Keresés

Részletes keresés

yohshe Creative Commons License 2019.09.14 -11 0 320026

A M1 hosszabítás nélküli verzió hibája rendszerszinten jelentkezik.

 

1.) A 32 busz --> M1 mexikói út vezetés hátránya:

  - átszállási kényszer 32 -  az Őrs felé (az NLK-n)

 

2.) M1 hosszabítás nélküli villamos hátránya

- átszállási kényszer V62 - Béke tér

- átszállási kényszer V3 - Mexikói út

- A mexikói út - NLK megnőtt várakozási idő (mert a 3-as kiesik)

- átszállási kényszer Árpád - Béke tér régióból (32-es lefedetlen területe)  a villamosra

 

 

Az 1) - 2) pontokat összevetve: semmi haszna.

Sok milliárd elherdálása után annyi változik, hogy más csoport jár rosszul.

 

 

 

 

Előzmény: Közlekedésguru (320021)
attus germanicus Creative Commons License 2019.09.14 0 2 320025

Ez Németországban eltartott volna egy évig... Az U4 egy szakaszának felújítása Bécsben:

https://youtu.be/9jFSRrV26cY

Aron_son Creative Commons License 2019.09.14 0 1 320024

(A fák takarásában lévő sárga épület segített tájolni.)

Előzmény: Aron_son (320023)
Aron_son Creative Commons License 2019.09.14 0 1 320023

A Jégkert körúti sarkától, szemben keresztbe megy a Csalogány utca (balra Batthyány tér, jobbra SzKt).

Előzmény: sz_b (320022)
sz_b Creative Commons License 2019.09.14 0 0 320022

Válaszolok a saját kérdésemre. Ezt a látványtervet találtam egy II.ker. Önkormányzat kiadványban. Most így elsőre nem értem, hogy honnan nézve van ez?

Előzmény: sz_b (319916)
Közlekedésguru Creative Commons License 2019.09.13 0 6 320021
Azt értem, hogy az új szakaszon külön sávja lenne, de ha átépülne a Nagy Lajos 2x2-re az új felüljáróval egyidőben, a busz akkor se lenne jobb, mivel a közös szakaszon marad a rohangálós "melyik jön előbb" játék. Nem mellesleg nagyon kevés előnye lenne annak, hogy két lépcsőben lépjünk meg valamit, amire 20 éve lenne igény. A 32-es alapvetően Kőbánya-Angyalföld viszonylat volt, ami a mai napig hiányzó kapcsolat. Átszállással persze adott, de nem ugyanaz. Amíg volt 132-es gyors, az Élesarokig/tól egész sokan voltak a buszon és ezen utasok nem azért vártak ezt, mert busz, hanem mert a villamos nem ment oda/nem onnan jött, ahová/ahonnan ők.

Én egész jól ismerem ezt a tengelyt, így egyáltalán nem értem miért erőltetnéd a buszt. Ahhoz, hogy a villamos menjen át az új felüljárón egyáltalán nem kell se M1-hosszabbítás (lásd: 62-62A mehet a Mexikóira kibővített üzemidővel) se más. Annak annyi előnye lenne, hogy a trolik is módosíthatók, 74A kuka, 82 akár Csáktornya, de nekem a 72-82 összekötése jobban tetszene, de akár mindkettő megléphető lenne. Ha a földalatti még tovább épülne és lefedné a lakótelepet, szintén lenne min változtatni, 74 akár elmehetne a 77-es Öv utcai körére is. De a villamosokhoz nem sok köze van.

Ha a Róbert/Lehel átépül és a lakótelep nem akar közeli villamost, akkor mehet a 3-as kerülve, ezen nem múlik. A 32-es kimaradó részén valami körjáratként fordulna, akár a 26-os is jó erre. Win-win. Az viszont, hogy busszal játsszadozzunk egy olyan új infrán, ahol kapásból nagyobb utasforgalom lenne és kapásból tele lenne a villamos (ha nem a Béke térről indul), az eleve rossz elgondolás. Hamar építhetnéd át és újra le kellene zárnod, na ez lenne a bukás.
Előzmény: yohshe (320017)
toto92 Creative Commons License 2019.09.13 -3 7 320020
Galamb és a sakkozás...
vrobee Creative Commons License 2019.09.13 0 5 320019

1. Ha azt akarod, hogy a busz a villamoshoz hasonlóan zavarmentes legyen, akkor pontosan ugyanakkora lesz a helyigénye, mint a villamosnak.

2. Az átfedő szakaszon - Erzsébet Királyné--Örs - is meg kell oldani a busz zavarmentességét, ami a teljes hosszon az infra kiépítését vagy a meglévő teljes átépítését igényli.

