Nekem ezzela reklámmal az is a bajom, hogy a reklám azt mondja:
"nem egyszerűen biztonságos, ultra biztonságos"
A végén pedig:
"Ria. Egyszerűen biztonságos."
Na most döntsék már el!!!
"a kockázatok és mellékhatások tekintetében" - hát igen, többek között ez a baj. Nem tudni magyart beszél. Bár már előfordul, hogy úgy mondják: " a kockázatokról és mellékhatásokról..."
Egyébként én tudatosan nézem a reklámokat, és csakazértsem veszek olyat!!!
Csak egy ötlet, ha a gyártó cég névváltoztatáson törné a fejét:
Intelligens OMO = OMO Sapiens
bobafett
Ui.: egyébként pedig a reklámok nagy része azokhoz az 'átlagos' háziasszonyokhoz szól, akik a háztartásban a vásárlási döntéseket meghozzák. S mint ahogyan ezt valaki meg is jegyezte, azért ilyenek a reklámok, mert emiatt veszik meg az adott terméket a főként nőnemű polgárok. S legtöbbször a mások számára megvásárolt termékek esetében is az effektív döntéseket is ők hozzák meg.
Sokkal kevésbé azok a (szerintem) főként hímnemű egyedek, akik ehhez a témához (is) hozzászólnak.
Ha én reklámozom a termékemet, azt szeretném, hogy amikor a vásárló ott áll a polc előtt, azt a terméket vegye le, amire emlékszik az adott reklámból. Ha nagyon szellemes, nagyon vicces, nagyon innovatív vagyok, akkor legtöbbször a sztori követése, az adott poén megértése nemegyszer nem is olyan egyszerű feladat az átlagpolgárnak.
S akkor még nem beszéltünk arról, hogy ilyen esetben a fogyasztó egyáltalán nem tudja márkához kötni a reklámot, hiába tetszett neki.
Ez velem is többször előfordult már.
Wok-hoz nem érdemes szólni, mert még tavaly elhunyt, ugyanis elkeveredett a jelszava és így önhibájából eredően kigolyózódott a Tasztalról. A jogutód Nos. Az ő jelszava már jobban be lett vésve ide a fejembe, a hasonló balesetek elkerülése végett.
betétreklám: nô angyalszárnnyal felszerelkezett néger pasit fotóz: Ria intimbetét stb. Jó, jó, de miért úgy mondja, hogy nem nyitja ki a száját?
Ez is olyan reklám, ami arról szól: aki tudja, mit akar, X betétet, Z újságot, Y bankot választja. Mi ebben a jó, marketingkommunikátorok?
(A másik: ha meglátom a Fundamenta rókáját, a Quanto tündérkéjét, meg a sok ilyen aranyosnak szánt figurácskát, forog a gyomrom. Ezeket a reklámokat kiknek csinálták? Apukának, anyukának vagy a 3 éves kisgyereknek?)
"A férjem szereti Szilviát... és amikor az URAM kilöttyinti a kávét..."
A te urad! De az én leendő leánygyermekem ne halljon má' ilyeneket, mert veszélyesebbnek tartom a fejlődő szervezetére, mint a Dragonballz-t!
"De uram! A vizet a mosógépben Calgonizálni kell!"
Az ilyen nagyképű és tudálékos szerelőt azonnal kidobnám és a segítőkészsége okán fogyasztóvédelemért kiáltanék. Ha elromlik az a qrva mosógép, javítsa meg, de ne oktasson ki!
Kyra
Első középbe járva vonaton ingáztam, ahol a negyedikesek nem elégedtek meg az év eleji avatással, hanem később is rendszeresen kitaláltak elmét és segget csiszoló ötleteket. Egyik ilyen volt, hogy a Fradi akkori felállását ( Géczi-Novák-Mátrai-Páncsics-Juhász-Szűcs-Szőke-Varga-Albert-Rákosi-Katona ) kellet betanulnunk, és a legváratlanabb felszólításra kellett azonnal felsorolni. Aki nem tudta, annak természetesen azonnal úgy zúdultak a seggére a tenyeres csapások az öregektől, hogy azt hitte ő a csillagszemű juhász.
