Keresés

Részletes keresés

Csucsuka Creative Commons License 2000.08.07 0 0 237
Én is kísérletezem:
Vettem öblítőt és megmutattam a vasalónak, de az nem vasal magától - pedig a reklámban olyan szépen vasal a vasaló TELJESEN magától.
Nem értem, vagy cseréljem le a vasalót?

Különben üdv minden reklámon füstölgőnek!
Zsófi

Előzmény: Zambizi (234)
Zambizi Creative Commons License 2000.08.05 0 0 236
Talán:
"Barátaim az állatok"-mondta a részeg kamionos, amikor behajtott az állatkertbe...
Előzmény: Törölt nick (235)
Zambizi Creative Commons License 2000.08.03 0 0 234
Az emlékezéssel már voltak káros hátrányaim:
Bementem a patikába köhögés elleni kacatért, de már az összes sampon-fejfájás-hasmenés-stb eszembe jutott, csak a reklámozott nem. Ugyhogy megkértem a patikust, mondjon már egy egyet.

Más:
A mosópor még nem reagált. Vagy nyári szünetel, vagy nem elég inteligens...
A kisérlet még folytatódik...

Előzmény: xxxalgernonxxx (233)
xxxalgernonxxx Creative Commons License 2000.08.03 0 0 233
Sziasztok!

Mivel közeli kapcsolatban állok a reklámokkal, ezért engedjétek meg, hogy egy kicsit komolykodjak. Néhány szó arról, hogy mi áll a véleményetek szerint "rossz reklámok" hátterében:

A valóban magyar (itthon készülő, magyarországi célcsoportnak készülő reklámokról)

- a magyar cégek nem ismerik a célcsoportjukat, nem tudják mik a célcsoport attitűdjei, szokásai stb. Ez abból adódik, hogy még gyerekcipőben jár itthon a reklám és a marketing.
Sokáig ragozhatnám, de a lényeg, hogy sok cég még nem jött rá arra, hogy milyen fontosak a kutatások és ezért a marketing rendelkezésére bocsájott összeg csak elhanyagolható részét költik rá.
- a marketingnek egyébként is sokat kell harcolni, hogy ne vágják meg a büdzséjét.
- sok cégben olyan emberek ülnek a marketingen, akik még csak nem is konyítanak hozzá, mert ugye a reklámhoz mindenki ért, nem kell ahhoz sem végzettség, sem affinitás.
- a reklámügynökségnek sokszor hetek alatt kell kitalálni, leforgatni TV-ben, újságban megjelentetni a reklámokat (így nem lehet azt mondani, hogy jól átgondolták)

- a cégek biztonsági játékot játszanak: nem merik felvállalni az igazán nagy ötleteket, mert nem tetszik az igazgatónak, vagy a feleségének, vagy a sales csapatnak. (A fogyasztókat senki sem kérdezi meg...) Egy nagy ötlettel akár nagyot is lehet bukni, s agy biztosabb az arany középút - ebből születnek az unalmas reklámok.

- a másik eset, amikor a marketing vezetőség úgy érzi, hogy sokkal jobban ért a reklámokhoz, mint a reklámügynökség. Ilyenkor a nagy ötleteket addig csűrik-csavarják, átírják a szöveget stb, hogy azt már senki sem érti és a kitalálók csak szégyellni tudják...

Más kérdés a multik helyzete: mosóporok, samponreklámok stb..
- itt bőven van pénz kutatásra, reklámra, de mégis amiért bugyuták ezek a reklámok: nem csak a magyarországi piacra készülnek, hanem egy-egy régióra dolgozzák ki őket (költséghatékonyság miatt). Azért olyan egyszerű, hogy mindenhol mindenki megértse - és ezért nem szól igazán senkihez...

A lényeg azonban, hogy akármennyire is szapulják a reklámokat, amilyen termékről ebben a rovatban szó esett már mindenképpen kiváltott egy bizonyos hatást.
Emlékeztek rá! Ennél nem kell több!. Nincs rosszabb mint milliókat költeni úgy, hogy még csak ne is emlékezzen senki a reklámra!

S biztos, hogy ha netán egyszer hashajtóra lesz szükségetek, akkor nem fogjátok megkérdezni a patikust, hogy melyiket ajánlja, (miközben a hátatok mögött toporog a tömeg) hanem magabiztosan a Tisasent fogjátok kérni - mert ennek a nevét legalább megjegyeztétek!

Előzmény: Gorcsev (209)
Les Creative Commons License 2000.08.02 0 0 232
Te vagy az első. :)
meg az utolsó is :(

L.