Ahogy igényelte volna a 103 és a 86 esetében is. Amint le lett írva a fonódó kapcsán is rengetegszer, meg itt is, néhánnyal lejjebb a 32-es kapcsán - és amint sokadszorra is ignorálod ezt az apróságot

Előzmény: yohshe (320017)
rich.mond Creative Commons License 2019.09.13 0 4 320018

Hogyan akadálymentesíted? Elkeríted a busznak azt az egyetlen sávot, amelyről fel lehet kanyarodni a Hungáriára?

Előzmény: yohshe (320017)
yohshe Creative Commons License 2019.09.13 -4 2 320017

Igen,

De ha akadálymentesíted a pályát és nem áll dugóban, akkor ugyanazzal a buszmennyiséggel megnövekszik a kapacitása.

És lehet hogy a megnövekedett kapacitás már elégséges.

 

(ezt is leírtam már 3x. ha nem olvassátok el miért bactattok?)

Előzmény: Közlekedésguru (320015)
yohshe Creative Commons License 2019.09.13 -4 1 320016

A gömb utcai verziónál van lakosság szívatás nem a béke térinél  (már leírtam, nem figyeltél)

 

A 32-es párhuzamos közlekedtetés külön téma, független a hídtól.

Tőlem akár holnap visszavághatják az M1 ig. Majd átszállnak a NLK.

 

(Amúgy a fonódónál is van párhuzamos buszközlekedés, az se oldotta meg ezt a problémát)

Előzmény: rich.mond (320011)
Közlekedésguru Creative Commons License 2019.09.13 0 6 320015
Mint ahogy a 32-es is...
Előzmény: yohshe (320013)
yohshe Creative Commons License 2019.09.13 -2 0 320014

Demagógia összehasonlítgatni mert a 103-nak nem biztosítottak védett sávot, viszont a V1-nek igen.

 

Egyenlőtlen feltételek mellett közlekedtek.

 

Ha a 103 is kap buszsávot akkor olcsóbban hozza ugyanazt a sebességet mint a V1.

Előzmény: vrobee (320010)
yohshe Creative Commons License 2019.09.13 -9 3 320013

Hazudsz.

 

A 86-os ki volt tömve.

Előzmény: vrobee (320012)
vrobee Creative Commons License 2019.09.13 -3 12 320012

Ugyanez a műsor ment a fonódónál, hülyeség az egész, ott a 86-os, alig utaznak azon is, nem lesz utasa. Azóta ki kellett cserélni a lemezt, most az megy, hogy megbízhatatlan...

Előzmény: rich.mond (320011)
rich.mond Creative Commons License 2019.09.13 0 1 320011

Pár dolgot pedig elegánsan átugrottál, pl azt, hogy a 32-es az útvonala kb felét a 3-as villamossal közösen teszi meg, a másik felét meg dugóban állja végig.

És értelemszerűen ha a villamost hosszabbítod meg, akkor kapsz egy integrált hálózatot Angyalföldtől nem csupán Kőbányáig, de egészen Csepelig, így minimum érdemes elgondolkodni azon, hogy a buszt kiváltsuk villamossal.

És még mindig nem tudom, hogy a béke téri hosszabbÍtással melyik társadalmi csoportok lennének alaposan megszívatva.

Előzmény: yohshe (320008)
vrobee Creative Commons License 2019.09.13 0 1 320010

Igen, a 32-es menetideje csökkenne, de ez csak egy tényező. A 103-as is ugyanazon a hídon ment, ahol az 1-es villamos. A 23-as villamos meg konkrétan ugyanazokon a vágányokon.

Előzmény: yohshe (320008)
yohshe Creative Commons License 2019.09.13 -6 1 320009

A felüljáróval a 32-es menetideje is csökkenne.

Nem áll dugóban a felhajtónál.

Következésképp az effektív kapacitása megnő.  Ez vagy elég a forgalomra vagy nem.

 

Mivel szájkaratéval nehéz eldönteni, ezért tettem javaslatot a 2 lépcsős fejlesztésre az előbbi hsz ban.

Előzmény: JakiHUN (319993)
yohshe Creative Commons License 2019.09.13 -5 3 320008

rich.mond topiktárs is ezzel jött. Megismétlem a választ:

 

1. fázis:  megépítik a szegedi uti hidat és azon járatják a 32-est. (a 32 kapacitása is megnő ha nem áll dugóban)

   Ez már tiszta nyereség

 

2. fázisban lehet villamost építeni (béke térig)

   a.)  ha fogalom túlnő a 32 kapacitásán (nem azért mert vrobee kinyilatkoztatta, hanem mert tényleg)   és

   b.) ha elkészül a M1 hosszítás

 

Sztem ez egy normális munkamenet.  Nem légvárakra épül és alapos indok nélkül nem szívat különböző társadalmi csoportokat.

