Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2019.09.30 -3 1 320217

 

 Hétköznap 57%-kal, hétvégén 115%-kal többen utaznak a buszokon.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Ez is jó röpdolgozat téma lehetne, egyetlen kérdéssel:

 

 - Mihez képest ?

 

Mivel a diákok, kreatívak, szellemesek, néha még humorosak is, számtalan szórakoztató választ kapna a kérdést feltevő tanár.

 

 

M63 010 Creative Commons License 2019.09.30 0 0 320216

Miért lehetetlen!

Előzmény: attus germanicus (320210)
Lovrin Creative Commons License 2019.09.30 -2 11 320215

Kedves választók, mostmár biztosan jóra fordul minden! Azt felejtsétek el, hogy az elmúlt 10 évben nem történt egy kapavágás sem, mert a háttérben dolgozó tudjukkik miatt volt, de ugye nem szeretnétek ezekre a tudjukkikre szavazni legközelebb? Pont most amikor már éppen varázslatosan jóra fordult minden? Naugye. Úgyhogy jól jegyezzétek meg, mi keményen dolgozunk a kánaán bekövetkezésének a megvalósíthatóságának az előtanulmányának a tervezési pályáztának a bejelentésén, azaz már olyan nagyon-nagyon jó lesz hamarosan, mint amikor a Reader's Digest elküldte nektek a szigorúan exkluzív második belső körös nyereményautó sorsoláson kisorsolandó autó slusszkulcsának papír másolatát, hát micsoda vétek lenne sárba taposni ezta  szép jövőt egy meggondolatlan mozdulattal?

Előzmény: DAttis (320214)
DAttis Creative Commons License 2019.09.29 -1 0 320214
DAttis Creative Commons License 2019.09.29 -2 0 320213

"...Mindkettő egy zsákutca. A restaurált ócskavasok, meg az Alstomok is...

Te vmi nagytudású közlekedésmérnök (jármű specialista) vagy mert akkor nem vitatkozom

De akkor írd le mi kellene a Bp-i metróüzembe ! Ja az oroszt most  zárjuk ki a játékból és hagyjuk az általános magyar szemléletet ami francia az csak sz@r lehet.

Azért érdekes Párizsban elég jól elketyegnek az Alstomok 

Előzmény: 18-09 (320191)
18-09 Creative Commons License 2019.09.29 0 0 320212
Előzmény: attus germanicus (320210)
trizs77 Creative Commons License 2019.09.29 0 0 320211

Ezt a mondatot csak feladnám feladatul egy röpdolgozaton .....:

 

...".....Az ingyenes közlekedés bevezetése óta viszont Dunkerque lakosságának a fele immár többet utazik busszal, mint gépkocsival....."

 

Mivel Dmkerque lakosságának fele - előzően - semmit se utazott busszal, így bízom a diákok kreativitásában a helyes válasz megszerkesztése ügyében...................:-)))

Előzmény: vrobee (320209)
attus germanicus Creative Commons License 2019.09.29 0 0 320210

>az autóbuszok hétköznapi kihasználtsága a korábbi 19 százalékról 79 százalékra emelkedett

Mivel franciául sem tudok, így esélyem sincs arra, hogy leellenőrizzem, az eredeti szöveg hülyeség, vagy a fordítás során szállt az eredeti szöveg értelme. De az, hogy munkanapokon 79 százalék legyen az autóbuszok átlagos kihasználtsága, kb. lehetetlen.

Előzmény: vrobee (320209)
vrobee Creative Commons License 2019.09.29 0 0 320209

Lehet, hogy azóta szerkesztették a cikket, de van benne egy ilyen rész:

 

"A szervezet elsősorban arra a megállapításra jutott, hogy a korábbi, 2017-es adatokhoz képest az autóbuszok hétköznapi kihasználtsága a korábbi 19 százalékról 79 százalékra emelkedett, de hétvégéken is megduplázódott az autóbusszal utazók száma. Azonban az még beszédesebb, hogy a felmérések szerint, korábban a városlakók kétharmada autót használt a helyi utazásai során. Az ingyenes közlekedés bevezetése óta viszont Dunkerque lakosságának a fele immár többet utazik busszal, mint gépkocsival. Az újonnan megjelent utasok 48 százaléka többször utazik busszal, mint autóval, a városlakók öt százaléka pedig, mióta bevezették az ingyenes tömegközlekedést, úgy döntött, hogy eladja autóját, vagy épp lemondott az új autó vásárlásáról."

