Szia Julcsi! Szerintem hamarosan jönni fognak a hidrogéncellás akkumulátorral üzemelő, elektromos autók. (Talán a mai autókat azért gyártják úgy, hogy garanciaidő után szétmenjen.) Múltkor láttam a neten, nagyon meggyőző volt. ( Honda készítette) Akkora az egész akku, mint egy diplomatatáska, a motor pedig, olyan 30 kilós, és nagyautót bír hajtani, többszáz kilómétert elmegy 1 hidrogén-tankolással. Majd veszünk a Mercinkbe egy ilyen "átalakító-szettet", ha már úgy lesz.:-))
Hogy őszinte legyek nem sok külömbséget látok. Talán a diesel nem szennyezi annyira a levegőt? Mert ha tehetném olyan hibriddel járnék....tényleg a Merci mikor fog ilyet gyártani?
Én se vagyok oda az üléshuzatért, de ha nagyon kellett, csináltattam.
Itt (vidéken) van egy üléshuzatkészitö, minden tipushoz csinál szabásminta szerint tökéletesen illeszkedö huzatot, az általad kiválasztott anyagbol, rendelésre.
Most 20e. körül egy garnitura, fejtámlákkal, könyöklökkel, felszerelve.
Az tetszik. Mikor még a 124-esem volt, én is gondolkodtam, hogy rendelek ilyet, de aztàn elmaradt. A C kombinàtornak meg ugy csunya a hàtso làmpàja ahogy van, azt tok felesleges bàrmilyenre cserélni, a formàja nem lesz szebb.
Hütlen lettem a márkához. ( 190 2,5D ) Megmarad egy pár alkatrész, amiket összeszedtem, de nem volt rájuk szükség. Sibedach mozgató motor, egy komplett ablaktörlő szerkezet karral, motorral, egy generátor, négy disztárcsa, és van még egy benzineshez való áttételü difi. Ha valakinek kell, örömmel fogadom jelentkezését. Áruk baráti.
:-))))) Mint a hajóskapitány?:-)) Toxicnak is igaza van, meg Neked is. Ha előre teszek újat, akkor biztonságosabb lesz az autó, kissebb lesz a fékút, de hamarabb szétmegy a használt, előbb kell lecserélnem a használt gumit. De ha hátra teszem az újat, azzal kímélem a használtat, mert elöl nem fog kopni annyira, így eltolható lenne a gyengébb gumik cseréje. Mindkét megoldásnak tehát van előnye is-hátránya is. Az a legjobb, ha mind a 4 kerék új.:-))
Ez egy régebbi(2005) német katalógusból van,ott 160/pár. Azóta már biztos más az ára... :-) Merci-autósbolt Peti topiktársunk,jóval olcsóbban kinálta nemrég a piros/fehéret,csak már az árra nem emlékszem :-(
Igen, végulis lehetne azon vitatkozni, hogy mi a rosszabb: az eleje csuszik meg vagy a segge. Az ideàlis megoldàs a négy gumi egyszerre torténo cseréje, csakugy ahogy lengéscsillapitot is pàrban illik cserélni.
Mondjuk én nem szeretem oket, mert igazàbol nem véd és soha nem is olyan esztétikus mint a gyàri uléskàrpit. Ahogy ulsz az ulésben, alatta ugyanugy kopik/gyurodik a gyàri huzat is. Akkor màr inkàbb azt nézem, amit a gyàrban beleàlmodtak és nem egy kisipari szovetet.
Szia Toxic! M+S= téli gumi? Nem azt jelenti, hogy 4 évszakos? A hátsónak is kb. 2 hónap múlva vége lesz, azért nem variáltam vele. A hátsó az más márka, de az is m+s. Eddig még nem volt semmi gondom esőben velük, nem csúszkál, meg ilyesmi. :-) Kell vennem 1 új szélvédőt is, csak azért nem vettem rá mindjárt 4 új gumit. Szélvédőt miért nem lehet rendelni a neten?:(( Sokkal egyszerűbb lenne a dolgom. Közeleg a műszaki vizsga ideje...(október)
Ákos70 , Toxic11 kollégák! Köszönöm,az öszinte véleményeteket,már meg is győztetek! :-) Nem lesz ilyen az autómon :-)) Először arra gondoltam,hogy a kasztni fehér,és tán jól mutatna... Maradok az eredetinél,ami benne van,az piros/fehér!! Köszi! :-)
Szerintetek,hogy nézne ki az autóm ilyen hátsólámpákkal?? Nem lenne,olyan "bazári" a kinézete tőle? v. van ilyen gyáriban is(?),én speciel még nem láttam! Mert,a katalógusban jól néz ki,de élőben lehet,hogy elsirnám magam :-)
Csak az egyik oldalát kell fesziteni. Kétoldalt a hangszóró saját anyagából van kihajtva kb félcentis fül. A harmadik egy rugalmas hangszóróhoz szegecselt lemez,ezt kell megtalálnod. Arra már nem emlékszem hogy ez melyik oldalra esett :))
Uj gumit mindig a hajtott tengelyre kell rakni. Tovàbbà arra is figyelj, hogyha a maradék két hasznàlt gumid ami fenntvan az auton, ugyanolyan tipusu mint amit levettél, akkor az téli gumi. Nehogy meglepetés legyen esoben!
Enged meg, hogy csak részben értsek veled egyet! A 200 D tényleg borzasztóan lomha, de ha elfogultság nélkül beszélünk a 124-esekről, akkor azért a 250D is elég lassú még. Igaz megy 175 km/h-t, de távolról se dinamikus.
Ha jól tudom gyárilag 16.5 ms alatt van 100-on manuális váltóval. Szerintem a 300D a legjobb választás és fogyasztásban sincs akkora különbség, persze izlések és pofonok.....
Nekem 190-esben 2.5 TD-m van, de ha újra mercit választok mindenképpen 6 hengereseket nézegetnék.
Szép estét mindenkinek! Köszi a linket, áttanulmányoztam, valóban jobb, picivel még olcsóbbak. Próbaképpen ma elmentem kedvenc gumisomhoz, hogy mit is tudna ajánlani, és mennyiért. 10800 ft-ért volt nála készleten Matador Elite 2 (195/65 R15) nyárigumi, ami nagyon jó vételnek bizonyult a netes árakkal összehasonlítva. 22500-at fizettem összesen, szereléssel együtt. Ez a típusú gumi a neten 12400-16500/ darab áron megy,+posta. Szóval vettem pirosnak 1 pár új "cipellőt". :-)) Első kerekekre rakattam és éreztem is hazafelé menet a különbséget, komfortosabban, még kényelmesebben megy. A régi lekopott Good YeaR m+s gumik igencsak hangosan csikorogtak már a legkissebb kanyarokban is. (féltem is, nehogy meghallják a rendőrök) :-))
Bekapcsoláskor a vezetőoldali hangszóróm csak nagyobb hangerőre hajlandó megszólalni, utánna már szól kisebb hangerőn is. Idáig jutottam a szétszedésben. Mozgattam volna de szilárdan áll. Megijedhetett, mert azonnal elkezdett szólni rögtön bekapcsoláskor. Hogy van rögzítve, aluról csavarok fogják, amikhez a befúvórács kiszedésével hozzá jutok vagy az alsó borítást is le kell bontani?
