Hengerfejnél nem volt tömítés,pasztát raktam oda,azt mondják nem kell elég ha jól meghuzod,bár ebben azért kételkednék.Neked van hengerfej tömítésed hozzá??
A hengertalpnál jó prespán és paszta is van ott,a porlasztónál is van tömítés.
Ha esetleg lenne tömítésed,adnék cserébe kerékpár pedál alkatrészeket,pedálgumit,meg a fém részeket még,nekem azok ugyse kellenek.
ÉN nem vettem észre hogy eresztene ott,de érdemes lenne megpróbálni hogy tennék oda tömitést.
Azt szép kis munka lesz szétszerelni bár annyira nem bonyolult szerkezet,mindennek megvan a maga helye nem igen lehet összekeverni.biztos hogy ez lehet a gond??nem valami más?
Szimering a főtengely mindkét oldalán kéne, hogy legyen. És igazán nem egy drága dolog, mindenképpen érdemes belőle újat beszerelni! Akár használtnak látszik, akár nem, kell bele az új.
Beindul a rigám,elég szépen jár,a sebességet veszi,de amint ráülök és elakarok indulni,nem megy és nagyon erőtelen,csak felpörög.
Felfurattam,uj dugó és gyürük is.A gyújtása rendben,nagyon szép.
Esetleg a szimeringre gondolok még,mert azt nem cseréltem,de nem tünt sérültnek,bár szabad szemmel nem látható és kopressziómérővel se mutatható ki,mert az csak a dugattyu feletti sürítést méri.
Mindkét oldalon van szimering, vagy csak az bal oldalon ahol az olaj van?
Mitől lehet az oka?jó lenne tudni,mert nem szivesen szedném darabjaira megint.
A karbi úszóházfedele alá helyezett, különböző vastagságú tömítésekkel. Vastagabb tömítés = magasabb benzinszint. Esetlek próbálkozhatsz fogóval _nagyon_finoman_ kijjebb húzni a tűt az úszóból, de nem garantálom a sikert (nem próbáltam).
175 hőértékű Isolator 0,5 mm hézagra beállítva. pl. MOL kúton is árulják. Nagyobb hőértékűt könnyebben beköp. Azért valami vékony lapot jó hordani magadnál a gyertyakulcs mellé, nekem néha kell egy kis gyertyapucc nagy kihúzatás után.
Megoldottam a benzinszint megemelését! Látszólag az úszón lévő tű hosszát nem lehet állítani. De lehet! Egy fogófal megfogtam a tűt, és kézzel óvatosan elkezdtem tekerni az úszót. Közben össze felé nyomtam mindkettőt. KB. 1mm-t toltam beljebb, és ennyi elég is volt a megfelelő szinthez. Köszönöm a tanácsot, egy jót motoroztam az udvaron, mert ugye biztosítás még nincs kötve, nameg sisakom sincs... Így azért nem merek kimenni a városba.
Ha a motorban a gyárinál nagyobb főfúvóka van,elképzelhető, hogy nem tud elegendő benzin utánfolyni az úszóházba. Ha gyári a főfúvóka:
A régi karbin: -A felső rész(a benzincsövön lévő)emelése-süllyesztése vastagabb-vékonyabb tömítés által.Vastag tömítés:magasabb benzinszint. -Az úszón lévő acéltű hosszának módosítása,illetve helyzetének változtatása az úszóhoz képest.
Az újon: -nem tudom,majd megnézem :)
Az is lehet,hogy kosz miatt nem áramlik át a benzin(bár azt írtad,hogy kifújtad).
Ma kapott a Riga-4-esem új kondenzátort, beállítottam a megszakítót, előgyújtást saccra :), és öntöttem bele egy kis benzint. Ugyan az a jelenség, mint Nálad!!! Ha megcumiztatom a karbit, szépen megy, de egyszer csak elkezd szédelegni, akkor újra nyomkodás és minden ok vagy 2 percig aztán előlről... Én is szétszedtem a karbit, átfújtam, kitisztítottam. Az a baj szerintem, hogy a tű hamar zár, nem kap benzinutánpótlást az úszóház. De hogy lehet benzinszintet állítani ezen a karbin? El nem tudom képzelni ! :(
Szerintem a másfél fordulatos érték adott,azon nem kell változtatni.
Az alapjárat se rossz,beáll az is,csak mellette folyamatosan kell nyomkodnom a szivatót hogy benzin menjen a hengerbe.A benzin ellátással lehet gond,pedig a karbiház ránézésre jó ki is fujtam süritett levegővel meg át is mostam porlasztó tisztítóval.Az uszó nem sérült.
Lennie kell ott egy keverék állító csavarnak. Azt becsavarod teljesen, majd 1,0-1,5 fordulattal ki csavarod. Beindítod a motort, próbálsz gázt adni és eközben nagyon fííííííínoman állítgatod a csavart. Akkor jó amikor a legjobban pörög a motor.
Ez az én javallatom. Alapjárat milyen? Ha van rá mód : úszószint állítás