Van egy 96-os Ford Escort automata váltós 1.6 16v, aminek az automatája felmondta a szolgálatot. Szeretném kérni, hogy ha valakinek tudomása van 1.6 Zetec motorhoz bontott, de jó állapotú (CTX/CVT) automata váltóról, HÁTSÓ ÖNINDÍTÓS az küldjön nekem egy emailt, vagy írjon ide minél hamarabb..
Helló Már egy hónapja nem tudom használni a kocsit. Menet közben leállt. És többet meg se nyekkent. Autóvillamosságiban elérték, hogy végre beindul, de csak úgy, hogy kivágták belőle a riasztót és az immo-t, meg egy relét. De új probléma lépett fel már a szerelő próbaútján. 4000-es fordulatnál vége. Egyszerűen megakad a kocsi, és nem megy, nem pörög tovább. Tartja a 4000-t, de feljebb nem megy. Kicsit mintha fuldokolna is. A furi az, hogy addig viszont úgy húz, mint régen. A villamosságisok szerint a motorvezérlés hibátlan. Álló helyzetben üresen nagyon lassú gázadással fel tudom pörgetni 5500-ig, de hirtelen padlógázzal csak 4000-ig. A benzinpumpa csinálhat ilyet? Vagy az úgy működik, hogy vagy jó, vagy egyáltalán nem nyom? Mi a fene baja lehet? Ötlet?
Hát amit montál bejött egyszer ujra lehet probálni, de amit az öreg adott kódot rossz:)))Azt is mondta rajta van a rádió belsején, hát még azt megnézem, bár nem hiszek neki:)))Na de azért köszi:)
Három hibás kód után 30 percig BEkapcsolva kell hagyni a rádiót, aztán újra lehet próbálkozni. Viszont ha tízszer hibás kódot adunk meg, már csak a szakszervíz tud segíteni - ezt írja a Ford könyvem.
Sziasztok! Van egy '87-es Ford escortom amibe gyári magnó van, a kód már megvan, de sajna addig sikerült nyomogatnom mig leblokkolt már a számok helyett 3 csik van és nem fogad semmit.Akksi le volt véve de nem felejti el.Ha valakinek van vmi ötlete kérem irjon.Válaszotokat elöre is köszönöm
Üdv Mindenkinek!Olyan kérdésem lenne hogy 15W-40-es olaj az jó-e a 97-es Escortba?Mert egyik barátomtól kaptam egy nagy kannával,mert neki jelenleg nincs kocsija,és megmaradt.Bele merjem tenni,vagy vegyek sűrűbbet?
I'm 1.4 és 97-es Escort és szintén 130-onezer km:-) A hűtő előtti olajfolyás (jó a tipp;-) a szervóolaj okozza. Nálunk úgy működött, hogy a szervóhűtő (tekergő alucső) a felfogatási pontok alatt előszeretettel (só, kosz, pára stb.) porozussá válik, vagy éppen kilyukad és szépen eregeti az olajat. Összekenve mindent a menetszél által. Alussal kivágatni, csövet betoldani, heggeszteni vagy bontó. Lámpát is egyszerűen lehet megjavítani, kiszerel, belül kitöröl, kiszárít, majd sziloplaszttal (vagy kinek mi tetszik) tömítést végignyomni. Kédergumit bontóban biztos dobnak. Okozhatja a szétmenését, hogy pl lóg az ajtó.
1.4-es motor révén előbb-utóbb eléri az ingadozó alapjárat (500-1100rpm) szindróma, kinyomott kuplungnál motorleállás ill. hihetetlen alacsonyra (2-300rpm) lezuhanó fordszám. Ennek külön szakirodalma van:-) Előbb utóbb kívüről fogod tudni az alapjárati motor helyét és szétszerelését, MAF, VSS, TPS és egyéb jeladók pontos helyét és működését:-D
A legjobban teszed, ha regelsz a fordescort.hu-ra és ott találsz nagyon sok mindenre választ:-) Van kezelési, szerelési útmutató és sok hasznos extra.
Üdv Mindenkinek! Barátnőm a napokban lett gazdája egy 97-es születésű 1.4-es Escortnak.Apám segítségével vettük az autót mivel ő autószerelő végzettséggel is rendelkezik,és jódarabig nyomta is az ipart.Mi viszont totál hülyék vagyunk az autókhoz és ezért szeretnék kérni 1-2 infót.Mire érdemes figyelni,van-e valami amit egy ilyen vasnál érdemes különös tekintettel karbantartani?Kívülről és belülről is nagyon jó állapotban van,egy idősebb 60 körüli emberé volt aki nagyobb autóra váltott ezért hagyta egy autókereskedőnél.A kocsi 2001-ben jött be az országba,és 130ezer km van benne.Amit hibaként felfedztünk az 3 dolog:1, a jobboldali lámpa lóg és párás, 2, amikor megemeltük a kocsit és benéztünk a lökös előtt, a hűtő 1/3 részét olajsár borította, ami feltehetőleg a hűtő előtt lévő csőből jöhetett.Na azt nem tudom milyen cső ez,de szeretném tudni(talán ebben megy a szervóolaj?). 3,A vezető oldali ajtónál körbefutó gumiszigetelés egy kb 20-25 centin rojtosra van szakdva. Remélem több hibája nem lesz :-D Ha valaki tud leírást vagy hasznos infót és azt megosztja velünk(lámákkal) akkoe azt megköszönöm.Addig olvasgatom a topikot,bár elég hosszú....