Hello sziasztok! A történet az hogy van egy egyel ezelőtti C osztályom ami eladás előtt áll.Nem volt hozzá gyárilag pótkerék csak egy javítókészlet,ami egy(vagy több) hungarocel formában kapott helyet a pótkerék helyén, a biztonság kedvéért mindíg beraktam egy télit/nyárit pótkeréknek és ezt a hungarocel formát amibe a javítószerszámok voltak kiraktam.Most így eladás előtt vissza szeretném állítani benne a gyári állapotokat amennyire lehet. Na lényeg a lényeg a kérdésem az lenne, hogy az a hungarocel forma, ami kitölti a helyet ami a pótkerék foglal(na) az hány darabból áll, és hogy néznek ki, mert az eggyik felét megtaláltam de az nagyon kicsi és nem lehet rárakni a hungarocel fedelet, mert beleesik. A válaszokat előre is köszi NeC
Azért azt nem tagadhatod, hogy az enyém volt a leghasznosabb, merthát mégse mind1, hogy az embert összekeverik a "másságukat nyíltan felvállaló" kisebbséggel :))))))))))))
Köszi. Az autó szerintem totálkáros lett. Nagyon sajnálom, sokáig kerestem ilyen állapotút mind motorikusan, mind kaszni-ügyileg. Cserébe nekem semmi bajom nem lett.
Van pár bontott 123-as cuccom.ajtók, vákumos kp.zár alkatészek, egy automataváltó, generátor, önindító stb...van egy komplett hátsófutómű fékekkel-tárcsákkal jó szilentekkel.
Nekem EZ van meg. Ha kell, és elküldöd a 2 db. DL-es DVD-t (cd nem kell, az van bőven), akkor persze, hogy kiírom. Küldj egy e-mailt a Te postacímeddel, és válaszban elküldöm az enyémet, ahova kéne küldeni a cuccot.
Egyszeruen lehetetlen letolteni, a 23gigas (azt hiszem) csomagban amiben benne van az EPC is, 59%-ig van fent mindenkinek, igy marhara nem tudom leszedni. Ha elkuldom neked a nyersanyagot akkor kitudod nekem karcolni? Persze a postat odavissza allom!
Nagyon szepen megkoszonnem es eszmeletlenul nagy szivesseget tennel nekem vele! Megott
...szevaszka...:)
...hát nem 1merci,csak 1 merci copy,de nem ojan rossz sztem és még1x legalább nem piros...:)
...waikiki beachen sajna nem jártam,ha jaól emléxem,majd megkérdem a spanokat...:)
Nem tudod letölteni, már ha arra gondolsz, ami a neten 2008.01 EPC WIS/ASRA néven van fenn? Beállok seed-elni, meg van itt még néhány kolléga, akik biztos rádszánnák a sávszélességüket, hogy hamar leszaladjon a cucc. 13,69 GB, úgyhogy azért nem ugrál senki ezt kiírogatni, mert úgy van tördelve, hogy 2 db. DL (8,5GB) DVD, + 1 CD. Én sokat írkálok otthon, de DL-t nem is tartok, mert nem kell normál esetben.
Te tudsz róla, hogy hány db. c30amg van az országban, magyar rendszámmal?
Én a tiéden kívül egyről tudok, de az is sportcoupe, egy ismerős fogtechnikus srác használja, Ő beszélt még 1 feketéről, ami szintén limuzin, tehát eddig 3, meg györben árultak egy fekete kombit az 4. (nem egy népautó...)
Szia! A C-ben a 95 koruli evjaratoknal kerulendo a 220 Diesel ( tipushibas adagolo ). A C250 Diesel 113 loeros, valoszinuleg turhetoen megy, a 250-es Turbodiesel meg egeszen finom falat :-)) Mindketto jol sikerult motor, meg rosszat nem hallottam roluk. A kasztni talan nem olyan jo minosegu. mint a 124-ese, habar a korai evjaratoknak meg allitolag jo a korroziovedelme, majd csak ugy 97 korul csesztek el. 200-as dizel csak az elso par gyartasi evben letezett, az csak nagyon nyugis embernek valo, sztem.
Keresek egy szervizt, vagy egy szerelőt akiben meg lehet bízni. Mik a tapasztalatok? A170-es autóról lenne szó. Ti hova viszitek? Örülnék a segítségnek, az én szerelőm sajnos nem kultiválja a márkát. Köszönöm előre is!
Ha nem vagy sietös, szerintem a legjobb választás.
A legnagyobb "tipushibája", hogy nagyon ritka a keveset futott, megkimélt példány.
Sok itthoni 124-es eleve taxinak született ,rengeteget futott, aztán késöbb esetleg a szervizelését is elhanyagolták. Szoval sokat meg kell majd nézni, lehetöleg olyan emberrel, aki ismeri a tipust.
Fogyasztásrol elég eltéröek a visszajelzések, hallani 6litert is meg 10fölöttit is, mindkettö elöfordulhat adott körülmények között.
A 200D lustácska - ki kell probálni, sok ember együtt tud élni vele. (Azért azzal is együtt jár az a kényelem és megbizhatoság, ami kevés más tipussal.) A 250-es már joval elevenebb. (V8-asok, nem röhögni! :)) )
Rohadás nem jellemzö, az átlagostol megkiméltebbeknél esetleg 1-2 felületi rozsda, ami még könnyen javithato. (lapozz vissza pár oldalt.)
Automata válto - problémák is inkább csak a rengeteget futott, vagy elhanyagolt autoknál fordulnak elö. De ez egy probautnál nagy bizonyossággal kiszürhetö.
96-os évjáratot ne keress! 95-ig inkább. A 200-as Szívó Diesel ehhez a kasztnihoz nagyon kevés. Sokkal kevésbé konfortos, de ha hosszab utakra mész vele (nem pályán, és alföldön inkább) akkor takarékos, és ha vigyáznak rá akkor színte örök életű. A 250-es minden képpen jobb. Söt! talán a legjobb Diesel. Csak 1 baj van! szinte beszerezhetetlen egy jó állapotu elérhető árban. A jók ára duplája! esetleg háromszorosa a még mindig jó állapotunak mondottnak. Km óra állása lényegtelen. Mindegy mit mondanak csak hozzáértő szakival menj megvenni. (Ne "autoszerelö"-vel!!!) A motor simán 2x annyit elmegy mint a hasonló de nem csillagos (megkimélt autoról beszélümk) Az automata Szerintem a 200D-be nem való. de egyébként minden más Mercibe meg pont az automata a legjobb része az autonak. Ha nem volt törve akkor szinte csak pár ismert helyen rohad. (törött Autót inkább ne!!) Ősszeségében: Tudomásom szerint most a piacon (értsd az összes elérhető hirdetést) nincs minden szempontbol a kívánalmaidnak megfelelő autó, ami mondhatni tökéletes lenne. Autómata nélkül (én meg nem venném, de ez szubjektív) már sanszosabb, de az ára 2MFt fölé is szaladhat rendesen. De találni 1.5MFt körül jó AUTO-nak való alapanyagot. 1MFt-ért inkább csak olyan van ami Sok törödéssel, és hozzáértéssel, még nagyon jó autó lehet, de a vég ára akkor is közeliteni fog a 2 MFt-hoz. Ha sokkal kevésbé vagy maximalista akkor egy 1MFt körüli autó is igazi Merci érzést nyujthat. Ez alatt árult Mercik inkább csak megszállottaknak, és végtelen szabadidővel rendelkezöknek valók.
'96osban csak kombi van, abba meg 200D nincs. A limuzint '95 nyaráig csinálták.
Fogyasztás(város/90/120/ Euro-Mix)
E200D:
8,4/5,0/6,8/6,7 kézi váltó
8,0/5,7/7,6/7,1 automata
E250D:
9,1/5,4/6,8/7,1 kézi váltó
8,8/5,8/7,4/7,3 automata
Ha nem volt törve vagy kijavítva, akkor az első rozsdásodási pontok: krómbajusz alatt a hátsó rendszám világítás körül, hátsó infra érzékelő körül, bal első sárvédő ív vége a lökösnél.
