Úgy tudom, hogy a Hagyományos Mosóport Klapka Györgs vállalkozó találta ki. Ennek a Klapkának egyébként volt egy reklámja, ami viszont szerintem király volt:
A képernyőn egy csacsi látható, aki így szól: "Én nem bízom a pénzem a Klapkára"
Erre megjelenik Klapka, és így felel: "Szamár!"
:))
Vacsi!
Sajnos nem tudom ki tudom, ki találta ki a hagyományos mosóport. Az ok az, hogy megmutassa, hogy az is jó, és lehetett pereskedni. :)
Asszem más mosóport nem engedték....
Más:
OMO-SapiensŽ kisérlet:
Letelt az egy hét. A mosópor kint rohad az erkélyen, de semmiféle inteligens cselekdet nem mutatható ki. A zokni viszont már súlyosan károsítja az élővilágot, ugyhogy a kisérlet környezetvédelmi okokból be lett szüntetve...
Megint más:
Láttátok azt a cigi(=ciki) reklámot: "Szopik, más színben látjuk a világot"?
Alóla a következő szöveget hiányolom:
"A dohányzás közben fellépő látászavarokért (neadjisten vakságért) semmilyen felelőséget nem vállalunk. Ha megszívod, hát megszívod."
Gépesítés: én akkor hidaltam le, amikor bemutatták azt a fasságot, hogy Japánban valamilyen kulcstartót, tamagocsit, vagy miaf@szt be lehet arra programozni, hogy milyen emberrel szeretnél megismerkedni / beszélgetni / kajálni menni / lefeküdni / satöbbi és ha egy hasonlóan beállított közelébe került, csipogott, hogy itt a nagy ő, lehet nyomulni. A tetejébe az egészet úgy reklámozták, hogy "mai rohanó világunkban...". Hányni tudok az ilyentől. Ez nem kényelem, ez zombizmus. Suxx.
Ezek után, hogy ennyire beindultál, esküszöm, holnapra meglessz a cím és a telefon (ha még léteznek, de ha nem, hát keresek NEked más társaságot)
A hülyeséghez: Különböző fokozatai vannak!!! És az ember lánya néha nagyon meg tud ijedni!!!
Szerintem ezen a téren ne reménykedj (értelmesség, tolerancia.. a reklámok világában ilyennel nem találkozik az ember)
Hát ez nem is tudtam magamról! Én itten vitatkozok egy másik topikban mindenféle értelmességről meg toleranciáról, oszt kiderül, hogy deviáns vagyok, meg lehet, hogy nem is tudok megfelelően viselkedni? :-)
Ha ezt a többiek megtudják....
Szóval én vagyok a többarcú nő és, ha kell tudok én megfelelően viselkedni. Még hülye is tudok lenni, bár ehhez nem kell sok színészi képesség nálam... :-)
És imádom az AJÁNDÉKOKAT! Mindenre képes vagyok értük! :-)
Sajna azóta nem hívtak!! Pedig én igazán visszafogtam magam..már amennyire egy ilyen deviáns alak ezt meg tudja tenni.. Ez a társaság valahol az oktogonnál található, sajna most nem jut eszembe a nevük.. De majd utána nézek
Ja és aki jól viselkedik kap ám ajándékot (polót, kúlcstartót, és persze a TERMÉKET)!!!!
És TE tudsz megfelelően viselkedni? hozzászólásaid alapján igen deviáns, nehezen beilleszkedő - legalábbis azon emberek csoportjába, akiknek IGAZÁNDIBÓL szólnak a reklámok - kötözködő és kukacoskodó EGYÉNiség lehetsz. Bár, ha előre tudod mikor mész el egy ilyen összeröffenésre, hetekkel korábban elkezdhetsz edzeni..
Kedves 1xélünk!
A Siemensnél nem erről van szó szerintem! Az én fordításomban: ha ilyen telefonod van nem kell tudnod a másikról semmit (még a nevét sem), elég ha megnézed a medálját, és a TELEFONOD segítségével döntesz: RÁUGRASZ vagy DOBOD az illetőt. JA ha nincs telefonod... vagy medálod? A másik pasit meg nőcit nem igazán értem... Lehet, hogy csak írigykednek?
Ha a reklámok értékeléséről akarsz tudni valamit: Hát én egyszer voltam egy ilyenen. A szervező előzőleg elmondta, hogy a látott film hatására mit érezzünk. Amikor kiderült, hogy vegyész-tanonc vagyok (vagyis voltam akkor), kerek perec megmondta, hogy tagadjam le és ne merjek értelmesen hozzászólni. Ezekután már csak a kiváncsiságom kielégítése miatt maradtam ott... Ezért nem csodálkozom a reklámok színvonalán..
