A Friskies-kutyában több a Whiskas-macska!
Reklám suxx!
Ps. Vmelyik nap olvastam egy cikket a magyar reklámokról, többek Geszti Péterrel, Réz Andrással, akik szerint a magyar reklámok siralmas színvonalának fö oka a piac kis mérete: 1*üen nem gazdaságos külön-külön reklámot csinálni az egyes célcsoportoknak, hanem csak úgy belecsapnak a lecsóba, oszt lesz, ami lesz.
Szerintem a hozzászólásokkal tom sawyer vezet (204) :):):)
Az új Pannon reklámban megfigyelhetjük, hogy a mobilokon is Windows fut.
A mikor kiveszik a csomagolásból, bootolás közben lefagy....tiszta jég, annyira.
Én meg pont az ilyen "vicces" reklámokat nem csípem. Olyan csííííz hangulatuk van. Nem is, inkább rádiókabaré jellegűek. Az olyan, hogyha nem tudná az ember, hogy kétezret írunk, azt gondolná, a hetvenes évek egyik haknielőadását hallja a Jajjdemesszifalvai kultúrházból. hamisitatlan cocialista fíling!
Nehany kivetelevel GYULOLOM a reklamokat a stella artoist meg kivaltkepp.
kivetelek:continental,snickers,sprite,heinekken,soproni aszok.ezek jok.Megeszem a kalapom (ami nincs)ha az OMO megahiperszuperintelligens mosoporral kimossa valaki az egy hetes munkasruhamat(dizelmozdonyszerelo vagyok)
na csa!
Egy újabb érdekes felfedezés:
Megfigyelhetjük, hogy kb. annyi pelenkareklám van, mint mosópor-, tamponreklám. E szerint kb. ugyan annyi csecsemő, mint a nő. Vagyis kb. 5 millió.
Kérdés:
Miért csökken akkor az ösznépesség?
Vagy ez egy enyhe célzás arra, hogy a TV-nézők azon a színvonalon vannak???
Vagy vegyek pelenkát, és ne mennjek ki a reklám alatt slozira???
Én a hosszanfostejtől kapok agyrémet. Mit csinál az a család??? reggeltől estig tejet iszik? Hol egészséges az? Különben is azért tekerik olyan gyorsan azt a nyamvadt bicajt mert iszkolnak fosni. (aki egésznap tejet iszik...)
Megnéztem azt a reklámot....
...már felébredtem a kómából.
Aszem megvan legalább az egyik ember. Látjuk, hogy a néni egy ággal legyezi magát. Általában a budiban nem nő bokor (ha igen, az már baj). Valószínüleg az egyik ember olyan erős génátalakulásban volt része, hogy ággá változott. Ez alapján a harmadik talán csótány lett, és bent maradt.
Nincs e-mail címük, hogy megkérdezzük?
Félreérted, ezzel a Tisasent reklámozzák, ami éppenséggel nem gátol, erre jó, ha vigyázol adott esetben, bár nem értem én se, hogy abban az egyszem budiban hogyan férnek el hárman, mégha a magyarázat egyébként egyszerű, még erőlködnek...
virtuall doubli stereo Csak azt hiszed, hogy sztereo, de nem! Hiszen csak virtuális....
Amúgysem értettem, hogy a szemből jövő hangot, mért kéne hátulról hallanom....
Kérdésem lenne, hogy valaki érti-e a legújabb hasmenés gátló tabletta reklámot.
Jelenet: Turisták, futó stb. a lényeg, hogy 3 db ember bemegy egymás után egy legalább 2 személyes falusi pottyantós klotyóba. Telnek a másodpercek és a végén csak egy darab néni jön elő , láthatóan megkönnyebbűlten.
Kérdés: Hová lett a két másik alak?
belefulladtak? lehúzták magukat? egyfolytában fosnak???
Ezt nem tudom. Az visznt tudományosan bizonyított (több, egymástól független tudományos forrásból), hogy az alergia nem más, mint az az immunrendszer túlreagálása. Ez pedig azért van, mert "unatkozik" vagyis nem tudja a károst a kártalantón megkülönböztettni.
Más.
Nem tudja valaki, hogy az a pigvines reklám miről szól?
Én már vagy fél doboz OMO inteligenst megettem, de még mindig nem értem....
kedves ViZiPucok, nem a reklámokat védem, de 30 (avagy 80 évvel ezelőtt - gondolva nagymamámra/ hol volt az általad emlegetett "brekk" meg a "székrád", ami megakadályozta az immunrendszer kigejlődését...??? :D
Én a reklám alatt WC-re szoktam járni, meg fürdeni, vagy a közértbe megyek. Egyszer visznont a hosszú reklám alatt elfelejtettem mit nézek, úgyhogy lecsaptam a TV-t, és mentem internetezni. Máig sem tudom, mely filmet hagytam abba...