Kérdezni szeretnék pár dolgot, mivel mercedes vásárlás előtt állok, és nem igazán ismerem ezt a típust. 1994 és 96 közötti évjárat érdekelne, mégpedig a 124E 200-250 szívó diesel. Mik a a típushibái, fogyasztása, ennél a típusnál ebben a korban előforduló karosszéria hibái (mennyire rohadós?)? Valamint az autómata váltó megbízhatósága érdekelne. Ha valakinek van ezekkel kapcsolatban információja nagyon megköszönném! Sziasztok!
Ezt nézzétek srácok! Micsoda gumikínálat!:-) Majdnem féláron vannak a nyári gumik. 2 abroncsot szeretnék venni, szvsz. nagyon jó áron vannak ezen az oldalon: http://www.autogumibolt.hu/ebolt/gumi/talalat/index.html 1000 ft/darab áron házhoz is hozzák.
Nem ér annyit az egész, csak eltévedhetett az ember. Azt hitte, hogy ez olyan, mint az EU infosite, hogy beírja az ember a kérdést, a droid meg válaszol rá valamikor....
Én sem úgy megyek,egy idegen helyre,hogy "ráb@szok"az asztalra,na akkor lökjétek!!! Azért a minimális "etikett"-et,nem olyan nehéz betartani... Ha meg ezt a stílust nem bírod levetközni,akkor sajnos itt süket füleket találsz! Ez esetben marad a márkakereskedés...
Na,akkor... Ha már meglettem "szólitva",akkor elmondom a véleményem.
1. Ez nem egy "sexelős"oldal,ha nem látnád! 2. Itt nem arról van szó,hogy nem tudja senki a választ a kérdésedre... 3. Képzeld,van olyan aki tudja a választ!! A baj ,azzal a "stílussal"van ahogy kérdezted! Javaslom neked,egy kicsit állítsál magadon,és rugaszkodj neki még egyszer,meglepő eredmények fognak születni! Ha továbbra is kiváncsi vagy valamire,nyugodtan kérdezz,csak kicsit más hangnemben! Részemről ennyi...
Szia :-) Az AMG valamikor Mercedes-tuningmuhely volt, manapsag mar jo ideje a Mercedeshez tartozik, es a sportos valtozatokat kesziti... Ugyhogy AMG-bol van kabrio, limuzin, kombi de meg terepjaro is, no meg benzines es dizel is. Nemtom te mire gondolhattal, az SLK-nak van eltuntetheto kemeny teteje
Köszönöm a bókot az autóm nevében is! A cabrió mint második autó, nem rosz... de mit szóltok egy AMG-hez? Az pár másodperc alatt cabrióvá alakul. Ja? Az ára?
Nagyobb gyorsítóerőt ad nyilván, ha többet kapcsol vissza. Ha "kickdownt" nyomsz, akkor biztos lehetsz benne hogy az elérhető legnagyobb gyorsulást kapod.... Aztán ha kanyarban csinálsz ilyent, akkor adsz egy kis melót a hárombetűsöknek :)
Félreértetted a kollegát. Az a lényeg, hogy mész egy adott tempóval, legyen mondjuk 70. Lenyomod kicsit erősebben a gázt, vissza fog pakolni 1et a váltó. Ha teljesen lerúgod a padlóig, amennyire csak tudod, akkor esélyesen kettőt is vissza fog kapcsolni. Utóbbi a kickdown.
Mindketton keresztul adtam-vettem màr autot. A 2dehands-on (ejtsd: tvédehandsz) van alkatrész is, néha azt is érdemes àtnézni. ( home > auto's > auto onderdelen > Mercedes-Benz )
Szia! A híred már megelőzött.....a költemény hamarosan érkezik. Még moderálom!
Viszont tartoztam nektek egy élménybeszámolóval. Íme:
hát elég érdekes dolgokat produkál a váltó az biztos, padlógáznál amikor váltogat fölfelé én nem éreztem, hogy visszakapcsolna, szóval nem éreztem a kickdownt. Lehet rosszul csináltam?
A gyorsulással viszont nincsen baj! Kár, hogy 130 km/óra a megengedett sebesség.
Tehát: 1, Fogod a programozandó kulcsot, és ráirányitod a tükörre és folyamatosan nyomod. Közben egy másik kulccsal ráteszed a gyújtást. Erre kb 3-5 mp mulva világitania kel a tükörben lévő égőknek. De feltétel, hogy az autó eredeti kulcsal legyen elötte kinyitva (ne a szerviz kulccsal) mert az IMMO-nak hatástalanitva kell lennie. 2. Fogod a müveletlen kulcsot, és ráirányitod a tükörre mig folyamatosan nyomod. Közben egy másik kulccsal ráteszed a gyújtást egymás után 3X. Az utolsó után kb 3-5 mp mulva világitania kel a tükörben lévő égőknek. Feltétel mint fent. Az hogy melyik és miért éppen az megy az egyik vagy épp a másik módszerrel, azt nem tudom. Régebben hallottam egy olyan verziot is, hogy rátett gyujtásnál, de álló motonál, kell 3x 3mp-ig nyomni a kulcsot. De ilyennel én még nem találkoztam. Ja és a legfontosabb: Uj elemek kellenek bele. A kulcs tud olyan egyébként jó kódot is küldeni, a zárvezérlőnek ami azt jelzi, hogy merülöben van az elem. Ilyenkor a tükör, és a zárban lévő piros-zöld égő egyszerre villog kb 10mp-ig, de a zárat nyitja, zárja rendesen. De az ilyen kulcsot (mármint azt ami már gyengének itéli meg az elemeket) nem lehet felprogramozni!
Hajjajj...Igaz, hogy 9 meghívóm van erre az oldalra, de a legközelebbit, csak szeptember 9.-én küldhetem el, az meg egy hónap még. Túl szigorú az oldal. :(( Mindegy, egyet el tudtam ajándékozni azért egy fórumtársunknak. Jó éjt mindenkinek!
Jól látod, mert az is!:-)) Gyerekkoromban imádtam a filmet, aztán később a könyvet is 2-szer elolvastam, valahogy megragadt bennem az egész történet. Tényleg! Szoktatok torrentezni? Film, játék, sex stb. letöltés minden mennyiségben. Van legalább 9 meghívóm a bitbarátra, szívesen szétosztanám köztetek. (itt minden van, és legigényesebb magyar torrent oldal) E-mailom publikus, ha kell csak írj.
Azért ez az izmos Torino (asszem az) elég cool a maga nemében...de az egész amerikai auto-design nem egyeztethető össze a stuttgarti csillagossal sztem.
Egészségetekre fiúk! Én már a 3. "turbósört" iszom, jó az. Tényleg így volt. Úgy repült le a csaj bugyija, hogy láttam reptében még a cseppeket is, na!!! :-)))3 hónapig meg is tartottam a csajt. Ezt a csajt tuti a csillagnak köszönhettem.
Jó lenne egy ilyen felvonulás! Milyen szép is lenne! A kasztnira nem fújok rá. Azt megígérem. A tetőléc+a díszcsíkok egyszer fehérek lesznek. De ha jön a felvonulás, visszafújom feketére.:-)) Egyszer biztosan lesz valami klub-találkozó!
"Lementem vele, tuti csaj, szép vékonyka, hosszú haj. Kiszálltam. Puszi a szájára, nem az arcára. Ennyit kérdeztem tőle: -mehetünk? -Persze. És beszállt.:-))"
Ez mindent vitt ma este, Te vagy a király Robi!!! :))))))))))))))) én MOST bontok 1 heinekent...
