Nekem akkor produkálta ezeket,amikor az akkumulátor le volt merülve.Sajnos aksit kellett cserélnem.Utána nem volt vele probléma.Indulásként szerintem ellenőrizd az aksid.
A szervizkönyvre ne feltétlenül adj, csak akkor, ha ismerőssel le tudod kérdeztetni a porschenál és egyezik is. Vagy a tulaj beleegyezik, hogy bejön veled a porschehoz, akkor neki talán omegmondják az előéletét. siralmas a helyzet ilyen téren. nem sok 10 éves Audit láttam valós szervizkönyvvel. Végül mi is egy olyat vettünk, aminek nem volt igazi a szervizkönyve. Bízom benne, hogy nem sokkal van 300.000 km felett :-)
Túl nagy illúzióid ne legyenek..
A dízelekben szinte tuti az 500000 feletti futás.. 10 éves - tipikus egykori céges - autók...
Az elsőt - ami neked nagyon szimpatikus - ha megnézed a képeken minden lemeze más színű...
Folytassam...?
Mindenesetre - ha vagy olyan merész, hogy veszel - párszázezred legyen a ""nem várt""javításokra..
A 4,2-es nagyátlagban kb. 15-20 körül eszik.. Ha tiprod neki, akkor még többet..
Van néékem egy 2003-as A6 2.5TDI quattro Audim a 180LE-s változat és mikor hosszabb távot megyek akkor nagyon felmelegszik belül a navinál a lábtérnél (kb. olyan 250km után) eléggé zavaró amikor megyek 1000-1500km-et és ontja a meleget...
Sziasztok ! A segitségeteket szeretném kérni,hátha találkozott már valaki ilyen hibával mint amit nekem produkál.Az auto egy a6 3.0 tdi quatro tiptronic 2007 évjárat 170000 km -el!Az autó teljessen tökéletesen müködik,majd egyik pillanatról a másikra világít a légzsák, kézifék,motor kontroll ,váltó visszajelzö lámpa és sipoló hangot ad.Egy kis idő múlva a lámpák kialszanak,a légzsák kivételével és ez napjában töbször megismétlödik!Elöre is köszi Norbi
Az első kettő nagyon szimpatikus számomra. Tetszik is. Feltétlen meg akarom nézni őket, mielőtt végleg döntök, mert több autót nézek ilyen árkategóriában. Mire figyeljek amikor megnézem az autót? Mit nézzek céltudatosan? Mit kérdezzek a tulajtól ami tipikusan erre az autóra vonatkozik úgyértem A6 2.5 TDI Quattro.
A 3. autóra meg véletlenül tévedtem rá, de kíváncsi vagyok rá, hogy menyit eszik egy ilyen dög normál használat mellett.
Illetve mennyire húzós a szervzelése. Mennyit bírnak ezek a motorok? Ez a vario autó durván jó dolgokat kínál, korrekt cég lehet, viszont az autó jól néz ki, nagyon egyben van. Komránya kopott , meg az ülés de az legyen a legnagyobb baja. Talán ezt is bevállanám, mindenesetre minden infót szívesen fogadok. Előre is köszi a segítséget.
2005-ös avant bódog tulajdonosa vagyok, de amikor a 2.0 turbódízel motornak alapjáraton belerúgok picit a gázpedálba akkor elkezd remegni, föl le ingázni a fordulatszám.
Ha folyamatosan megtartom a gázpedált akkor elmúlik.
Castrol TD 5W40 ment bele, több helyen is azt mondták hogy jó bele így meggyőztek. (Azóta érezhetően fürgébb lett alacsony fordulaton, nem tudom miért)
Köszi a gyors válaszokat.Nincsenek illuzióim,nem egyszerű a menet,tudom.Nálunk is megvan a min.30 ezer évente,pont ezért keresem ezt az autót.
Át kell nézetni vétel előtt mindenképp hogy képet kapjak róla.Bár nem árt ha az eladó vagy kereskedő garanciát ad (ez új,most látok ilyet először itthon)
Szia!Nekem is 2007-es 3.0 tdi Avant van én tavaly októberben vettem 215000 Km volt benne,most 257000 nél járok az olajcserén és a szűrőkön kívül a ékszíjat, feszítőgörgőt és a vezetőgörgőket kelet cserélni,jól írta szili évi 50 ezerrel nyugodtan lehet számolni én 9 hónap alatt mentem vele 42 ezret,és a belseje még mindig újszerű,ezzel azt akarom mondani hogy nagyon megtévesztő lehet a szép belső állapot!Vigyázz a 80-100 ezresekkel!
