Keresés

Részletes keresés

szmel Creative Commons License 2005.12.28 0 0 636
Köszi szépen, várom, sajnálom, hogy elfelejtettem a válaszborítékot:-(
Előzmény: zitu (635)
zitu Creative Commons License 2005.12.27 0 0 635

Szia szmel!

 

Ma sikerült átírni a DVD-t! Holnap fel is tudom majd adni, postai utánvéttel, mert nem mellékeltél válaszborítékot. Remélem, hogy nemsokára megnézheted majd! Majd írj véleményt róla.

Előzmény: szmel (621)
szmel Creative Commons License 2005.12.27 0 0 634
Én is szoktam így járni, semmi baj:)
Előzmény: z.ella (632)
szmel Creative Commons License 2005.12.27 0 0 633
Az is jó azért:-)
Előzmény: alminar (630)
z.ella Creative Commons License 2005.12.27 0 0 632
ja már egyszer feltettem ezeket. Sorry!
Előzmény: z.ella (631)
z.ella Creative Commons License 2005.12.27 0 0 631
alminar Creative Commons License 2005.12.26 0 0 630
Én felvettem, még csak belenéztem, sajnos csak 55 perc volt...

Karlheinz Böhm is ott volt a fekete feleségével...

Előzmény: szmel (629)
szmel Creative Commons License 2005.12.26 0 0 629
én sajnos nem láttam:-(
Előzmény: alminar (628)
alminar Creative Commons License 2005.12.25 0 0 628
Ez lesz benne:
Am 23. Dezember 2005 jährt sich die Premiere des ersten "Sissi"-Films in München zum 50. Mal. Anlass genug für den WDR, dieses Ereignis mit einer Hommage an das Phänomen "Sissi" zu feiern.


Lisa Ortgies und Sky du Mont führen gemeinsam aus dem Apollo Theater, Aufführungsort des "Elisabeth" Musicals in Stuttgart, durch eine schillernde 90-Minuten Show aus Gesprächen, Begegnungen, Musik, und natürlich Ausschnitten und Erinnerungen aus den "Sissi"-Filmen. Ihre Gäste sind:

- der Schauspieler Karlheinz Böhm, den seine Rolle als Kaiser Franz Joseph für viele unsterblich machte und dessen Stiftung und Lebenswerk "Menschen für Menschen" es nach eigener Aussage ohne "Sissi" nie gegeben hätte.

- Verona Feldbusch verheiratete Pooth, die als bekennender Fan sogar im Wiener Stephansdom wie Sissi heiratete.

- die Schauspielerin Uta Franz: Sie ist - neben vielen kleinen - die große Sensation dieses Abends. Uta Franz spielte an der Seite von Romy Schneider 1955 die Prinzessin Helene, genannt Nené, Schwester von Kaiserin Elisabeth. Sie war Romy Schneider in dieser Zeit so nah wie kaum eine andere Frau, und tauchte danach bis heute unter, obwohl sie umworben wurde mit Filmangeboten.Sie hat nach "Sissi" nie wieder einen Film gedreht und wird an diesem Abend zum ersten Mal seit 50 Jahren wieder live vor einer Kamera stehen!

- Franz Marischka, Zeitzeuge, Neffe des "Sissi" Regisseurs Ernst Marischka und Sohn des Operettenkönigs Hubert Marischka erlebte in seiner Familie die Entstehung der Operette und späteren Filme über Kaiserin Elisabeth und war dabei, als Romy Schneider das Drehbuch zum geplanten vierten Teil ablehnte.

- Aufklärungspapst Oswalt Kolle: er war damals Filmkritiker der Berliner Zeitung und führte die ersten Interviews mit Romy Schneider.

- Reni Walter wurde Romy Schneider von Oswalt Kolle vorgestellt, gründete daraufhin Ende der 50er den ersten Romy-Schneider-Fanclub und begleitete den Weltstar in einem sehr persönlichen Briefwechsel viele Jahre durch Höhen und Tiefen.