Előzmény: gumimano (231)
gumimano Creative Commons License 2000.08.02 0 0 231
Hát, lehet, hogy C vitaminnal is lehet küzdeni a gyermekágyi láz ellen. A mai világban már minden elképzelhető.
Előzmény: Les (230)
Les Creative Commons License 2000.08.02 0 0 230
Zambizi,
szerény hozzászólásommal szeretném segíteni a kutatásaidat, ezért elmondom, hogy a feleségem egy nagyon intelligens nő (a tesztek szerint még a zómónál is intelligensebb), ennek ellenére eddig sohasem mosta föl az erkélyt. Szkeptikus megfigyelők rámutattak ugyan, hogy a felmosásban jelentősen hátráltatja, hogy nincs erkélyünk, ám ezt nem tekintjük megalapozott véleménynek, hiszen pölö Szentgyörgyi Albertnek sem volt gyermekágyi láza, mégis sikerrel vette fel ellene a harcot.

LeZ

Előzmény: Zambizi (229)
Zambizi Creative Commons License 2000.08.01 0 0 229
Új kisérletet folytatok:
Kiraktam az erkélyre egy doboz OMO-Sapiens© (szerzői jogokat lásd lejebb), és megkértem mossa már fel.
A kisérletet egy hétig folytatom, majd jelentkezem...
tom sawyer Creative Commons License 2000.07.23 0 0 228
Erre én is emlékszem.
Amikor lehetett kapni már gyanakodtam...
Csak nem fehér volt hanem rikitózöld
gyártja:hagyományos mosópor művek
Előzmény: Zambizi (218)
Koba2 Creative Commons License 2000.07.17 0 0 227
Megafinoman csokoládés.
phls Creative Commons License 2000.07.15 0 0 226
Ma láttam vmelyik külföldi adón (National Geographic?) egy holland biztosító (NN?) reklámját, mely hosszas elôkészület, fölcsigázás után egy gyerekbalesetet ábrázol. Egyszerűen nem tudtam hinni a szememnek (talán ezért is vagyok bizonytalan az adatokban). Ha tényleg így van, szerintem kiirtandó a cég marketingosztálya. Igen, a megfelelô igét használtam.
http Creative Commons License 2000.07.15 0 0 225
Pár hónapja részt vettem egy közvélemény-kutatásban. Igencsak megdöbbentett, hogy a tévénézők kb. 50 százaléka nemcsak, hogy emlékszik az egyes reklámokra, hanem szereti többször is megnézni őket. Ez elgondolkodtató.
Törőlt_nick Creative Commons License 2000.07.15 0 0 224
Kérdezd meg az ismerőseidtől, hogy a pluszt hány sz-szel kell írni és mindjárt rájössz, hogy teljesen reménytelen a helyzet.
Megvagyunk mételyezve.
-ris
Törölt nick Creative Commons License 2000.07.15 0 0 223
az azért ismeri el, mert arra teremtették

el akarom adni mondjuk a "büfi" szódát, létrehozom a svájci szódamesterek kamaráját, nyomtatok egy A4-est, hogy a "büfi" szóda nagyon jó, majd egy reklámban leadom, hogy igyál "büfi" szódát, a svájci szódamesterek is csak ezt ajánlják

amúgy a kalgonizálás kapcsán megkérdezném, hogy kik lehetnek azok a "vezető mosógépgyártók", akik csak a calgont ajánlják? lehet, hogy létezik egy vezető mosógépgyártói kör svájcban?

Előzmény: Les (222)
Les Creative Commons License 2000.07.15 0 0 222
Marketinges rutin: a reklámszövegben az van, hogy a "...sampon vitamintartalmú, amit a svájci vitaminkutató intézet elismer." Jóhogy elismeri, vazze, ha belerakták. Azt ismerné el, hogy jó a hajnak! De nem.

LeZ
(élőflórás)

Fornetti Creative Commons License 2000.07.15 0 0 221
A haj "lágyítására" és még "fényesítésére" is még a XXI. század elején is a hagyományos kamillia és/vagy ecet és/vagy serital a legjobb... (Bár én ez utóbbit inkább másfajta felhasználáshoz javaslom :)

Ráadásul még mindig ezek a legolcsóbb megoldások, és nem is teszi tönkre a fejedet a sok vegyianyag... Ilyenolyan savak, adalékok, csakajóistentuggya milyen kitalált nevű kombinációk... Ehh...

