De érdekes, mert a 130 és a 137-es is most kapott fővizsgát. Így teljesen feleslegesek a vezérlők, da csak beindul majd. Mondjuk az lehet még nem tudom Füzesabony-Eger között van e jel feladás, de régen a 142-esen Köki-Nyugati szakasz miatt nem volt tolt üzemmód, valami EÉVB vagy mi hiányzott belőlük.
Elvirában azért visszanézegettem a mai adatokat. Füzesabonyból óra 20 előtt nemsűrűn indították el az egrit, már ami Debrecen felől jött.
De a 6630-as pl 7:08 helyett 7:30 kor indult Egerbe, szembe a Flirt pedig 7:50 helyett 8:15 kor érkezett Füzesabonyba, a hidasi csatlakozás bukta. A 6514-es is dettó ugyanez, 17:08 helyett 17:30-as indulás!
Teljes óra előtt beérkezett mindegyik, szóval elvileg lett volna némi idő körüljárni, ha nem is pontosan annyi, amennyi szükséges.
Ezt se bírom megérteni. Eddig ment a tolt üzem, most a menetrend váltástól meg jó ha egy vezérlőkocsis vonatot láttam. Ennek mi az értelme. Így lehetne a 20 perces késéseket behozni Füzesabonyba ehelyett még rá is tesz egy lapáttal, mert a 10-es vágányáokon megfordulni nemigen lehet az előírt idő alatt ekkora forgalom mellett.
Ma megszámoltam, hogy a Debrecen-Eger ingákon 2 esetben volt vezérlőkocsi. Ebből is az egyik (130-as) esélytelen volt, mert a csöri a vezérlőt húzta közvetlenül.
Ha a műszaki feltételek (sem) teljesülnek, ki is gondolhatja komolyan, hogy egy ilyen feszített menetrend mellett tartható ennyi vonat leközlekedtetése.
Ma pl. az 5507 negyed órát állt Makláron, mert az 5510 késett, mivel a 6527 késett, mert az 5522 13 perc késéssel indult Fa-ból, mert 5527-ként még indulásra sem érkezett meg Füzesabonyba, mivel a 6630-as 22 perc késéssel indult, miután Tócóvölgynél jól elverték, és Abonyban 28 perc alatt fordult.
Ez a debreceni rendszer most megint jól betesz....
könyörgöm miért kell megvárni Füzesabonyban a 12 percet késő páratlan kör IC-t????
Mindkét debreceni vonat majd' negyed órával elverve, az Eger-Füzesabony ingának már kilenc perce úton kellene lennie, de még el sem indult Egerből!!! És ez így megy majdnem minden nap.
Füzesabonyban meg majd rohangálhatnak szerencsétlen egri utasok mondjuk a hidasi személy felé....
akkor lehet a legjobban összefotózni majd akkor őket ha minden vezérlő a belváros fele áll. Az abonyi személyt a 3.-ra hozzák a Bz helyére ezért csak a személy indulásakor lehet majd összefotózni ezt is :)
Csak azt a csúnya Bz-t kéne valami korszerű gépezetre leváltani és a hétvége teljesen korrekt lenne. :)
Még egy fotótéma volna :) de ez csak hétköznpa fog működni, ha lesz villanyinga. Két vezérlőt kell összelőni :) Szépen fog kinézni egy 100-as meg egy 300-as BDt egymás mellett. vagy egy Szili-Csörgő-Szili szendvics.