Annyi bizonyos, hogy az egyik első felni hegesztve volt, de a gumisom szerint szépen rendbe lett rakva, nem ráz fékezésnél sem, stabilan fut vele az autó. Ha ez nem kizáró tényező akkor nemsokára eladó (még az is lehet, hogy gumikkal együtt) lesz miután levadásztam egy gyári 19-es M3 vagy egy M3 CSL felnigarnitúrát.
Help, 0 rol jottem volna az m3 ra Miskolc fele es az araszolasban felforrt a vizem. Miskolcra mennek. Valaki csorgessen meg automento szammal. Harminc 6281149. Elore is koszi
az a baj, hogy ebben a korban már minden kopó(t) alkatrészt cserélni, kell, motoron lévő szíjjak, tárcsák, vízpumpa, folyadékok, szilentek, lengőkarok, elöregedett műanyagok és gumialkatrészek, zárak,elektromos alkatrészek, érzékelők...És ezeket ha jó ha nem ki kell cserélni ha megbízható autót akarsz :(
Alapvető kopó dolgokat nem számoltam (fékek, olajok), az az autózással járó költség. Nekem kellett várnom hogy olyat vegyek, amilyet szeretnék, nem is kell olyan nagyon költeni rá.
"barmolatlan" is közel annyiba fog kerülni, egy ilyen korú autónál, mert mindent ugyan úgy cserélni kell. Ettől függetlenül nyilván fölöslegesen nem szivatja magát az ember és gyári állapotút keres.
Én kicsivel léptem át az 1 milliót, és ebbe már a futómű, sperr is benne van. Igaz, még a tempomat kábel, két ajtókárpit, toronymerevítők még dobnak majd a költségen egy kicsit.
Viszont ennek az indulási ára 150e ft volt.... És rozsdamentes, jó téligumikkal, jó fékkel, futóművel, csak hiányosan (kipuff, belseje). Így is többe van, mint amennyiért árulják a többit:) És ez full szürke, semmi nem M-es, csak a kormány meg az ülések
A kettő reálisabb, és ebbe nem biztos, hogy egy kis lakat meg fény belefér. Én nem vettem rossz alapot (bár utólag visszanézve annyira jót sem), igazán olcsó sem volt, de a kettőn már bőven túl vagyok. Ehhez mondjuk hozzá tartozik az is, hogy sok elment olyan dolgokra is, ami bármely másik használt autónál felmerül. Gondolok itt olyanokra, hogy fék, téli-nyári gumiszett, futómű, vízpuNpa (vagy pompa, ahogy tetszik) és a többi apróság.
Nekem is azzal kezdődött az M3 projekt, hogy leszedtem a Hamann tunning elemeket, melyek rendkívül gagyi hatást keltettek, ráadásul nem is voltak kompatibilisek az autóval, hatalmas hézagok voltak a karosszéria illesztéseknél... Az a botrány, hogy az első tulaj 1,5 milláért rakhatta rá a szettet anno (első-hűtsó lökös diffúzorok, küszöbök, hátsó szárny, ablak spoiler, felnik, kipufogó), megnéztem az árakat. A felnik és a kipufogó érnek csak valamit (a felnit majd eladnám, hátha érdekel itt valakit).
Ezeket a gagyi tunningokat egyébként sohasem fogom megérteni (főleg kis márkáknál és kis motoros autóknál), engem 20 évesen sem izgatott annyira a téma. A legdurvább egy hálós hűtőmaszk volt (I Love 2000-es évek eleje), melyet egy műanyagossal készítettem az Astra GSI-re. Nem adott annyit optikailag mint amennyit vártam tőle. :))
Engem speciel a belső tér esztétikai és műszaki hibái legalább annyira boszantanak mint a külsők, anyagilag ugyebár ez a legrosszabb konstelláció.
Amennyiben a régi autók iránti mánia maximalizmussal párosul, akkor soha nincsen vége a projektnek.
Te is az a típusú ember vagy, akinek a hobbyja az, hogy vesz jó áron egy autót (ami azért már önmagában rizikós, hogy a rendberakás végén is megéri-e még az árát) és saját maga teszi/teteti rendbe. Ergo mindig kell Neked egy projekt és ha egy makulátlan autót vennél akkor az nem lenne számodra kihívás, ergo azokat nem is nézegeted. :) Ha ennyire tetszik Neked ez az autó, akor szurkolok Neked, hogy összejöjjön a deal. :)
400-ért megveszed, átírással 510, rozsda biztos van; 2-3 elem lakatolás/fényezés még 100. Motorfelújítás..ööö...250-500. Gondolom lóg a tetőkárpit, szakadt az ülés, nem megy a klíma, van egy repedés a szélvédőn=még 100. ..és már ott is vagyunk 1M-nél baráti árakon. Ja és az aut. váltót gondolom lecserélnéd kéziraekell kupplung, kis mókolás és még ugrott 200...
Hátt, nem részletezem, nem is szeretném más üzletét befolyásolni, van jópár dolog, (de a hirdetés is taglalja), amivel foglalkozni kell. Nekem nem nagy kihívás, kb pont annyi gubanc lehet vele, mint a neked is ajánlott kolléga által vett 28i-vel. A szükséges javítások 70%-át én is meg tudom oldani, többire meg van segítség. A használhatósággal nincs egyelőre probléma. de a motornál egy elég nagy szerviz esedékes.
Mivel céges retekkel járok, nem szükséges mindennap használni (nem is szeretném, csak hétvégi, vagy egy-egy esti használatra).
Szal pont annyira problémás (elmondás alapján), hogy nekem megfelelő hobbi elfoglaltságot ad, meg az elektronyos haverom is tesztelheti a dolgait.
A lányomnak is tetszik, már ajánlottam is neki, hogy a retek 16i kompótot nemhogy erre cserélnék.
Nekem bejön a színe is, a belső tér is, szóval el tudom képzelni magamnak.
Én mindig úgy veszek, hogy olcsón, aztán majd lesz belőle valami. Ezeknek a céloknak teljesen megfelelő.
Gábor barátommal is beszéltünk róla, a döntés az enyém lesz, - szemle után.
Valahol bízok benne, hogy lesz, de a sors nem volt kegyes, mert tegnap pont ráértem volna, nem is voltam túl messze az emberkétől, de teljesen alkalmatlan volt neki az időpont.
Ma meg akkor alkalmas neki, amikor mi megyünk az egyik kedvenc együttesem koncertjére, a jegy már elővételben megvan.
Így, mint szokott, a véletlenek játékszere a vétel.
Bízzuk a sorsra. Azért 400.ért sztem az első szemléző el fogja vinni, mégiscsak 28i, és nem rosszul felszerelt, nem is reménytelen kupé.
Ha ma elmegy valaki megnézni, akkor nem lesz az én autóm, ha nem, akkor könnyen lehet.:)))
Sokkolni fogom a fórumot :DDD Egyébként beszéltem vele, vannak bajok, ellenben elég jó ár/érték. Sajnos tegnap nem ért rá. Ma meg én nem fogok. Ha nem viszik el, akkor enyém lehet, de ha megelőznek, nem fogok tudni mit tenni. Valamiért azt érzem, enyém lesz.:)))