- Erzherzog Markus Salvator von Habsburg und seine Gattin Hildegard Habsburg Lothringen: der Urenkel von Kaiserin Elisabeth und Kaiser Franz Joseph wohnt noch heute in der Kaiservilla in Bad Ischl und setzt sich für das Erbe der Familie ein.

- Moderator und Schauspieler Ralph Morgenstern spielte die Hauptrolle in "Sissi - Beuteljahre einer Kaiserin", einem "Trashical" von Walter Bockmayer, und setzte sich damit den Anfechtungen der Royalisten aus. Bei einer Aufführung in München wurde unter Tumulten fast die Bühne gestürmt. Er ist dabei aber ein großer Fan und ausgewiesener Fachmann in "Sissi"-Fragen.

- Brigitte Hamann, die "Elisabeth Expertin", setzte mit ihrer Biographie der österreichischen Kaiserin bis heute Maßstäbe.

- Sänger und Ensemble des erfolgreichen Musicals "Elisabeth" in Stuttgart sorgen als Gastgeber mit zwei Liedern für den musikalischen Teil dieses Abends, natürlich mit dabei das berühmte "Ich gehör' nur mir...".

Mitwirkende/Gäste:
Mit folgenden Mitwirkenden:
Franz Marischka
Karlheinz Böhm
Oswalt Kolle
Ralph Morgenstern
Uta Franz
Verona Poth


Vormerkliste
wird aktualisiert
Vormerkliste
wird aktualisiert

Előzmény: alminar (627)
alminar Creative Commons License 2005.12.24 0 0 627
Holnap az Ard-n 12-től 13-ig megemlékezés lesz a Sissi filmről, az 50- ik évforduló miatt....

Előzmény: alminar (626)
alminar Creative Commons License 2005.12.24 0 0 626
Békés boldog ünnepeket kívánok !!!

És az ARD ma leadja a Sissi-t 20:15-től....
gondolom az első részt...



szmel Creative Commons License 2005.12.23 0 0 625
Jó lesz az a változat is, úgyis csak a trilógia eredeti változatát láttam eddig:-)
Előzmény: zitu (624)
zitu Creative Commons License 2005.12.22 0 0 624

Szia szmel!

 

Nekem egy DVD-én van meg, mert ez egy vágott változat (138 perc), ahogy íram is, de nagyon jól összevágták, apró jeleneteket vágtak ki belőle, amik nem annyira fontosan pl.: amikor Miksa az elején horgászik a gyerekekkel.

Nekem nagyon tetszik ez a változat, és elég érthető is, egyszerű szavakkal fejezik ki magukat...  Remélem, hogy minnél hamarabb át tudom írni és el tudom küldeni.

 

A múltkori képeket a google.com képkeresőjével kerestem meg, úgy, hogy beírtam az Erzsébet királyné kulcsszót, nagyon sok képet hozott ki.

 

Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!

szmel Creative Commons License 2005.12.21 0 0 623


Erzsébet királyné mosolyával kívánok minden kedves topiclátogatónak, és Sissi barátnak kellemes karácsonyi ünnepeket, és szerencsés, vidám új évet:-)
Szmel
dudlinski Creative Commons License 2005.12.19 0 0 622

Tegnap véletlenül lemaradtak a képek :)

 

szmel Creative Commons License 2005.12.19 0 0 621

A címet meg elfelejtettem leírni:-(
A címem:
Kordásné Szász Melinda
Hajdúszoboszló
Bajcsy Zs.u.36.
4200 :-)
szmel Creative Commons License 2005.12.19 0 0 620
Szia zitu:-)
Azért küldtem három lemezt, merthogy három részes a trilógia, de ha egy lemezre ráfér, az nagyon jó, egy példányban szeretném kérni, természetesen türelmesen várok arra, hogy elkészüljön...előre is köszönöm szépen:-D

Előzmény: zitu (619)
zitu Creative Commons License 2005.12.19 0 0 619
Jaj, a címedet meg sem kérdeztem.... Légyszi add meg, hogy, ha már meg lesz a DVD, akkor tudjam, hogy hova kell küldeni.
Előzmény: szmel (617)
zitu Creative Commons License 2005.12.19 0 0 618

Szia szmel!

