tisztelt fórumozok!!Audi A6 2.8 Sedan 2000 es évjáratu automba jelenleg állitolag ujabb lámpatest van elöl és kicsit kilog oldalra valaki ehhez a tipushoz tudna valaki tudna lámpatestet,ha kell cserével .köszönöm
Hali.Megtudná nekem valaki mondani biztosra hogy a 1998-2004-ig gyártott A6 avant komplett bőrülése áttehető a sedánéba,a sedáné osztható.Valaki szerint igen valaki szereint nem.tud valaki valami biztosat? előre is kössz!!
Én a helyedben a hőfokjeladót is és a termosztátot is kicserélném, filléres cucc mindkettő. Hőfokjeladóbol (G-62) olyat vegyél aminek a műgyanta kiöntése zöld színű. Kéket véletlenül se tegyél bele! Termosztátból én a BEHR-THOMS márkát ajánlanám.
Sziasztok! Olyan problémám akadt(Audi A6 2.5 TDI, BAU, 4B, 2004), hogy a vízhőfokjelzőm folyamatosan 60oC-on áll és világít a check engine lámpa. Rádugtam diagnosztikára és 18062-es hibakódot dobott ki...
Plusz néztem menetközben és a diagnosztikai progi szerint a hűtővíz max 93 fokra melegedett fel(ergó a szenzor jó??)
Ha beírom googleba a hibakódot, ezt dobja fel ajánlásként:18062 - please check dtc memory of instrument cluster.
Több napos olvasgatás után oda jutottam, hogy valaki kicserélte a termosztátot és utána jó lett, valaki hőfokjeladót cserélt, valaki pedig a mutatót cserélte vagy javította.
Nálam még az koronázza az esetet, hogy ha a csillagok jól állnak akkor a vízhőfokjelzőm is korrektül mutatja az értéket...
Találkozott már valaki ilyen jelenséggel? Hogy sikerült orvosolnia?
sziasztok! Audi A6 4f 3.0 tdi quattro tipt. autóban milyen rendszerességgel kell váltóolajat cserélni? Milyen fajta olaj kell bele és mennyi a feltöltési mennyiség? Előre is köszönöm a válaszokat!
ismer valaki jó légrugó beszerzési forrást? (Vélhetően kintről...)
A célzott márkaszervizes légrugórendszer diagnosztika még nem jelez hibát, de több nap állás után az egyik sarok azért lejjebb van, tehát egy apró lyuk van már rajta.
Azt mondják pár hónap még van hátra, de fel kell készülni a cserére (200+ e :-(
Sziasztok annyit szeretnék kérdezni hogy, nekem is blb motorkódu 2.0tdi az A6-osom olvasgattam a fórumot meg a passatost is és Donibcsi nevű user írta a hibáit.Volt egy olyan hiba amikor nem jelzi az olajnyomást csak 2500 fordulat felett az mi okozza?.Lassan elérem a 200000 km-ért az autóval.Még leírnátok pontosan a motor hibáit pár szóban ami komoly gondot tud okozni és nem lehet észrevenni?A másik gondom az lenne nem tudom találkoztatok e már ilyennel ha a cdtárból hallgatom a zenéket akkor recsegve szól de a sima lejátszóban semmi gond,ritkán elhagyja a recsegést a cd tárnál is.Páran azt mondják hogy lehet hogy pára miatt de az szerintem hülyeség.Köszi
Spec szerszám kell az olajcseréhez vagy saját magad gyártasz.Elég érdekes kanyar van a végében ahogyan beöntöd az olajat.Én úgy tudom nem jön le az összes olaj, csak a 3/4-e és a végén járatni kell a motort, h felkapja a váltó az olajat s fullon legyen.
ha kell pontosan megmondom mennyi s milyen kell bele.