Szia! Köszönöm szépen! Érdekes kérdés. A csajoknál sokat számít az első benyomás. Ha autóval jelensz meg, akkor tuti, hogy abból is levonnak valami konzekvenciát. Valamikor volt kispolskim is. Akkor sem éltem másképpen. Volt abban az időben 2 olyan csúfos eset is, ahol egyértelműen az autó miatt lettem lapátra téve. Ha gyalog mentem volna, lehet oké, de látták a kis darázsmotorost=sztornó. A fehér 190-esem kerepelt mint állat, (ékszíjfeszítő-berendezés) de kívülről szép volt. Lementem vele, tuti csaj, szép vékonyka, hosszú haj. Kiszálltam. Puszi a szájára, nem az arcára. Ennyit kérdeztem tőle: -mehetünk? -Persze. És beszállt.:-)) Szerintem számít az autó, igenis megnézik. Csak nem vallják be.:-))) A nő az pedig olyan, mint a jó bor....a korral érik, nemesedik.:-))) (no nem mindegyik) Hiszek magamban, de a csillagnak is van némi ereje.:-))
"Ha mondjuk iszok pár sört, lelki szemeimmel azt látom, jól nézne ki. "
Hát akkor,szokjál le a sörröl,ha ilyen hatással van rád!! Tényleg,nem ám megcsinálod!!! Azt tudod,hogy ha megcsinálod,akkor nem lehetsz a "felvezető autó" az esetleges felvonuláson! :-))))))
Örülök, hogy ilyen szép kocsid van, de higyél abban, hogy ha a kiszemelt csajt ágyba viszed, annak a fő oka, a személyes varázsod és nem a kocsi! Legalábbis én öszintén ezt remélem! Fiatal lehetsz és gondolom, hozzád hasonló fiatal csajokat fűzöl..... Ez szerintem így van jól!
Értem. Fehérhez a szürke, meg a fekete dukál. Király-kékhez a fehér-csík is elképzelhető, hogy jól nézne ki. De fehérhez a kék-csík már tuti nem megy. Mindegy, meglátjuk. Egyszer úgyis eljutok odáig, hogy a valóságban is látható lesz.
Fehér Mercire kék csíkok az valóban necces lenne. Ez nem hagy nyugodni: Kib_szott amerikai autók nagyon tetszenek. (ezek a régiek) A Merci német, de mégis van benne valami amerikai-autó design. Szerintem.
... a programozása csak diagnosztikai eszközzel lehetséges... (pl. stardiagnosis merci műszer) A modellfrissítés utáni 202-es, mint az enyém is, sajnos sok dologban szorul ilyesmire, ha baja van.... :(
(a film az jó volt) :-) A fóliához nem tok hozzászólni,nekem gyárilag zöldek az üvegek,az nekem épp elég! :) Sosem jutott eszembe,hogy fóliázz(tass)ak!
Egyik sem, nem kedvelem a nyomozókat! :-)) Miért? Azoknak olyan volt?:-)) Hát, rágódok rajta, de jó sokáig még úgysem lesz belőle semmi. A baj, hogyha ránézek a gépre, elvetem az ötletet. Ha mondjuk iszok pár sört, lelki szemeimmel azt látom, jól nézne ki. A tetőléc, le a szélvédő aljáig fehérre az nem lehet rossz. Piros-fekete és piros-fehér kombináció szerintem egyformán illik egymáshoz. Majd lehet megcsinálom, aztán ha nem jó, hát vissza feketére. Nem nagy munka. Sötétítőfólia? :-))
Hát igen, ami szép, az szép! A legszebb a gyári, vagy ahhoz közeli állapot. Olyant nem lehet csinálni házilag, de én elégedett vagyok így is az enyémmel. Intenzív színe van=odaforduló fejek, ha valahol megjelenek vele. Ha épp randira megyek vele, már félsiker, hogy aznap még ágybaviszem a kiszemelt nőt.:-))) Buknak rá a csajok, komolyan mondom. Még akarok rajt egy kicsit módosítani. A fehér csík az oldalára, az nem hagy nyugodni...Próbaképpen talán a díszcsíkokat lefújni fehérre+tetőléc? Mert az utólag, ha mégsem nyerő, akkor visszafesthető feketére. Sötétítö fóliám is van, a hátsó két ajtó-üvegre állítólag lehet ilyent feltenni, de nagyon megoszlanak a vélemények. Egy "csont": Sötétítőfólia meddig törvényes?
Na azért... :-))) Igazad van,az elmult 2hétben sokat melóztam,és mindig későn estem haza...,de azért "read only" voltam! (jövő héten is ez lesz :-((( ) A vicceket meg örülök ,hogy nem veszed komolyan,tudod hogy megy ez.... :-)))) Ja,és láttam ám,hogy példaként hoztad fel az autómat a 96262.hsz-edben,ez jól esett! Köszi:-)))))
Ez nekem elég durva, hogy ennyivel akarnak rendszeresen átverni!!!!
Gondolj bele, ha mindenkinél csak 3 litert üzemanyagot csalnak, egy forgalmas benzinkútnál az még naponta se rossz pénz, nem ? Hát még egy hónap alatt !!! Ezentúl megpróbálom teli tankolni a kocsit, aztán meglátom, ott észre veszek e valamit ? Eddig nem mertem a tehetgépkocsis kútfejhez állni, mert azt gondoltam, annak más a mérete és nem fog beférni a nyillásba, ahová tankolok, de ezek szerint ugyanaz a szabvány méret !
Ez mind igaz, de az emelkedők leküzdése alatt rendesen kapcsolgatott az automata, plusz klíma ezerrel, a motor ekkor igen csak nem azt kapta, mintha az autópályán hasítanék.
Na azt meg végképp ne hagyd, mert tuti, hogy át akarnak húzni. Udvariasan kiveszi a pisztolyt a kezedből, és "menjen nyugodtan fizetni, majd én megtöltöm" szöveggel le akar szerelni. Mire beérsz a pénztárhoz, már nem is azt fizeted, amit a te autódba tankoltak.
Szia Cuba! De-de!! Nagyon meg voltam lepődve, aranyosak vagytok, mind!:)) Amúgy Téged sem lehetett látni jó darabig mostanában! A bocimintás huzatot pedig a tesz-veszen vettem, de nem egy tömegcikk, azóta sem láttam ilyen huzatot eladót. Nagyszőrű fehérbundás huzatot vadásztam anno, vagy tigrismintás prémszerűt, de olyant nem láttam, viszont ez megtetszett. Tudom, szerettek vele cikizni, jókat derülök rajta.:-))
Szia! Hát, majdnem. Szolnokra, az nagyon messze van, 320 km kb. az útvonalterv.hu szerint. Meg aztán a volt élettárs férjhez is ment azóta, lett még egy gyerek. A nőt nem sajnálom, csak a fiamat. Fiatal vagyok még, talán lehet még normális családom ebben az életben. De ahhoz normális nő is kéne. :-) Az pedig nehéz ügy.:-))
A hazai előírás +/-5%-os pontosságot ír elő, míg európa emberibb felében ez 1%. A töltőpisztolyok /elvileg/ 3 állásban rögzíthetők. A fenti pontosságot a középső állásban mérik. Ha a gyorsabbik állásban van akkor többet mutat a számláló mint ami kijön a csövön, a lassabbik állásban pedig kevesebbet, de elvileg ezeknek is az 5%-on belül kell/ene/ lenniük. A kutasok többnyire a lassút kifürészelik. De ez magyarország, magam is tapasztaltam már 20%-os eltérést, persze nem lefelé tévedett a kút. :-( ( 3betűs sárga)
Teszt: olcsó öltönyben, szabványos 20literes marmonnal a kúthoz ballagni. ( az ellenőrök így álcázzák magukat) Hirtelen előkerül egy alkalmazott, és kedvesen kirángatja az ember kezéből a pisztolyt, majd ő megtölti felkiáltással. Amíg a kanna megtelik, a szomszédos kútfejen megtankol két autó. A kút pontossága aránylik az alkalmazott megjelenési sebességével.
