Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

olvas0 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 10630

Sziasztok,

teljesen elfelejtkeztem hogy van nekem 4 nulkilóméteres disztrácsám, most találtam a padláson. Szerintetek mennyiért lehetne elpasszolni, érdekelne valakit?

Oversway Creative Commons License 2011.05.04 0 0 10629

Sziasztok!

 

Gyári 6000cd típusú rádióhoz van esetleg valakinek leírása? Használtan vettem a Fusion-t nem rég, de a rádióhoz való útmútató nem volt a "csomagban". Tudnátok ebben segíteni?

wpepe Creative Commons License 2011.05.03 0 0 10628

Sziasztok!

Évekig néma olvasója voltam a fórumnak, nemrég lecseréltük 8 éves Fusionunkat (hű maradtam a márkához és egy C-Maxot vettem). Az autó eladása után megmaradt a megkímélt méretpontos üléshuzat, két első ablakra való szélterelő és 2 évet (kb 12 ekm) futott svájci Maloya Futura Primato nyári gumiszett gyári Ford acélfelnin 195/60R15 méretben. Ha valakit esetleg érdekel privátban képet is tudok küldeni.

*zoli* Creative Commons License 2011.04.29 0 0 10627

Ügyes szélvédőszervízes leszedi, és átrakja az újra. Nekem így történt.

Előzmény: Triumphator (10625)
C20NE Creative Commons License 2011.04.28 0 0 10626

Nem kell praktika, elviszed egy normális üvegeshez (pl. Gima Kft ) és átrakják az újra!

Előzmény: Triumphator (10625)
Triumphator Creative Commons License 2011.04.28 0 0 10625

egyszer már cserés volt - elméletileg jönne az átrendszámozás. de állítólag vannak praktikák...

Előzmény: _ZE (10624)
_ZE Creative Commons License 2011.04.28 0 0 10624

A reg.matrica pótolható, vagy rendszámcserés játszma?

Előzmény: Triumphator (10623)
Triumphator Creative Commons License 2011.04.28 0 0 10623

eldőlt, hogy nem kell eladnom a kocsit, sőt a nevemre veszem. ennek örömére az első szélvédőm berepedt. nem kavicstól, csak úgy a gumikéder alól elindult a jobb alsó saroktól, keresztül a regmatricán, fel, a középső tükör irányába. éljen. átírás+140e szerviz+szélvédőcsere.

Arza Creative Commons License 2011.04.19 0 0 10622

Amikor az ember körbetelefonálgat és megtudja az árakat, a végén még örül is, hogy ennyiből "megúszta" ... nem igazán hiányzott ez a kiadás, de ez van.

 

Nem tudom reális-e, 11%-ot mondtak a jobb és 40% körülit a balra ha jól emlékszem, és 30 a határ. És gondolom párban kell cserélni (?)

Előzmény: Arza (10621)
Arza Creative Commons License 2011.04.19 0 0 10621

Persze.

 

Most nincs előttem a tételes számla, de:

 

70.000 Ft volt az egész (-10 Ft):

Komplett műszaki felkészítéssel, két lengéscsillapíító, valami porfogó gumi, munkadíj.

 

Ebből a két lengéscsillapító 35 párszáz Ft körül volt

(a Fordban egy került volna ennyibe ...) ... ez utángyártott gondolom ...

Előzmény: gyattila (10620)
gyattila Creative Commons License 2011.04.19 0 0 10620

És meg lehet kérdezni, hogy mennyibe kerültek a lengéscsillapítók?

Előzmény: Arza (10619)
Arza Creative Commons License 2011.04.19 0 0 10619

Négy év után megvolt a műszaki ... Ki kellett cserélni a két hátsó lengéscsillapítót. Más probléma nem volt.

Azt hittem a lengéscsillapító cserével megoldódik a furcsa kis cincogó hang is amit én hátulról jobbról hallok, de az megmaradt :(

 

Mindegy, ha cincog-cincog, az a fő, hogy műszakilag OK az autó.

Turbobácsi Creative Commons License 2011.04.10 0 0 10618

szerintem nem, hiszen más a müszerfal formája

Előzmény: C20NE (10617)
C20NE Creative Commons License 2011.04.09 0 0 10617

Nem tudjátok véletlenűl, hogy az új analóg órás műszerfalat be lehet tenni a régi digitális helyére? (Kifejezetten idegesítenek a digitális műszerek, mégha csak a vízhőfokot és a benzin mennyiségét mutatják is.)