Ma reggelre megjavult a cucc,nem tudom de az árthatott talán neki hogy egész nap napon állt az autó lehet hogy "megbolondult a tegnapi nagy melegben,reggel meg ma egész nap tökéletesen működött:)
Szia köszi de azon már túl vagyunk egy ismerős megcsinálta de ő azt mondta hogy nincs semmi hiba azt mondta hogy szét kéneszedni és megkeresni a vezérlőjét de most pillanatnyilag nincs ideje nem tudja hol van így menjek el egy szervízbe és kérdezzem meg merre találjuk akkor megnézi a vezérlőt.de ha tudtok valami okasságot akkor szívesen fogadom köszi
Egy 2005-ös A6 4f 2.0tdi autóm van és olyan gondom lenne vele hogy amikor be akarom kapcsolni a rádiót akkor nem csinál semmit csak villog a kezdőképernyő párszor és utánna kikapcsol, de a középkonzolon világít a gomb amin épen áll cd,rádió nav, de nincs hang se kép.Találkozott már valaki ilyennel.Kis mmi van benne a piros színű.
Köszi a választ. Még olyan kérdésem lenne, hogy az olajcserénél kell e légtelenyteni a rendszert vagy azt a kócerájt amibe töltöm az olajat. A tiptronic váltónak elektromososan kapcsolja a fokozatokat választáskor, vagy olaj segítségével.
Csak miért vesz valaki Audit, A6-ot, ha nem törődik vele?
Mert a szomszédok/ismerősök/csajok előtt szeretne A6-osban feszíteni, még akkor is ha a fizetéséből egy Aixamot sem tudna normálisan fenntartani. Azért van tele "mozgó prémium roncsokkal" a magyar használtautó piac, mert mindenki úgy gondolja hogy neki megvannak az anyagi lehetőségei egy prémiummárkás autó fenntartására. Persze a karbantartás hiánya egy rövig idejig nem látszik, aztán a végén minden gallyra megy az autón. Akkor gyorsan "olcsón" el kell addni, a következő gazada (aki szintén azt hiszi hogy jó vásárt csinálhat az olcsó autóval) élből szívni fog vele, és a gatyáját is rákölti.
1999-es 1.9 TDI (AFN, nem PD) A6-os kívül-belül pikk-pakk állapotú, törésmentes autót 1.2 millióért vettem szeptemberben, azóta kicsivel több, mint egymillió ment rá, igaz, hifit és gumikat is beleértve.
Vezérlés csere, adagoló 2x, klímajavítás 6x (ez inkább a szerelők, mint az autó hibája), viszkokuplung, turbó problémák (MAP szenzor, vákuumcsövek, geometria tisztítás), kuplungszett csere, futómű lengőkarok folyamatosan, villamossági javítások (de a hátsó ablakok még mindig érdekesen működnek), ventilátorok - csak hogy a nagyobb dolgokat említsem. Mázli, hogy a karosszéria rendben van. Lassan közelítünk ahhoz, tényleg jó autó legyen, de még lehetne költeni rá.
Olcsón hozzá lehet jutni ezekhez a vasakhoz, de érdemes bőséges pénz- és időbeni tartalékokkal rendelkezni, mert jöhet bármi. Ez pedig inkább az előző gazdák hanyagságából fakad, mint "az autó hibájából". Csak miért vesz valaki Audit, A6-ot, ha nem törődik vele?
Szevasz. Isten bizony átérzem a helyzetedet... ..amikor is laikusan nem tudod melyikbe ruházd be a 1.5 millád. Elmondanám, hogy én nem neppertől vettem az én 99-es fekete 2.5 V6 tdi quattro tiptronic s-line Avantom de mégis 400.000-nél járok és még nem olyan amilyennek látni szeretném(kezdtük az adagolóval stb stb..)! Az órában 200párezer van, az autó magyarországi végig... ...sikeres vagy inkább szerencsés vételt kívánjak??? Nagyon nézd meg.
Sziasztok lenne egy problémám van egy 2002 es 2.5 tdi 180 ps es Audim és le lett cserélve a vezérlés de nem lett gépre téve és a gyújtást be kéne rajta állíttatnom ebben szeretnék segítséget kérni Budapest vagy Fehér megyében előre is köszönöm
Mert a BLB (2.0PDTDI) a VW konszern talán leg problémásabb motorja a gyár fennállása óta. Főnököm Super-B-jében ilyen motor volt. Sose volt jó, állandóan csak a pénzt nyelte.
Az lenne a kérdésem, hogy ha új kulcso(ka)t akarok rendelni az A6-hoz (2006), mivel az eredeti 2-t ellopták, akkor ha csak kulcsot rendelek a régi még működni fog, vagy van rá valami megoldás, hogy csak az újonnan beszerzett kulcsok múködjenek?