Én nem csak a hülye reklámokat utálom, hanem úgy ahogy van, az egészet igyexem kiküszöbölni életemből. Erre főleg 2 módszert alkalmazok: a Mute gombot és a csatornaváltó gombot. Így megkímélem magam a kereskedelmi agymosás ártalmairól és a tudatosan gyártott baromságokkal való manipulálás káros hatásaitól.
Vesztek én ezzel valamit?
Azokat a kémimémai "szakembereket" én is imádom. Nekem a "kedvencem" az Indikátor Légitársaság. (mint tudjuk az indikátor egy olyan "anyag", mely különböző kémiai állapotban különböző színű) Vajon a légitársaság mikor változtattja a színét??? Esetleg pénzbevételnél látható, APEH-nél láthatattlan???
Utálom a hülye reklámokat. A "kedvencem" a polinom-tartalmú fogkrém. Tudjátok mi a polinom: a*x1+b*x2+c* stb. Ha egy összegképlet mossa a fogam, akkor már baj van...
De általában a kémiához nagyon értenek a reklámszakemberek. Ld. pH-érték, Orbit. Ha az Orbit olyan jó lenne a savakkal szemben, mint a reklámban, akkor vegyipari alkalmazása szinte korlátlan lenne. A grafikonja lemegy a +2-ig, ami kb. a sósav pH-ja. A másik, ha a szánk sósav-pH-jú lenne...
Tudom, hogy jelenleg csak én írok ide, de talán sikerül felélesztenem azt a topicot...
Asszondi a szappan(?) reklám:
"...készüljön fell, hogy egyszerűen képtelen lesz kiszállni a zuhany alól..."
Hiába no! Ha egyszer a ragasztó tapadni kezd....
"Nyugi, anyú úgyis Ariel-el mos"-mondja a kislányka, miközben maszatolja a ruhát.
Ez az! Adjunk a kultúrára!!! A reklámokból a következőt tanulja meg a gyerkőc:
- Bármikor, bárhol nyugottan WC-zhet, hiszen a pelenka elintézi a problémát...
- Nyugottan lehet a sárban hemperegni, anyuci úgyis kimossa
- A földről is lehet enni, a klotyóból is iszogathat, hiszen kipucoltuk antibacival.
- A néniknek állandóan valami bajuk van. Naponta többször is.
- Az egyetemisták bamba fejüket és még sohasem láttak kamiont (lásd kolgét reklám)
- Gondolkozni nem kell, hiszen még a mosópor is inteligens.
- Nyugottan hazudj a szüleidnek, hiszen most ez a menő (mirinda, 60 család, stb)
- Légy bunkó (egy csomó lekezelő reklám: pl. kalgún)
- A zene az, ami dörömböl
- Használj idegen szavakat! Jelentéstől függetlenül.
- Legyen mobilod, mert attól leszel tökös legény!
- Dohányozz! Nem baj ha belepusztulsz, de "most mindenki áttért a lájhtra, mé' én maradja ki?"
- A tehén lila (ez valóban így van: Svájcba, ahol köztudottan egy rakás tehén van, megkérdezték a gyerkőcöket, és a többség asszonta a tehén LILA!)
- A boldog ember mindig repked, így egyszer ő is repülni akar, hát belövi magát...
És e mellett persze előjön az, hogy a gyerkőcnek az immunrendszere semmit sem ér; nem tudja, mi a valódi kaja; nem tud főzni; stb...
A fentiek alapján szerintem egyszer még társadalmi probléma lesz a reklám.
Ja még valami:
A sok egészséges C-vitaminból elegem van!
A C-vitamin nem egészséges. Egyszerűen szüksége van rá a szervezetben. Csak úgy, mint a klór, magnézium, jód, víz, vas, stb... Most akkor a klór is egészséges???
Az egészben az vicces, hogy egy kazal műkajában a napi vitaminszükséglet megtalálható. És mint tudjuk a vitamin nagy mértékben többet árt, mint hasznot. [pl. fotoszintetizálni fogsz :)]
Én M.Géza éjjeliőrt kirágnám, majd t*kön. Bár lehet, hogy fordítva...
Egy ötlet, mit csináljunk a reklám közben, ha már voltunk slozin, de még mindig nincs vége:
MI azt játszuk, hogy levesszük a TV hangját, és versenyzünk, ki tud jobb szöveget kitaláni a jelenthez :)
"...és most öntük hozzá egy kis salétromsavat.."
Ha valakinek bekattan a pollenalergiája gondoljon a következőkre:
Az a sok hülye "brekk", meg "székgárd", meg mindenféle antibaci az okozója az alergiának.
Az immunrendszerünket képzeljük el úgy, mint egy hadsereget. Amikor megszületünk egy rakás zöldfülű 'katona" lakozik bennünk, akik sorra megismerkednek a különféle harcmódokkal. Na most az a katona, aki évekig nem csatázik, az persze, hogy elkezd kötekedni a virágporral!
Tehát tisztelt Hölgyek és Urak! Nyugottan lehet a perem alá sz@rni....