Előzmény: Extremegirl (220)
Extremegirl Creative Commons License 2000.07.15 0 0 220
A legjobb az, hogy mindig kitalálnak vmi új sampon-összetevőt, a sok hülye meg be is veszi:
A hajam a Ceramid R tartalmának köszönhetően ismét lágy és sima...ststb
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Törölt nick Creative Commons License 2000.07.14 0 0 219
szilanizálni is szokás!
Előzmény: Zambizi (218)
Zambizi Creative Commons License 2000.07.14 0 0 218
Én kb. 6 éve láttam. Akkor kezdődtek úgy, hogy a "Hagyományos mosópor". Erre egy pasi kitalálta, hogy ő pedig Hagyományos mosóport fog árulni (fehér dobozban, oldalán a szöveg: Hagyományos mosópor). Tök olcsó volt, és ugyan olyan jó, mint az akkor betolduló sok sz@r. Aztán elkezdte perelni a reklámokat, mondván szídják a termékét. A pert meg is nyerte, úgyhogykaszált egy csomó pénzt. Azóta vannak a Más mosóporok

Én egyébként akkor döntöttem meg a rókázási világrekordot, amikor a Kalgon kitalálta, hogy a mosógépen nem elég vizet lágyítani, hanem kalgonizálni kell...

Előzmény: bettike (217)
bettike Creative Commons License 2000.07.14 0 0 217
Én egyet nem értek: létezik-e ma még hagyományos mosópor? Az összes mosópor-reklámban ezt emlegetik, de én még soha nem találkoztam vele a valós életben. Ha valaki lát ilyet, az szóljon, nagyon megköszönném!
Zambizi Creative Commons License 2000.07.14 0 0 216
Ha szeretnétek vicces reklámokat látni, akkor ajánlom a SAT1-en péntekente este a Vicces reklámok műsort. Tényleg jó poénok vannak, bár néha sokat dumálnak közben. Sokkal jobb, mint a Galla-Mappa volt!!!
duhos Creative Commons License 2000.07.07 0 0 215
Ami a reklámokban legjobban b@ssza a csőrömet:
Hogy veszik a bátorságot maguknak reklám készítők és sugárzók, hogy művészi alkotásokat kisajátítsanak, elcsúfítsanak?

A művészi alkotásokat semmi jogi eszköz sem védi?

Konkrétan mire gondolok:
Egy művészien, műgonddal, hozzáértéssel elkészített filmbe a legrosszabb, a legrombolóbb hatású helyeken betett reklámok.

régi szép idők, mikor a fejbekólintó, elgondolkodtató filmek elérték hatásukat. Csönd, vagy taps a nézőtéren. Most ehelyett, ha néha egy jó film, még fel sem ocsúdok és rikolt egy reklám.

Egy művészi alkotást reklámozásra használni? ld. pl. fogyi tea - csajkovszkij zene.
felháborító!!

Lehet-e ezek ellen civil kezdeményezést indítani?

Persze reklámokra szükség van, de azért, hogy egy árut megismertessen.

A reklámmanager tanácsa:

Ha jó árut akarsz, jó áron - légyszí gyűrd le lustiságod, és nézz körül az alsó polcon.

Ha a vacak, drágát el akarod kerülni a kézmagasságú polcot, a bejáratnál levő polcokat, és a pénztárgépnél levő polcokat kerüld.

Ne hagyd, hogy a gyerek színvonalát rádd erőltessék. Légyszí mielőtt bemész a gyerekkel a boltba. Beszéld meg mit igen, mit nem - akkor sem, ha kiabál.

Az én gyerekeim bab szemekkel tanítottam meg. Ennyi van, ennyi babocska erre, annyi arra -és másra nincs.

--------------

A legjobb tiszaszen helyettesítő a napi 2 l. folyadék. Azt hittem hülyének néznek, mikor először hallottam.

duhos

duhos Creative Commons License 2000.07.07 0 0 214
szió, mi meg MARISNAK. Rá is ragasztottam, betűkből.

A történet:
barátoméknál vendégségben. Az asszony ugrott mindig, hogy rögtön mosogat, mire a férje rászólt. Hagyd, majd a Maris elmosogat.

Szegény barátném majd megütötte Maris láttán a guta, :-))

duhos

Előzmény: nori (131)
Törölt nick Creative Commons License 2000.07.06 0 0 213
ahogy beleolvasgatok, máris activiálja magát bennema bifidus essensis
Zambizi Creative Commons License 2000.07.06 0 0 212
IQ-60 Család:
„Igazad volt Apu! Mobil nélkül tényleg úgy érzem magam, mint a félkarú rabló /főleg, hogy a karommal együtt lopták el/ de viszont mobillal.......mobillal viszont tök hülyének érzem magam.
Viszont nagyon kafa, hogy ha külföldön vagyok a hülye hazaiak felhívnak, és szívnak, mint állat a k**** nagy telefonszámla miatt :)”
Törőlt_nick Creative Commons License 2000.07.04 0 0 211
A wrigley sperma (vagy mi)!
azt hogy a muterjukba csinálják, hogy mindig egyszerre két szem rágógumi hullik ki a dobozból? én sokszok alig tudom kibányászni belőle egy szemet, mert úgy össze van szorítva, ragadva az egész getyva.
Persze az üzenet világos: ha te is naccsávó akarsz lenni, kettesével zabáld azt a rohatt rágót - mint ahogy a reklámban mutattyuk neked - mer akko nekünk kéccer akkora profitunk lesz és az kurva lyó érzés!
nandy5 Creative Commons License 2000.07.01 0 0 210
Sziasztok!
Még nem olvastam át az egész topicot, bocs, ha már volt. Azt már látom, hogy ez a topic nálam the best.
De Hezso-tól kaptam nemrég azt, amit küldök, és úgy gondolom, itt érdekelhet néhányakat.
Vannak ugye, a szép, jó, poénos reklámok (BP - on the move, vagy a SONY-s, amikor a kajáló csóka háta mögött egy tv van, az egész egyetlen snitt; ja és a rasztás néger a sportszelettel, nálunk, mert ugyanez a reklám más-más csokikkal megy német és angol műholdas adókon...), tehát vannak a reklámok, és van a parasztvakító marketing. Amit most küldök, az ezen utóbbinak igen vitriolos kritikája.
És ezen utóbbi tény teszi számomra igen értékessé.