Szerintem egy A6-osért többet célszerű áldozni 1,5 millánál..
Persze biztos, hogy van sok pozitív példa is, de nagy az esély egy "beletenyerelésre"...
Mindenesetre egy hozzáértővel nagyon nagyon nagyon át kell nézetni és csak egy "tutiszerűbe" beleülni.
A rizikó persze így sincs kizárva, de mindenesetre mérsékelve van..
Ez a TV dolog hogy működk? Menet közben is megy vagy csak állóühelyzetben? nem lehet meghackelni? Benzines vagy dízel audi a biztosabb vétel? Audit szeretnék mindenképpen...
Az immobilaser már 2* letiltott. És meg szeretném tudni, hogy mitől van ez, vagy mit lehet tenni ellene? Esetleg kulcsmásolás?mert nekem azt javasolták! Légyszíves segítseket!!!Előre is köszönöm nektek!
Nagyon nehéz rá válaszolni, mert lehet, hogy esetleg jó autóról lebeszéllek.
Tudtommal a 180 lovasok nem fossák az olajat... Szerintem ebben is 500000 felett van..
Igazából egy használt swift árán akarsz egy bonyolult, elektronikával teli egykori prémiumautót venni.
Ezeknél párszezer forintot célszerű félretenni, mert a magas futás, ismeretlen előélet komoly problémákat tartogathat. Az is hozzátartozik, hogy minimum a lökhárító és a jobb első sárvédő kókány módon cserélve volt. Ki tudja mi történhetett vele és hogy lett megjavítva..
Nekem akkor produkálta ezeket,amikor az akkumulátor le volt merülve.Sajnos aksit kellett cserélnem.Utána nem volt vele probléma.Indulásként szerintem ellenőrizd az aksid.
A szervizkönyvre ne feltétlenül adj, csak akkor, ha ismerőssel le tudod kérdeztetni a porschenál és egyezik is. Vagy a tulaj beleegyezik, hogy bejön veled a porschehoz, akkor neki talán omegmondják az előéletét. siralmas a helyzet ilyen téren. nem sok 10 éves Audit láttam valós szervizkönyvvel. Végül mi is egy olyat vettünk, aminek nem volt igazi a szervizkönyve. Bízom benne, hogy nem sokkal van 300.000 km felett :-)
Túl nagy illúzióid ne legyenek..
A dízelekben szinte tuti az 500000 feletti futás.. 10 éves - tipikus egykori céges - autók...
Az elsőt - ami neked nagyon szimpatikus - ha megnézed a képeken minden lemeze más színű...
Folytassam...?
Mindenesetre - ha vagy olyan merész, hogy veszel - párszázezred legyen a ""nem várt""javításokra..
A 4,2-es nagyátlagban kb. 15-20 körül eszik.. Ha tiprod neki, akkor még többet..
Van néékem egy 2003-as A6 2.5TDI quattro Audim a 180LE-s változat és mikor hosszabb távot megyek akkor nagyon felmelegszik belül a navinál a lábtérnél (kb. olyan 250km után) eléggé zavaró amikor megyek 1000-1500km-et és ontja a meleget...
Sziasztok ! A segitségeteket szeretném kérni,hátha találkozott már valaki ilyen hibával mint amit nekem produkál.Az auto egy a6 3.0 tdi quatro tiptronic 2007 évjárat 170000 km -el!Az autó teljessen tökéletesen müködik,majd egyik pillanatról a másikra világít a légzsák, kézifék,motor kontroll ,váltó visszajelzö lámpa és sipoló hangot ad.Egy kis idő múlva a lámpák kialszanak,a légzsák kivételével és ez napjában töbször megismétlödik!Elöre is köszi Norbi
Az első kettő nagyon szimpatikus számomra. Tetszik is. Feltétlen meg akarom nézni őket, mielőtt végleg döntök, mert több autót nézek ilyen árkategóriában. Mire figyeljek amikor megnézem az autót? Mit nézzek céltudatosan? Mit kérdezzek a tulajtól ami tipikusan erre az autóra vonatkozik úgyértem A6 2.5 TDI Quattro.
