Lesz Bravom. Abból sem származna semmi hátrány, hogyha meglenne a téli garnitúra mielőtt maga a kocsi fizikailag nálunk van, szóval miért is probléma hogy próbálok mindennek utána nézni, és megtudni mindent az autóról?
Kerékcsapággyal minenki riogat, de konkrét ügyet nem hallottam még. Én most adtam el egy ET 0, 4x98, 8x13 apparátot, 8cm-es szélesítők voltak hozzá. Ez is azért kellett, mert beleért a futóműbe, vélhetően ez ET 0 miatt.
Spideren hátul 30mm, elöl 15mm van. 131-esen is van, legalább 20mm.
De szerintem az sem tesz jót ha nagyon eltér az ET mert a kerékcsapágyaknak sem tesz jót!
De mint írtam ez a saját véleményem! :D
A kerékcsavarnál csak annyit jegyeznék meg hogy az igaz hogy kúpos mint a legtöbb autó de van az osztókörnél 2mm eltérés amit mozgókupos csavarral szoktak megoldani!
Én is tettem már fel a frégi bravomra 4X100as kereket sima csavarral de feszült is amikor feltettem.
Ezért írtam hogy mozgokupas csavar megoldja a problemát.
Szerintem a nyomtáv-ügy nem olyan lényeges, nem okoz igazán meglepetést. Szerintem az ET-nek két tekintetben van jelentősége:
1. Esztétikai.
2. Ha túlságosan "bemegy" a felni, beleérhet a futóműbe, fékbe, ilyenek.
2+1. Nekem 5 éve Alessio 16-os van télire, 4x100. Van tehermentesító és semmilyen problémát nem okoz. Tudtommal a Bravonak - mint a legtöbb mai autónak - gyárilag kúpos a csavarja. Aminek annyi a jelentősége, hogy egy csavarkészlet tizenezer forint. És, ugye a tehermentesítő sincs ingyen.