Folytatom: K-s rendszámúból (illetve velük egy időben érkezett F-esből) 2005 és 2007 között 32 db érkezett, ebből 20 db tartotta meg az első rendszámát.
Kis érdekesség a statisztikák világából: a Köröshöz annak idején összesen 16 J-s, illetve 4 F-es rendszámú busz érkezett 2004-ben és 2005-ben, ebből összesen 2, azaz kettő darab őrizte meg az első rendszámát.
Gyomai forda (mondjuk legyen az IFF-877, amit jó ideje GJF-208 csinál): ... 9.00 Gyomaendrőd-Szarvas 9.45 10.40 Szarvas-Kunszentmárton 11.23 12.25 Kunszentmárton-Szarvas 13.10 13.45 Szarvas-Gyomaendrőd 14.30 ...
Az ütemesítés óta a szarvasi telephelyű buszok fordája állandó lett. Ha nincs szemlés kocsi, akkor a szemlés fordán a DUD-975 van. Ezzel egyidejűleg Szarvasról felszívódott a GXD-869, valamint a KKL-984 ami jelenleg az LHM-724-et helyettesíti.
KUT-007-et az ütemesítést megelőzően sokáig a KKL-984 pótolta. Azóta 1 hétig a Kétsopronyból elkerült GMK-926, tegnap óta a HRR-830 helyettesíti.
Nem került szóba, de 2019. április 27-én közlekedett utoljára a megye egyik tradicionális távolsági járata, a szolnoki. Sosiforda és Komlósfecskés topiktársakkal utánanéztünk hogy mikor indult a járat.
Békéscsabáról Szolnokra az első buszjárat 1969. január 2-án indult Kondoros-Endrőd-Mezőtúr-Törökszentmiklós útvonalon. Erről egy rövid közlemény jelent meg a Békés Megyei Népújságban.
Viszont az 1969. június 1-től érvényes menetrendben egyáltalán nem szerepel a járat. A leállítás okáról nincs információ. De egy 1970 januári Volán hirdetésben Szolnokot említik a távolsági járatok között.
A következő 1970. május 31-től induló menetrendi évben 3002 menetrendi mező számmal szerepel mint naponta közlekedő járat.
Békéscsaba i. 5:35 – Kondoros i. 6:10 – Endrőd i. 6:47 – Mezőtúr i. 7:15 – Törökszentmiklós i. 7:55 – Szolnok é. 8:25.
Vissza Szolnok i. 14:05 – Törökszentmiklós i. 14:37 – Mezőtúr i. 15:21 – Endrőd 15:47 – Kondoros i. 16:25 – Békéscsaba é. 17:00.
Érdekesség hogy a szolnoki AKÖV-nek ellenjárata közlekedett Szolnokról Gyulára.
1971/72-től közlekedett Szarvason keresztül, 2019-ig.
A legutolsó járaton (1481/121,116) LLM-145 Credo közlekedett.
Meg tudjátok-e erősíteni sejtésemet, hogy a 11.15-ös Budapest-Orosháza járatot a 6.25-ös Vásárhely-Budapest kocsija végzi, majd megy 14.55-kor Szentesre, onnan Vásárhelyre?
Valamint hogy a 14.10-es Orosháza-Budapestet a 19.15-ös Budapest-Vásárhely kocsi csinálja? Ha igen, akkor ez hogy kerül Orosházára?
Én ma utaztam a 8.10es járaton. lepukkant sárga MAM Classic. DAKK szégyene,hogy ilyen megy Pestre. Ezzel ellentétben kb 16.10kor gyönyörű FLIX busz megy