A 3. autóra meg véletlenül tévedtem rá, de kíváncsi vagyok rá, hogy menyit eszik egy ilyen dög normál használat mellett.
Illetve mennyire húzós a szervzelése. Mennyit bírnak ezek a motorok? Ez a vario autó durván jó dolgokat kínál, korrekt cég lehet, viszont az autó jól néz ki, nagyon egyben van. Komránya kopott , meg az ülés de az legyen a legnagyobb baja. Talán ezt is bevállanám, mindenesetre minden infót szívesen fogadok. Előre is köszi a segítséget.
2005-ös avant bódog tulajdonosa vagyok, de amikor a 2.0 turbódízel motornak alapjáraton belerúgok picit a gázpedálba akkor elkezd remegni, föl le ingázni a fordulatszám.
Ha folyamatosan megtartom a gázpedált akkor elmúlik.
Castrol TD 5W40 ment bele, több helyen is azt mondták hogy jó bele így meggyőztek. (Azóta érezhetően fürgébb lett alacsony fordulaton, nem tudom miért)
Köszi a gyors válaszokat.Nincsenek illuzióim,nem egyszerű a menet,tudom.Nálunk is megvan a min.30 ezer évente,pont ezért keresem ezt az autót.
Át kell nézetni vétel előtt mindenképp hogy képet kapjak róla.Bár nem árt ha az eladó vagy kereskedő garanciát ad (ez új,most látok ilyet először itthon)
Szia!Nekem is 2007-es 3.0 tdi Avant van én tavaly októberben vettem 215000 Km volt benne,most 257000 nél járok az olajcserén és a szűrőkön kívül a ékszíjat, feszítőgörgőt és a vezetőgörgőket kelet cserélni,jól írta szili évi 50 ezerrel nyugodtan lehet számolni én 9 hónap alatt mentem vele 42 ezret,és a belseje még mindig újszerű,ezzel azt akarom mondani hogy nagyon megtévesztő lehet a szép belső állapot!Vigyázz a 80-100 ezresekkel!
- ha egy picit is ért valaki az órapörgetéshez, az vissza tudja úgy ütni, hogy nem derül ki szoftveresen.
(ha meg még a tulaj is kellően trükkös volt, akkor még a szervizkönyvvel sem mész semmire)
- próbálj úgy gondolkodni, hogy ezeket az autókat 99%-ban nem bolti bevásárlásra vették, tehát az évi 50000+ futott km amivel kalkulálni célszerű.
Természetesen ez lehet ennél jóval kevesebb is, de jóval-jóval több is... A kilométerek növekedésével pedig egyre inkább lutrivá kezd válni még akkor is, ha úgy egyébként nincs gyenge pontja. Én mindenesetre a csodákban nem hiszek...
Az olcsó, keveset futott, fiatal közül 2-t választhatsz.
A6 3,0 tdi Avant vásárlás előtt állok,ki van nézve pár példány de kéne pár tipp.
Az autók 2007-2009 közöttiek,elvileg leinformálható futással.
A kérdéseim (bár szerintem ezt mindenki megkérdi)
Valóban kiolvasható az eredeti km.állás?
80-130 ezret futottak a kszemeltek,mire kell készülni(kötelező szerviz,alkatrészcsere...)
csak automatákat nézek,ezeknek mi a gyenge pontja,honnan tudhatom hogy szét van rugva?
van ennek a tipusnak eredendő tipushibája? pl szivósor,lendkerék,vezérműláncfeszitő (tudtommal ezek láncos motorok)
Egyenlőre ennyi jutott az eszembe.Nem egyszerű a menet,de a racionális adatokat egybevéve ez a tipus tűnik a legjobbnak megbizhatóság,ár-szolgáltatás viszonylatban.
Köszi közben kisilabizáltam valóban a 33 as,ki is volt égve,beleraktam másikat csípőből kiverte,valami zárlat sajna,igy szegény navigáció mehet elemről.....
Tiszteletem meg tudja nekem valaki mondani hogy 2001 es 6 os Audin a biztositék táblán melyik biztositék tartozik a szívargyújtóhoz(hányas szám alatt található)? köszi Csabi
Csomagtér: 193 cm-es magasságommal elférek benne kinyújtott lábbal, ha a hátsó üléseket előrehajtom. A fejem a csomagteret elválasztó roló tokján van ilyenkor. :)
Illetve 240 cm hosszú bútorlapot el lehet vele vinni, ha nem túl széles, de ez már az első ülést is foglalja.
