Szimering a főtengely mindkét oldalán kéne, hogy legyen. És igazán nem egy drága dolog, mindenképpen érdemes belőle újat beszerelni! Akár használtnak látszik, akár nem, kell bele az új.
Beindul a rigám,elég szépen jár,a sebességet veszi,de amint ráülök és elakarok indulni,nem megy és nagyon erőtelen,csak felpörög.
Felfurattam,uj dugó és gyürük is.A gyújtása rendben,nagyon szép.
Esetleg a szimeringre gondolok még,mert azt nem cseréltem,de nem tünt sérültnek,bár szabad szemmel nem látható és kopressziómérővel se mutatható ki,mert az csak a dugattyu feletti sürítést méri.
Mindkét oldalon van szimering, vagy csak az bal oldalon ahol az olaj van?
Mitől lehet az oka?jó lenne tudni,mert nem szivesen szedném darabjaira megint.
A karbi úszóházfedele alá helyezett, különböző vastagságú tömítésekkel. Vastagabb tömítés = magasabb benzinszint. Esetlek próbálkozhatsz fogóval _nagyon_finoman_ kijjebb húzni a tűt az úszóból, de nem garantálom a sikert (nem próbáltam).
175 hőértékű Isolator 0,5 mm hézagra beállítva. pl. MOL kúton is árulják. Nagyobb hőértékűt könnyebben beköp. Azért valami vékony lapot jó hordani magadnál a gyertyakulcs mellé, nekem néha kell egy kis gyertyapucc nagy kihúzatás után.
Megoldottam a benzinszint megemelését! Látszólag az úszón lévő tű hosszát nem lehet állítani. De lehet! Egy fogófal megfogtam a tűt, és kézzel óvatosan elkezdtem tekerni az úszót. Közben össze felé nyomtam mindkettőt. KB. 1mm-t toltam beljebb, és ennyi elég is volt a megfelelő szinthez. Köszönöm a tanácsot, egy jót motoroztam az udvaron, mert ugye biztosítás még nincs kötve, nameg sisakom sincs... Így azért nem merek kimenni a városba.
Ha a motorban a gyárinál nagyobb főfúvóka van,elképzelhető, hogy nem tud elegendő benzin utánfolyni az úszóházba. Ha gyári a főfúvóka:
A régi karbin: -A felső rész(a benzincsövön lévő)emelése-süllyesztése vastagabb-vékonyabb tömítés által.Vastag tömítés:magasabb benzinszint. -Az úszón lévő acéltű hosszának módosítása,illetve helyzetének változtatása az úszóhoz képest.
Az újon: -nem tudom,majd megnézem :)
Az is lehet,hogy kosz miatt nem áramlik át a benzin(bár azt írtad,hogy kifújtad).
Ma kapott a Riga-4-esem új kondenzátort, beállítottam a megszakítót, előgyújtást saccra :), és öntöttem bele egy kis benzint. Ugyan az a jelenség, mint Nálad!!! Ha megcumiztatom a karbit, szépen megy, de egyszer csak elkezd szédelegni, akkor újra nyomkodás és minden ok vagy 2 percig aztán előlről... Én is szétszedtem a karbit, átfújtam, kitisztítottam. Az a baj szerintem, hogy a tű hamar zár, nem kap benzinutánpótlást az úszóház. De hogy lehet benzinszintet állítani ezen a karbin? El nem tudom képzelni ! :(
Szerintem a másfél fordulatos érték adott,azon nem kell változtatni.
Az alapjárat se rossz,beáll az is,csak mellette folyamatosan kell nyomkodnom a szivatót hogy benzin menjen a hengerbe.A benzin ellátással lehet gond,pedig a karbiház ránézésre jó ki is fujtam süritett levegővel meg át is mostam porlasztó tisztítóval.Az uszó nem sérült.
Lennie kell ott egy keverék állító csavarnak. Azt becsavarod teljesen, majd 1,0-1,5 fordulattal ki csavarod. Beindítod a motort, próbálsz gázt adni és eközben nagyon fííííííínoman állítgatod a csavart. Akkor jó amikor a legjobban pörög a motor.
Ez az én javallatom. Alapjárat milyen? Ha van rá mód : úszószint állítás
Mi lehet a rigám gondja?Beindul,de ha sebbeségbe rakom akkor leáll és ereje sincs hogy elinduljon és csak akkor jár ha a karbinak a pupáját nyomogatom.Furva volt és uj a dugó is benne.Szikra van.
Én a karbira tippelek,bár kipucoltam,és minden rendben ránézésre.
Üdv! Keresek mini rigámhoz kapcsolási rajzot! Olyat main megvan jelölve, hogy a tilisztoron mit hova kell csatlakoztatni. A kezelésiútmutatóban lévőn nem tudtam eligazodni.