Üdv! 2000 évi 112 CDI V-Class tárgyalóbuszban az egyik ülést kivétel után visszaraktam és a háttámlát nem tudom felhajtani. Rendesen a helyére kattan a 4 lába, de a kart húzva nem nyílik a támla, valami a mechanikában lehet vele. Esetleg valakinek lenne róla valami rajza vagy ötlete? Hová vigyem, karosszériáshoz? Ki érthet hozzá?
638 108 D Mercedes Vito-m van. Jobb oldalt a kesztyűtartó alatt egyetlen egy relé van, ami gáz adásra el kezd kattogni, de nem mindig. Arra lennék kíváncsi, hogy ez milyen relé?
Tudtok valakit, aki W639 belső átalakításával kapcsolatban segíteni tud? Fotelek. kárpitok, alkatrészek kellenének... Előre forgófoteleket szeretnék, hátra kihúzható fotel/ágy stb... minden hülyeség érdekel...
Esetleg, ha valaki korábban olvasott erről itt, kérem üzenjen...
Sziasztok! A hatul legrugos Viano (639) eseteben akarok elso fenyszorot cserelni,mert mar nagyon matt a gyari. Eddig az ebay-en leginkabb elektromos szintszabalyzasu fenyszorokat latok. MIvel az en kocsimban a hatso legrugo megoldja, elvielg nem kell ez a funkcio. Az a kerdesem, hogy okozhat-e valami problemat a szintszabalyzos lampa nalam?
MAsik bajom hogy az egyik utasules hattamla allitokarja nem allitja a tamlat, csak a hatso resszel lehet allitani, ami eleg maceras. Volt mar valakinek ilyen baja?
Üdv mindenkinek Tud esetleg valaki olyan elérhető árú obd műszert amivel ki lehet olvasni egy 2009-es vianóbol olvasni a valós óraállást.előre is köszönöm a segítséget.
a szivattyu mehanikus a 112-esbe.nem igazán megy tönkre ha az a bajod hogy reggel nehezen indul vegyélrá egy kézi pumpát amit aszivócső közzé 2perc a latt beteszel ez csak egy irányba dolgozik vagyis visszafele a tankba nemenged így mindig egyforma a nyomás nekem bevált és nem a szivattyum volt rossz.
Vito w638 110 cdi év1999 Adott a következő probléma: Ebv Abs Ets világít.
Az autó az obd porton nem kommunikál semmilyen teszterrel.
Abs senzorok lemérve mindegyik működik. Minden más elektronikus berendezés működik. Biztosíték mind letesztelve.
Bárkinek van bármi ötlete miért csatlakozik a teszterhez. Három különböző szervizben járt az autó. Egyébként kiválóan működik . Köszönöm előre is uraim!
639-es középhosszúhoz keresek hosszanti tetőkorlátot(sínt) illetve bal oldali ablakemelő kapcsolót - 7 gombosat. Esetleg ha valakinél lenne elfekvőben jó áron, engem érdekelne.
egy ismerősömnek volt hasonló gondja sprinterrel. Tiltott az elektronika, kiolvasva az a hiba volt, hogy szenzorok áramköre alacsony feszültség. Rémérve több szenzornál is, jelen volt az 5 volt. A hiba nem volt törölhető. Aztán járó motornál élőadatokat figyelve tűnt fel, hogy a szivócső nyomás (turbónyomás) értéke légköri nyomás alatti értéket mutatott tehát vákumot, még felpörgetett motornál is, pedig turbónyomás volt. (keményedett a turbócső). Kicserélték a turbónyomás érzékelőt és megoldódott a hiba, a hibakód is törölhető lett.