Én biztos megnézném a gépet, mert a leírt módon hajtva rengeteg a 10 literes fogyasztás.
Az enyém, manuális váltós, nem quattro. Autópályán 110 tempomat mellett 5.5 körül eszik (5.1 volt a minimum, de inkább 5.4-5.6 között az átlag). Országúton, lábmérettől függően 6-7 literrel járok el, de ez nem igazán a kresz által megengedett határokon belüli sebességeket jelenti. Ha betartom, akkor 6-6.5 fölé nem megy. Bp-en 7.5 körül jártam vele.
Automata 0.5-1 l+, quattro megintcsak ennyi +.
Ez persze nem szentírás, mert nagyon sofőrfüggő a dolog, ennél literekkel többet is meg lehet vele etetni, de az elég forszírozott menet.
Másfél milláért tényleg nem drága, de ugye ott van az automata váltó, ami pillanatok alatt nagyon sok pénzbe kerülhet... Én már ilyesmibe nem szívesen nyúlnék bele.
Nem tűnik annyira soknak érte, de megtatásra én csak németből hoznék autót! Ha kereskedni akarsz rajta, akkor ha kicsit alkudsz belőle talán tudsz rajta fogni valamit.
Amúgy nevezhetjük jó állapotúnak az autót , vannak rajta kisebb horpadások első, hátsó sárvédő , hátsó lökös , szövet belsős , ismerem a tulajt , pár hónapja lett megcsinálva a komplett vezéműszíj rendszer csere, a váltója még nem hullott szét , szóval az igen kérdőjeles . belül van pár műanyag ami ledobta a fekete boritást , féktárcsák cserések lesznek rajta . kb ennyi baja van .
Elég extrás a kocsi , a felsorolásban nincs benne minden .
Nah az enyém nem Quattro, de autómata váltós és pont azt nézegetem, hogy a 10 litert beveri országúton... mondjuk 110-130 as tempóval autózgattam eddig 20 km-s távokat és így 10 litert evett klímával.
Megtetszett a C5-ös Avant, és szeretnék tőleteket infót kérni, hogy a 2,5 tdi motor mennyit eszik (automatát szeretnék) tapasztalatok alapján, és a quattro mennyivel dobja meg a fogyit?
Valamint van a neten valahol valami jó kis oldal, ahol találok sok képet róla? Főleg a csomagtér érdekel lehajtott ülésekkel. Kb hány cm hosszú ilyen állapotban a csomagtér?
Most csatlakoztam nemrég a táborotokhoz, egy 4.2 A8-asból ültem át egy C5 dizelbe, (2.5TDi) amit nemrég hoztam németországból :D
Az autó hibátlan, 2000 évvégi évjárat, gondosan karbantartot, szervízelt, hála istennek nincs még vele semmi gond!
Viszont 15-ös téli kerekekkel adták, (195/70) és szeretnék venni rá, valami szép alufelnit, de nem szeretnék úgy járni mint az a8-asal, ami le volt ültetve, nyomtávszélesítőzve... és bár nagyon jól nézet ki de rengeteg borsot tört az orrom alá! Így az a6 nem lesz megültetve, sem nyomtávszélesítővel felszerelve, és semmi hasonló finomság, de egy mutatós felni azért kell rá és ezeddig 19-esben gondolkodtam, de mindenki lebeszélt róla, és igazul is volt, a dilemmám most a 17-18 col között mozog. Ti mit javasoltok, józanul, magyar utakhoz mérten, mit ajánlanátok 18-ast 45-ös gumikkal vagy 17 colost 55-össel, mindenképp szeretném ha a kerék jól kitöltené a kerékjáratot azért gondolkodom 17-esben 55ös gumival. Valamint szeretném, ha a gyári rugózás és uttartás nem vagy csak minimálisan módosulna... ha lehetséges :)
Előre is köszönöm ha veszitek a fáradságot és feldobtok valami ötletet :)
Audi a6 2.5 tdi (150le) járgányom van, és mivel most vettem gondoltam csinálok rajta egy olaj+szűrőcserét mindenkép. Szervízkönyvét megnézve vw 504 00 ill. vw 507.00 5W30as olajat ajánlanak bele gyárilag. Felmentem a Castrol honlapjára és ott Castrol Edge TD 5W40 olajat ajánlotta bele a Castrol (azt hiszem vw 502 00 és 505 00 minősítéses). A sima Castrol Edge 5W30 megkapta az 504 ill. az 507es minősítést is, szerintetek melyik menjen bele?
