Keresés

Részletes keresés

pista79 Creative Commons License 2023.11.24 -2 2 36411
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2023.11.23 -2 0 36410

2 napja a sajtóban megjelent a környezetvédelmi eljárásra való felhívás, majd a sajtóközlemény:

 

Nächster Schritt für Schleife Ebenfurth

In 26 Minuten von Neufeld nach Wien

 

https://burgenland.orf.at/stories/3233545/

Kárpót-medence Creative Commons License 2023.11.22 0 2 36409

Jó az irány, jó az irány.... + a Gysev magyar ingatlanvagyona......

Előzmény: Zugbegleiter (36408)
Zugbegleiter Creative Commons License 2023.11.22 0 2 36408

Ennél sokkal egyszerűbb lesz, felbontják a közszolgáltatási szerződését valamilyen okra hivatkozva, oszt' jónapot. A Cargo itt a fogas kérdés, bár az se ér sokat, ha az osztrákokkal elmérgesedik a viszony. De feltehetőleg busás árat fognak adni érte (a költségvetési hiány terhére), így ez elkerülhető. Már ha végigmegy ez a deal, amiben nem lennék még biztos.

Előzmény: segélyvonókészülék (36404)
M63,012 Creative Commons License 2023.11.22 -1 4 36407

Egyébként mi is az alibi-menetrend?
Hiszen a GySEV felvirágoztatja Nyugat-Magyarország közlekedését! ;-)

Előzmény: 5047 032 (36381)
Atis57 Creative Commons License 2023.11.20 -1 6 36405

Szia!

"János talán időben rájön, hogy erőből Bécsben nem megy semmire, a burkusok megeszik reggelire."

 

Ez ? soha ! még a tányéron is vergődni fog.....

Előzmény: segélyvonókészülék (36404)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.20 -2 8 36404

http://hvg.hu/itthon/20231120_Lazar_meghallgatas_bizottsag_parlament_GySEV_kozlekedes_vasut_Ausztria

 

Ja, lehet húzogatni a cica bajszát, csakhogy a gyesevet hamar kikapják a rendszerből, aztán vonatozhat Soprontól Wulkáig, amennyit csak akar.

Ha kész lesz a müllendorfi meg az ebenfurthi delta, márpedig közel vannak, és ha a politika úgy akarja, még közelebb lesznek, úgy kikapják a ráberbánt az ostverkehrből, mint a pinty.

Deutschkreutz, Sopron, azt elviszik a nagymartonin, a többire ott lesz a régóta dédelgetett Hbf-Bruck-Neusiedl-Eisenstadt-Neufeld-Meidling-Hbf körjárat, és lehet nézegetni.

 

János talán időben rájön, hogy erőből Bécsben nem megy semmire, a burkusok megeszik reggelire.

Előzmény: Ikarus 120e (36403)
Ikarus 120e Creative Commons License 2023.11.20 0 0 36403
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.19 -3 0 36402

Ami a peronról is látszik, azt lehet elmondani.

A többi nem ide való.

Előzmény: Fizolti (36401)
Fizolti Creative Commons License 2023.11.19 -2 1 36401

És még lehet mesélni

 

Jöhetne még több infó is. Hallani dolgokat, de jó lenne több forrásból/oldalról. 

Előzmény: segélyvonókészülék (36400)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.19 -3 11 36400

Ja, mielőtt szentté avatjuk a nénit, tekintsük át a munkásságát:

- a komplett korábbi osztrák üzemrész szakmai csapatát elüldözte, feltöltötte a céget teljesen új arcokkal, amivel addig nincs is gond, amíg ők tisztában vannak azzal, hogy a vonat sínen gurul, de a nagyja ezzel nincs tisztában,

- megalakulása óta a gyesev üzemeltette az FHÉV osztrák szakaszát, ezt sikerült évszázados történet után elveszíteni,

- egy Ausztriában merőben szokatlan vezetési stílussal, agyontolt spórolással olyan személyzethiány és fluktuáció alakult ki, aminek hatása vastagon tetten érhető a bukdácsoló üzemvitelen,

- a gyesev teljesen elvesztette vegyesvállalat jellegét, teljesen izolálódott a két üzemrész, látványos, hogy az öbb talentten minden is ki van írva magyarul, amíg a Ventuson semmi sem.

 

És még lehet mesélni, ez csak pár sarokpont. Nem siratja senki a nénit, ami most megy körülötte, az nem róla szól, az szimpla politika, f.szméregetés.

Előzmény: jbaal (36398)
Atomcsapássy Edömér Creative Commons License 2023.11.19 -6 2 36399

Ez a GYSEV botrány nem annyira peres kérdés, mint inkább nagypolitikai - ugyanis érinteni látszik az 1947. évi párizsi békeszerződésünket, meg az 1955-ös osztrák államszerződést. Szóval jöhet egy diplomáciai demarche az amerikai, brit, francia fél részéről és akkor lézerjani mehet vissza a balettbe ugráni hódmezőre lóápolni.

jbaal Creative Commons License 2023.11.19 -3 2 36398

"Egy másik megközelítés szerint azt sem bánnák, ha magyar cégek tudnának terjeszkedni a GYSEV pályaépítéseinél is, a nagyobb felhatalmazás pedig nagyobb döntési jogköröket is jelenthet."