 

Előzmény: trizs77 (320208)
trizs77 Creative Commons License 2019.09.29 -3 5 320208

https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/09/29/ingyenes_lett_a_buszkozlekedes_letettek_az_autot_a_dunkerque-ben/

 

Nem rossz cikk.

De nem is jó.

 

Így indít : Mivel egy éve vezették be, most egy év múlva megnézték mi az eredmény?

 

De nem tudjuk meg mi az eredmény.

Sőt.

Azt se tudjuk meg mi volt a bevezetés előtt?

 

Mi nőtt, miről, mire ?

Mi csökkent, mennyiről, mennyire ?

 

Legalább annyit tudnánk, hogy a városban a bevezetés előtt az egyéni közlekedők aránya 94% volt a közösségi meg mondjuk 6%.

Bezzeg most az egyéni már csak 91% a közösségi meg már 9%.

 

 

Vagy valami hasonlót.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

 

1.

 

Az ilyen mondat például mit jelent ?

 

..."......hétvégéken is megduplázódott az autóbusszal utazók száma......"

 

Eddig hétvégente az autóbuszokon - átlagosan - 4 fő utazott, most meg 8 fő ?

Vagy mást jelent ?

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

2.

 

 

Ez mit jelent ?

 

......".....városlakók öt százaléka pedig, mióta bevezették az ingyenes tömegközlekedést, úgy döntött, hogy eladja autóját, vagy épp lemondott az új autó vásárlásáról......."

 

 

Dunkerque közel 89.000 fő.

Annak 5 % = 4500 fő.

Ennyien eladnák az autóikat csak mert ingyenes lett a busz?

Nem túlzás ez ?

 

Még homályosabb (mérnökietlen) az olyan megfogalmazás, hogy :......"....épp lemondott az autó vásárlásról....."

 

Ez egy született politikusi mellébeszélés.

Na ezt ellenőrizze le valaki.

Mi az, hogy épp lemondott ?

 

Ahhoz, hogy ilyen homályos indok valóságtartalmát ellenőrizd, sok száz kérdező biztos kell.

A helyi csöves nyugodtan mondhatja, hogy épp lemondott új autó vásárlásáról.

Mert azt nem teszi hozzá, hogy sohasem volt autója, és pénze sincs amiből venne, de ha a kérdezőbiztos azt kérdezi, hogy lemond e az új autóról, határozottan rávágja, Igen, Ő lemond.

 

 

 

 

kristoof Creative Commons License 2019.09.28 -1 0 320207

Azért, mert az állomásnak pont az a baja, mint a metrószerelvénynek. Nem az a baj a járművekkel sem, hogy meleg van rajtuk, hanem a páratartalom. Na oldd meg egy állomásnál az alacsony páratartalmat egy akkora térfogatú területen, ami felülről nyitott!

Előzmény: -Smiley- (320206)
-Smiley- Creative Commons License 2019.09.28 -1 0 320206

Akkor B-terv: Mi van ha magát az állomást hűtenénk le? A meleg felfelé száll, tehát a hideg levegő ugyahogy lenn marad.

Előzmény: kristoof (320205)
kristoof Creative Commons License 2019.09.28 -1 0 320205

Rendes klímát nem is lehet beszerelni. Valami kicsi kompakt cuccot biztosan, de vajon elég lesz-e? Ha lesz klíma, akkor már előre látom, hogy valami félmegoldás lesz és működő klíma mellett is állandóan nyitva lesznek az ablakok. Csodálatos lesz!

Előzmény: Közlekedésguru (320195)
-Smiley- Creative Commons License 2019.09.28 0 1 320204

Én meg ezt vetettem fel, hogy ugyanolyan szerelvények (voltak) mint nálunk, de gatyábarázás után milyen jók lettek (pedig sokan leszólják őket)

 

Előzmény: vrobee (320202)
Fzolee Creative Commons License 2019.09.28 -2 2 320203

Mitiscsi a kocsiszekreny? Az. 81-71x a tipusszam? Az. Ennyi.

Előzmény: vrobee (320202)
vrobee Creative Commons License 2019.09.28 -3 0 320202

Igen, és mi volt az eredeti beírás, amire válaszoltam? Köszönöm, kéremkaccsojjaki.

Előzmény: Fzolee (320201)
Fzolee Creative Commons License 2019.09.28 0 1 320201

Ugyanolyan 81-717/714eskent kezdtek eletuket, mint a budapesti tarsaik... Csak ott valoban felujitas tortent, nem csak papiron...