Fontos lenne a válasz mert ma viszem szervízbe, és meg kell vennem előtte az olajat, csak nem tudom melyiket....
nekem az izzító gyertya cserét nem a csek endzsin lámpa jelezte hanem az izzító spirál ikon villogot menetközben...kicseréltük a két nem jó gyertyát és nem villogot... csek endzsin lámpa is jelölheti? nem is tudtam
az izzógyertyát onnan tudja az emberke, hogy a műszerfalon jelzett a lámpa h a motorral valami nincs rendben. bevitték szervízbe és szerelő mondta meg.
Kedves a szerelőtől hogy megmondta mi a hiba. Azt továbbra sem értem hogy ha már megállapították a hibát, akkor miért nem cserélték ki a gyertyákat? Attól tartok hogy a gyertyacsere után is égve marad az a lámpa.
az izzógyertyát onnan tudja az emberke, hogy a műszerfalon jelzett a lámpa h a motorral valami nincs rendben. bevitték szervízbe és szerelő mondta meg. ő kicserélteti nekem mindegyik izzítógyertyát is. a fólia egy helyen csúnyán le van jőve azt is megcsináltatja nekem. Azt nem tudom, hogy hogyan tudja megvenni a bérautót :D de az az ő dolga. szervízkönyve van. de az a baj h németbe és így azt nem tudom megnézni. türésről ők nem tudnak, de viszont a motorburkolatből levan törve egy dara, hogy most az valami balfasz szerelő nem tudta leszedni vagy akkora csattot kapott h eltört azt nem tudom sajna.
Nekem az 3.0TDi indításkor csörren, már egyszer volt cserélve a felső feszítők, egy ideig jó volt de megint csinálja. Illetve beindulás után nagyon ingadozik az alapjárat, 2-3 gázadás után áll csak be.
Annyi baja van, hogy izzítógyertyákat kell benne cserélni.
Ezt honnan tudod ilyen biztosan? Az eladó mondta? Miért kell cserélni a gyertyákat? Nehezen indul a motor? Ha csak ennyi baja van ezt a kis hibát miért nem szünteti meg az eladó? :-) /Gondolom ő most éppen nem ér rá ilyesmire./ :-)
Festékrétegvastagságról van valami infód, vagy elég ha rommá tört autón van egy szép fehér fólia? A balesetben megütött/ elcsavarodott futómű nem látszik ám az utastérben. A kormánykopással nem érdemes foglalkozni, az legyen a legnagyobb baja...
nem zörög nem csattog nem füstöl.
A "folyékony szerelők" csodákra képesek. (!rövid távon!)
Van egy jó ötletem is...
Vidd el az autót a donibcsihez (Audi guru) egy átvizsgálásra, majd ő megmondja hogy elég-e egy gyertyacsere. Mond meg az eladónak ha nem elég a gyertyacsere ő fizeti az átvizsgálást, és nem veszed meg az autót. Ha meg tényleg elég, akkor meg megveszed az autót és te fizeted az átvizsgálás költségeit is. Ez egy elég korrekt dolog, nem? Asszem ettől vissza fog lépni az eladó...
Sajnos nagyon sok történet úgy kezdődik hogy csak valami filléres dolgot kell kicserélni... Amikor meg elmész egy hozzáértő szerelőhöz azt mondja hogy az üzemanyag rendben van, de a többit cserélni kell.
Még egy dolog eszembe jutott ami érzékenyen érintett rögtön az elején.Az előző tulaj eléggé elítélhető módon 42Ah-s akkumulátorral adta át a kocsit,amely bizonyára feltűnt volna,ha nem Avant autóról lett volna szó.(Ugyanis ezeknél a hátsó ülés alá tették az akkumulátort.)Az autó kb 2 hét használat alatt úgy megszívta az Opel Corsába való pici aksit,hogy sorba jöttek elő olyan hibaüzenetek,hogy az agyvérzés kerülgetett.(világított miden hibaüzenet mint a karácsonyfa).Vészüzembe kapcsolt az autó,azt hittem infarktust kapok...Zsír új 74 Ah-s akkumulátorral hála Istennek minden rendeződött.