Eleinte a sebesség nem számított, csak a hibátlan sorrend, de mikor már az összes tökös tudta hibátlanul akkor jött az újítás, megszabott időre kellett elhadarni, szintén hibátlanul, és ahogy múltak a napok/hetek, úgy zsugorodott az intervallum.
Még ma is, ha váratlanul felébresztene valaki és kérdezné, 2 másodperc ( nem túlzok ! ) alatt eltudnám sorolni a felállást, annyit kaptam a valagamra érte.
Nem is rajongok a Fradiért - érthető, ugye ? - igazán !
A topicod: arra jó, hogy mellőzött színészek megéljenek valamiből, de nekem a csúcs még ma is, amit egy idő után ( há má mink focisták, má mé vónánk ilyenek bameg ? ) megváltoztattak, emlékszel, azt hiszem a Wick cukorka volt, egy tökéletes karakterrel, amelyik az orrot T I S Z T Í C C S A !
Ezt szerintem azóta sem tudták überelni.
!!! Most jut eszembe !!!
-Ez milyen beképzelten olvasszik!-
Eddig csak morogtunk sok-sok fórumon a rossz reklámokról, de mostmár
...............................................ÍRJUK LE !............................................
melyek azok, amelyek idegesítenek bennünket! Nem tudják a készítők melyeket nem szereti a NÉZŐ!
PL: Szárnyasbetét! -vacsora közben.
A tipusát nem tudom annyira utálom!
Sajnos szerintem is a mennyiség a döntő. Főleg -szerintem- akkor, amikor igazán oda sem figyel az ember, mer' utálja a reklámot, csak várja, hogy folytatódjon a film/stb. Épp olyan, mint a relaxálva tanulás. Akkor már inkább nézzük meg figyelmesen a reklámot, és _tudatosan_ rögzítsük, hogy mit _nem_ szabad megvenni :))
Engem egyébként a legjobban az dühít, amikor tök fölösleges, káros dolgokra akarnak rávenni. Mer' az, hogy nem az egyik csokit zabálom, hanem a másikat, az ugye igazából tökmindegy. De hogy az amúgyis ártalmas cuccok mellett _még_ másik -meggyőződésem, hogy hótt fölösleges*- vegyszerekkel is tetézze az ember a dolgot... ld. pl. a Calgont, vagy a... mi is a neve... az az "Áztatás? Minek?" izé... brrrr... (Én az igazi "kemény" zöldek helyében ezeket már bepereltem volna.) Nem inkább arra kéne "tanítani" a jónépet, hogy az elkerülhetetlen környezetszennyezést/önmérgezést próbálja meg minimalizálni?
*Mondok egy példát. Nálunk régebben olyan kemény volt a víz -mikor még helyből jött-, hogy meg se tudták mérni. 51 nkf fölött volt, az biztos. Volt olyan ház az utcában, ahol egyszerűen nem tudtak babot főzni, mer' nem puhult meg egész nap se. Mióta vezetékes víz van, azóta "csak" 22-23. Na most, ehhez képest a kb. 16-17 éves, calgont sose látott mosógépünkben 1 deka vízkő nem sok, annyi sincs! Most ilyenkor mi van!? Imho az, hogy az a buzi reklám egyszerűen hazugság, nem? Normális mosóport kell használni, azt is mértékkel, és kész. (Még jobb a -sajnos ritkán kapható- folyékony mosószer, a poroknak a jó része ugyanis csak töltőanyag.) Ha nagyon koszos a kezem, akkor nem hypóval vagy kromofággal megyek neki, hanem tovább mosom, nem?
Minden magyarázkodó reklám rossz!