Rögtön hozzá lehet fogni, nem kell megvárni a kétes M1 beruházást illetve azok függvényében lehet tovább lépni

 

(Nem értem a vergődésedet, illetve a rosszindulatú hülyeségnek tudom be)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: vrobee (319992)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2019.09.13 -1 1 320007

Meg bármelyik autós, bármelyik kereszteztődésben, bármikor.

Előzmény: rm40 (320005)
rm40 Creative Commons License 2019.09.13 0 0 320006
rm40 Creative Commons License 2019.09.13 0 0 320005

Hát, ilyet a Podmaniczkyról a körútra kikanyarodó 9-esek is rendszeresen csinálnak.

Előzmény: jonas65 (319999)
attus germanicus Creative Commons License 2019.09.13 0 0 320004

Egyelőre a tapasztalatok szerint mindenki felfér, de az állóhelyek kihasználtsága száz százalék felett van. 

Előzmény: névtelen (320003)
névtelen Creative Commons License 2019.09.13 0 0 320003

És ez annyit jelent, hogy ez után csak állóhely lesz, vagy azt, hogy nem férnek majd fel az emberek a vonatra?

Előzmény: attus germanicus (320001)
gmarc Creative Commons License 2019.09.13 0 1 320002

Lám, az NSZK-ban sem minden fenékig tejfel! :) 

Előzmény: attus germanicus (320001)
attus germanicus Creative Commons License 2019.09.13 0 2 320001

Münchenben a DB bejelentette, hogy az S3 és S8 járatokat decemberig kiritkítja: egész nap 20 percenként közlekednek. Eddig napközben 20, csúcsidőben 10 perc volt a követés, tehát a csúcsidei sűrítőket törlik. Ezzel ezen a két viszonylaton csúcsidőben feleződik a kapacitás.

Az okok tipikusak: nincs elég üzemképes motorkocsi, az infrastruktúra pedig a folyamatos alulfinanszírozás miatt annyira leromlott, hogy a tízperces követést biztonsággal nem tudták már eddig se teljesíteni. 

Általában az elemzők abból indulnak ki, hogy a tízperces követés januárban se lesz visszaállítva, csak kommunikációs okokból hirdették meg három hónapra a ritkítást. 

A miniszterelnök tajtékzik és kötbérrel fenyegeti a Deutsche Bahnt, az ellenzék szerint meg a kormány felelős mindenért, mert nem biztosítja a szükséges finanszírozást. 

L45H Creative Commons License 2019.09.12 -1 4 320000

Én azt fűzném hozzá, hogy ha megtehetem, én sem állok be csuklós busszal a kereszteződésbe, de van az a szituáció, amikor muszáj. Párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten, ha megállsz a kereszteződés előtt, akkor a szomszéd sávból átvágnak oda, ahol te várod, hogy legyen helyed. Így soha nem lesz helyed, főleg, ha a Rónáról még vannak, akik eléd balra odakanyarodnak. Pláne, hogy a mögötted állók, amikor észreveszik, hogy a második zöldre sem mozdulsz, átfurakodnak a másik sávba és beállnak eléd.

 

Igen, ilyen mélyen van a közlekedési morál. 

Előzmény: jonas65 (319999)
jonas65 Creative Commons License 2019.09.12 -2 1 319999

Én azt füzném hozzá hogy az már a tahóság teteje amikor a Róna sarkon a  csuklós busz beáll keresztbe a zebrára,

és szívatja pecekig a népet meg a 82-es trolit.

Előzmény: rm40 (319987)
DAttis Creative Commons License 2019.09.12 0 0 319998

Mivel vagy 30 éve nem bicajoztam és nem is lesz jellemző a jövőben sem azt hiszem felesleges ezen gondolkodnom
 

Előzmény: trizs77 (319997)
trizs77 Creative Commons License 2019.09.12 -1 1 319997

Azt eldöntheted Te magad, hogy neked mi a nehezebb ?

 - a Döbrentei térről feltekerni a Citadellához ?.....................................kb. 2 km

 - a Döbrentei térről el/fel tekerni Árpádföldre a Muzsika utcához............kb. 18 km

 

A két hely kb. egyforma magasan fekszik.

Előzmény: DAttis (319996)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!