Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.08.03 0 0 157984

Erre egy megoldás van, kell venni egy borult vagy rozsdás E36 M3-ast. Marad a hathengeres motor, és mindened lesz az átszereléshez. Lehet, hogy olcsóbb, mint 3 külön motort építeni :) A

területi képviselős autók gyorsabbak lesznek, lassan 200 lovas az összes kétliteres dízel, egy 320d odaveri a kompótot. Én pont ezért a futómű és kezelhetőség témakörre helyeztem a hangsúlyt, az az egyetlen, amiben jobb, mint szinte bármi, az MX-5 és GT86 kivételével, viszont azoknál meg nyomatékosabb és mégiscsak hat henger.

Az M3-as csak akkor hiányzik, ha hosszabb útra megyek, autópályára kell a lóerő, közútra ez is elég, okosan beosztva :)

Előzmény: novothauto (157980)
gyikhuszar Creative Commons License 2015.08.03 0 0 157983

Nem utolsó sorban elég drága mulatság befaragni. E30-ba könnyebb, és ott is - állítólag - legalább 2 millió rámegy. Ha igényesebben akarod, akkor több.

Lepapírozni meg úgy kell, hogy 1,8-as legyen. Ha kérdezi a rendőr, hogy mi ez, akkor lehet mondani, hogy "hát mi... egy darab nyolc hengeres" :).

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (157974)
gyikhuszar Creative Commons License 2015.08.03 0 0 157982

Nem haragszom, nekem is csak tegnap a teszt kedvéért, de padlóra sem 3000-nél szerintem, hanem hamarabb.

Előzmény: bucsher (157969)
föttögős Creative Commons License 2015.08.03 0 0 157981

Szerintem el van fokolódva a veztengely, vagy valami, ha ennyire nem megy. Vanos 4000 környékén áll vissza eredeti alap pozícióba. Érdekes, hogy mégis onnan megy jobban. Át lehet programozni. Egyébként nagy szívósorral alul/középen veszteni fogsz, fenn lesz erősebb, de majd Gáborral megbeszélitek, ha összejöttök. Hosszú beszélgetésre készülj, és kiolvas mindent az autódból.:)

 

Előzmény: novothauto (157980)
novothauto Creative Commons License 2015.08.03 0 0 157980

Na, mégegy azután dologra.

Pénteken megálltam a Gyömrői-Sibrik kereszteződésben valami Diesel Skoda

mellett. Kb 80 méterre megszűnt a sávom. Skodában asszony a jobb egyben,

hátul gyerek, apucinak a fején viszont látni véltem valami freudi érzékkel a

részleges, vagy totális szexuális élet megvonását. Mondom ez nem fog been-

gedni, mindegy. Mire szólt a Vanos, hogy gyerünk, addigra csak fél autó

előnyöm volt, így kénytelen voltam mögé koslatni. Mondjuk még mindig nem

egészséges a motor szabályzásában valami, időm nem volt feltárni...

 

Nehogy már a területi képviselő letoljon basszameg :)

 

 

Előzmény: novothauto (157977)
fetitaco Creative Commons License 2015.08.03 0 0 157979

Évi 8000 km re én valami V8 at vennék.

Előzmény: Nagyi17 (157975)
fetitaco Creative Commons License 2015.08.03 0 0 157978

Így lesz az 500 eurós autóból 2 milliós :) Nem az első a fórumon :)

Előzmény: novothauto (157977)
novothauto Creative Commons License 2015.08.03 0 0 157977

Nem tudom mi ennek a pszichológiája. Éppen a kollégám célzott rá a minap, hogy

minek rohangálok lázasan a szívósorral, amikor pár napja még 60 lóerős autóval jártam...

Nem érti, hogy nem lehet azzal a tudattal együtt élni, hogy ott vannak a lóerőim és

ellopták őket. Ez olyan, mintha törvény szabná meg, hogy a farkamat csak félmereven

használhatom.

A tökömtuggya mi ez, 17-23 éves koromban egy Skoda S110R Coupe-t reszelgettem.

8 motort csináltam bele. Utána katonaság, majd mókuskerék.

Most így húsz év után jó újra hülyegyereknek lenni.

