Keresés

Részletes keresés

alfredoo Creative Commons License 2005.12.22 0 0 901

mg

 

a google ezt hozta le rolad:

 

'Messel Gáspár vagyok, 58 éves, villamosmérnök. Huszonkilenc éve élek házasságban, két felnõtt gyermekem van.
A kerületben két cikluson át 1990-1998 között az SZDSZ egyéni képviselõjelöltje voltam Õrmezõn.

Akkor is, és a mai napig is tevékenyen részt veszek a kerület közbiztonságának és tûzvédelmének javításában, többek között a Közbiztonságért Alapítványon keresztül.
Jelenleg képviselõ tagja a kerületi városrendezési és városüzemeltetési bizottságnak, valamint a fõvárosi városrendészeti bizottságnak. A közbiztonsági tanácsnoki feladatot is ellátom a XI. kerületben.

Terveim között szerepel:

- Gazdagrét parkolási gondjainak javítása,
- Az Etele téri busz kapcsolat megteremtése
- Állandó rendõri jelenlét biztosítása
- A parkok állapotának javítása
- A gazdagréti út aszfaltozása.

Képviselõségem idején sikerült megoldani az õrmezõi lakótelep számos problémáját úgy,hogy közben állandó kapcsolatban álltam a lakossággal.

Októberben az SZDSZ és az MSZP közös jelöltjeként indultam az Ön körzetében a képviselõi hely elnyeréséért.

Fogadóóráim:
Minden páros hét hétfõjén 17-19 óráig a Gazdagréti Közöségi Házban (XI., Törökugrató u. 9.).'

 

nekem mondjuk tulsagosan nem tetszik a szoveg de hat izlesek/pofonok...

 

a 7-es gyorsjarattal miert is serultek a keruleti erdekek?

Előzmény: messelg (894)
alfredoo Creative Commons License 2005.12.22 0 0 900

dv

 

majdnem minden eszmenek van szelsoseges valtozata. te meg mintha osszemosnad a szelsoseget magaval az eszmevel. ha mar peldat kell adnom akkor megemlitenem a katolicizmust es az iszlamot!

 

iszlam uralom is volt mar magyarorszagon, meglehetosen szelsoseges vallfaja is volt es most meegsem iteljuk el az iszlamot vagy a hazai muszlimokat.! pedig meeg 'taajidegennek' is nevezheto.

Előzmény: Demszkyváros (895)
alfredoo Creative Commons License 2005.12.22 0 0 899

messelg

 

engem nem kell tiszteltezni, bekes unnepeket sem kell kulon kivanni hiszen tudjuk hogy mindenki mindenkinek bekes unnepeket.

 

amugy valoszinuleg a repules is egy kurva rossz otlet hiszen rengeteg az aldozat...

 

korforgalom meg van a szentendrei utnal is. mi a problema? a tescos korforgalom sem olyan tul nagy. annyi lenne a kulonbseg hogy nem feluljaroval tortenne.

 

a sasadi utat meg nem vezetnem ra a budaorsi utra hanem alagutban atvinnem az etelere. ugye eleeg sokan megfordulnak az osztyapenkonal?

 

a bekes unnepek  jegyeben esetleg gondolkodhatnank osztapenko kapitany visszatelepiteserol... maar eleeg idot toltott szamuzetesben...

 

vagy eszkabaljatok oda egy kurva nagy keresztet... meeg ott ugy sincs.! ra lehetne irni hogy a legjobbik kereszt!

Előzmény: messelg (890)
alfredoo Creative Commons License 2005.12.22 0 0 898

amorf

 

sokkal jobbnak tartanam ha ezt a kerdest m.gy. onmagaval dumalna meg. altalaban onmagaval egesz konnyen dulore jut az ember.

 

a jobboldali kormanynak ugyis szuksege lesz egy demokratikus ellensulyra egy szocialista fopolgarmester szemelyeben!

Előzmény: Amorf23 (897)
Amorf23 Creative Commons License 2005.12.22 0 0 897

Kedves Amorf23!