Az újabb gázrendszerrel szerelt autóknak egyébként már nincsenek meg a régen elhíresült korlátozásai,tavaly ősztől mélygarázsba is behajthatnak.Tényleg azt mondhatom,nem sokat kellett szerelőre költenem.Pedig valószínűleg előttem is használták rendesen a gépet.
szia...én foglalkoztam vele... de van egy kis bukta a dologban (ha ezek nem érdekelnek akkor sima ügy) a LED menetfényt nem lehet menetfényként használni mert az mmi nem ismeri fel... úgy ég majd a LED hogy helyzetjelzőre kell kapcsolni (tehát ég a hátsólámpa meg a műszerfal világítás, szóval mi értelme a városifénynek) és indexelésnél nem fog elhalványodni...MMI vezérlőt kell cserélni ha mindezt szeretnéd használni! amúgy meg kiveszed a régi lémpát be az új csatlakozó ráhúz és ennyi! csak úgy fog működni ahogy elmondtam
Hát én elmentem megnéztem mert érdekelt. Annyi baja van, hogy izzítógyertyákat kell benne cserélni. Németországban dolgozik az emberke és onnan bérli az autót ide haza a feleségének. Szervízkönyvel rendelkezik a kocsi. azt sajnos nem tudtam megnézni mert a német autókölcsönzőnél van. a kormánya kissé kopott, középen a hangerőszabályozó körül le van kopva a festék. ennyi ami kopás látszik a kocsin bellülről. az ülések nincsenek szétülve szép állapotban vannak. nem zörög nem csattog nem füstöl.
Hú, ez eléggé kimerítő válasz, köszönöm szépen. Ilyen apró trükkök, mint amit a lámpáról mondtál, minden autónál vannak, de csak az ehhez hasonló fórumokon lehet megtudni.
A gáz nem érdekel, mert sokat állok mélygarázsban, ahová nem engedik be az olyat.
Én mndig úgy vagyok az autókkal egyébként, hogy inkább költök benzinre, mint szerelőre...
és nem tudom sajna h mennyibe fájna egy vezérlés csere. nagyon remélem h soha sem fogom megtudni.
Akkor fehívom a figyelmedet, hogy ha megvetted vezérléscserével kell kezdened, ha csak nincs garanciális számla a cserélt vezérlésről. Vannak itt szakik, akik pontosabban megmondják mibe kerül egy vezérléscsere rajta.
szeva. a gumi lenne a legnagyobb probléma annak örülnék a leg jobban. nem szándékozom egyből megvenni az autót. holnap csak megnézem h egyáltalán milyen állapotban van. a belseje nagyon sokat elárúl majd. és nem tudom sajna h mennyibe fájna egy vezérlés csere. nagyon remélem h soha sem fogom megtudni.
Az én EGR szelepemen nincs elektronika, (A6 4b) nincs fogaskerék sem. Gondolom az újabbakat csinálták így, hogy csak cserélni lehessen. Ezért nem merek újabb szériás A6-ot (4F-et) venni. Már egy rohadt fékbetétcserét sem lehet házilag megcsinálni rajta. :-(
A legjobb szándékomból írom hogy ne vegyél A6-ost 2,9 milláért! Mindezt úgy írom hogy én nem próbáltam ki azt az autót. Ennyi pénzért nem árulnak normális állapotú A6 3.0TDI-t. A gatyádat is rá fogod költeni, és egy percet nem élvezel majd az autóból. Megérdeklődted mennyibe kerül egy gumi rá? Tudod mennyi egy vezérlés csere? Stb... Nem akarok a pénztárcádban turkálni, de gondold meg mielőtt beleszaladsz...
A fólázás alatt meg mi lehet, az is nagy kérdés....