Éljen, éljen! Akkor még vannak értelmes emberek! Akiknek a keze messzire is elér! Meg mondjuk nem megvesztegethetők!
Siemens: hülye, üresfejű pics@ lehet, ha még az ismerkedéshez ill. döntéshez is "gép" kell neki! Hol vannak a megérzések, az öszönök? Gépesítsük őket! Ez a helyes út! Majd mások döntenek helyettünk! Mi meg élünk üres fejjel!
1xélünk: A Mirinda reklámot az elöbb említett okok miatt be is tiltották, az összes fajtáját (kifolyik a kádból a viz, vasaló stb), mert rossz hatással van a gyerekre hogy olyat lát hogy baj, és ő nem csinál semmit.
Siemens rádiotelefon: Internetről leszedi az infot, hogy a horoszkópja passzol e az ikrek csillagjegyhez, mert enélül nem tudja hogy bejön e neki a srác.
Amúgy az új Nissan reklám nagyon nogyon jó! (2, 4 gyerek, új karrier stb.)
Erről eszembe jutott a spagetti dobálós Mirinda reklám.
Anyuka csak ül és Mirindát iszik, míg a kölykei az étellel játszanak! Mit játszanak! Gusztustalankodnak. Undorító! Meg az is, hogy elárasztja a kiscsaj a fürdőszobát.
Igazi, jó példareklámok a gyerekek számára!
Mondjátok, soha senki nem véleményezi ezeket a reklámokat? Vagy jól lefizetik őket is? Hogy a francba van ez az egész? Nekem kezd undorom lenni a reklámoktól! Olyanok, mint az akciófilmek, csak a rosszra tanítanak. jaj!
Mielőtt anyáznék bármire is, a segítségeteket kérem, ugyanis én - úgy tűnik - gyengeelméjű, vagy nehéz felfogóképességű vagyok:
Hogyan kell értelmezni a Siemens rádiótelefon-reklámját, amelyikben egy csajszi erotikus táncot lejt egy fickóval, akinek a medálján az ikrek jele van. Internetről történő gyors információszerzést követően színre lép egy másik fickó (az ikerpár?), mire sejtelmes mosoly a főhősnő és barátnője között. Ha nem mondja meg valaki mit jelent ez az egész, hamarosan kinyírom magam...
Kösz az életmentést.
Hát a takarítást is ezekből a szuper-hiper reklámokból tanulhatod meg:
Domesztosz a konyhában is!!!!!! OLyan tiszta lesz, hogy a földről is ehetsz!!!
Viszont, ha fertőtlenítős kajcsit eszel hasmenésed lesz, Ez nem gond, mert ha operába mész itt van neked az immodium drazsé!!! már az első bogyótól elmúlik a hasmenés!!!
És így tovább...
Tanácsodon kaptam és elolvastam az ajánlott irodalmat, most már sokkal okosabb vagyok:))
Ha meggondolom, hogy mekkora taslát nyomott volna éccsanyám, ha jáccok az étellel, itallal, vagy csak úgy locsolom szanaszét...
Ezt is csak a pazarlós, kétrágótbekapós, féllitersprétkifújós, szupernormális ingerekkel bombázós reklámokból lehet megtanulni.
Arról nem is beszélve, hogy milyen lehet a ragacsos konyhát, ágyneműt, satöbbit föltakarítani.
Tény, hogy mostanában divatba jött az egymás szájába locsolás a reklámokban.
Jó lenne megnézni azt a bárgyú embert aki azt hiszi ettől egyből erotikus felhangja lesz a reklámnak, mert hát valljuk be erre játszanak.
Na és a hatoslottó (vagy mi a rák) reklám? Ott meg narancslében fürdik a csaj. Ammeg még a römerquelleést is felülmúlja! Utána hogy ragadhat a csaj! Én több 100millióért sem ugranék narancs trutyiba!
Nézzük pozitíven a dolgot: a rossz reklámok nyomán felvidul az ember - én pl. hullára röhögöm magam a reklámgúnyolásokon (ld. Csíííz, Gálvölgyi-show és társai).
Sziasztok Reklámbúvárok!
Ezt már én sem állom meg szó nélkül.
Elfelejtődtek a bankreklámok, pedig nagyon frappánsak tűntek fel az utóbbi időben: pl. PostaBank bejárata felé mindenfélének álcázott emberek araszolnak a biztonsági őr navigálása közepette. És ekkor a szöveg:
"Csak azok jönnek így hozzánk, akik még nem jártak nálunk." Hát persze, mert aki járt már nálatok, az mégegyszer úgysem megy vissza. Tehát pontosabb lenne a szöveg "így" nélkül.