Máshol, többször írtam a Metró virágpiaci végállomásáról. A XI. ker. több határozatban rögzítette a kívánságát, de a jelenleg már engedélyekkel rendeljkező beruházás hadd induljon el. Erre van meg a fedezet. Ha megfúrják az aláírásgyűjtők, újabb 5-7 évet várhatunk a metróra. M. Gy.-nak is ez az álláspontja.

 

Hellóka!

Jó, tudom, az Eteléről kezdenek fúrni, engedélyek, tenderek megvannak, de akkor is. Miért ne lehetne már a jelenlegi szakasz építése alatt elindítani a folyamatot, tervezést, miegymást. Előbb-utóbb úgyis nagy szükség lesz a virágpiac felé +2 állomásra - feltételezem, hogy Nagyszeben tér-Virágpiac állomásokra - hiszen a Kinizsi laktanya helyén is 1,000-es nagyságrendű új lakás épül, a Madárhegyen szintúgy méregdrága telkeket mérnek, valamint gondolom nem véletlenül közműveznek ész nélkül a Virágpiac felé sem.

A gazdagréti-Sasad nyugati részén élő-rupphegyi-madárhegyi-budaörsi stb. embertömeg már önmagában indokolná a meghosszabbítást, nemhogy a küszöbön lévő építkezésekkel még jobban kibővülő lakosságszám.

Megint az lesz képviselő úr, hogy rázúdul egy irdatlan mértékű pluszforgalom a Budaörsire és akkor kapnak majd megint utólag észbe. És megint eltelik minimum 5-7 év, amíg engedélyek, szerződések, tenderek lefolynak, ezért kéne az életben egyszer előre gondolkodnia a kerületi politikusoknak teljesen függetlenül attól, hogy a meghosszabbítás mellett most pont a helyi Fidesz kardoskodik. Igazuk van, ismerjék fel Önök is és tegyék félre a kisszerű politikai érdekeket, hogy éppen ki vetette fel ezt a jó ötletet.

Tehát amit kérek, lobbizás a hosszabbításért, láthatóan MGY-nek jó kapcsolatai vannak Demszkyvel. Használja ki, lépjen fel, tegyen érte. Ha az együttes szándék megszületik, akkor pedig az építéssel párhuzamosan minél hamarabb elkezdeni a tervezést, az engedélyeztetést, a pénzügyi háttér megteremtését, stb. A környéknek egyre inkább szüksége lesz a metróra, ezt Ön is tudhatná.

Előzmény: messelg (890)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.22 0 0 896

T. messelg!

 

Pontosan tudom, miért oda épült a Lágymányosi híd, ahová. Ez önmagában még talán emészthető is lenne, viszont ha további káros következményeket kell a lakosságnak benyelni a híd folyományaként, akkor ez a "lerágott csont" is meg fog akadni az emberek torkán.

Kérném a magántulajdon szentségét az Andor utcai kisajátítások után nem emlegetni, annyi energiával a gyárakkal is meg lehetett volna állapodni, persze ők kicsinyég jobb érdekérvényesítő képességgel rendelkeznek, mint a mezei pógár.

Ha valóban úgy gondolkodnék, hogy kerül, amibe kerül, akkor kapásból a legdrágább (és végső soron a legjobb) verzióval hozakodtam volna elő, és nem a három kerület által preferált megoldást említem, ami a megvalósulthoz képest jóval olcsóbb lett volna.

 Nem meggondolatlan vagyok, hanem itt élek, és úgy ismerem a környéket, mint a tenyeremet, szemben azokkal, akik ezt az egészet jóváhagyták, úgyhogy óvatosan azokkal a címkékkel.

(Gondolom a Bocskay-Fehérvári saroknál lévő aluljáró is lerágott csont, azért nem hallok egy mukkot se róla:))

 

 

Előzmény: messelg (890)
Demszkyváros Creative Commons License 2005.12.22 0 0 895
Kérését tudomásul veszem, de véleményemet nem változtatom meg és továbbra sem fogok differenciálni a szélsőséges eszmék (nácizmus, kommunizmus, liberalizmus) között. Ezek mindegyike elfogadhatatlan és veszélyt jelent a társadalomra, mi több, a világ egészére.
Előzmény: messelg (894)
messelg Creative Commons License 2005.12.22 0 0 894

Igen tisztelt Demszkyváros!

