0 307

Rendben ! Meggyőztél! Ez igy van párban a méret. Mindenhol így ajánlják.

 

Előzmény: mzsombi (305)
zoliiiiiiiiii Creative Commons License 2011.06.13 0 0 306

Csak azért mert a 2.75 ös mégis csak 1cm rel keskenyebb viszont a 3" os 4mm el szélesebb csak.

Megnézném a gépedet szivesen.

Előzmény: mzsombi (305)
mzsombi Creative Commons License 2011.06.13 0 0 305

Igazából, passz. :) Ezzel a mérettel próbáltam én, nekem bevált. A 3"-os hátul elvileg magasabb lesz, mint a gyári, hogy beleér-e valamibe maximális berugózásnál, nem tudom. A párban cserével egyetértek, pláne hogy két ilyen gumi ára kb annyi, mint egy darab gyárié. :)

Előzmény: zoliiiiiiiiii (304)
zoliiiiiiiiii Creative Commons License 2011.06.13 0 0 304

Én szivesebben vennék rá előre 2.75 "ost hátra 3" ost. Vagy az már vastag lenne? Mi a véleményed? A dunlop nem nyerte meg a tetszésemet. Ha meg már cserélek akkor párba kéne.

Előzmény: mzsombi (303)
mzsombi Creative Commons License 2011.06.13 0 0 303

Utánaszámoltam, már emlékszem mi volt a logika. :) Hátul ugye a gyári méret 80/90-es, ami 72mm oldalfalmagasság, a 2,75"-os hátsó pedig kb 70 mm széles és ilyen magas, ez közelíti meg legjobban a gyári oldalfalmagasságát. A 3"-os már 76mm magas. Így adódott hátra a 2,75"-os gumi (így nem csal nagyon a km óra sem), elölre pedig akkor egy mérettel kisebbet tettem, az így lett 2,5"

motomi7412 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 302

A radial abroncsok szélessége mm-ben a diagonalé pedig Inch-ben van megadva a váltószám valóban 25.4 (bár hivatalosan 2.54 cm=1 inch.

Előzmény: zoliiiiiiiiii (299)
mistar Creative Commons License 2011.06.13 0 0 301

1coll = 25,4mm

Előzmény: zoliiiiiiiiii (299)
mistar Creative Commons License 2011.06.13 0 0 300

Tényleg! Most nézem, a hátsó csak 80 széles nem 90 :-/

Előzmény: motomi7412 (298)
zoliiiiiiiiii Creative Commons License 2011.06.13 0 0 299

Hogy kell kiszámolni az átváltást? Kerestem de nem találtam választ.

Előzmény: motomi7412 (298)
motomi7412 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 298

A 275-ös éppen megegyezik a gyári elsővel de hátra jobb lenne legalább 300-as átváltva 315-re jön ki ezért ha 2 személlyel mész 300-as nem ártana,igaz a simsonon úgy emlékszem 275 volt a gyári méret és azzal is lehetett 2-en menni+ görög videokon láttam virslibb kerekeken több személyt is úgyhogy elmehet 275-el hátul is de figyelni kell a sebesség indexre is mert kis méreteknél van ami csak 80ig jó.

Előzmény: zoliiiiiiiiii (294)
zoliiiiiiiiii Creative Commons License 2011.06.13 0 0 297

Köszi a kimerító választ. Belsőt azt ugyanitt lehet venni? Azt is kell mindig cserélni külsővel együtt? A védőszalagot a felnire tudnak adni? Meg igazából az elsőkerékben van egy kis 8 as nem vészes de legalább 1 külőt kellene cserélnem mert az látványosan görbe. 1 darabot nemtudtam venni sehol csak szettet, az sem vészes árban de minek vennék ha nem muszály.

Előzmény: mzsombi (296)
mzsombi Creative Commons License 2011.06.13 0 0 296
Kicsit vekonyabb mint a gyari, de kb ugyanolyan magas. Ki kene szamolni, meg ket eve szamolgattam mikor vettem a gumit, de az mar reg volt. :) Megyek vele ket szemellyel en is, nem er bele semmibe, mivel kicsit vekonyabb, elol 2,2-re, hatul 2,7-re szoktam fujni.
Előzmény: zoliiiiiiiiii (294)
zoliiiiiiiiii Creative Commons License 2011.06.13 0 0 295

Igen sajnos vizes úton elég pocsék a dunlop. El is csúsztam vele. :(

Előzmény: mzsombi (293)
zoliiiiiiiiii Creative Commons License 2011.06.13 0 0 294

A 2,5 "os és a 2.75 " os váltóban megegyezik a gyári mérettel? nem ér bele sehol a sárvédő vagy ilyesmi? Esetleg vékonyabb vagy vastagabb a gyárinál? Ketten is szoktunk a motoron ülni nem is keveset csak azért kérdezem.

Előzmény: mzsombi (291)
mzsombi Creative Commons License 2011.06.13 0 0 293

A gyári nem bridgestone hanem Dunlop TT, darabja 10e Ft fölött van, és vizen elég pocsék tapadása volt, csúszkált, többeknek is ez volt a tapasztalata, a Conti ennél fényévekkel jobban szerepelt eddig nálam.

