Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Előbbit sejtettem, mert már egy ideje eltűnt. Remélem a fehérvári csapat csinálja őket.
Szegény 12-80-al mi történt ma? Tengely törés (mert sztem ez nem légrugó defekt volt)? Elég csúnyán nézett ki... Ilyenkor egyáltalán hogy vontatják be?
Mély fájdalommal tudatom, hogy 2012. 03. 18.-án tragiqs hírtelenséggel elhunyt a valamikori 14-es/114-es vonalcsoport vezetője, G. F. Néhány ismertető: 7-esen járt, és az FJX-225-ös kocsinak volt a gazdája. Akinek ezek után sem ugrik be, akkor írjon egy privát levelet, ott leírom a teljes nevét!
A temetése 2012. 03. 30.-án, 13 órakor lesz, a Budafoki temetőben. Mindenki megjelenésére számítunk!
egyébként röhej: abban az időszakban, amikor ezek a menetrendek mentek, egyből normálisabban voltak elosztva a - mégoly rövid - műszakik. már legalábbis nálunk.
igazán hosszú számot nem kaptam, csak egy 10:09-eset, de ebben és a többiben is egyből kibírhatóbb lett a helyzet, ugyanis nem az volt, mint eddig, hogy reggel orrba-szájba pihentetett (40 perc, át a másik végére és 30 perc, majd négy-hat kanyar egyben), hanem mondjuk 3/3/2 vagy ilyesmi.
Hála Istennek, egy ideig (július 30.-áig) talán nem lesz baleset a munkaidőből adódóan. Kelenföldnek volt olyan száma a 7-esen, ami 6 óra pár perces volt és 3 kanyar - Ik435-össel. Volt egy 12 órás, 6 kanyaros - Volvo-val. Cinkotának volt egy 1X órás, 6 kanyar + 1 kanyar a 169E-n - Volvo-val. Én szívós vagyok, de annak a busznak napjába 2X lenne olyan hibája, amivel félre lehetne állni.
13 órás számnak nagyon nem szabadna lennie, mivel az MT. csak 12 órát enged. Hacsak nem annak a 13 órás számnak egy része pihenővel telik, de még ebben is kételkedem.
Én szívesen csinálnám, HA mert "éjszakai bagoly" vagyok. Jelenállapotok szerint nem (nem csak a KSz mexünése miatt). Más az utazóközönség, ezek már nem emberek. Fiatal voltam én is, de abban nem látok rációt, hogy pl. kirugom a hátsószélvédőt.
Az Általad felvetett problémák sem másodlagosak. Azzal járatnám le az istenesen elcseszett számokat, aki mexerkesztette. Mindezt mondom úgy, sokat lenyeltem/elnéztem.
Nem is keveset és nem csak Kelenföldön. Az elmúlt 8 évben jópár éjszakás műszakot lehúztam. Nem lenne ez rossz, ha nem reggel 8-kor meg 9-kor végeznél a világ másik oldalán, hanem mondjuk reggel 6:00-6:30 körül. De mikor az éjszakás Astoria szolgálati délelőtt 09:15-kor végzett a garázsban, mikor már az összes beugró hazament, akkor már sok volt. Most ugyanez a szám 08:45-kor végez Budaörsön. Hát az járja aki ezt így leírta. Onnan még hazaút lenne egy jó óra ha nem több, nem erőltetem.
Az igazság az, hogy még abban sem voltam biztos, a 18-44-est láttam. Sötét is volt bent a műlyelyben (amit a Nap sütés koronája még jobban felerősített). Talán sikerül belőle valami.