Énnekem sajnos (még Horthy alatt születtem) tanulnom kellett a tud-szoc-ot - nem tudom, hogy tuded-e mi volt? - , abban egy csepp liberalizmus nem volt. Kérlek, hogy a rendszerváltásig tartó időt ne ballibezd, lécci.

Én nem szeretnék változást, megmondom őszntén. Téged pedig nem szeretnélek befolyásolni, szavazz akire legjobb lelkiismereted szerint akarsz.

Maradjunk ennyiben.

Áldott szent Karácsonyt kívánva tisztelettel: Messel Gáspár

Demszkyváros Creative Commons License 2005.12.22 0 0 893
Képviselő úr, én mucsia nem tuom követni a tempót. Most akkor melyik körforgalomról beszélünk? Mert én a Bartók végén llendő körforgalomra gondolok, ami a vasút felett vagy inkább már az autópályák oldalán lesz.
Előzmény: messelg (890)
Demszkyváros Creative Commons License 2005.12.22 0 0 892
Te alfrédó, én még a vasutat is levinném Nagytétény környékén a főd alá. Vagy még délebbre. Nem viccölök ám!
Kelenföld környékén, ha nagyon akarnád, felhozhatnád ezeket a felszínre, de szívem szerint a vasutat a budai oldalon alagútban vinném át Pestre. A mai vasúti összekötő hidakon meg HÉV-gyorsvasút-metró járna csak. A Délit is a főd alá, azzal az épülettel semmit sem vesztünk, borzalmas, maximum rakétatesztelési objektumnak jó. Egyébként pont a déli épülete mondatja velem, hogy a Kelenföldi pu épülete bármennyire is rossz, meg rozoga, meg lerohadt meg alkalmatlan, mégiscsak meg kell tartani, mert a modern építészet csak értéktelenebbett tud helyette létrehozni. S mivel én a kelenfődi megállót un block a főd alát tenném, alul lehetne egy hájtek pu, fönt meg bármely más hasznosítása lehetne a régi pályaudvari épületnek. Meg lehet ám azt csinálni! Ha nem, látam én már régi szétrohadt kúriát 1:1-ben visszaépíteni...
Előzmény: alfredoo (886)
Demszkyváros Creative Commons License 2005.12.22 0 0 891
ÉN nem karlak meggyőzni. Itt ezen a fórumon meg végképp senkit se.
Az ellen pedig, hogy a ballibek elszenvedjék a jobboldali kormányzást, megint csak nincs kifogásom. Annyira ugyanis nem szenvedhetnek, mint mi a ballib 50 év rémuralma alatt, mert mi a ballbibbel szemben sokkal demokratikusabbak vagyunk.
Előzmény: alfredoo (885)
messelg Creative Commons License 2005.12.22 0 0 890

Tisztelt alfredoo!

A Szerencs utcai példa nem jó, rengeteg súlyos (halálos) baleset volt ott.

A körforgalom óriási helyet foglal el 2x4 sáv, gondold át. Honnan jönne becsatlakozás? A Dayka és a Sasadi forgalma 1 ezrede az autópályának.

A 6-os és az 1-7-es forgalmi irányát összekeverni nem tudom hogy lehet?

 

Tisztelt Demszkyváros!

Legyen árú a boltban, jöjjön a kukásautó, a mentő, a busz, a villamos,stb....

Hogy gondolod közúti forgalom nélkül? Egyébként Lipótmezőn is van internet? Ott a helyem!?

 

Kedves Amorf23!

Máshol, többször írtam a Metró virágpiaci végállomásáról. A XI. ker. több határozatban rögzítette a kívánságát, de a jelenleg már engedélyekkel rendeljkező beruházás hadd induljon el. Erre van meg a fedezet. Ha megfúrják az aláírásgyűjtők, újabb 5-7 évet várhatunk a metróra. M. Gy.-nak is ez az álláspontja.

 

Tisztelt lenndélen!

A Lágymányosi híd az EXPO miatt épült oda és akkor, lerágott csont.