 

Most kaptam meg a DVDket, három példányban kéred? A héten két vizsgám lesz, meg még nem is tudom, hogy kell kikódolni, de karácsony után megigérte az egyik barátnőm, hogy hoz egy programot, ami kikódolja a DVD-t. Szóval csak a két ünnep között tudom elküldeni, de megpróbálom minnél hamarabb, hogy már idén meg tud nézni!

Előzmény: szmel (612)
szmel Creative Commons License 2005.12.18 0 0 617
Sissi nem szerette a pompát, az egyszerűséget kedvelte. Az ettikettet is ostobaságnak tartotta, hiszen nem tehetett meg csak egyszerűen dolgokat.PL. a férjéhez sem mehetett be bármikor, be kellett jelentkeznie hozzá.
Társalkodónőit sem Ő választotta, hanem Zsófia anyósa..


Zsófiáról még nem tettünk be képet, majd most
Előzmény: dudlinski (616)
dudlinski Creative Commons License 2005.12.18 0 0 616

az nagyon szép lesz, szmel!

mi már voltunk kétszer, mert tőlünk nincs olyan  nagyon messze :)

sajnos a labirintust nem tudtuk megnézni, de voltunk benn a kastélyban, és olyan hihetetlen volt látni  azokat az eszközöket amiket egykor Sissy is használt :)

és azért meg is lehet érteni, hogy kissé ridegnek találta Schönbrunn-t.Az a sok aranyozott díszítés, magas ajtók, és ahogy a szobák egymásba nyíltak...

hozzá lehet képzelni, ahogy a cselédek, őrök, udvarhölgyek előtt zajlik a mindennapi életük, és ha esetleg vétettek a protokoll ellen, arról már egész Bécs tudott....

a Hofburgot látta már valaki?

olyan kíváncsi vagyok hogy milyen lehet... habár Sissi azt is ridegnek találta, mondjuk meg lehet érteni az olyan mézeshetek után mint ami neki kijutott...

szmel Creative Commons License 2005.12.18 0 0 615
Sissi kedvenc lovát Avolnak hívták:-)
Szépek a feltett képek:-)
Képzeljétek, két ünnep között megnézzük a férjemmel a Schönbrunni kastélyt:-))))már alig várom

Előzmény: z.ella (614)
z.ella Creative Commons License 2005.12.17 0 0 614
A negyedik képen, a ló, Szultán.
Előzmény: z.ella (613)
z.ella Creative Commons License 2005.12.17 0 0 613
Szultán
szmel Creative Commons License 2005.12.16 0 0 612
Már feladtuk a postán...
Előzmény: zitu (611)
zitu Creative Commons License 2005.12.16 0 0 611

Szia szmel!

 

Ma próbáltam átírni a DVD-t, de sajnos bejött amit sejtettem és le van tiltva, nem lehet átmásolni. Karácsony után kapok segítséget, hogy hogy lehet kikódolni, ezért,ha még nem küldted el, akkor légyszi csak karácsony után küld át, és akkor rögtön meg is tudom csinálni.

szmel Creative Commons License 2005.12.16 0 0 610
Én sem láttam, csak a CD-je van meg:-)


Jó ez a kép, dudlinski:-D





Előzmény: alminar (608)
dudlinski Creative Commons License 2005.12.16 0 0 609

sajnos a musicalt nem láttam, de a cd-je megvan, és nagyon tetszik :)

néhány éve Esztegomban játszották a nyári várszínházban, ha jól tudom...

 

alminar Creative Commons License 2005.12.16 0 0 608
Valaki látta a musicalt rajtam kívül ???

hohenembs Creative Commons License 2005.12.15 0 0 607

Hali Szmel!

 

Igen jól tudtad, hogy a képen Erzsébet van a halottas ágyán :(!

Viszont a mellette virrasztó hölgy nem Sztáray Irma Erzsébet udvarhölgye, hanem a Beau Rivage szálló tulajdonosának neje Fanny Mayer.

 

Bár a genfi útibeszámolót egyelőre nem folytatom, csatolok néhány érdekes képet:

 

Üdv.

 

Előzmény: szmel (577)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!