Szerintem furatni nembiztos hogy érdemes.Azért a gyári tuning henger +dugó mégis csak gyári. Nekem karbis motorom van és 3 féle karburátort lehet hozzá venni különböző méretű torokkal. Valószínüleg az injektorossal is ez lehet a helyzet.
158 köbcentivel talán még a gyári injektrotérkép is elboldogulna. És ezt valószínűleg elég sokáig bírja a többi alkatrész is...Köszi, még keregélek, azután azt hiszem bevásárolok egy kicsit...
Most találtam ezt a fórumot. Egy durván átépített 2007-es befecskendezős Innovám van 26-27ekm-el (nagyrészt én tettem bele).
(A motornak nincs idoma, 19l-es tankja(i) van, mondjam még... ;) )
Jelenleg főként túrázásra használom (hétvégén szocimotoros.hu túra, aki szeretne jönni esetleg... :) )
Szóval olvasgattam, és nagyon örülök hogy mások is megelégedéssel használják ezt a kis gépet. Nekem is lenne pár kérdésem és esetleg jópár válaszom is az elmúlt évek tapasztalatai alapján :)
Az első kérdés: látott már valaki olyat aki hallott már a 150-es hengerről?
Elvileg van szoftvermódosítás is hozzá nomeg erősített főtengely.
Görög.
Tudtok róla? Nekem kellene pár plussz LE (vagy Nm...).
Telót ha ha jól emléxem eBay en láttam állíthatósat. És nem volt vészes ára. Nekem az index vezetékét dörzsölte szét a gumi de láttam hogy kapható hozzá olyan hátsó lámpa amiben bennevan az index.
Nekem két személynél beleért a gyári méretű gumi a sárvédő aljába, és szépen elkoptatta az ott elvezetett hátsó világítás vezetékét. Gondolom minden Innovánál gyárilag ott van a vezeték. Ha van időtök nézzétek meg, nehogy meglepetés érjen, főleg ha két személyel is használva van a gép. A méretesebb gumi szerintem előnyére válik,inkább a telón kellene valamit fabrikálni.
Igazából, passz. :) Ezzel a mérettel próbáltam én, nekem bevált. A 3"-os hátul elvileg magasabb lesz, mint a gyári, hogy beleér-e valamibe maximális berugózásnál, nem tudom. A párban cserével egyetértek, pláne hogy két ilyen gumi ára kb annyi, mint egy darab gyárié. :)
Én szivesebben vennék rá előre 2.75 "ost hátra 3" ost. Vagy az már vastag lenne? Mi a véleményed? A dunlop nem nyerte meg a tetszésemet. Ha meg már cserélek akkor párba kéne.
Utánaszámoltam, már emlékszem mi volt a logika. :) Hátul ugye a gyári méret 80/90-es, ami 72mm oldalfalmagasság, a 2,75"-os hátsó pedig kb 70 mm széles és ilyen magas, ez közelíti meg legjobban a gyári oldalfalmagasságát. A 3"-os már 76mm magas. Így adódott hátra a 2,75"-os gumi (így nem csal nagyon a km óra sem), elölre pedig akkor egy mérettel kisebbet tettem, az így lett 2,5"