A Budafoki úti gyárakból lecsippenteni 10-15 métert? Nem a Rákosi-Kádár korszak van! Magántulajdon szentsége! Kerül, amibe kerül? Meggondolatlan vagy

 

Üdv. mindenkinek: Messel Gáspár

 

alfredoo Creative Commons License 2005.12.22 0 0 889

ld

 

meeg az jutott eszembe hogy a budafoki ravezeteset is az tette szuksegszeruve hogy nem az eredeti megoldas volt. a budafoki maradhatott volna a petofi hidra. ezek nagyon fontos es vilagos dolgok. raterelni a forgalmat de egyben elvalasztani. tehat az a forgalom legyen ott amit akarunk.

 

a budai rakpartnak meg 4 savosnak kellene lennie.

 

a gyorsithato autoforgalom egyben nagyon nagy mertekben elvezhetobb varost is jelentene. egy csomo forgalom eltunne a szemunk elol.

Előzmény: Törölt nick (887)
alfredoo Creative Commons License 2005.12.22 0 0 888

ld

 

van igazsagod de a hungariat nem lehet es nem is erdemes kihagyni. talan szelesebbre kellett volna. a munkas korut meg epuloben van/lesz.

 

buda fele szerintem megoldhato lett volna a dolog es a gyors atvezetessel esetleg a budaorsi utnal meeg egy savval (a jarda tokre felesleges), zart autopalyaval sokat lehetne segiteni.

 

a daykat, pannonhalmit le is lehetne zarni es vissza kellene jonni. a sasadit atvezetni kelenfoldre. a forgalom meg huzzon ki a varosbol a leheto leggyorsabban.

 

a pestre menot meg egy leagazo plusz feluljaro es meeg egy saav. persze a plusz savnak veegig kellene menni a hungarian. de legalabb az 5-osig.

 

amikor meglesz az m0 korbe vagy majdnem korbe akkor jelentosen tehermentesitheto a lagymanyosi.

 

ennek az egesz kurva indexnek ilyennek kellene lenni es nem baromsagokrol vitatkozni.!

Előzmény: Törölt nick (887)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.22 0 0 887

Nézd meg most a Lágymányosi hidat Budáról Pest felé. Olyan, mintha 2 sávod lenne, közben csak egyet tudsz használni, ha pedig beáll a forgalom Csepel és Soroksár felé, akkor még annak az egynek a sorvége is a Bártfay utca magasságában áll meg. Lehetetlen helyre tették azt a hidat. Még a Margit- és az Árpád- híd esetében is ügyeltek arra, hogy legyen szigeti lejáró, itt meg szóba se került. Hidd el, ha egy ilyen kérdésben meg tudott állapodni az érdekelt három kerület, akkor az valóban használható változat volt. Két kisebb híd jóval olcsóbban, és Csepelen is áthaladt volna az út.

Más.

Hiába vettek volna el a laktanyából, egyszerűen az a része az m7, m1-nek már nem bír el nagyobb forgalmat, ebből a szempontból még az egérút becsatlakozása is jobb, viszont nem a legpraktikusabb megoldás. Eleve annak a bizonyos útnak egy várost kikerülő funkciója is lett volna, akkor viszont mennyit nyersz azzal, hogy a Bocskayról 300 méterrel kintebb viszed az egészet, a Hamzsabégire? Az egész hóbelevancot a Budafokin kifelé lehetett vóna vezetni, 80%-ban raktárak, gyárak és üres telkek vannak az út mellett, amelyekből minden további nélkül le lehetett volna csippenteni egy tíz-tizenöt méter széles sávot. De ettől függetlenül az alapproblémát a Lágymányosi híd jelenti, és amíg ehhez alkalmazkodva akarnak megoldást találni, addig csak újabb problémákat fognak az eredeti mellé gyártani. Demszky meg bekaphatja, egyszer ezért még elkapom egy magyaros fordulóra.

Előzmény: alfredoo (872)
alfredoo Creative Commons License 2005.12.21 0 0 886

dv

 

melyiket? a harmasat vagy a neegyeset?

 

a felszinen olcsobb. budapesten meg tkp van hely!

 

nem neveznem merhetetlen ostobasagnak, mindenesetre meggondolnam alaposan.

 

a metro tervezesekor meeg nem szamithattak ekkora autoforgalomra.