(mindezt a MOL egyik műszaki vezetője mondta el nekem /is/, gondolom köze lehet a valósághoz :-(( )
A tgk-s kútfejen én is kevesebbet szoktam tankolni, ami talán igazolja a fentieket, mivel arról az enyémet csak nagyon lassan engedve lehet megtölteni.
Sokkal kevesebbet, mint mikor az amúgy normális 150et tartod. Tudod, a homlokfelület növekedésével egyenesen, a sebességgel meg négyzetesen arányosan nő az ellenállás...
En nem ajanlom... kb ket eve tankolasnal egy haverom masfel liter gazolajat tankolt - a z Adidas-treningnadragjaba :-))))) Veletlenul alltam a kamionos kutfejhez, s a nagy nyomastol mind visszajott a nafta...
Pont ilyennek képzeltem én is.. :) Az azért igazi tragédia, amit írt, akárhogy történt is, vagy bármi van is a hátterében. Én, ha 1 hétnél tovább nem látnám valamelyik gyereket, belezavarodnék, az biztos...
ne irígykedj! Már hónapok óta kénytelen vagyok kúton tankolni, mindig keresgélek, hogy melyiken baxnak át kevésbé. :-((
Emlékszem, amikor megvettem a dízelmozdonyt 2005-ben, akkor 160-ért volt ukrán g.o., majd 180-nál már szívtam a fogam...aztán jött egy kapcsolat és tankolhattam kútfejről 200-ért "maradékot"...aztán megszünt az is. Utána kezdtem örülni a sofőrhaveroktól leeseő 10lityis kannáknak 250-ért. Most meg semmi... :-( ...még a napraforgó olajat is felemelték aranyárba. :-DD
És vélhetően betartottál minden korlátozást, sőt, a lakókocsi miatt tartós 90el mentél autópályán, amit itthon nélküle a büdös élsetbe se tennél meg...
A benzinkutaknál az a gond ( szerintem ), hogy a nagy "márkák " is kiadják a kutakat vállalkozásba, és még jelentős kauciót se kérnek az üzemeltetőtől, ezért szabad a vásár. Az "esetemben" amit leirtam előkerült a tulajdonos és "beszélgetés közben " jöttem rá, hogy neki nincs sok veszteni valója, a "cég" presztizse nem különösen érdekli.
Igazad lehet! Most jöttünk haza Horvátországból, és egy egytonnás lakókocsival a hátam mögött, hegyen-völgyön, autópályán, 11,5 l/100 km átlagfogyasztást mértem.
Sajnos sok helyen van hasonló. Tulajdon képpen ha a kút üzemeltetője "jóban van" a kútfej hitelesítését végző mérésügyi hivatal munkatársával, igen sokat tudnak megtakarítani. Mindez a mi zsebünkre!
Azért,ez elég durva!! 1nap/1kút,a nagy átlagot számítva is,szép kis plusz bevételt könyvelhet el magának! Ez mekkora köcsögség,mindenhol csak lehuzzák az embert! :-( Ahogy már megszokhattuk...
Elég nagydarab a furgonom, úgyhogy mindíg a teherautó kútfejhez állok vele 4 éve, ugyanazon a kúton, mindíg akkor, amikor kigyullad a sárga. A múltkor bent állt egy kamion, így odaálltam a személyautós részhez. Addig mindíg 40-42 litert tankoltam. Na azon a kútfejen sikerült 52 litert raknom bele ! Úgyhogy érdemes kipróbálni személyautóval is a teheres kútfejet.
Dehogy vesztem, szeretek itt lenni.:-)) Van egy 7 éves fiam, akit már 5 éve nem láttam, mert olyan messzire sodorta tőlem az élet. Jó volt újra látnom...És egyben fájdalmas is... Néha nehéz az élet. Most Ő volt az első. Bocs az off-ért...
Van antenna, kedves Zsiga!:-)) 2 méteres, kihúzhatós vadiúj fém antenna. Csak még nem volt időm felszerelni. Ígérem felteszem rá. De ez 4 hónapos, régi kép, ez a vételi állapota még a verdámnak.
Vagyok fiúk-lányok, csak elnyúlt a hétvégi programom. :( Nem voltam a gép előtt, nagyon rendesek vagytok, hogy hiányoltatok!!:-)) Ma még el kell mennem Balatonszentgyörgyre, de este már leszek!
Szorgalmas látogatója vagyok a a használtautó keseskedő oldalodnak ( MAX-CAR kereskedés ). Az E250-es ről lekéstünk ,pedig az is jó vétel volt. A tartalékkulcs engem is megtréfált, szöcske betanitotta csak az volt a baja.
Sajnos még mindig valahogy lehet csalni a benzinkutaknál is. Nekem 110 litert tankoltak egyszer ( 100 literes a tank, és még volt benne szerintem vagy 10 liter ). Nem értem a módszert ( nem is akarom ) de nagyon elkeseritő. Nem tudom, hogy lehet a csalás ellen védekezni.
Hát az elképzelhető, hogy kicsit "más" ott a kútfej...mármint ha nem teli tankolsz, hanem 5000ért, akkor csak a számláló mutatja a megfelelő mennyiséget, be ne mfolyt annyi a tankba... tankolj teli annál a kútnál egy kvázi üres tankra, aztán ha több megy bele mint a gyári érték, akkor jegyzőkönyv, stb stb.
A következő a problémám. Azt tapasztalom néha, hogy ha egy bizonyos olcsóbb kútnál tankolok, a kocsi lényegesen kevesebb km-t megy le a következő tankig. Számokban ez anniyt jelent, van hogy 7.5-t fogyaszt a kocsi, de van hogy 10-et. 2.5 TD automatám van, klímázni mindig szoktam, de szerintem a 8 max. 8.5 a reális. Másrészt a normális fogyasztást a MOL-nál tapasztalaom, ahol kicsit drágább a gázolaj, az olcsó kisebb kutaknál, előfordul, hogy sokkal kevesebbet megy el ugyanabból a pénzből. Elvileg a vezetési stílusom mindig ugyanaz, megnéztem nem szivárog e adagolóból a gázolaj, de mindenhol száraz, szóval előfordulhat, hogy a kútnál vernek át?
Van hogy pl. 5000 Ft-ból 230 km-t is elmegyek, de van 160 km után már jelzi, hogy tankolni kellene. Kicsit furcsának találom. Ki milyen benzinkútat javasol ?
Valszeg a tartalék nem eredeti, vagy csak nem ismeri fel az immo , a kulcsolvasó. Ha infrával nyit, zár a tartalék akkor csak újra kell tanítani az immonak.
Ez is jó poén, vettem, vágom...szal az volt, hogy akkor már baromira elfáradtam a vezetéstől és kénytelen voltam megálni, hogy kialudjam magam, de tényleg jobb az ágy....párnák, stb.
Hát ha hiszitek ha nem: én már aludtam a Mercedesemben ( mert ugye van az autó és van ugyebár A Mercedes ) és jó volt. Sőt kényelmes. De ez vészhelyzet volt.
Mondom én, hogy Robi a Te embered. A múltkor már majd nem összehozott 1 találkozót, még 1 szobát is felajánlott valakinek, aki nem akart a kocsiba aludni ...
Még mi sem voltunk! Robi 1 nagyon rendes és lelkes mercis srác, akinek saját maga fényezte piros kéccázdéje van, bocis üléshuzattal + csomgtartó szárny. Biztos nem sokára itt lesz, mert már régebben volt mint szokott.