Amelyik reklám, mint AndreWWW írta, magyarázkodik az sárt sem ér.
A médiák.hu-ban is csak azok a valóban jól működő reklámok , melyek a nézők figyelmét kelttik föl, nem az undorát, mint a reggeli-ebéd-vacsora közben leadott tamppon, papírpelenka, szárnyas... reklámok!
Vagy az a zagyonkalgonizált hernyótalpas nénikéje...
Szerintem a reklámok fő célja a figyelemfelkeltés, amire az angolok rekámfelfogása nagyon jó példa (merénylet a rekeszizmok ellen).
Ezzel szemben nálunk az a divat, hogy görcsösen próbálják bebizonyítani reklámozott termékükröl, hogy az a legjobb, legszebb, legolcsóbb, jár neked, megérdemled ... és amikor a konkurencia is lép, akkor jönnek a "nyomós" érvek: a kalgon "másképp" véd a vízkő ellen stb.
Személyesen voltam CHIPS-reklám tesztelésen. Előzőleg persze nem tudtuk, hogy mi lesz a dolgunk. El-el mondogattuk, hogy nevetseges a reklam, de amugy szeretjuk a chipset, csak az eppen reklamozott Lay's-t nem. Mert nezzen oda: nevetseges, hogy a ficko meg a no olelkezik es a ficko inkabb a chipses zacskoval matat. Meg, hogy nevetseges az is, hogy a semmibol megjelennek a bicajosok a buli kozepen, amikor semmi gyakorlati esely nincs erre. Mind kiszedtek belole. Megdicsertuk a humort, hogy forog a levegoben a csipsz es a srac elkapja es bekapja, "megdicsertuk", ahogy repulnek a levegoben a chips-szemek. Benne maradt mind.
Tovabbra is utalom a lay's chipset, es szerencsere ugy jottunk el, hogy megmondtuk: ez a reklam igy ebben a formaban szornyu...
Han solo,
én továbbra is azt vallom, hogy az igazi reklám tudat alatt hat, és ebben az estben a mennyiség a döntő. Szerintem, még a leghétpróbásabb értelmiségi is at ismerős nevű termékeket veszi le a polcról, bármennyire is ellenkezik ellene az a fene nagy esze!
Neked milyen fogkrémed van? Azonnali választ kérek!!! :-)
Anteris, szerintem ez nagy tevedes. Ugyanis ha nagyon sokszor adnak le egy reklamot, egy ido utan szabalyosan megutalja az ember(a reklamozott dologgal egyutt), meg akkor is ha egyebkent jo. Ami meg minden hataron tulmegy, hogy 1 filmen belul 3x ugyanazt a blokkot adjak le.
Masreszt a tul sok reklam mar gyanut kelt az emberben (miert reklamozzak ezt ilyen vadul, tan nem veszi a kutya se? es vajon miert ->biztos nem jo) , tehat pont a visszajara fordul az egesz. Persze a tv-sek ezt nem mondjak meg a hirdetoknek mert ebbol elnek(de meg milyen jol!), a hirdetok meg azt hiszik azert nem megy a termek mert meg mindig keves a reklam holott mar a negyede is boven eleg lenne.
Ami még a halálom, a rekláblokk alatt nem jelenik meg,az aktuális csatorna emblémája.
Ez különösen akkor idegesítő,ha 1 film előtt keresem a csatornát,és nem tudom kiszűrni a 3-4 másik közül,ahol szintén fejléc néküli reklám megy.
Az a baj h MO-n rosszak a reklamok. Pl. galla mappaban elnezegetem a tobbit es hat nem egy nagy mualkotas, de lenyegesen szinvonalasabb mint az agresszivklorkellabakteriumokellen.
Van nehany jo magyar reklam is, pl muszi. Az szerintem nagyon jo volt. Tobb pelda sajnos nem jut eszembe...