Na, most nálam érkezett el az, hogy felpörög fékezéskor a jármű, meg magasabb az alapjárat és nem akar lemenni!! ('97, 1.4 benzin) Azt tudom mi koszoódott el, de gyakorlatban az hol van és hogy néz ki... ...azt nem tudom...
Regisztráltam és keresgélek és keresgélek, de nem találok. Esteleg tudnál az oldalon belül egy közelebbi támpontot adni? .-) vagy elküldeni e-mailben a katalogust eléggé suta vagyok a netes keresgélős dolgokhoz:-))
99-es escort Felmelegedve némi haladás után (kb 10 perc) egyszerűen leáll a motor. Nem is engedi újraindítani magát. Az öninditó még csak meg sem nyikkan. Aztán eltelik egy nap, kinn áll a hidegben, és másnap pöccre indul. Persze ekkor is leáll egy 15 percnyi haladás után. Gyújtástrafó?
Lassan két éve nyúzok egy 1.4-es 97-es Escortot (136000km jelenleg). Nem rossz ótó, de olyan mint egy MZ, menni megy, csak valami idegesítő sz*rság mindig kijön rajta:-S (alapjárat, önindító, stabilizátor, kerékcsapágy, zár stb.) Most asszem a generátornál adta meg valami magát. Idáig is ciklikusan zajongott, de tegnap már igen rondára váltott akusztikailag. A töltésjelző lámpa is be-bevillant. Illetve mikor égett a lámpa akkor megszünt a hang, ha elaludt akkor megint hangoskodott. Kérdem, okozhatja ezt mondjuk a szénkefék elhalálozása (ez lenne a legjobb:-)? Vagy súlyosabb dologra számíthatok?
az elozo tulaja tette meg bele a 44es akksit... erdekes... akkor a kerdesem a kovetkezo: Pesten kellene olyan bolt, ahol tudnek emberi aron uj akksit venni(l*ngautonal iszonyat arak vannak)?
Szeretnem lecserelni a haldoklo akksimat. Tanacsot szeretnek kerni az itt jelenlevo guruktol, hogy esetleg tehetek bele erosebbet mint ami most van. Dillemam: a mostani akksim egy 44 Ah-s Perion ami mar haldoklik. Viszont a l*ngautonal(nem akarok reklamozni) a katalogusban kimatekoltam nagynehezen melyik az en autom(12435) es ott feldobal nekem ilyen 55-os akksikat is :D Szerintetek? oka: xenon elol, hifi... az alany pediglen egy: benzinfalo '93as lepcsoshatu 1.4es 71LE-s europai Escort lenne :) Ne hulyezzetek le plz :))
Elgurultam a sarki szerelőhöz, és kipucolták az alapjárati motort, pillangószelepet és teljesen megjavult, utána tökéletes volt az alapjárat. Az ára 3500 Ft volt, számlával, ez náluk 1 munkaóra. Ha esetleg kell a cím, szívesen megadom, egy délpesti szimpatikus kis szervíz (http://www.efsz.hu/, ne a honlap alapján ítélj ;))
Van egy 96os Ford Escortunk. Mai napon rükvercbe váltáskor a váltó felhúzó gombja (pöcök) beakadt/fennmaradt és nem lehetett rükvercbe váltani. Többi sebesség megy. Van rá valami megoldás házilag, hogy "kiakadjon" a pöcök?
Minden savas akkumulátort a névleges kapacításának (44,55, stb Ah) a tizedével Amperben lehet max tölteni, ami annyit tesz, hogy a 44 Ah-at 4,4 amperrel 10 óra alatt, az 55 öst max. 5,5-tel 10 óra alatt. Persze lehet kevesebb amperrel, tovább tart, gyorsabban nagyobb áramerősséggel, de ez bizonyos mértékben csökkenti az akkumulátor élettartalmát! Pontosan ezért fontos hosszabb állás után is kiszerelni az akksit, mert álló helyzetben is veszít a töltöttségéből, havonta kb. 30%-ot, amivel persze a kocsi még elindul, de a generátor megnyomja 40-50 A-rel és ez nem tesz neki jót.