Törölt nick Creative Commons License 2011.04.02 0 0 10616

Ez a nyugdíjas orvos ez egy akkora kamu... aki benne van az EÜben, vagy valamelyik hozzátartozója benne dolgozik, annak eszébe se jut orvostól autót venni, mert ha valakik akkor az orvosok kibaszott sokat autóznak, képesek a lakhelyüktől 200-300 kilométerre lévő kórházba is elkocsikázni ha ott jobb a pénz egy 24/48 órás ügyelet kedvéért is akár... a nyugger orvosokról nem is beszélve, a 99% ugyanolyan aktív orvos marad, maximum a nyugdíjazás után a jogszabályok értelmében nem lehet osztályvezető főorvos vagy egyéb vezető....

Előzmény: precizjanko (10614)
Triumphator Creative Commons License 2011.03.30 0 0 10615

megspóroltál egy rakat pénzt. költsd inkább sörre. ;)

Előzmény: precizjanko (10614)
precizjanko Creative Commons License 2011.03.30 0 0 10614

Köszönöm a válaszodat. Pedig egy álom autóról maradtam le :-) S80 Volvo 3 éves 48eKm-el 2.0 diesel, még AUX is van benne. Ugyan a neten 4.500 az ára, de én már elvihettem volna 4.000-ért. Az emlitett Cargo cég nem létezik MO-on :-( a kontaktanak nincs neve csak e-mail cime...

A következőt válaszoltam. "Köszönetem a nagyszerű ajánlatért. Sajnálatos módon nem tudom megvásárolni, mivel találtam Magayrországon egy jobbat. Kevesebb km , jobb állapot és egy nyugdíjas orvos használta. Köszönettel kérem megértését."

Marad a Fusion :-)

 

Előzmény: Triumphator (10613)
Triumphator Creative Commons License 2011.03.30 0 0 10613
Előzmény: precizjanko (10611)
Triumphator Creative Commons License 2011.03.30 0 0 10612

ÁTBASZÁS!!!


NE UTALJ SEMMIT!!!

 

Sima nigériai csalás a gyanúsan olcsón kínált autó, vagy valami más?

Nem az első, hanem a második ilyen olvasói levelünk jött, csak az elsőt szégyenszemre elhánytam valahol: alig használt, 3 millió forint feletti árú kocsikat hirdetnek fele-harmada áron a nagyobb apróhirdetős szájtokon. Volt valaki, aki hosszabban levelezett ilyen eladóval?[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

 

Előzmény: precizjanko (10611)
precizjanko Creative Commons License 2011.03.30 0 0 10611

Segitsete lsz. Bár nem tipikus Fusion story.

Találtam egy kimondottan jó árat és autót a neten. Felvettem vele a kapcsolatot, bár győri illetőséségű volt az autó, UK-ből jött válasz. A tulajdonos MO-n dolgozott, de miután visszament a biztosítás és a balkormány miatt szeretne megszabadulni a magyar paírokkal rendelkező autótól. Minden OK-nak tünik, ha megegyezünk 20% előleg után egy TRANS cég elszállítja MO-ra az autót és intézi a dolgokat. Van 10 napom hogy eldöntsem kérem-e és max 300km-em. Szállítási és bevizsgálási ktg-t állja az eladó. Felhívtam a nevezett TRANS céget, akik közölték , hogy az egy másik cég lehet, de nagyon sokan szeretnének(!) most UK-ból autót hozni. Hallottatok már ilyet vagy belemennétek ilyen üzletbe üzletbe? Az autó alomszép 3 éves és ki--ott jó áron van.

Triumphator Creative Commons License 2011.03.11 0 0 10610

'pot for all.

 

április elején el kívánom adni enyém fuziont. ha valakit érdekelne, privátban bővebben. a kocsi 2006/04, 1.4tdci, 134000 km.

_ZE Creative Commons License 2011.02.11 0 0 10609

Ok. így tiszta sor :) Anno minket is eléggé elhajtottak volna a pollenszűrő szerelhetőségéhez hasonlatos megoldásokért... De legalább a jobbkormányos változatban kényelmesen lehet cserélni :-P

Előzmény: C20NE (10608)
C20NE Creative Commons License 2011.02.11 0 0 10608

Félreértesz! A marketinges meg a sales manager kitalálta, a care manager-rel karöltve, hogyan lehet úgy spórolni a szíjon, hogy minden szervízműveletnél, amikor bármely okból le kell venni cserélni kelljen. Ez jó nekik meg az alkatrészbeszállítónak, de nem jó neked, és műszaki indoka sincs. Erre mondtam, hogy marketing bullshit. Mint a két végén eltérő átmérőjű vízcső, csak azért, hogy otthon egy slagdarabból nehogy ideiglenesen vagy véglegesen "összetákold". 

