Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 320335

Ha az állomást vágányhálózatostul, bizberestül, aluljáróstul átépítik, aluljárók, az lehet ez a nagyságrend.

Nem tudom, ilyesmire az 1-es vonalon erre lehet-e szükség...

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Erre gondoltam én is.

 

Bár mintha tizen vagy huszon éve átépítették volna az egész vágányhálózatot, az épületet is ?

Hát ha fusssssa akkor csinálják.

 

Mekkora Bicske vasútállomás napi forgalma ?

 

 

Előzmény: vrobee (320332)
trizs77 Creative Commons License 2019.10.11 -5 0 320334

................k rá, hogy mi generálódik miből.

Trehány munka.

 

Közlés előtt olvassa el mit ad ki a kezéből.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ámbár ha igaz, hogy zújságíró körökben kiközösítik azt a firkászt aki helyesen tudja a millió és a milliárd közötti különbséget, mint nem közéjük valót, akkor nem is meglepő, hogy megjelenés ELŐTT nem tűnik fel, hogy Budapest elővárosi közlekedésében az egyik kisebb vasútállomásra hol 155 milliárdot írnak, hol (helyesen) 15,5 milliárdot.

 

 

Előzmény: toto92 (320330)
torqmatic Creative Commons License 2019.10.11 0 3 320333

Just as usual...

Előzmény: attus germanicus (320331)
vrobee Creative Commons License 2019.10.11 0 1 320332

Felteszem, a címből automatikusan kikerülnek a spec karakterek, amikor linkké konvertálja a szerkesztőfelületük :)

Én sem tudom, és origo cikkből nem is fogom megtudni - ismerni kéne a műszaki tartalmat. Ha az állomást vágányhálózatostul, bizberestül, aluljáróstul átépítik, aluljárók, az lehet ez a nagyságrend. Nem tudom, ilyesmire az 1-es vonalon erre lehet-e szükség...

Előzmény: trizs77 (320329)
attus germanicus Creative Commons License 2019.10.11 -1 5 320331

>A zújságíró elfelejtette a tizedes vesszőt................................:-(((

Az újságíró természetesen nem felejtett el semmit.

Tisztelettel szoktam olvasni, amikor olyasmiről írsz, amihez te értesz, én meg nem. Most ennek a fordítottjáról van szó, ennek ellenére itt okoskodsz. 

Előzmény: trizs77 (320329)
toto92 Creative Commons License 2019.10.11 -1 8 320330
Az újságíró nem felejtett el semmit, a link automatikusan generálódik a cikk címéből, és mivel a linkek nem tartalmaznak sem szóközt, sem tizedesvesszőt, ezért azokat vagy helyettesíti más karakterrel vagy egyszerűen kihagyja.
Előzmény: trizs77 (320329)
trizs77 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 320329

A zújságíró elfelejtette a tizedes vesszőt................................:-(((

 

Igazság szerint nem tudom mire kell költeni 15,5 milliárdot egy Bicske vasútállomás területén.

Most is az állomás elöl indul az a pár busz, ha kifestik az állomást akkor is onnan fog indulni.

 

Tudom lehetnek emelt peronok, meg vizuális kijelző táblák, meg díszburkolat, meg kicsi szökőkút, meg torony óra lánccal.

 

Nem is a renoválással van bajom, hanem a rá költeni tervezett összeg nagyságával.

 

 

Előzmény: vrobee (320328)
vrobee Creative Commons License 2019.10.11 0 0 320328

A linket látván egy pillanatra azt hittem, 155 milliárd :)

Előzmény: trizs77 (320324)
trizs77 Creative Commons License 2019.10.11 -6 3 320327

Kedves, szeretett gondolat rendőröm !

 

Amíg nem tiltják be, a kérdéseimet én fogalmazom meg.

Nem te.

 

Üdvözlettel

 

 

Előzmény: toto92 (320326)
toto92 Creative Commons License 2019.10.11 -6 6 320326
Szólj az indexeseknek, hogy egy technikai hiba miatt nem látszik a neved mellett a moderátoroknak járó plecsni, mert így úgy néz ki mintha csak egy sima nick lennél akinek semmi köze ahhoz hogy ki mi ír és pláne nincs joga önkéntes csendőr játszani.
Előzmény: trizs77 (320322)
vrobee Creative Commons License 2019.10.11 -1 1 320325

Ennek az ON része többek közt Bp. költségvetésének számai, azok meg nyilvánosak.