"Kalgonizálás: olyan kémiai eljárás, amelynek során az aluminium futoszálról lerobban húsz centi vízko, és az rögtön csillogni kezd, a háziasszony szemével együtt. Annyira forradalmi eljárás, hogy még a mosógépszerelonek öltözött statiszták is megdöbbennek, és az o szemük is csillogni kezd. De ebben van az örök élet titka is, ha mosógépek lennénk, sokkal tovább élnénk, és csillogna a futoszálunk.

Szilanizálás: egy öt centi vastag pólóból harminc centi vastag pólót csinál. Ha ügyesen, összehajtogatva vesszük fel, ezt a vastagságot testünkön meg is orzi. Arcunk hozzádörzsölve illatos és puha lesz, ráadásul elmúlik a depressziónk, és boldog, szilanizált háziasszonnyá válunk. Vigyázni kell, mert egy tíz centi vastag pulóverbol hatvan centiset csinál, így úgy fogunk kinézni, mint egy Michelin gumiember.

Liposzóma: olyan animált, digitális gömb, ami a digitális háziasszony arcát kisimítja, de a ruhából is eltávolítja a szennyezodést. Sajnos fordítva nem muködik, tehát a háziasszony arcáról nem távolítja el a szennyezodést, és a ruhát nem simítja ki. Ezért a mosakodást és a vasalást nem tudjuk megspórolni. Túladagolása esetén arcunk felpüffed, és a ruhából eltunik az anyag. Labor körülmények között láthatjuk, hogy intelligens, megkeresi a szennyezodést, felismeri, majd magából kiválasztja azt az enzimet, ami kell,
eltávolítja a foltot, s környezetbarátin beépül a növényekbe. A legintelligensebb liposzómák már segítség nélkül jutnak el a 25.000 forintos
kérdésig.

Molekula: minden, ami nem hagyományos. A modern fogkrémek, mosóporok, arckrémek, mosogatószerek mind molekulával muködnek, amelyek majd olyan
intelligensek, mint a liposzómák, csak nem csíkos színuek. A hagyományos mosóporok például biztos nem molekulával, hanem hagyományosan muködnek, vagy ha molekulával is, azok szürkék, s nem a ruhának mennek, hanem nekiütközve a mosópor falának, felrobbannak. A szennyezodés pedig ott
marad, s a családban mindenki szomorú. Ezzel szemben a nem hagyományos molekula fehérré
varázsolja a fogat, a ruhát s mindent aminek tudatosan nekiütközik.
Mondhatni a molekula a modern háziasszony boldogságának a kovácsa."

N&Y

Gorcsev Creative Commons License 2000.07.01 0 0 209
A Friskies-kutyában több a Whiskas-macska!
Reklám suxx!
Ps. Vmelyik nap olvastam egy cikket a magyar reklámokról, többek Geszti Péterrel, Réz Andrással, akik szerint a magyar reklámok siralmas színvonalának fö oka a piac kis mérete: 1*üen nem gazdaságos külön-külön reklámot csinálni az egyes célcsoportoknak, hanem csak úgy belecsapnak a lecsóba, oszt lesz, ami lesz.
Detonátor Creative Commons License 2000.07.01 0 0 208
Az a pannon reklám nagyon gáz. Régen láttam már ilyen béna reklámot. Az a szöveg vagy ének meg egyenesen fenomenális. Gratulálok az alkotóknak. Broáf!
Előzmény: Zambizi (207)
Zambizi Creative Commons License 2000.06.30 0 0 207
Szerintem a hozzászólásokkal tom sawyer vezet (204) :):):)

Az új Pannon reklámban megfigyelhetjük, hogy a mobilokon is Windows fut.
A mikor kiveszik a csomagolásból, bootolás közben lefagy....tiszta jég, annyira.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!