Jaaaa,Hát majd megtudod... :-)))) Amúgy egy nagyon jó fej srác,aki nemrég sk. fényezte le a mercijét! Ha visszaolvasol megtalálod a képeket is! (Én,Bírlak Robi!!) :-)
Na, most már tényleg potyognak a könnyeim....szal én úgy gondolom, hogy van egy pár jó pálya mondjuk az M3-as, és itt lehetne végig menni. Én még nem voltam a találkozóitokon de voltatok oly szívesen és invitáltatok. Köszönöm! A túrát jó lenne majd kipróbálni. Amúgy nem tom ki az a Robi...és tényleg Óda...
Most sajnos kénytelen vagyok még több söröt inni. mert sül a padlizsán. Hogy szakadjon meg. Asszony földobta , hogy ültessünk, aztán itt van. Most próbálom pépessé sütni. Huhhh :-))
Igen, már látom ezt...de közben én meg azon gondolkozom, hogy milyen jól mutatna ha mi mercisek ( mindenki a saját mercedesével ) repesztenénk konvojban a pályán szépen egymás után. Biztos láttatok már ti is ilyen motoros bandát akik "harlydévidsonnal" nyomják. Na ezt mi is megtehetnénk. Vajon milyen látvány lenne?
Ez 1 pörgős topic. 1 nap alatt könnyen halad 4-5 oldalt is, főleg ha valaki bedob valami kutyacsontott (legutóbb olajleválasztó, diesel vagy benya, stb.) akkor még többet is.
Hát ezzel vitába szálnék mint cégtulaj. Sok barátom ismerősöm van akik nagyon tisztességesen nagyon sok pénzt keresnek. És még normálisak is. Többek között az hogy van valakinek egy Mercedese még nem feltétlenül azonos a bunkóság fogalmával. Többek között én ezt is szeretném bizonyítani és ha pl. a párom vezet ő még véletlenül sem lépi túl a 130-at. És persze levillogják, hiába hogy Merci.
Na ez jó kérdés! Konkrétan nem tudom mi az de mivel a gyorsulásnál javasoltátok és az enyém nem gyorsul olyan gyorsan ezért gondolom, hogy nincsen benne.
De azért nem panaszkodhatom, a pályán a bal sávban csakúgy rebbennek szét előlem a népek...
Hát egyrészt gyorsan összejön :) Másrészt meg van az a régi vicc, mikor meséli az öreg pincértulajdonos Kohn, hogy nem abból gazdagodott meg amit a tányérokra tett, hanem amit a vendégek ott hagytak :)
"A padlós gyorsításoknál a lökésszerű nyomatékot a rugók viszik át."
_Szerintem_ inkább a lényegesen megnövekedett égésicsúcsnyomások miatti kemény főtengelyszöggyorsulások miatt csinálják, mint a szabadonfutós generátorokat is. A gyorsítás viszonylag statikus terhelés, míg a főtengelyszöggyorsulások erősen dinamikusak.
"A kuplungtárcsába valszeg már nem bírtak olyan rugókat betenni ami a mérete miatt elbírta volna ezt a terhelést."
Logikusan hangzik, de ennek meg ellentmond, amit éppen írtam is, hogy a Valeo gyárt ezekhez rugós kuplungtárcsát, fix lendkerékkel. Szóval, a fene se érti! :-(
Ez jó:) Dettó ugyanezt eljátszottam én is szegény autóval. Pár hete egy hétig parkoltam egy tengerparti fenyvesben és tele is volt körben gyantával. Egy barátom javasolta, hogy szilikonlemosóval essek neki (és puha kendővel). Azt mondták ez a legkíméletesebb megoldás. Le is jött szépen a gyanta, nyoma sincs.
Akartam jó képeket csinálni kint, de csak ez az egy lett... Sajnos egy hétig egy fenyő alatt pihent, és tele lett gyanta pöttyökkel :( Nem baj, majd a polír lehozza...
Nem tudom, hog ycsoró e, de hog ytőlünk már fényévekre elhúztak minden tekintteben az tutti. Útjaik hibátlanok, az óceán part zsuffolásig tele emberekkel. Mindenki kedves és van pénz sok olyasmire, amire itt nincs!
Nekem nagyon bejött a Portugálok hozzá állása!
Üdv.
UI: amúgy elég sok a 1-3 éves merci is, de tény a taxisok inkább az öregebbeket részesitik előnyben.
Köszi, szerintem a héten rámegyek a dologra. A fogyasztás engem is meglepett, főleg a terhelés miatt. Persze 90-100 körüli átlaggal nem nagy kunszt, de a 12 körüli a határig tényleg nagyon jó. Néztem a műszert is útközben, 160-nál 13 körül ír, 120-nál 10, 80-90-nél 7,5 :)
Mert Olaszországban jóval drágább a benzin mint itthon, vagy ausztriában. Utóbbi kettőben nagyjából egy árban van... Itthon meg azért tankoltam már a határon, mert van smart kártyám :D
Ha üresre járom odafelé, akkor pont az olaszoknál kellett volna tankolnom, visszafelé meg annyira rossz volt az idő, hogy nem akartam centizni. Ha van egy nagy baleset, vagy földcsuszamlás pl. villach környékén, akkor legalább fűteni tudjak. Egyszer már kellett éjszakáznom a pályán úgy 4 éve. Rácsúszott a hegy, és se előre se hátra úgy 20 km-en át. 11 órát vártunk... Azóta óvatos vagyok :)
Visszatértem a szabadságomról. Remélem túl sok haszno sinfóról nem maradtam le. Meleg szívvel töltött el szabadságom alatt, hogy Liszabonban is rengeteg 124-es és 190 diesel merci fut, gyönyörűséges volt, hogy nem csak a legújabb autókat preferálják.
Amit érdemes róla elmondani az már elhangzott. :-) Talán annyit, hogy ne kelljen csalódnod. :-))) Eredetileg a BMW 2,4-es dieselmotorjához találta ki a Valeo ( vagy LUK??) mert a motor szégyenletesen tudott rázkodni a helytelenül tervezett károsfordulatszámpontok miatt. Sorozatosan eltépte a kuplungtárcsákat és hangosan zörögtek a váltó fogaskerekei. A kettőstömegű lendkerékkel ezek a gondok megszüntek, úgy 70-110ekm-re. Utána az is szétszakadt. Aztán, hogy mindez miért tetszett meg a többi gyárnak, az számomra rejtély. Mindenesetre a Valeo most elkezdett a kettőstömegű lendkerekkel szerelt autókhoz fix lendkereket és hozzá való kuplungszettet gyártani!!! :-/
"Ez igy normalis, nincs semmi gond a feltoltovel?"
2000 fölött lódul meg. Teljesen normális.
Én 15 w 40-est használtam benne 10.000-es cserével.
Minden turbós kényes szerkezet. Hidegen melengetni, melegben hűtögetni.
Nálam ez annyit jelent, hogy reggel elindulás előtt kb 5-6 percig alapjáraton ketyeg, autópályás üzemmód esetén kiálláskor tankolás, stb 2-3 perc szintén alapjáraton.
Ha a levegőcsövet leveszed ami a szelepfedél fölött átmegy, ne ijedj meg mert olajos, szutykos lesz.
Üdv. Itthon ! Látod nem kell minden "aprósággal " rögtön szerelőhöz szaladni ! A Mercedes túlméretezett autó sok mindent kibir (vissza is élnek vele sokan ). A hidrotőkés ügyet szerintem beszéld meg Sanyival, biztos gyorsan és ügyesen megoldja. Az inditási problémádra is talál megoldást. A fogyasztásod fantasztikus, közel azonos gépemnél 12 liter alá még nem ment, bár ilyen precizen nem irtam, csak "fejben" számolom tankolásnál.
Én nem az olajfogyasztásról beszéltem, hanem arról a 2dl.-ről, amit a csodakütyüd kiszűr 10.000 km. alatt, mert te írtad, hogy 1000km alatt 0,2dl van benne.