 

Ez a lényeg, a többi csak süketelés. A GYSEV-et is a mávos putri szintre fogják ezek zülleszteni elég hamar, ha teljhatalamt kapnak.

Előzmény: 5047 032 (36397)
5047 032 Creative Commons License 2023.11.18 -1 0 36397
5047 032 Creative Commons License 2023.11.16 -1 0 36396
Előzmény: oldmumus_v.2 (36394)
5047 032 Creative Commons License 2023.11.16 0 0 36395

Flirt öt utassal ami például csatlakozik reggel 9-kor, délután 4-kor és este fél 7-kor Hodoson a személy és sebesvonatokhoz. :-) 

Előzmény: M63,012 (36392)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2023.11.16 0 1 36394

A téma folytatódik:

 

Gewessler zu Raaberbahn: Abberufung "nicht hinnehmen"

https://burgenland.orf.at/stories/3232786/

Előzmény: oldmumus_v.2 (36386)
M63,012 Creative Commons License 2023.11.15 -2 0 36393

Ez ahhoz hasonló, mint pl. az arcképes igazolványok érvényességének korlátozása az osztrák vonalrészeken, egyoldalúan, mindenféle lekommunikálás mellőzésével?

Előzmény: oldmumus_v.2 (36391)
M63,012 Creative Commons License 2023.11.15 -1 0 36392

Mert, a 25-ön mi a jobb verzió? Füstölik a drótot a motorokkal, vagy megy a FLIRT (a szóló Bz helyett)? ;-)

Előzmény: 5047 032 (36390)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2023.11.15 0 1 36391

ORF Burgenland 19h hírei szerint a magyar többségi tulaj egyoldalúan és jogellenesen mentette fel.

5047 032 Creative Commons License 2023.11.15 0 0 36390

Az szép lesz ha a 16-on még füstölik majd a drótot, persze ezen semmi csodálkozni való. Öt-tíz utas/vonatra felesleges is egy Flirt.

Előzmény: M63,012 (36382)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.15 -2 0 36389

Hát, üsd fel a netet, és keress a kilencvenes évekből NB1-es labdarúgóedzők menesztését kísérő közleményeket, különös tekintettel a "új kihívásokat keres", az "érdemei elismerése mellett", a "további sok sikert szakmai pályafutásához" és hasonló frázisokra, azokból ollóz össze valami szépet, és nagyjából az lesz a hivatalos indoklás is.

 

A valós okokat meg soha a büdös életben nem fogjuk megtudni.

Előzmény: M63,012 (36388)
M63,012 Creative Commons License 2023.11.15 -1 0 36388

Mi az ok?

Előzmény: segélyvonókészülék (36387)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.15 -1 0 36387

téged...

Előzmény: oldmumus_v.2 (36386)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2023.11.15 0 0 36386

Nos ez meglepetésként ért:

 

Hana Dellemann ist seit Monatsanfang nicht mehr Mitglied im Management der Raaberbahn

 

https://burgenland.orf.at/stories/3232655/

veci72 Creative Commons License 2023.11.15 0 0 36385

Az lehet.

Előzmény: M63,012 (36384)
M63,012 Creative Commons License 2023.11.14 -1 0 36384

A vágányzár kezdete előtt egy hónappal? Mert kb. annyi ideje áll.

Előzmény: veci72 (36383)
veci72 Creative Commons License 2023.11.14 0 0 36383

Az 511 a vágányzár elött elég sürűn járt a 18.-as vonalon.

Előzmény: M63,012 (36382)
M63,012 Creative Commons License 2023.11.14 -1 0 36382

Azért azt is gondold hozzá, hogy hogyan kerülnek oda, meg vissza a műhelybe. Ez alapján elképzelhető, hogy a 17-es felső szakaszán is vonatban lesznek. Oda is elég a szimpla?

Amit kifelejtettél, a 17-es alsó szakaszán is szolgáltatnak, és még a 18-ason is talán? Akkor mennyi is az annyi? (Az 511 szerintem dög.)

Persze lehet pótolni a duplákat két szimplával, mint szokásos; és kitudja a 16-osra is kell-e még esetleg a dízeles...

Előzmény: 5047 032 (36381)
5047 032 Creative Commons License 2023.11.13 -3 1 36381

Kell ennyi motorkocsi az alibi menetrendes Rédics és a semmibe végződő Őriszentpéter felé, főleg a 446-osból? Ezért furcsállom, hogy a kis forgalmú vonalakra kell a 124 ülőhelyes motor. 

Előzmény: veci72 (36380)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!