Előzmény: 08-73 (320321)
trizs77 Creative Commons License 2019.10.11 -1 0 320324

 

 

 Még a WC kilincs is aranyból lesz :

 

 https://www.origo.hu/gazdasag/20191010-palkovics-155-milliard-forintbol-ujul-meg-a-bicskei-vasutallomas-es-kornyezete.html?utm_source=hirkereso

 

15,5 milliárd forint = 15 500 millió forint.

 

Van a vasútállomás előtt 3-4 busz indító állás is ?

 

 

08-73 Creative Commons License 2019.10.11 -3 0 320323

Nem városi közlekedésről, csak egy kis felvilágosítás. De téma off! ;)

Előzmény: trizs77 (320322)
trizs77 Creative Commons License 2019.10.11 -6 2 320322

Városi közlekedésről írsz ?

 

 

Előzmény: 08-73 (320321)
08-73 Creative Commons License 2019.10.10 -13 7 320321

Off

 

Egy harmadik meg azt állítja, hogy visszavesszi (vesszük) Budapestet, csak kár, hogy az ő vezetése alatt kb. csődbement és totál lerohadt a kerülete, az a bizonyos 14... ;)

 

 

"miközben a regnálása alatt elvesztette Budapest a hatáskörének és költségvetésének úgy nagyjából kétharmadát."

 

Khmm, ehhez képest nem keveset sikerült fejleszteni így is. Aki visszasírja a 2010 előtti időket és a kilogramm mértékegység rövidítését birtokló jelöltre szavaz, annak őszinte részvétem...

 

On

Előzmény: vrobee (320319)
18-09 Creative Commons License 2019.10.10 0 1 320320

Majd személyessen ássa ki? :) 

 

Hirtelen ez jutott eszembe erről :DDD

https://www.youtube.com/watch?v=StfKi1dVWa4

Előzmény: trizs77 (320318)
vrobee Creative Commons License 2019.10.10 -4 11 320319

Az mind semmi, egy másikról meg azt állítja a plakát, hogy erőskezű (vagy valami hasonló), miközben a regnálása alatt elvesztette Budapest a hatáskörének és költségvetésének úgy nagyjából kétharmadát. És ezek még csak a lájtos fővárosi ON témák, nincs bennük sem tengeri jármű, sem lánctalpas... ezt a néhány napot ki kell még bírni.

Előzmény: trizs77 (320318)
trizs77 Creative Commons License 2019.10.10 -1 6 320318

Bedobták a postaládába a XV. kerület egyik polgármester jelöltjének kampány szórólapját.

 

Eszerint ha Őt választják,  akkor a 3-as metrót meghosszabbítja Rákospalota-Újpest vasútállomásig, a 4-es metrót pedig a Pólus centerig.

 

......................................:-)))

 

 

r1232 Creative Commons License 2019.10.10 0 0 320317

sőt, továbbmegyek: hallássérült is szerezhet jogosítványt.

 

Az esetben nincs kötelezően előírva a hallást segítő eszköz használata?

Előzmény: hitman (320315)
r1232 Creative Commons License 2019.10.10 0 3 320316

A bicikliút-hálózat erre alkalmatlan.

 

Ahogy járdák is.

 

amíg biciklivel A-ból B-be eljutáskor tetszőlegesen lehet kombinálni a bicikliút hálózat elemeit a normál közúton közlekedéssel (miközben a járdáról sincs letiltva),

 

Kerékpárral legfeljebb mekkora sebességgel is lehet járdán haladni? Igen ők sem tartják be, ahogy az elektromos rollerrel járdán száguldozók sem..

 

Mégis miben különbözik mint a hasonlóan bedugott fülű gyalogos, vagy a kocsijában zenét bömböltető autós?

 

Mindegyik ugyanolyan veszélyes.

Előzmény: Lovrin (320313)
hitman Creative Commons License 2019.10.10 0 0 320315

"Nekem egyszer se jutott eszembe hogy fülhallgatóval kerékpározzak, de mindig látom ezeket a bátor öngyilkosjelölteket.

Mégis miben különbözik mint a hasonlóan bedugott fülű gyalogos, vagy a kocsijában zenét bömböltető autós?"

 

semmiben. és azok sincsenek szankcionálva.

sőt, továbbmegyek: hallássérült is szerezhet jogosítványt.

Előzmény: Lovrin (320313)
vrobee Creative Commons License 2019.10.10 -4 5 320314

fölösleges részleteket boncolgatsz. a kérdés valójában annyi, hogy a zöld rolleres cég tulajdonosa rájön-e, hogy hozzá kell járulnia az alkotmányos költségekhez.