 

A motort biztosan szétszedem a télen a 1,5 bar kompresszió különbség miatt.

Csak átfűzöm, ha már... :)

Utána itt megáll a motor projekt.

 

 

 

 

Egyelőre

 

 

 

Előzmény: bucsher (157973)
novothauto Creative Commons License 2015.08.03 0 0 157976

Jöhet :)

 

Kösz!

 

 

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (157970)
Nagyi17 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 157975

Én is szeretem a 90-es évek stílusát,meg az idősebb autókat,attól függetlenül,hogy én akkoriban születtem :)A mai kopogós műanyag belsős fosoktól a hideg kiráz.Ismerősöm vett egy 2015-ös Lancert.Nem mondom,hogy nem szép,de a belseje egyáltalán nem fogott meg,túl rideg.Legalábbis nekem.Aztán ugye múltkor is meg volt itt a téma,hogy az autóipar már nem az eladásokból él meg,hanem a szervizelésekből...stb.Nem úgy mint rég,amikor az autó az autó volt...Szívesen megmaradnék én is a BMW-nél,illetve egy 90-es évekbeli autónál,de sajnos vagy nem sajnos nagyon ritkán használom az autót.Évi 8-10.000 km.Nem létfontosságú.Ezért nézegetek valami kis szaladgálós autót hahu-n,de még nem igazán fogott meg semmi.Egyszerűen nem találok olyan autót a bmw-n kívül,ami tetszene.Már-már azon is elgondolkodtam,hogy veszek egy kis 16i compact-ot,szaladgálni az is tökéletes lenne,de nagyon nehéz jót találni már ilyen idősen.A 20i-m szerintem túl sok,illetve felesleges erre a célra,főleg,hogy szinte csak városban használom az autót.

Előzmény: Törölt nick (157959)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2015.08.02 0 0 157974

vényolcat az életben nem papíroz bele, ez azért eléggé visszatartó dolog lehet.

Előzmény: bucsher (157973)
bucsher Creative Commons License 2015.08.02 0 0 157973

Az oké, csak Tibi tegnap még +30 lóerőt keresett, ma már 60 körül jár, bár B30 is szóbakerült már :)

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (157972)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2015.08.02 0 0 157972

nem hiszem.

de ilyen tényleg van, költözünk, pár dolgot nem vinnénk magunkkal, ha nincs rá égetően szükségünk.

ez például olyan.

Előzmény: bucsher (157971)
bucsher Creative Commons License 2015.08.02 0 0 157971

Érzem holnap már V8 lesz a téma :)))

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (157970)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2015.08.02 0 0 157970

tibi, van egy 28i blokkom nagylukas szívósorral, motorvezérlőjével együtt negyvenért.

a vanos nincs rajta, trafói nincsenek.

még át is viszem.

Előzmény: novothauto (157955)
bucsher Creative Commons License 2015.08.02 0 0 157969

Ne haragudj, nekem óvatosba sose ment a 28-as 4000-nek még a közelébe se :)

Előzmény: gyikhuszar (157957)
föttögős Creative Commons License 2015.08.02 0 0 157968

Hengerfej: 23i - 28i egyforma. (szívósor is)

Előzmény: föttögős (157967)
föttögős Creative Commons License 2015.08.02 0 0 157967

Forgattyús rész csere és 28 ti-d van :)

Előzmény: novothauto (157955)
jedi78 Creative Commons License 2015.08.02 0 0 157966

Tény, hogy elöregednek  . . .de , mi is öregszünk és nem föltétlen kell a kihívás,hogy mindenkit megelőzz az megvolt rég.

Előzmény: Törölt nick (157965)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.02 0 0 157965

Nekem is nagyjából elég, de azok az autók egyre kevésbé lesznek alkalmasak napi használatra, elöregednek. Előbb-utóbb lépni kell. Nekem 2005 utáni autóm még nem volt :)

Előzmény: jedi78 (157963)
jedi78 Creative Commons License 2015.08.02 0 0 157964

RS4 , M3 simán pariban vannak ,talán az Rs4 egyenesben gyorsabb . .. M4 . . majd ,ha a verseny pályán látom nyilatkozom .

