Kedves választók, mostmár biztosan jóra fordul minden! Azt felejtsétek el, hogy az elmúlt 10 évben nem történt egy kapavágás sem, mert a háttérben dolgozó tudjukkik miatt volt, de ugye nem szeretnétek ezekre a tudjukkikre szavazni legközelebb? Pont most amikor már éppen varázslatosan jóra fordult minden? Naugye. Úgyhogy jól jegyezzétek meg, mi keményen dolgozunk a kánaán bekövetkezésének a megvalósíthatóságának az előtanulmányának a tervezési pályáztának a bejelentésén, azaz már olyan nagyon-nagyon jó lesz hamarosan, mint amikor a Reader's Digest elküldte nektek a szigorúan exkluzív második belső körös nyereményautó sorsoláson kisorsolandó autó slusszkulcsának papír másolatát, hát micsoda vétek lenne sárba taposni ezta szép jövőt egy meggondolatlan mozdulattal?
"...Mindkettő egy zsákutca. A restaurált ócskavasok, meg az Alstomok is...
Te vmi nagytudású közlekedésmérnök (jármű specialista) vagy mert akkor nem vitatkozom
De akkor írd le mi kellene a Bp-i metróüzembe ! Ja az oroszt most zárjuk ki a játékból és hagyjuk az általános magyar szemléletet ami francia az csak sz@r lehet.
Azért érdekes Párizsban elég jól elketyegnek az Alstomok
Ezt a mondatot csak feladnám feladatul egy röpdolgozaton .....:
...".....Az ingyenes közlekedés bevezetése óta viszont Dunkerque lakosságának a fele immár többet utazik busszal, mint gépkocsival....."
Mivel Dmkerque lakosságának fele - előzően - semmit se utazott busszal, így bízom a diákok kreativitásában a helyes válasz megszerkesztése ügyében...................:-)))
>az autóbuszok hétköznapi kihasználtsága a korábbi 19 százalékról 79 százalékra emelkedett
Mivel franciául sem tudok, így esélyem sincs arra, hogy leellenőrizzem, az eredeti szöveg hülyeség, vagy a fordítás során szállt az eredeti szöveg értelme. De az, hogy munkanapokon 79 százalék legyen az autóbuszok átlagos kihasználtsága, kb. lehetetlen.
Lehet, hogy azóta szerkesztették a cikket, de van benne egy ilyen rész:
"A szervezet elsősorban arra a megállapításra jutott, hogy a korábbi, 2017-es adatokhoz képest az autóbuszok hétköznapi kihasználtsága a korábbi 19 százalékról 79 százalékra emelkedett, de hétvégéken is megduplázódott az autóbusszal utazók száma. Azonban az még beszédesebb, hogy a felmérések szerint, korábban a városlakók kétharmada autót használt a helyi utazásai során. Az ingyenes közlekedés bevezetése óta viszont Dunkerque lakosságának a fele immár többet utazik busszal, mint gépkocsival. Az újonnan megjelent utasok 48 százaléka többször utazik busszal, mint autóval, a városlakók öt százaléka pedig, mióta bevezették az ingyenes tömegközlekedést, úgy döntött, hogy eladja autóját, vagy épp lemondott az új autó vásárlásáról."
......".....városlakók öt százaléka pedig, mióta bevezették az ingyenes tömegközlekedést, úgy döntött, hogy eladja autóját, vagy épp lemondott az új autó vásárlásáról......."
Dunkerque közel 89.000 fő.
Annak 5 % = 4500 fő.
Ennyien eladnák az autóikat csak mert ingyenes lett a busz?
Nem túlzás ez ?
Még homályosabb (mérnökietlen) az olyan megfogalmazás, hogy :......"....épp lemondott az autó vásárlásról....."
Ez egy született politikusi mellébeszélés.
Na ezt ellenőrizze le valaki.
Mi az, hogy épp lemondott ?
Ahhoz, hogy ilyen homályos indok valóságtartalmát ellenőrizd, sok száz kérdező biztos kell.
A helyi csöves nyugodtan mondhatja, hogy épp lemondott új autó vásárlásáról.
Mert azt nem teszi hozzá, hogy sohasem volt autója, és pénze sincs amiből venne, de ha a kérdezőbiztos azt kérdezi, hogy lemond e az új autóról, határozottan rávágja, Igen, Ő lemond.
Azért, mert az állomásnak pont az a baja, mint a metrószerelvénynek. Nem az a baj a járművekkel sem, hogy meleg van rajtuk, hanem a páratartalom. Na oldd meg egy állomásnál az alacsony páratartalmat egy akkora térfogatú területen, ami felülről nyitott!
Rendes klímát nem is lehet beszerelni. Valami kicsi kompakt cuccot biztosan, de vajon elég lesz-e? Ha lesz klíma, akkor már előre látom, hogy valami félmegoldás lesz és működő klíma mellett is állandóan nyitva lesznek az ablakok. Csodálatos lesz!
Miért nem lehet? Az M3-nál is van automata, félautomata és manuális (nem így hívják) üzemmód. Így a Kálvintól a elágazás utáni megállóig menne automata üzemmódban, ott meg átkapcsolna a kézi vezérlésre, ez nem megoldható?
Bár lehet, hogy úgy lesz, hogy első lépésben csak az alagut lesz kifúrva, és csak a következőben lesz bevezetve a metróhév, mert eléggé sokba kerül majd, mivel a Kálvinon nagyon mélyre kell majd fúrni. Na meg a pajzsot majd tovább kell vinni, holott még az sem eldöntött, hogy hol fog kilyukadni Budán, az M5-re való csatlakozáskor.
Szerencse hogy a Kossuth Lajos utca annyira sokáig volt lezárva a távhővezeték építésze miatt, hiszen így volt módjuk megfelelően elvégezni a munkát hogy ne szakadjon be az út másfél hónapra rá... Ja, nem.
Hol olvastál Te ilyet? Mindkettő egy zsákutca. A restaurált ócskavasok, meg az Alstomok is. A két kezüket összetehetik az Akácfában és a BKK-nál, hogy egyátalán a metróüzem elmegy.............
A folyótorkolatban és csatornákban, amik az Egyesült Királyság vízi útjainak elsörő többségét alkotják, teljesen más hidrológiai viszonyok uralkodnak mint egy fél kontinest átszelő folyamban.
Alacsonypadlós járműt említettek valahol. Tényleg ez a végleges döntés?
Előbb bevezetik a Csepeli HÉV-et a Kálvin térre. Majd a ráckeveit is felújítják. Na jó, de értelmesebb a két vonal elágazó részeit is beépíteni, és akkor legalább a ráckeveit azzal együtt egy darabig felújítani? Bár lehet, hogy a probléma az, hogy biztosítóberendezést is fel kellene újítani, azt meg nem lehet csak egy darabon.