Előzmény: pancer4 (292)
pancer4 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 292

Mennyibe kerülhet a gyári bridgestone?Szerintem ami jó azt nem kell változtatni...

Vagy itthon nem lehet beszerezni?

Azt látom a gumin:Made in Thailand,ez még lehet gond.

mzsombi Creative Commons License 2011.06.13 0 0 291

Én a Continental ContiGo! mintázatát ajánlom, most nekem elöl 2,5 hátul 2,75"-os van belőle, szintén 5-6e Ft darabja, Strauszéknál van. Eddig 16e km-t húztam le velük, teljesen jól tapad, esőben is kiváló, Glocknerre is elvitt, mi kell még? :)

Ja, július 6-án vizsga nekem is, de ennyi km után még bőven van rajta minta. A hátsó sztem 20-nál lesz cserés, az első megy még többet.

Előzmény: motomi7412 (290)
motomi7412 Creative Commons License 2011.06.12 0 0 290

Pesten vettem a straussz guminál Mitas,de nem akarlak rábeszélni mert a 2.-at rakjuk föl és egyszerűen nem passzol teljesen a felnibe leengedtük többször is,ütögettem,fújtam szilikonnal,de valahogy nem akar rendesen a helyére menni,a gyári Dunlop-ot percek alatt földobom ezzel+ szívtunk én is és egy kollégám is,lehet hogy egy gumis tudja a titkot.Mondjuk velük is volt már rossz tapasztalatom,amúgy a gumi 4950ft és a mintázat is jónak tűnik,teszt után majd beszámolok,a kollégám már beletehetett v.1000-ret,menettulajdonságaira nem panaszkodott.Sajnos ebben a méretben nincs túlkínálat.

Előzmény: zoliiiiiiiiii (289)
zoliiiiiiiiii Creative Commons License 2011.06.12 0 0 289

Hol vásároltad a külsőt hátulra? Nekem is esedékes lenne és júli 6. án vizsga nekem is.

Előzmény: motomi7412 (288)
motomi7412 Creative Commons License 2011.06.12 0 0 288

Hát szerintem ez egy kicsit nagyobb,de még biztosan bele lehet gyűrni.Én pont ma cseréltem külsőt műszaki vizsga miatt a gyáriba lenne még kb.2000km de már a kopáshatár jelzőnél van.így a belsőt is láttam 300-as,az elsőm még nam volt kiszedve,1 méret ide v. oda nem sokat számíthat ennél a terhelésnél.

Előzmény: zoliiiiiiiiii (286)
honda-racing Creative Commons License 2011.06.10 0 0 287

Köszi az infókat. :)

zoliiiiiiiiii Creative Commons License 2011.06.09 0 0 286

Én "Vee Rubber 325/350 17 "kaptam hozzá.

Előzmény: honda-racing (283)
mistar Creative Commons License 2011.06.08 0 0 285
Előzmény: motomi7412 (284)
motomi7412 Creative Commons License 2011.06.07 0 0 284

Nekem 275/300-ast adtak hozzá, kb. ez jó is lehet bele !De csak tartalékba hordom !

Előzmény: honda-racing (283)
honda-racing Creative Commons License 2011.06.07 0 0 283

Nem tudjátok,hogy milyen méretű tömlőt kellene vennem a hátsó kerékbe?Mert ahogy keresgéltem 80/90-17 es méretben nem is találtam.Más jellegű számozásuk van.300 vagy 325 ös számozást találtam ami hasonló méret lehet.

Köszi a segítséget.

foveon Creative Commons License 2011.06.06 0 0 282

ha mit gondoltak? ennyiert kapnak egy innovat? ez meg a hasznalt ar fele ujonan, aztan sirank hogy malik a krom es sztesik az egesz. a zemberek sosem tanulnak, csak az arcimke szamit semmi mas.

 

 

Előzmény: Túrázó Zsola 73 (281)
Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2011.06.06 0 0 281

Korábban volt kérdés a praktikeres körváltós Panamával kapcsolatban.

Érdemes elolvasni az ismertető alján a hozzászólásokat.


http://www.praktikerwebshop.hu/termekek/robog_50ccm_panama/?id=199988

zoliiiiiiiiii Creative Commons License 2011.06.04 0 0 280

Viszont lenne 1 kérdésem. Ha áll a motor és húzom a gázkart kb 1/5 öd fordulat után kis mikrokapcsoló kattanását hallom. Tudja valaki hogy az mi is?

zoliiiiiiiiii Creative Commons License 2011.06.04 0 0 279

Értem. Ennyire azért még nem értek hozzá de mostmár ezt is tudom.

Előzmény: foveon (278)
foveon Creative Commons License 2011.06.03 0 0 278
Igazabol van benne 2 olajszuro is. Egy femhalos ez cserelheto de a blokkot szet kell nyitni hozza. Meg van a fotengelyen a kuplung oldalan egy centrifugal szuro. Gyak egy vajat amibe a centrifugalis ero belemyomja a szmotyit. Ez is tisztithato de ehhez is bontani kell.
Előzmény: zoliiiiiiiiii (274)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!