Magyarország legkisebb területü kocsiállományú volánja , de méretéhez képest a külső szemlélő nagyobbnak láthatja, talán ha nincs Uti Csaba akkor feleannyi kocsival üzemegység kirendeltség lehetne Gyöngyös fennhatósága alatt nem így történt. Várok képeket infókat bármit és lehetőleg lehetnek benne Gödöllő Pásztó Jászberény Gyöngyös környéki témák is.
Én úgy tudom, a helyijáratok is a Turai út felé jönnek-mennek, a Kölcsey utcába nem megy be semmi, csak ott várakoznak. Sőt, reggel, amikor a 6-órási váltás van, rendszerint látom az apcit is a Zöldfa környékén a gyárba menet. Én azt tanácsolom, hogy a Turai útnál várakozz, ott sok mindent össze lehet szedni.
Bár nem Bosch, de van még a Johnson Electric is az Esze Tamásról nyílik, ott is szokott lenni pár gép, 1 db EAG a Hatvanitól meg pár aprójószág. Ott is három műszakban dolgoznak. Az IMI-ből is van olyan járat, ami kersztülmegy Hatvanon.
A kapun jobbra kifordulva szerintem csak (egy) helyi járat fordul el ismét jobbra, a többi megy egyenesen a körforgalom felé, majd a 21-es úti körforgalmon keresztül az M3-asra (pl.: Gyöngyös) illetve mennek tovább a 21-esen (Petőfi, Apc, Bátonyterenye, Pásztó, Salgótarján)
Most kerestem régi képeket a neten, az FLJ-047 nem rémlik. De a FLX-829-et mintha láttam volna mostanában is. Bár a rendszámát azoknak sem tudom amivel naponta utazom : )))
A két E98 tartalék, helyitől kezdve mindenhol megfordulnak az utóbbi időben. Az LNC' például 14.30-kor szokott a pályaudvaron állni tanítási napokon. A JID-087 Petőfibányára jár, a GMP-946-nak akad pár ecsédi kanyarja, '948 pedig fixen helyizik. A GLB-716-nak délelőtt van egy rózsaszentmártoni kanyarja, az FLX-296-nak pedig egy palotási, ha jól tévedek. Az FGM-698 fotózásával meg vigyázz, sajnos a sofőrje nem túl barátságos.
Ismét hála! :) Akkor már csak annyi lenne a kérdésem, hogy jól értelmezem, hogy ebbe a három irányba indulnak a műszakváltós gépek?
A 16:45-ösnél meg már nem igazán akadnak fények, szóval az felejtős, majd ha esetleg a nyáron visszamennék (nem lehetetlen), majd akkor lesz aktuális. :)
Ha nem változott semmi október óta, akkor a sziráki járaton egy MCN-361 c. fehér Irizar PB van, az erkin pedig egy MHW-279 c. fehér Mercedes Tourismo. Csak azokat szoktam kilövöldözni, amikor 14.25-kor jönnek ki az egykori Dai Dong-üzem mellett a kereszteződésbe.
1) A Bosch-nál főleg NEM Volános kocsik vannak, hanem maszekok, vagy hatvanis, vagy mátrás, vagy mindkettő matricájával. Némelyiken meg egyik sincs, "szimpla" maszek. A Hatvanitól többnyire Credo van, illetve 1-1 E95 és C56, meg a helyijárat is betér a műszakváltáskor több kocsival is.
2) Melyik kettőre? :D
Kapásból 5 jutott eszembe, de aztán lehet, hogy több is van.
Szép jó napot kívánok! Valamelyik nap a héten szeretnék kinézni Hatvanba, elsősorban az alábbi gépekért. Valaki tudna rám szánni pár percet, hogy egy-két fordainfót megosszon velük kapcsolatban? Hálásan köszönöm!
Bár ha a Plasma február közepéig forgalomba állna, inkább majd akkortájt tenném tiszteletemet a városotokban, de jobb előre felkészülni. Illetve még annyit kérdeznék, hogy van-e műszakváltás Hatvanban. Márka nem számít, szóval nem csak Ikarus érdekel, de ha valahova elmegyek, akkor mindig lövök egy-két maszekot is.