Hát amikor Lagzi Lajosunk kutyát sétáltat, és odaadja egy szintén kutyás fiúnak az ürüléknek való tasakot? Utána pedig roppant érdekes arckifejezéssel néz a kamerába? Talán neki is szüksége lenne a zacskóra, de több már nincs nála?
Rágó reklám ismét: Elgondolkodtató, hogy milyen üzenet értékkel bír az, ha a pilóta v. hajóra felszálló lányka részére átadott dobozkában "A világ legtökéletesebb férfijének/nőjének" feliratú levélke mellé egy csomag rágót mellékelt a partner. Talán mégsem olyan tökéletes, ha büdös a szája.
Hali Mindenkinek!!
+: Ez a Heineken reklám jó, de a másik is: Exbarátnő feltűnik "menteni a menthetőt" a sör helyett a szomszéd kólája kézbe, majd hajra..
-: Szeretném megfejteni a Römerquelle reklámját: Két rondán néző fickó és egy ugyancsak rondán néző maca a fent nevezett ásványvízzel locsolgatják a macát, jó sok ronda nézés majd a szöveg: Römerquelle az érzékiség forrása.
1.) Ha valaki rondán néz,az érzéki?
2.) Az ásványvíz fürdésre, csábításra vagy szomjoltásra való?
3.) Van olyan ember, aki egy ilyan reklám hatására megkostolja ezt a vizet?
Clin-reklámhoz még: Mi is pucoltunk vele ablakot (valahogy nem csillogot úgy mint a reklámban és csak tiszta lett). De olyan debil fejet minden gyakorlás után, emlkékezetből!!!! rögtön tudtunk vágni!! Aztán kipróbáltam rendesen is (semmi grimasz), és úgy is tiszta lett!!))))))))))
Zambizi, szerinted ki volt az, aki kitalalta a hagyomanyos mosoport? Es miert? Mert nem volt am buta ember, es pont ezert csinalta... ettol lett a reklam "mas mosopor":)))))
Halihó.
Vigyázat, nem csak fikázás következik! :)
Pozitív reklámélmény ért a 7végén: afro-amerikai párocska egy étteremben, két korsó sört hoz a pincér, lány valamiért hátrafordul, srác meg huncutul kicseréli a két korsót, mert a lányéban kb. fél centivel több sör van. Heineken. Vö. a 3 Amsteles köcsög baromkodásával... Pedig egy cég vónának...
A Family Frost most mar nem csak eloben idegesit, hanem a reklamja utjan is. Pedig mar parszor megkertuk a helyi csavot, hogy ugyan ne csillingeljen mar szombat delutan 3-kor, mikor mindenki szunyal, beleertve az utca mind a 14 kisgyereket...Juszt is felebreszt, pedig a parom mar komolyan megfenyegette, ha nem hagyja abba.
Ugyhogy mi mar nem kanapen ulve varnank, hanem kalasnyikovval a kezunkben.
(Amugy, az elmult ket ev soran soha senki nem vett semmit tole...)
A legújabb őrület:
Tusfürdő reklám:
Torna előtt a lányok megkérdezték miért fürödtem!!
Miért eddig 2 méterről lehetett érezni a hölgy szagát?!?!?
Lehet, hogy félre értem és a mondatban nem ott van a hangsúly, hogy 'torna előtt', hanem ott, hogy egyáltalán megfürdött!!!
Lehet, hogy a lányok a torna előtt úgy értették a kérdést :
Miért fürödtél, nincs még itt a Karácsony?
:-)
Ki az aki elhiszi a reklámokat. Lány a dizsiben 3 gombnyomással kideríti horoszkóp szerint neki milyen fiú kellene.
Horoscope 874745 találat (altavista)
Horoszkóp 2038 találat (origo)
Jó gondolom Wap oldal nincs ennyi, de azért ott is kellene válogatni, nem?
Egyébként SZVSZ akit érdekel a horoszkópja az pontosan tudja a neki illő párosításokat, akit meg nem az nem a dizsi közepén mobillal kezdi el kiélni kiváncsi természetét.
Egy másik itthon még nem vetített CC.
Srác a tetőn csókolgatja a lányt. (Srác féélhosszú haj!!, 2 napos borosta)
-Drágám, megborotválkozhatnál.
-OK.
Srác el, Srác vissza hoz egy üveg CC-t. Feje borotválva, arca maradt....
-Jobb?
-Aha.