- ha egy picit is ért valaki az órapörgetéshez, az vissza tudja úgy ütni, hogy nem derül ki szoftveresen.
(ha meg még a tulaj is kellően trükkös volt, akkor még a szervizkönyvvel sem mész semmire)
- próbálj úgy gondolkodni, hogy ezeket az autókat 99%-ban nem bolti bevásárlásra vették, tehát az évi 50000+ futott km amivel kalkulálni célszerű.
Természetesen ez lehet ennél jóval kevesebb is, de jóval-jóval több is... A kilométerek növekedésével pedig egyre inkább lutrivá kezd válni még akkor is, ha úgy egyébként nincs gyenge pontja. Én mindenesetre a csodákban nem hiszek...
Az olcsó, keveset futott, fiatal közül 2-t választhatsz.
A6 3,0 tdi Avant vásárlás előtt állok,ki van nézve pár példány de kéne pár tipp.
Az autók 2007-2009 közöttiek,elvileg leinformálható futással.
A kérdéseim (bár szerintem ezt mindenki megkérdi)
Valóban kiolvasható az eredeti km.állás?
80-130 ezret futottak a kszemeltek,mire kell készülni(kötelező szerviz,alkatrészcsere...)
csak automatákat nézek,ezeknek mi a gyenge pontja,honnan tudhatom hogy szét van rugva?
van ennek a tipusnak eredendő tipushibája? pl szivósor,lendkerék,vezérműláncfeszitő (tudtommal ezek láncos motorok)
Egyenlőre ennyi jutott az eszembe.Nem egyszerű a menet,de a racionális adatokat egybevéve ez a tipus tűnik a legjobbnak megbizhatóság,ár-szolgáltatás viszonylatban.
Köszi közben kisilabizáltam valóban a 33 as,ki is volt égve,beleraktam másikat csípőből kiverte,valami zárlat sajna,igy szegény navigáció mehet elemről.....
Tiszteletem meg tudja nekem valaki mondani hogy 2001 es 6 os Audin a biztositék táblán melyik biztositék tartozik a szívargyújtóhoz(hányas szám alatt található)? köszi Csabi
Csomagtér: 193 cm-es magasságommal elférek benne kinyújtott lábbal, ha a hátsó üléseket előrehajtom. A fejem a csomagteret elválasztó roló tokján van ilyenkor. :)
Illetve 240 cm hosszú bútorlapot el lehet vele vinni, ha nem túl széles, de ez már az első ülést is foglalja.
Én biztos megnézném a gépet, mert a leírt módon hajtva rengeteg a 10 literes fogyasztás.
Az enyém, manuális váltós, nem quattro. Autópályán 110 tempomat mellett 5.5 körül eszik (5.1 volt a minimum, de inkább 5.4-5.6 között az átlag). Országúton, lábmérettől függően 6-7 literrel járok el, de ez nem igazán a kresz által megengedett határokon belüli sebességeket jelenti. Ha betartom, akkor 6-6.5 fölé nem megy. Bp-en 7.5 körül jártam vele.
Automata 0.5-1 l+, quattro megintcsak ennyi +.
Ez persze nem szentírás, mert nagyon sofőrfüggő a dolog, ennél literekkel többet is meg lehet vele etetni, de az elég forszírozott menet.
Másfél milláért tényleg nem drága, de ugye ott van az automata váltó, ami pillanatok alatt nagyon sok pénzbe kerülhet... Én már ilyesmibe nem szívesen nyúlnék bele.
Nem tűnik annyira soknak érte, de megtatásra én csak németből hoznék autót! Ha kereskedni akarsz rajta, akkor ha kicsit alkudsz belőle talán tudsz rajta fogni valamit.
Amúgy nevezhetjük jó állapotúnak az autót , vannak rajta kisebb horpadások első, hátsó sárvédő , hátsó lökös , szövet belsős , ismerem a tulajt , pár hónapja lett megcsinálva a komplett vezéműszíj rendszer csere, a váltója még nem hullott szét , szóval az igen kérdőjeles . belül van pár műanyag ami ledobta a fekete boritást , féktárcsák cserések lesznek rajta . kb ennyi baja van .
Elég extrás a kocsi , a felsorolásban nincs benne minden .