Igazából, passz. :) Ezzel a mérettel próbáltam én, nekem bevált. A 3"-os hátul elvileg magasabb lesz, mint a gyári, hogy beleér-e valamibe maximális berugózásnál, nem tudom. A párban cserével egyetértek, pláne hogy két ilyen gumi ára kb annyi, mint egy darab gyárié. :)
Én szivesebben vennék rá előre 2.75 "ost hátra 3" ost. Vagy az már vastag lenne? Mi a véleményed? A dunlop nem nyerte meg a tetszésemet. Ha meg már cserélek akkor párba kéne.
Utánaszámoltam, már emlékszem mi volt a logika. :) Hátul ugye a gyári méret 80/90-es, ami 72mm oldalfalmagasság, a 2,75"-os hátsó pedig kb 70 mm széles és ilyen magas, ez közelíti meg legjobban a gyári oldalfalmagasságát. A 3"-os már 76mm magas. Így adódott hátra a 2,75"-os gumi (így nem csal nagyon a km óra sem), elölre pedig akkor egy mérettel kisebbet tettem, az így lett 2,5"
A 275-ös éppen megegyezik a gyári elsővel de hátra jobb lenne legalább 300-as átváltva 315-re jön ki ezért ha 2 személlyel mész 300-as nem ártana,igaz a simsonon úgy emlékszem 275 volt a gyári méret és azzal is lehetett 2-en menni+ görög videokon láttam virslibb kerekeken több személyt is úgyhogy elmehet 275-el hátul is de figyelni kell a sebesség indexre is mert kis méreteknél van ami csak 80ig jó.
Köszi a kimerító választ. Belsőt azt ugyanitt lehet venni? Azt is kell mindig cserélni külsővel együtt? A védőszalagot a felnire tudnak adni? Meg igazából az elsőkerékben van egy kis 8 as nem vészes de legalább 1 külőt kellene cserélnem mert az látványosan görbe. 1 darabot nemtudtam venni sehol csak szettet, az sem vészes árban de minek vennék ha nem muszály.
Kicsit vekonyabb mint a gyari, de kb ugyanolyan magas. Ki kene szamolni, meg ket eve szamolgattam mikor vettem a gumit, de az mar reg volt. :) Megyek vele ket szemellyel en is, nem er bele semmibe, mivel kicsit vekonyabb, elol 2,2-re, hatul 2,7-re szoktam fujni.
A 2,5 "os és a 2.75 " os váltóban megegyezik a gyári mérettel? nem ér bele sehol a sárvédő vagy ilyesmi? Esetleg vékonyabb vagy vastagabb a gyárinál? Ketten is szoktunk a motoron ülni nem is keveset csak azért kérdezem.
A gyári nem bridgestone hanem Dunlop TT, darabja 10e Ft fölött van, és vizen elég pocsék tapadása volt, csúszkált, többeknek is ez volt a tapasztalata, a Conti ennél fényévekkel jobban szerepelt eddig nálam.
Én a Continental ContiGo! mintázatát ajánlom, most nekem elöl 2,5 hátul 2,75"-os van belőle, szintén 5-6e Ft darabja, Strauszéknál van. Eddig 16e km-t húztam le velük, teljesen jól tapad, esőben is kiváló, Glocknerre is elvitt, mi kell még? :)
Ja, július 6-án vizsga nekem is, de ennyi km után még bőven van rajta minta. A hátsó sztem 20-nál lesz cserés, az első megy még többet.
Pesten vettem a straussz guminál Mitas,de nem akarlak rábeszélni mert a 2.-at rakjuk föl és egyszerűen nem passzol teljesen a felnibe leengedtük többször is,ütögettem,fújtam szilikonnal,de valahogy nem akar rendesen a helyére menni,a gyári Dunlop-ot percek alatt földobom ezzel+ szívtunk én is és egy kollégám is,lehet hogy egy gumis tudja a titkot.Mondjuk velük is volt már rossz tapasztalatom,amúgy a gumi 4950ft és a mintázat is jónak tűnik,teszt után majd beszámolok,a kollégám már beletehetett v.1000-ret,menettulajdonságaira nem panaszkodott.Sajnos ebben a méretben nincs túlkínálat.
Hát szerintem ez egy kicsit nagyobb,de még biztosan bele lehet gyűrni.Én pont ma cseréltem külsőt műszaki vizsga miatt a gyáriba lenne még kb.2000km de már a kopáshatár jelzőnél van.így a belsőt is láttam 300-as,az elsőm még nam volt kiszedve,1 méret ide v. oda nem sokat számíthat ennél a terhelésnél.
Nem tudjátok,hogy milyen méretű tömlőt kellene vennem a hátsó kerékbe?Mert ahogy keresgéltem 80/90-17 es méretben nem is találtam.Más jellegű számozásuk van.300 vagy 325 ös számozást találtam ami hasonló méret lehet.
ha mit gondoltak? ennyiert kapnak egy innovat? ez meg a hasznalt ar fele ujonan, aztan sirank hogy malik a krom es sztesik az egesz. a zemberek sosem tanulnak, csak az arcimke szamit semmi mas.
Igazabol van benne 2 olajszuro is. Egy femhalos ez cserelheto de a blokkot szet kell nyitni hozza. Meg van a fotengelyen a kuplung oldalan egy centrifugal szuro. Gyak egy vajat amibe a centrifugalis ero belemyomja a szmotyit. Ez is tisztithato de ehhez is bontani kell.