 

ne vetitsuk vissza a mai dolgokat a multba.!

Előzmény: Demszkyváros (884)
alfredoo Creative Commons License 2005.12.21 0 0 885

dv

 

gyurcsany nekem sem kedvencem bar ez a maffiafonok tulzasnak tunik.

 

de hat egyik kutya a masik meg eb.

 

a keek konyv meg tokre jo is lehet.

 

szerintem szemleleted azon az oldalon altalanos es pont ilyen dolgok jelenthetik a valasztasok elveszteset.

 

hiszen olyanokat kellene meggyoznetek mint en vagyok. es ez a kerlelhetetlenseggel, a savanarolai dolgokkal nem fog menni. legfeljebb elszenvedi az ember a jobboldal uralmat. de nem tud azonosulni ilyen dolgokkal.

 

es szemelyes meglatasom hogy orban is egy szoveglaada es gyurcsany is egy szoveglaada. a dolgok meg toluk fuggetlenul mennek elore vagy nem mennek elore. altalaban a dolgokat a penz es a toke az erdekeltseg mozgatja.

Előzmény: Demszkyváros (882)
Demszkyváros Creative Commons License 2005.12.21 0 0 884
Mérhetetlen ostobaság már itt felszínre hozni.
Előzmény: alfredoo (883)
alfredoo Creative Commons License 2005.12.21 0 0 883

dv

 

neked mi mondatja hogy a lakotelepnel es a viragpiacnal a fold alatt lesz a metro? hallottal mar fold feletti metrorol?

 

ceelozneek itt a 3-as metro kobanya kispest allomasi vegzodesere. valahogy nincs a foldbefurva a dolog...

Előzmény: Demszkyváros (881)
Demszkyváros Creative Commons License 2005.12.21 0 0 882
Nem a renddel van baj, hanem amikor ezt a rendet a zűrös kürülmények közt hatalomra jutott maffiafőnök akarja megcsinálni a mellét verve közben.
Előzmény: alfredoo (880)
Demszkyváros Creative Commons License 2005.12.21 0 0 881
:DDDDDDDDDDD Szerintem a föld alatt, odalent tök mindegy, hogy hol forgatják, hol az alagút.
De tied a nap vicce.
Előzmény: alfredoo (878)
alfredoo Creative Commons License 2005.12.21 0 0 880

dv

 

ha a keek konyvet orbanek talaltak volna ki akkor itt nyogdecselneetek mi meg ossztuzet zuditanank a keek konyvre. mi a baj a renddel? vagy mi a baj a rend iranyaba tett lepesekkel?

 

a rend az nem onmagaban valo? van egy szoci rend es egy jo, orbanista rend?

 

nem hulyeseg ez? ennyire?

Előzmény: Demszkyváros (873)
alfredoo Creative Commons License 2005.12.21 0 0 879

dv

 

az osztraknak meg balkan vagyunk. pedig tudja hogy magyarorszag.

 

a kulonbozo teruleteket fejlettseguk alapjan soroljuk ide vagy oda.

 

erdely es romania..

 

hanyan koltoznek innen erdelybe/romaniaba es hanyan koltoznek onnan  ide. es erdelybol romaniabol nem csak magyarorszagra koltozkodnek ilyen nagy eloszeretettel hanem egeesz nyugateuroapba.

 

az hogy te leegyszerusited a dolgokat a nemzeti vetuletekre. az a keet millio (a 23 millio egytizede) romaniai nyugateuropaban es amerikaban el, jelentos szamu magyar reszvetellel azt miert nem ertekeled objektiven?

 

nem a nemzetisegi elnyomas miatt mennek. hanem a dupla, tripla fizetesert. az ottaniak meg orulnek mert megsem a torokok letszama novekszik.

 

nincs ebben szerintem semmi kulonos. hany es hany sved ment ki az usaba. vagy az irek. ott van egy ember elete ahol a megelhetese is megvan. minden mas ezutan jon.

 

svedorszag a szazadfordulon az egyik legcsorobb orszag volt.