Szerintem olvass utána a témának,mert teljesen bent vagy az erdőben.A kéttömegű lendkereket nem a tehetetlenségi nyomatékokkal való játszásra találták ki,hanem arra,amit a téma elején már leírtam róla.Fogadd el tényként hogy vannak a hagyományos lendkerék,rugós aggyal ellátott tárcsa,szerkezet egységek,és vannak a manapság oly divatos kéttömegű lendkerék,merev tárcsa,szerkezet cuccok.Ennyi.
Hát megjöttünk :) Kicsit izgi volt, lestem minden mutatót minden pillanatban, de végülis ahogy oda, úgy vissza is hozott minket a hófehérke :) A hidrotőkék kerepelése semmit nem csillapodott az egész úton, így az utolsó reménysugár is szertefoszlott, hogy ne kelljen javítani. Néhányszor nem indult be elsőre az autó, az indításra csak egy nagy búgást hallatott, de másodszorra mindig beadta a derekát :) Ami a legjobb az egészben, az a fogyasztás!
Tele tankkal indultunk, és hazaérkezéskor is fullra nyomtam, végig V-power, de lehet ez nem is számít...
A lényeg a 4 etap!
Összesen közel 1600 km-t mentünk, először a határon tankoltam, majd utána átlagosan 500 km-enként. Az átlagsebesség visszafelé sajnos nagyon alacsony volt, mert végig ömlött az eső :( Bár így is mentünk egyszer-kétszer 200 körül, odafelé pedig többször is mutatott 2-sel kezdődő értéket a sebesség mutató! Ja, és mindezt úgy, hogy 4 személlyel, a csomagtartó pedig telepakolva legalább 150 kiló cumóval... és a tele tank ugye még 100 liter... Vagyis az összsúlyunk kb. 2,6-2,7 tonna körül mozgott...
Íme a számok...
ODA:
158km Mosonmagyaróvár 19,9L 6724Ft 12,59 L/100km 124 Km/h átlagseb. 524km Völkermarkt 40,3L 58.4 Euro 11 L/100km 105 Km/h átlagseb.
VISSZA:
1035Km Völkermarkt 53,6L 83 Euro 10.49 L/100km 94 Km/h átlagseb. 1538 Km Alkotás út. 55L 19787 Ft 10.93 L/100km 91.5 Km/h átlagseb.
Elovigyazatossagbol ugy vannak allitva a fekeim, hogy felengedett pedallal is fognak kb 25%-ban, hogy ne lepjem at pillanatok alatt mindenhol a megengedett sebesseget...
De lehet, ebben nem értünk egyet... Apám tiszteséges munkával (30 éve állatorvos), kereste meg pl. az off Audi Allroad 2,5TDI-re valót, amit 2004-ben vett a Fáy utcában, majd' egy új ML áráért. Ez volt a vágya, összerakta rá... (azóta is szív vele, de ez már egy másik sztori, mert imádja...)
Ezt azert nem kene igy kijelenteni... s egyebkent a szoveg egyertelmuen ironikus, tehat kamu, nem kell nagy tehetseg szerintem rajonni. olvasd el figyelmesen meg egyszer.
ugyanma, csak egy benyalsz egy ilyen egyertelmu kamut? irjunk oda mercedesest is? lasd pl a totalcar-os videot, karotta, s600, kalasznyikon, fuksz, kopasz temaban :-)
ez csak megerősíti bennem a meggyőződést, hogy magyarországon TISZTESSÉGESEN nem lehet annyit keresni, amivel új X5-öst vagy ML-t vehetsz. Ergó az ilyen kocsik tulajdonosai nem közelítik meg az úriember fogalmát, azaz olyanok mint ez itt a szövegben.
Lehet egy 200-as tempó után, mikor egy családapát épp leszorított az árókba, majd őt is levakarják valamelyik villanyoszlopról!
Az összes irigy parasztnak üzenem, hogy ne találkozzunk az életben mert átmegyek a fejeteken. Engem a faluban tisztelnek baszod senki nem mer velem ilyen hangon beszélni. Irigy moslékok elveszem a vagyonotokat mindegyikőtök védelmi pénzt fog nekem fizetni mocskok. Ne várjátok meg míg felkelek a szoláriumból örüljetek hogy nem látom a béna fejeteket ebben a sötét szemüvegben. Tudjátok egyáltalán mit jelent BMW-t birtokolni? Jobb ha a hátatok mögé néztek, mert, ha egy fekete X5-öst láttok lehet hogy én ülök benne és akkor letépem a szátokat. Az autópályán általában 190-200al szoktam közlekedni aki nem takarodik le előlem azt vagy letolom az árokba vagy leszorítom a leállósávba, megállok és beverem a száját. Ilyen egyszerű. A piroson átmegyek, a rendőrt lefizetem, dugóban a síneken és a buszsávban hajtok mi kell még? BMW POWER. Über Alles. Bekaphatja minden irigy kis geci.
Hát, többek közt az ilyen tulajdonosi gárdáért szántam magam arra, hogy az audibmwMERCEDES (a három szóbajött márka anno), nem várok 50 éves koromig, hogy "épeszű, higgadt" Mercedes tulajdonos legyek...
Szia!A gázpedál alatt lévő kapcsoló.Amint lepadlózod,-a kapcsolót lenyomod a pedállal-visszavált az autómata..Próbáld ki:mész 80-al 4.-ben nyomsz egy erős padlógázt-picit érzed is a kapcsolót a pedál alatt amikor benyomod a gázpedált-és viszatesz egyet/kettőt a váltó...
Beszereztem a megfelelő alkrészeket és lehet végre zárni-nyitni az autóm:)))
Már csak pár apróság kell-mbw201 topictárstól remélem be tudom szerezni-és összeáll az autóm:)Ezt az örömhírt akartam közölni,hogy ez a péntek/szombat sem telt el szerelgetés nélkül:))
Hoppá, tényleg őjra fent van... Pár hónapja akartam venni, és néztem hogy az ebayen is megscappantak a készletek, aztán néztem a becker.de-t, és nem volt fent... Gondoltam befejezték, de most megint ott van. Kár hogy most már nem akarok venni :)
Azért megrendelés előtt próbáljátok ki, hogy tényleg ott van-e a hiba. Az Ákos által írt egyszerű módon. Az antenna és az erősítő két dolog, bármelyik lehet a rossz.
En is ebben a cipoben jartam, aztan megvettem EZT! Tokeletesen passzol a gyari helyre, meg a sarkoknal is, a hangja fenyevekkel jobb a kazettasnal, nem beszelve arrol, hogy tele van ertelmes szolgaltatasokkal. Ja es nem kapok a Beckertol penz, amiert fenyezem a termeket :)
Neked is csak javasolni tudom azt a rádiót, amit a kupémban használok. Becker 7990. Nem üt el stílusban. CD, írott CD, mp3, bluetooth kapcsolat a telefonnal.
Köszönöm, nagyot segitetél. Hétfőn megrendelem. Lehet hogy az utólag berakott tolatóradarnál romlott el az a kis erősitő. Sajnos azt hiszem a "korhű" Beckerbe nem volt még CD-s változat, főleg ami az irott CD is olvassa. A magnó jelenleg egy adapteren keresztül üzemel, nem valami esztétikus a kilógó madzsag, de nincs más megoldás.
Én is inkább az antenna hibájára tippelnék, mint a rádioéra, ezért is gondoltam, hogy egy egyszerü probával költségek nélköl ki lehetne szürni. addig nem kellene vásárolgatni semmit.