Előzmény: Lovrin (320313)
Lovrin Creative Commons License 2019.10.10 -5 1 320313

A kormánybiztos szerint az e-rollerek csak a bicikliutakon közlekedhetnének, de ha ezek nem elég szélesek, még ott is veszélyes helyzeteket teremthetnek az előzések során.

 

Piros zászlós ember ne közlekedjen előttük? Így semmi értelme az egésznek. A bicikliút-hálózat erre alkalmatlan. Egyfelől a minősége miatt, amit a roller kisebb kereke miatt jobban megérez. De legfőképpen azért, mert nem összefüggő, csak amíg biciklivel A-ból B-be eljutáskor tetszőlegesen lehet kombinálni a bicikliút hálózat elemeit a normál közúton közlekedéssel (miközben a járdáról sincs letiltva), a rollereseket nem lehet kizavarni a forgalomba, és ha a járdáról is le lesznek tiltva, praktikusan sehová se lehet vele eljutni.

 

Révész Máriusz arról is beszélt, hogy a KRESZ jelenleg azt sem szabályozza, ha valaki fül- vagy fejhallgatóval zenét hallgatva közlekedik valamelyik kerékpárúton.

 

Nekem egyszer se jutott eszembe hogy fülhallgatóval kerékpározzak, de mindig látom ezeket a bátor öngyilkosjelölteket.

Mégis miben különbözik mint a hasonlóan bedugott fülű gyalogos, vagy a kocsijában zenét bömböltető autós?

 

e-rollerek megszaporodó száma az egyik legsúlyosabb közlekedési problémává fajult több nagyvárosban

 

Ja, véletlenül sem az autóforgalom.

Előzmény: sz_b (320312)
sz_b Creative Commons License 2019.10.10 0 0 320312

Változik a KRESZ a száguldozó elektromos rollerek miatt

https://index.hu/belfold/2019/10/09/elektromos_roller_segway_kresz-modositas/

trizs77 Creative Commons License 2019.10.09 0 0 320311
trizs77 Creative Commons License 2019.10.09 -2 4 320310

Itt van a hátam mögött (most levettem) a polcon a

 

BKV Forgalombiztonsági tájékoztató 1986 I.félév

nevű füzete.

 

Ez egy 86 oldalas tájékoztató.

(félévente adták ki)

 

Benne üzemegység/remíz bontásban a saját hibás és az idegen hibás balesetek részletezése.

 

Majd 46-86 oldalakon kb. 40 oldal Tanulságos balesetek című fejezet, ahol fényképekkel, helyszínrajzokkal bemutatják a megtörtént esetekből a tanulságosabbakat.

 

Ez volt az átkos nyilvánossága.

Akkor nem féltek attól, hogy az ellen, az ilyen adatokból fegyvert kovácsol a BKV ellen.

 

Próbálj ma megszerezni hasonló adatokat.

Pláne ilyen részletezettséggel.

 

 

Előzmény: ghosty9 (320308)
trizs77 Creative Commons License 2019.10.09 -1 1 320309

Nagyon kíváncsi lennék azért a BKV-járművek által okozott balesetek statisztikáira is.

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Ezek az adatok kb. 1970-től kb. 2005-ig voltak nyilvánosak.

 

2010 óta titkosak.

 

 

Előzmény: ghosty9 (320308)
ghosty9 Creative Commons License 2019.10.09 0 0 320308

Nagyon kíváncsi lennék azért a BKV-járművek által okozott balesetek statisztikáira is. Rendszeresen előjön, hogy "a tavalyinál 5-10-15%-kal több személyi sérüléses balesetet okoztak a kerékpárosok", aztán picit az adatok után nézve kiderül, hogy a (személyi sérüléses) balesetek vétlen résztvevőiként is pont annyiszor többször szerepelnek, úgyhogy okozóként stabilan azon balesetek valamivel kevesebb, mint 50%-áért voltak felelősek, amelyekben részt vettek.

 

(Mintha te ilyeneket is számon szoktál volna kérni, nem?)

Előzmény: trizs77 (320305)
nemethgab_01 Creative Commons License 2019.10.09 0 0 320307

Sziasztok!

Helyi közlekedésben milyen futásdíja lehet egy Mercedes Sprinter Citynek kilóméterenként? Rendelkezik valaki ilyen adatokkal?  Mit tartalmaz ez az összeg? Tudtok segíteni ebben?

Fenyőfatalp Creative Commons License 2019.10.09 0 1 320306

Ha ehhez meg hozza adjuk azokat az eseteket, amiket sikerul elharitani, akkor pont azt kapjuk, amit erezni lehet odakint.

Előzmény: trizs77 (320305)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!