 

A szervízleírás korrekt a gyártó szempontjábol, ezekre a stretch fit szíjakra a gyártója, pl. a Gates is azt mondja egyszerhasználatosak, tehát kerek a világ... Én meg eldobom a diplomám, mert a tervezés műszaki indokai és alapjai között a kedves vevő megfejése még nem szerepelt.

Előzmény: _ZE (10607)
_ZE Creative Commons License 2011.02.11 0 0 10607

Nem marketing bullshit, hanem a 2004-es TIS... (Szervízdoksi)

Előzmény: C20NE (10606)
C20NE Creative Commons License 2011.02.11 0 0 10606

Értem, köszönöm! Marketing Bullshit-nek gondolom, fogyasztói társadalom....

Előzmény: _ZE (10605)
_ZE Creative Commons License 2011.02.11 0 0 10605

Na mindegy, ez sem sikerült tökéletesre - a lényeg, hogy a szíjakat egyszer felrakósra tervezték...

Előzmény: _ZE (10604)
_ZE Creative Commons License 2011.02.11 0 0 10604

Felküldés előtt olvasható volt :-/

 

"CAUTION:
The accessory drive belt must not be reused as it is designed to be stretched onto the pulleys only
once. Failure to follow this instruction may lead to premature failure of the belt.

 

1. Raise and support the vehicle. For additional information, refer to «Section 100-02».

 

3. Using a suitable knife, cut both accessory drive belts and remove.

 

3. Using a suitable knife, cut both accessory drive belts and remove."

 

Előzmény: _ZE (10603)
_ZE Creative Commons License 2011.02.11 0 0 10603

Sajnos a doksi szerint igen, sőt, ott a figyelmeztetés is, hogy hibás felrakás során séröóülhet a szíj, ami később gondot okozhat...:

Előzmény: C20NE (10602)
C20NE Creative Commons License 2011.02.11 0 0 10602

Érdekes! Szóval a 2 hetes szíjat, ha le kell venni, vágjam le? Még a tool nélkül is le lehet venni és vissza lehet rakni a szíj sérülése nélkül!

 

Kösz az infót!

 

 

Előzmény: _ZE (10601)
_ZE Creative Commons License 2011.02.11 0 0 10601

Régi TIS-ben (314130 Workshop manual) az eltávolításnál a 3. pont pedig ezt írja...  A beszerelésnél meg azt írja, hogy az szerelőszerszám az alkatrészkészletben (parts kit) található. A felrakás lényegesebb részei:

 

 

  • Wipe clean all of the pulleys to make sure that the accessory drive belt does not slip during installation
  • Using paint or typing correction fluid, mark the crankshaft pulley at the 6 o'clock position. (1)
  • Install the installation tool (supplied in the parts kit) to the crankshaft pulley at the 6 o'clock position (2).
  • Install the accessory drive belt (3).
    1 Install the belt around the generator pulley.
    2 Install the belt around the power steering pump pulley.
    3 Install the belt around the water pump pulley.
    4 Install the belt around the installation tool.
  • Make sure that the accessory drive belt is correctly positioned in the grooves of the pulleys.
  • Note:
    Only turn the engine in the normal direction of rotation.
    Note:
    Guide the accessory drive belt onto the pulleys as the engine is rotated.
    Turn the engine until the paint mark is at the 8 o'clock position (4)
  • Note:
    The curved end of the tool fits around the belt and the cranked end of the tool fits around the
    generator mounting bracket.
    Install the belt guide tool (supplied in the parts kit) to the accessory drive belt (5).
  • Install the belt guide tool to the generator mounting bracket (6).
  • Note:
    Only turn the engine in the normal direction of rotation.
    Note:
    Guide the accessory drive belt onto the pulleys as the engine is rotated.
    Turn the engine until the paint mark is at the 3 o'clock position (7)
    10. Remove the installation tool from the crankshaft pulley.
    11. Note:
    Only turn the engine in the normal direction of rotation.
    Turn the engine through 360 degrees.
    12. Check that the accessory drive belt is correctly positioned in the grooves of the pulleys.
    - Repeat the installation procedure if the accessory drive belt is misaligned.
    - Discard the installation tool.
    13. Remove the belt guide tool from the accessory drive belt.
    - Discard the belt guide tool.

 

Előzmény: C20NE (10590)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!