Miért kell egy kevesebb mint fél órás műsorban legalább ötször reklámozni az utolsó riportot.
Az ellenszerét már megtaláltam, nem nézem.
Maradjanak velünk. A hátamon feláll a szőr, ha ezt hallom.
Ja hogy Ti az igazi reklámokra gondoltok, azokat legfeljebb csak nézem, hang nélkül, várva a műsort (bár lehet, hogy az rosszab). De van kivétel: Soproni ászok. Itt a példa, hogy lehet szellemes, jó reklámot is csinálni. Miért kell nekünk az egysejtűek szellemi szinvonalára leszállított, debil nyugati reklámokat átvenni? És ha itthon csinálunk, miért ugyanolyan sz*rokat?
aTom
aki már eléggé lecsökkentette a TV adagját (és általában úgy érzi, hogy ezzel nagyon jól járt).
10 honapja lattam utoljara azt a reklamot amiben valami visszafejlodott nonek egy torlopapir volt a legjobb baratnoje, de azota sem tudtam kiheverni :)))
Látod, kedves wok, nekem sem használ mindig a cipőkrém. Ui. remeg tőle a kezem és homályosan látok. Ezért le is szokom róla, most mennyivel helyesebben gépelek?
Azt hiszem, a ti indokolatlan idegességednek az lehet a baja, hogy ez eredeti mosópor, mely helyett a másikat keresed, rossz nyugtatónak bizonyult.
Látod, túl erős a mellékhatása.
Ezért próbáld ki előbb a mosásra az eredetit, és kerlek, írd meg, bevált-e! Jó?
Igaz, bizonyos reklámban meg mosásra meg Spritét próbáltak használni, de azt is kevés sikerrel. Szóval, mardjon egyelőre az eredeti ...