Előzmény: Demszkyváros (876)
alfredoo Creative Commons License 2005.12.21 0 0 878

dv

 

szvsz a viragpiacot inkabb a fordulasra fogja hasznalni. ott van hely erre.

Előzmény: Demszkyváros (874)
alfredoo Creative Commons License 2005.12.21 0 0 877

dv

 

nekem nem volt kozom hozzajuk csak neha dumaltunk mert imadtak a kutyamat. a kutyam meg ooket. volt kozottuk vita es verekedes is.

 

de a kornyeket tobb autot elloptak mostanaban es nem a hajlektalanok voltak. valoszinuleg nem is a ciganyok mert viszonylag kevees a cigany.

 

tehat a tettes koztunk van. kerdezte is a rendor hogy miket lattunk.

 

szerintem ezek a kibaszott autotolvajok sokkal tobb kart okoznak mint a ciganyok es a hajlektalanok egyuttveeve. persze ezek az autotolvajok konnyen lehet hogy jol szitualt feheer emberek es szomszedaink es jokat szokunk veluk beszelgetni. vegul is nincs senkire semmi irva.

 

nincs a milliardos adocsalora sem raairva hogy koszoni jol van es a problemaink nagyobb reszet nekik koszonhetjuk. hiszen rendes embernek latszik es minden vasarnap a templomban hanyja a keresztet. ugye nincs egyikunkre sem semmi irva?

 

de nagyon jo feltetelezgetni es ezek a csalik (ciganyok es hajlektalanok) szinte direkt elenk vannak rakva hogy eltereljek a figyelmet.

 

es nehogy azt hidd hogy ezek a milliardos adocsalok csak az egyik oldalon? a francokat. mindig keet/tobb vasat tartanak a tuzbe. altalaban kilora veszik meg a politikusokat. es azok meg is szolgaljak a belejuk vetett penzbizalom minden egyes fillerjet.

Előzmény: Demszkyváros (873)
Demszkyváros Creative Commons License 2005.12.21 0 0 876
Akkor én ilyen technológiát és kivetelezést utoljára Erdélyben láttam. Bocsánat, mit beszélek én? Romániában!
Előzmény: alfredoo (875)
alfredoo Creative Commons License 2005.12.21 0 0 875

d v

 

ez van az indexben:

 

'Nincs felelőse annak a késlekedésnek, amely a Balatoni úti felüljáró rekonstrukciójakor bekövetkezett. A 7-es út feletti hidat most újra át kell építeni.'

 

ez amugy csak a cim. milyen ut felett milyen hid? sok hulyek.

 

a hid nem volt keesz 90%-ban. az eredeti elkepzeles is azt irta hogy teljesen vissza kell bontani. vissza is bontottak. utana meg nem epitettek semmit csak azokat a pillereket amik most is vannak.

 

valami irdatlan hosszu elemekkel fogjak athidalni.

 

hacsak vissza nem bontjak a pillereket. de egyelore meeg epitik.

Előzmény: Demszkyváros (871)
Demszkyváros Creative Commons License 2005.12.21 0 0 874
Prózai, rövid kérdés: hány szavazó lakik a virágpiacnál? :)
Előzmény: Amorf23 (862)
Demszkyváros Creative Commons License 2005.12.21 0 0 873
Gondolom, a kék könyvvel foglalkoztattátok őket.
Előzmény: alfredoo (860)
alfredoo Creative Commons License 2005.12.21 0 0 872

ld

 

szvsz ki volt talalva. es akkor a lagymanyosi hid is a helyen van/lenne.

 

mintha ugy lett volna hogy a 2x2 saav jott volna es a hegybol vettek volna el es a laktanyabol. gondolom feluljarokkal fordult volna ra.

 

a kozlekedoedenyekkel nem akartalak megseerteni, de a forgalomkorlatozasra vonatkozo esetleges elkepzeleseiddel szegeztem szembe.

 

kimaradhatott volna az egesz egeerut, andor utcai felfordulas es a hatos utat is siman lehetett volna behozni a szeremi utra. a budafoki ut tehermentesitve lett volna es varosi utta valhatott volna uzletekkel. szorosan az obol mellett.

 

es az egesz a hamzsabegi, dombovari uton bukik.

Előzmény: Törölt nick (865)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!