Előzmény: vrobee (320200)
vrobee Creative Commons License 2019.09.28 -1 0 320200

szinte semmi nem ugyanolyan benne, azon kívül, hogy a kocsiszekrény hasonlít.

Előzmény: Fzolee (320199)
Fzolee Creative Commons License 2019.09.28 0 1 320199

A technika valoban Skoda benne. De amugy ugyanolyan Mitiscsi, mint a bpesti. Az ujak meg Siemens.

Előzmény: -Smiley- (320198)
-Smiley- Creative Commons License 2019.09.28 0 0 320198

Mivaaan?

Ez nehogy már Skoda legyen

https://kozlekedes.org/ahol-a-metrot-sem-dobjak-ki/

 

 

Előzmény: vrobee (320196)
Fzolee Creative Commons License 2019.09.28 -1 1 320197

Wrong...

Előzmény: vrobee (320196)
vrobee Creative Commons License 2019.09.28 -2 0 320196

A cseh metró, az ČKD és Škoda, nem Mityiscsi.

Előzmény: -Smiley- (320194)
Közlekedésguru Creative Commons License 2019.09.27 0 2 320195
Miért mindig utólag?

Ha pedig telehazudják a sajtót, hogy nem lehet, aztán kiderül, hogy mégis, az kit is járat le?
Előzmény: -Smiley- (320194)
-Smiley- Creative Commons License 2019.09.27 0 0 320194

A cseh metró is ruszki, megsincs ennyi gond vele. Nálunk mi ndm megy? 

 

Klímát állítólag fognak tudni rá rakni, mert elbirja a kocsiszekrény

Előzmény: seadxdx (320185)
M63 010 Creative Commons License 2019.09.27 0 0 320193

Miért nem lehet? Az M3-nál is van automata, félautomata és manuális (nem így hívják) üzemmód. Így a Kálvintól a elágazás utáni megállóig menne automata üzemmódban, ott meg átkapcsolna a kézi vezérlésre, ez nem megoldható?

 

Bár lehet, hogy úgy lesz, hogy első lépésben csak az alagut lesz kifúrva, és csak a következőben lesz bevezetve a metróhév, mert eléggé sokba kerül majd, mivel a Kálvinon nagyon mélyre kell majd fúrni. Na meg a pajzsot majd tovább kell vinni, holott még az sem eldöntött, hogy hol fog kilyukadni Budán, az M5-re való csatlakozáskor.

 

Előzmény: Dreamy (320188)
toto92 Creative Commons License 2019.09.27 -2 8 320192
Szerencse hogy a Kossuth Lajos utca annyira sokáig volt lezárva a távhővezeték építésze miatt, hiszen így volt módjuk megfelelően elvégezni a munkát hogy ne szakadjon be az út másfél hónapra rá... Ja, nem.
18-09 Creative Commons License 2019.09.27 -3 2 320191

Elvagy Te tévedve... imádott ruszki metróm?

 

Hol olvastál Te ilyet? Mindkettő egy zsákutca. A restaurált ócskavasok, meg az Alstomok is. A két kezüket összetehetik az Akácfában és a BKK-nál, hogy egyátalán a metróüzem elmegy............. 

Előzmény: DAttis (320180)
paca664 Creative Commons License 2019.09.27 0 0 320190

KISS beszerzés aláírva 2017. augusztusban, itthoni próbafutások kezdete és sajtóbemutató 2019. júliusban. Elvileg lehetséges.

Előzmény: 18-09 (320179)
paca664 Creative Commons License 2019.09.27 -1 4 320189

A folyótorkolatban és csatornákban, amik az Egyesült Királyság vízi útjainak elsörő többségét alkotják, teljesen más hidrológiai viszonyok uralkodnak mint egy fél kontinest átszelő folyamban.

Előzmény: Fzolee (320158)
Dreamy Creative Commons License 2019.09.27 0 0 320188

Alacsonypadlós járműt említettek valahol. Tényleg ez a végleges döntés?

Előbb bevezetik a Csepeli HÉV-et a Kálvin térre. Majd a ráckeveit is felújítják. Na jó, de értelmesebb a két vonal elágazó részeit is beépíteni, és akkor legalább a ráckeveit azzal együtt egy darabig felújítani? Bár lehet, hogy a probléma az, hogy biztosítóberendezést is fel kellene újítani, azt meg nem lehet csak egy darabon.

Előzmény: trizs77 (320174)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!