Valószínű nagy vízhiány lehetet és közel tudott menni a tűztoltó vonat ilyenkor veszi igénybe a Katasztrófavédelem. Mivel látszik mozgás még időben értek oda.
A Bz felújítás egy hülye szabály miatt beruházásnak minősül. Erre (idén) nincs pénz. A celliek rájöttek, hogy ha csinálnak egy töréstesztet, akkor viszon baleseti sérüléses javításnak fog minősülni az ismételt forgalomképes állapotba hozás (erre van pénz) és ismét lessz 8 felújított bézéjük.
Jó kérdés, hogy mi történt...találgatásokba meg nem akarok kezdeni. Amúgy 8 Bz mellék sérült meg, de a képen csak 7 van, mivel a 8. az sínen maradt, de annak is két ablaka betörött.
Még annyit a filmmel kapcsolatban, hogy a 204-en dolgozó is nyilatkozó mozdonyvezető nem Ganz András, hanem Gazda András barátom volt. Sajnos tavaly decemberben Őt is eltemettük. :((
A wiki azt írja: "two trains passing each other threw sparks", tehát két találkozó vonat vetett szikrát. Pedig ha "gáz van", akkor elég egy vonat is, hogy belobbantsa, nem?
Szerintem ez a technológialopásos dolog túl durva, hogy igaz legyen, de ki tudja...
Kösz az infót, és én is bocs az OFFért, de nem tudtam, hol kérdezzem.