Ámbár ha igaz, hogy zújságíró körökben kiközösítik azt a firkászt aki helyesen tudja a millió és a milliárd közötti különbséget, mint nem közéjük valót, akkor nem is meglepő, hogy megjelenés ELŐTT nem tűnik fel, hogy Budapest elővárosi közlekedésében az egyik kisebb vasútállomásra hol 155 milliárdot írnak, hol (helyesen) 15,5 milliárdot.
Felteszem, a címből automatikusan kikerülnek a spec karakterek, amikor linkké konvertálja a szerkesztőfelületük :)
Én sem tudom, és origo cikkből nem is fogom megtudni - ismerni kéne a műszaki tartalmat. Ha az állomást vágányhálózatostul, bizberestül, aluljáróstul átépítik, aluljárók, az lehet ez a nagyságrend. Nem tudom, ilyesmire az 1-es vonalon erre lehet-e szükség...
Az újságíró nem felejtett el semmit, a link automatikusan generálódik a cikk címéből, és mivel a linkek nem tartalmaznak sem szóközt, sem tizedesvesszőt, ezért azokat vagy helyettesíti más karakterrel vagy egyszerűen kihagyja.
Szólj az indexeseknek, hogy egy technikai hiba miatt nem látszik a neved mellett a moderátoroknak járó plecsni, mert így úgy néz ki mintha csak egy sima nick lennél akinek semmi köze ahhoz hogy ki mi ír és pláne nincs joga önkéntes csendőr játszani.
Egy harmadik meg azt állítja, hogy visszavesszi (vesszük) Budapestet, csak kár, hogy az ő vezetése alatt kb. csődbement és totál lerohadt a kerülete, az a bizonyos 14... ;)
"miközben a regnálása alatt elvesztette Budapest a hatáskörének és költségvetésének úgy nagyjából kétharmadát."
Khmm, ehhez képest nem keveset sikerült fejleszteni így is. Aki visszasírja a 2010 előtti időket és a kilogramm mértékegység rövidítését birtokló jelöltre szavaz, annak őszinte részvétem...
Az mind semmi, egy másikról meg azt állítja a plakát, hogy erőskezű (vagy valami hasonló), miközben a regnálása alatt elvesztette Budapest a hatáskörének és költségvetésének úgy nagyjából kétharmadát. És ezek még csak a lájtos fővárosi ON témák, nincs bennük sem tengeri jármű, sem lánctalpas... ezt a néhány napot ki kell még bírni.
amíg biciklivel A-ból B-be eljutáskor tetszőlegesen lehet kombinálni a bicikliút hálózat elemeit a normál közúton közlekedéssel (miközben a járdáról sincs letiltva),
Kerékpárral legfeljebb mekkora sebességgel is lehet járdán haladni? Igen ők sem tartják be, ahogy az elektromos rollerrel járdán száguldozók sem..
Mégis miben különbözik mint a hasonlóan bedugott fülű gyalogos, vagy a kocsijában zenét bömböltető autós?
fölösleges részleteket boncolgatsz. a kérdés valójában annyi, hogy a zöld rolleres cég tulajdonosa rájön-e, hogy hozzá kell járulnia az alkotmányos költségekhez.
A kormánybiztos szerint az e-rollerek csak a bicikliutakon közlekedhetnének, de ha ezek nem elég szélesek, még ott is veszélyes helyzeteket teremthetnek az előzések során.
Piros zászlós ember ne közlekedjen előttük? Így semmi értelme az egésznek. A bicikliút-hálózat erre alkalmatlan. Egyfelől a minősége miatt, amit a roller kisebb kereke miatt jobban megérez. De legfőképpen azért, mert nem összefüggő, csak amíg biciklivel A-ból B-be eljutáskor tetszőlegesen lehet kombinálni a bicikliút hálózat elemeit a normál közúton közlekedéssel (miközben a járdáról sincs letiltva), a rollereseket nem lehet kizavarni a forgalomba, és ha a járdáról is le lesznek tiltva, praktikusan sehová se lehet vele eljutni.
Révész Máriusz arról is beszélt, hogy a KRESZ jelenleg azt sem szabályozza, ha valaki fül- vagy fejhallgatóval zenét hallgatva közlekedik valamelyik kerékpárúton.
Nekem egyszer se jutott eszembe hogy fülhallgatóval kerékpározzak, de mindig látom ezeket a bátor öngyilkosjelölteket.
Mégis miben különbözik mint a hasonlóan bedugott fülű gyalogos, vagy a kocsijában zenét bömböltető autós?
e-rollerek megszaporodó száma az egyik legsúlyosabb közlekedési problémává fajult több nagyvárosban
Benne üzemegység/remíz bontásban a saját hibás és az idegen hibás balesetek részletezése.
Majd 46-86 oldalakon kb. 40 oldal Tanulságos balesetek című fejezet, ahol fényképekkel, helyszínrajzokkal bemutatják a megtörtént esetekből a tanulságosabbakat.
Ez volt az átkos nyilvánossága.
Akkor nem féltek attól, hogy az ellen, az ilyen adatokból fegyvert kovácsol a BKV ellen.
Nagyon kíváncsi lennék azért a BKV-járművek által okozott balesetek statisztikáira is. Rendszeresen előjön, hogy "a tavalyinál 5-10-15%-kal több személyi sérüléses balesetet okoztak a kerékpárosok", aztán picit az adatok után nézve kiderül, hogy a (személyi sérüléses) balesetek vétlen résztvevőiként is pont annyiszor többször szerepelnek, úgyhogy okozóként stabilan azon balesetek valamivel kevesebb, mint 50%-áért voltak felelősek, amelyekben részt vettek.
(Mintha te ilyeneket is számon szoktál volna kérni, nem?)
Helyi közlekedésben milyen futásdíja lehet egy Mercedes Sprinter Citynek kilóméterenként? Rendelkezik valaki ilyen adatokkal? Mit tartalmaz ez az összeg? Tudtok segíteni ebben?