Más. Van az OTP internetes kacatja. Az ismerőseim szóltak, hogy nem sikerül azt elérniük, ami reklámban van. Nem az az oldal jelenik meg. Na erre megnéztem a reklámot, és következő tanácsot adtam: Ne PC-n, hanem MAC-on nézzék, browser helyett válasszák a PhotoShop-ot, és persze ne felejtsék el az egeret kihúzni a gépből! (ugyanis a reklámban ezekkel a paraméterekkel nézegették a Web-oldalt...)
Egyébként röhej, hogy alig található olyan plakát, amin ne lenne valami irtónagy baromság azzal kapcsolatba, amivel igazándiból a cég foglalkozik (pl. valami európa brókercég vagy mi a **** reklám hátterében egy olyan EU zászló volt, amin 8 db. négyágú csillag(?) látható, a zászló is inkább zöld, mint kék....szóval egy cég, aki még ennyit sem tud az EU-ról................)
U.i. Ha valaki tudja az Allinaz Biztosótó reklámzenéjének a címét, plíz írja meg! Köszi!
A legjobb filmtrukkok nem a jatekfilmekben vannak, hanem a reklamokban!
Peldak:
Egy cseresznye izu szodabikarbona tabletta reklamjahoz 117 db cseresznyet
lakkoztak le, hogy ha elrontjak a snittet, akkor legyen masik (a filmben csak 1 darab
csresznye latszik).
Amikor a csempeket tisztitjak, akkor nem valodi csempet hasznalnak, hanem
tukroket, igy aztan tenyleg csillog.
A porreteget ugy viszik fel a 'piszkos' feluletre, hogy feltoltik elektromosan
a feluletet es az magahoz vonzza a port, majd a torlokendo antistatikus
hatasara egy csikban tiszta lesz a felulet.
A sorhabot mososzerrel allitjak elo.
A letisztitott felulet nem ragyog, hanem belulrol vilagit. Ezt a hatast egy Hitchkock
(barhogy is irja a nevet) filmben lehetett latni eloszor, amikor a ferj viszi a felesegenek
egy pohar tejet es a dramai hatas kedveert a poharba egy villanykortet raktak,
amitol magahoz vonzotta az ember tekintetet.
"A mosoporreklamokban a kimosott ruha azert nez ki ujnak, mert _uj_!"
Közzétettünk egy FELLHÍVÁST a 1st.to/hungary címen.
A honlaphoz egy éve csak egyszer nyúltunk hozzá, így érthető, hogy már nincs benne a TOP 100-ban.
A www.vianovo.hu veszedelmeiről szól. Arról, hogy milliárdokkal, akár tetszik, akár nem, meg lehet semmisíteni a magyar netet, stupiddá lehet formálni.
Helyesírási hibákkal, és a sötétség legmélyebb bugyraival.
Kérjük, ha egyetértetek a szövegben foglaltakkal, köröztessétek!
Kérjük, ha észrevételeitek vannak, vagy ellenvéleményetek: közöljétek.
http
Figyeljetek! Kripóbáltam azt a hocsijjákot, ami állítólag medvéd a láthatattlan veszélyektől. Hát fogtam és benyomta a konnektorba, de az továbbra is ugyan úgy a ráz. Erre kipróbáltam a villanyszámláson, de csak be jutott a házba.
Ugyhogy. Nem véd meg sem a láthatattlan, sem a látható veszélyektől!!!
Ennyit a reklámok igazságtartalmáról....
Más:
"Nem hiányzik valami az új opelből?" De! A színvonal!!!!
A moziról jutott eszembe, hogy egyszer a jegyeladó néni azt mondta, hogy hosszabb lett a film , és ezért 100 HUF-al drágább a jegy. Sajna a filmet máshol már nem játszották, különben elhúztunk volna a francba.
Szóval bemegyünk megnézni, ma fenétől nyúlt meg az a film. Na mitől? Hát a reklámoktól!!!! A film elött fél óra reklmám volt. Már azt sem tudtam mire mentem be, így el is aludtam (állítólag alvás közben a legveszélyesebbek a reklámok). Arra ébredtem fel, hogy nagyban lövöldöznek....
Egyszer láttal egy filmet, melyben egy reklámozó pasi mesélte, milyen trükköket használnak. Pl. a kávi SOHA nem gőzölg úgy, mint a reklámban. Éppen ezért cigerettafüstöt fújnak bele. És azért olyan fekete, mert mindenféle sz@rt beleadagolnak. A sütin, meg egyéb vackokon pedig borotvahab van, mert sokkal jobban mutat. Na most ha gyerek már a huszadik felvételen próbál úgy vigyorogni, hogy nagyon is finom az a kotyvalék (még ha a reklámozandót is ieszi/issza), akkor fog úgy kinézni, mint aki detoxikálóból szökött meg.
Figyeljétek meg a plakátokon! Élvezik azok az emberek azt, amit éppen reklámoznak?
Látszólag mosolyog a néni, de jobban odafigyelve látszik, hogy éppen azon küszködik, ne rókázza le azt a pasit, akik meg akar csókolni......