Ne engedd, hogy a gyári dobozka helyett mást tegyenek bele. "Profi" cég vlsz ki tudja mérni, de ilyen alkatrészük raktáron nem lesz. A lenti rajzon ott van a gyári cikkszám, csak meg kell rendelni a Kárpátban. Utána már bárki berakhatja.
Ha még az eredeti Becker rádiód van, akkor annál jobbat úgysem találsz:) Ha netán baj van vele, akkor érdemes egy bele illő korabeli Beckert keresni valahol.
Köszönöm a tanácsodat, valószinű hogy a meglévő rádiónak vannak "korlátai ". Gondolkoztam azon, hogy a rádiót kicserélem. Sajnos az autóba jelenleg meglévő "eredeti" magnós-rádiótól minden "uj" rádió elüt szinben és stilusban.
A 140-esnek ha jól tudom a hátsó lökhárítójában van egy kis Hirschmann (vagy Becker?) dobozka. Az szokott tönkremenni. Ne "pótlékot" vegyél, hanem inkább ennek járj utána.
Valamikor találkoztam iolyen utolag beszerelhetö jelerösitökkel, de egy gyenge rádionál nem tapasztaltam észrevehetö javulást, egy jonál meg nincs rá szükség. Ki kéne a rádiodat probálni egy másik antennával. Nem kell felszerelni, meg furkálni, csak a dugot összedugni, és menni egy probakört. igy behatárolhatnád a hibát.
Szeretném megkérdezni a hozzáértőkat, hogy a rádió "jel" erősitésére nincs valami utólag beépithető "kütyü". Városon (pesten ) kivül a Kossuth adón kivül semmi nem szól tisztán a rádión, antenna sehol nincs a gépen ( valószinűleg a szélvédő üvegben van ? ).
Orvendek :-) De ha mar kaptam valakit, akinek volt C250-es tadeja: furanak talaltam, hogy gyari adat szerint 1.800-nal van a nyomatekmaximum, de en inkabb 2.500 korul ereztem. Ez igy normalis, nincs semmi gond a feltoltovel? ( nem hinnem, hogy tuti 157 e km-nel valami baja legyen ) Olajat mit erdemes tenni bele? Kenyes a turbo az indulas, ill. leallitas elotti jaratasra? Felek, hogy joapamat nem fogom tudni ravenni erre a szokasra :-(
Valakit megkérsz, hogy járó motornál fogja be a végét, te meg végigmész a kipufogón, hallgatod, hol sziszeg. Lehet, hogy nem fog sziszegni, akkor a kezedet húzd végig a cső mellett, érezni fogod, hol fúj ki. Ha ott, ahol írtam, csak kézzel fogod érezni valószínűleg.
Ha véletlenül nem botlok annak idején a C30-asba lehet még ma is meg lenne.
Szerintem is az arany középút minden tekintetben, csak itt kevesek használtak ilyet hosszútávon, és ezért jön vissza kevés visszajelzés.
A 190 D hez képest valóban nagy a pozitív előre lépés. A C250 TD, és a C30 AMG között már kompromisszumokat kell kötni, de az AMG-t nem a komfortossága miatt szeretjük:-)))))))))
A fiam C270-ese közelebb van a C250-eshez minden tekintetben.
Jah, még egy infó a sráctól: Akik Pécsett szeretnének vásárolni efféle dolgot, azoknak információ, hogy ne járják végig potyára az üzleteket ( én már megtettem... ) : a Barta-Thermoker Kft. Közraktár utca 4-8. -ban lévő üzletében kapható.
A 2 dl olajfogyasztás, amit a nívópálcán mérsz, az a valóságban sokkal több, hiszen az olaj folyamatosan hígul. Egyrészt, ezért is van az olajcsere, mert folyóssá válik az olaj a benzintől/gázolajtól és savasodik a víztől (másrészt meg ugye szennyeződik a koromtól).
Egy srác írta egy másik fórumon: 120 km után kb. 2ml folyadék gyűlt össze a bödön alján, tehát a leválasztás műkszik. A belső szűrő is enyhén beszürkült. Szóval ahhoz képest hogy nincs számottevő kartergáza a kocsimnak, elég szépen gyűlik a trutyi.
Tényleg nem meggyőzni szeretnélek, csak egy tévhitet eloszlatni a motorolaj-fogyasztásról.
Most megfogtal, nemtom mennyi ironiat halljak ki ebbol :-))) Szo mi szo, szerintem tenyleg nagyon jo auto a C250 tade, nem is draga fenntartani, mint a CDI-ket, de azert azt sem lehet rafogni hogy lusta traktor... arany kozeput :-))) ( egyebkent nepiteletileg te is meg voltal elegedve vele, ugy olvastam )
Én is gondolkoztam ezen a leválasztós dolgon, de (azon kívül, hogy nálam sem lenne helye ) mondjuk 10.000 km. alatt egy 10 literes fogyasztású autónál nem hiszem, hogy olyan sokat számít az, hogy 1000 liter benzinnel együtt megeszik 2 dl olajat és vizet is. Ha meg kopottabb, akkor sem a kartellgázon keresztül égeti el az olaj nagy részét, hanem a gyűrűknél, szimeringeknél, stb.
Köszönöm a segítséget....ha nem baj akkor még sorolok pár gondot ami kiüt a "kis" göthösön. nem akarom eladni....860.000 kilóméter van benne! matuzsálem az öreglány :)
Off autóé, de kettős tömegű lendkerék. A nagy igénybevétel........határértékre tervezés........ esetleg chiptuning miatt a rugók leszaggatják a füleket.
Mert széthajtottad, ütötted-vágtad, nem rendeltetésszerűen használtad... (erre meg ezt szoktam mondani :) ) mégvalami?? Miért nem vettél automatát? Azokkal téllleg nincs baj.
7-8 éve azt vettem 26-ért. Aztán ugy 2 éve kiugrott belöle egy darabka vas és visszatettem az eredetit. Az tulajdonképpen jo volt, csak lötyögött benne pár rugo. Akkoriban még adtam ilyenekre. :))
Ott is lehet ám adózni az automataváltó szerelőnél,bár gyakorlatilag ma már egy árban van a két rendszer.Az automatát is pénzért javítják,a kézinél ott ez a lendkerék,és az esetlegesen meghibásodó stiftes váltót sem nagyon javítják sehol,inkább bontott csere a megoldás 80 pénz körül.
Ú baszics, 5 oldal telement a modis ügyekkel. Tud valaki valamit a <a href="http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=81614477&t=9015614" target="_blank">96664-es hszemre</a> ?
ugyanilyen Benzem volt, hidegen csattogott mint allat... adagolo beallitas, porl csucs csere es olyan hangja lett mint egy benzines Benznek... de az melegen szepen jart...
az új Zafirákon,Mondeókon igen sűrűn cserélik a peches tulajok
ja, meg a VAG csoport összes DSG-s autójában, a kéttömgű lendkerék kb 60-70 ezret bír, aztán csere 200ezerért.... ha mákja van a tulajnak, akkor gari, vagy részben szavatosság.. de amíg jó, addig tényleg "finomabb,rugalmasabb" a hajtáslánc.. :)
Műszakilag azt jelenti,hogy a lendkerék két részből áll,és a felek között rugalmas,kismértékű elmozdulást engedő kapcsolat van,ez váltja ki a régebbi kuplungoknál a tárcsa agyába épített rugós szerkezetet,ami a főtengely lengéseit,a fokozatkapcsolásoknál,nyomatékváltozásoknál fellépő rángatásokat hivatott kiküszöbölni.
Az okosok szerint sokkal finomabb,rugalmasabb hajtásláncot lehet vele építeni,gyakorlatilag ma már a jobb márkák csak ezt a rendszert használják-változó sikerrel.A Mercié még egész jól bírja,de például az új Zafirákon,Mondeókon igen sűrűn cserélik a peches tulajok.