Előzmény: G.Gambino (157961)
jedi78 Creative Commons License 2015.08.02 0 0 157963

A magyar megítélést hagyjuk . . .maradjunk a 90-es éveknél szerintem,számomra annyi elegendő amit akkor tudtak az autók :).

Octavia ,Focus  . . felejtős nálam  .

Előzmény: Törölt nick (157959)
micro521 Creative Commons License 2015.08.02 0 0 157962

Köszi

Előzmény: föttögős (157954)
G.Gambino Creative Commons License 2015.08.02 0 0 157961

Az RS3-at még nem vezettem, arról amúgy jókat mondanak. Az egyébként megeszi az M135i-t. Impreza, Lancer rendben vannak, de fapadosak, M3, M4 azért más kategória.

Előzmény: jedi78 (157952)
G.Gambino Creative Commons License 2015.08.02 0 0 157960

Igen, a cseheknek van is egy olyasféle mondásuk a déli szomszédukra vonatkozóan, hogy inkább nem esznek csak ott álljon a ház előtt a német prémium autó. :) Egyébként a Lagunával voltam és az úton egyet sem láttam belőle (kivéve Ostravában a Renault márkakereskedés udvarán), Mégane-ból is alig-alig. A VW konszern az, amely erős a Skoda miatt.

Előzmény: Törölt nick (157956)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.02 0 0 157959

Azt nem annyira, de nem rosszak, főleg a 7 év garikkal. De az első pár évben, 1-200.000 km-ig a legtöbb autó tökéletes (ezért is vesznek azt az ésszerű népek, meg akik megengedhetik), talán a legtöbb gond még a német, sok extrás prémiumokkal van.

A magyar megítélés meg innen indul, 2-500e-s, tizenéves autókat még újszerűnek akarnak látni, amire nem kell költeni, csak néha tescós olajcsere, meg használt gumi és kész. Ha nem szeretném a 90-es évek stílusát, már én is rég vettem volna egy octaviat vagy focust újonnan, és kis odafigyeléssel 10 évig nem lenne gondom, akármennyi megyek... Csak ugye még nem sok autót tartottam meg 10 évig :)

Előzmény: jedi78 (157958)
jedi78 Creative Commons License 2015.08.02 0 0 157958

Ha,jól tudom egy pár éve a koreai autók vezetik a megbízhatósági listát.

Előzmény: Törölt nick (157956)
gyikhuszar Creative Commons License 2015.08.02 0 0 157957

Bele. Sőt, még az m54b30-at is. Főtengely, dugattyúk, hajtórudak kellenek.

Ahogy sejtettem, kipuffban lévő pillangó nem egy adott fordulaton nyit. Padló gázra már 3000 alatt is kinyit (vagy a környékén), óvatosba még 4000 körül sem.

Előzmény: novothauto (157955)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.02 0 0 157956

Cseheknék a VW csoport erős (ezért van sok Audi), a koreaiak és a franciák (mert olcsóbbak. Tudom, széthullik, meg szar, de valamiért Franciaországban is van élet, ott pl a Laguna 1 teljesen hétköznapi, gyakori autó...). Ésszerűen vásárolnak, a sok "prémium" fél-3 milliós öreg szar, ami itthon lassan minden második autó, ott max néhány olcsóbb lakótelepen meg vidéken fordul elő. Ez igaz Franciaországra és Csehországra is. A szlovákok már inkább olyan magyaros műmájerek, de példaképünk Bulgária meg Albánia lehet, azok még ilyen prémium roncstemetők.

Persze nem szólhatok semmi, az elmúlt egy évben volt/van 124-esem, E36-om, és ugyanilyen korú dzsippem is... Talán annyi, hogy nem erőn felül veszem, hanem mert ezt a kort szeretem... Meg amúgy is már a 2 milliós 211-E46/E90-E60 a villantós felkapaszkodott proli autó...

Előzmény: G.Gambino (157950)
novothauto Creative Commons License 2015.08.02 0 0 157955

Még egy számomra egyértelmű kérdés van, ami adja magát:

az M52B28 főtengelyét bele lehet legózni az M52B25 blokkba?

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!