Kulonosen az osszehasonlitos reklamok undoritanak, nem hogy az adott termek jo, de az osszes tobbi egyenes hibas.
Megoldas: mute,kapcs mashova.
Egyébként a reklámoknál nem a minőség, hanem a mennyiség számít egyedül. A népeket marhára nem érdekli, hogy jó-e a reklám vagy kutyaütő, csak az a lényeg, hogy helyette döntsenek. A jó reklám az, amit nagyon sokszor adnak le, mert csak ez teljesíti a hatásos hirdetés legfontosabb alappillérét,a "rögzítés"-t. Ha sokszor hallod és látod, megmarad a fejedben, tök mindegy, hogy ehhez sztívmekvín vagy jucinéni a szomszédokból a segédeszköz.
"régebben...bla.bla.bla...de most itt az új..." Na, szóval tökmindegy a körítés!
mindig azt nézem, hogy melyik új kocsit venném meg, ha lenne annyi pénzem. az alfán kívül egyik sem tetszik (ócska dizájn, de ez offtopik). kitaláltam: esetleg ford puma. Megnéztem a (Mo-n) választható motorkészletet, ekkor még ingadoztam. erre azok az ökrök a reklámban egy Igazi Ford Mustang mellé állították le, aztán a Mustang köddé vált. Ezek szerint ez lenne a V8-as 5.0L+ 300LE+ Legendás Autó utódja? hát annak 1.4L-el igen-igen gyenge! egyetlen paramétere verné meg a Mustangot: a fogyasztás. az pedig nem érdekli azt, aki sportos(nak szánt) kocsit keres. egy jó kocsi csíra kis utódja.. ..kinek kell gyenge kocsi? szóval totál elment tőle a kedvem meg a vonzódásom hozzá. Ennyit erről a szó szerint hatásos reklámról.
z,
ps. tudom, hogy az a reklám egy steve mcquinn film átírása volt, ezért kellett bele az ő Mustangja. szóval frappáns. nade ezeket a gépeket hasonlítgatni.. ..és azt hitték, a hasonlítás (másik mosópor) eredménye majd + lesz?!
Engem leginkább az zavar, hogy túl sok a reklám. Tegnap film elôtt reklámblokk, majd 3 perc a filmbôl, 5 perc reklám, film, stb., film vége elôtt 2 perccel szintén reklám. Ezt szerintem meg kellene tiltani. Lehet, hogy a reklámtörvényben tiltva is van, csak tojnak rá.
1) Váúúúúúúúú, szeretünk Barbííííí.
2) mostanában nehezen ébred az arcbőröm
3) rokksztár leszek a ziskolaijelőadáson
4) meg az az elb...t neszkviknyúl
stb.
Mostanában egyre inkább lefordulok a székről, amikor a matávos reklámokat látom...
Ez az új madaratlehetfogatnivele-s reklám kikészit rendesen....
Annyira bárgyú, hogy le is tettem róla, hogy egy új vonalat vegyek...
Grrrrrrrrrrrrr
Kedves NiCK!
A konyhában étkezem (ha csak lehet együtt a családdal), A TV elôtt csak nassonli szoktam, de akkor is kiborít a sok idióta reklám. Kapcsolgatni felelesleges, mivel legtöbbször csak egy csatornán található értelmes müsor. Ritkán vásárolok, de akkor csak olyat, amitôl nincsen herótom. Ennyit a marketingrôl.
Dexter: a keresett BSA reklám: HVG 99./21. szám 97. old. (ez kivételesen tetszik, mivel ötletesnek tartom, és hatott is: tegnap vettem egy MSOffice-t)
Segitségre lenne szükségem. Keresem a BSA reklámképeit (A főnök tárgyaláson van..., A főnök új szobatársai...). Tudom hogy megjelentek több újságban is, a forrásmegjelölés is nagy segítség lenne, ha kép van, még jobb.
Előre! (is köszönöm.)
Dexter