Nem kérdés. Ha a fólia alatt minden rendben lenne, akkor nem 2,9 milla lenne az ára. Ne gondoljuk már hogy létezik a "jó autót olcsón" üzlet. Az eladó pontosan tudja hogy mit kínál eladásra. Ha ez egy jó autó lenne nem ennyi lenne az ára. Hiszékeny vevő mindig akad, (aki azt hiszi megcsinálta az évszázad üzletét) ezért tudják eladni ezt a romot is.
94-es évjáratú A6-os Avantom van.2.6 ,benzines.Legalább 10 autót megnéztem ebből a típusból,mire megvettem a mostanit.Nekem első sorban cuccolásra kell,sportszer kereskedésünk van.Sokat járunk vele,bírnia kell a terhelést.Szerencsére bírja is.LPG-t szereltettem bele,ha esetleg érdekel erről bővebb vélemény,megosztom veled.
A kilométer óra állás 10-ből 9-nél valóban nem mérvadó,nagyon szeretik tyütyüzni.(enyémben vásárláskor 260e volt óra szerint).Ne vedd meg rögtön az első kiglancolt példányt,nagyon bele lehet szaladni a problémákba.A motor hangja viszont szerintem nagyonis mérvadó lehet.A második kiszemelt példányt már majdnem megvettem,de bátyám szerencsére lebeszélt róla.Gyönyörű állapotú volt,de a motorja 10 perc járás után is úgy zakatolt mint egy traktor.Persze akkor még nem hallottam tisztességes állapotú 2.6-os motort.Amit végül is megvettünk,annak 2 perc melegedés után a hangját sem hallani szinte.
Amivel vásárlás után közvetlenül problémám akadt:
-vízhűtő (komplett csere vadi új gyárival megegyező 25.000HUF)-a kiegyenlítő tartályban barnás volt a hűtőfolyadék,amiről sajnos nem tudtam hogy lyukas hűtőt jelez...
-a hűtővíz kiegyenlítő tartály kivezető csonk is repedt volt,ez is csak üzemi hőfokon jön elő,komplett csere 5.000Ft
-klíma valahol ereszt,3-4 hónapig bírja (azután meg úgyis jön a tél) cirka 40e-ért rendbe tennék-egyébként 10-ből 8-nak rossz volt a klímája,ha tehetném digit klímásat már nem vennék belőle
-néhány LPG üzemmel kapcsolatos bosszantó dolog amit nem részletezek,csak ha érdekel
Van még egy 80-as audim is,kényelemben zongorázik a különbség az A6 javára.Szerencsére az elektromos berendezésekkel soha nem volt problémám,pedig van benne rendesen.
Ja,a lámpákat nézd meg jól!Ha szemből nézed,a felső prizmás lámpa a tompított.Ha szürkés elszíneződést látsz a prizma mögött,rögtön alkudhatsz egy ötvenest a vételárból,mert este már nem tudsz vele hazamenni.Nekem meg volt fakulva a tükör rész a prizma mögött,amit 100Wattos izzóval próbáltam orvosolni. Az eredmény 2 db fossá olvadt lámpatest.Bontottan nagy mákkal sikerült 25.000-ért venni 2 jó állapotút.Nagyjából ennyi.Nem bántam meg a vásárlást,már kb 2-szer behozta az árát.
Suzuki Swift áron egy prémiumautó tele elektronikával, kényes hajtásrendszerrel, ültetett futóművel.
A kormánya sokkal kopottabb, mint a haverom ilyen autója 570000 km-rel..
Persze meg lehet venni, de elég rizikósnak tűnik. Én nem mernék egy ilyet bevállalni, mert simán lehet egy pénztemető. Na persze lehet, hogy OK, de....
A fólázás alatt meg mi lehet, az is nagy kérdés....
Új vagyok itt és megvallom, nem olvastam vissza a fórumban.
Lassan kikopik alólam az első autóm, egy Saab. Mivel sajnos megszűnik a márka, kénytelen vagyok elbitangolni, mert nem az én műfajom alkatrészekre vadászni. Egyébként a következő is Saab lett volna, mert rendkívül meg vagyok vele elégedve, de ez nem ide tartozik.
Alternatívaként főleg a német triászban és a Volvo-ban gondolkodtam, de a Mercedes, BMW nem az én világom, a nekem elérhető Volvók meg hát nem túl jó autók (S40/S60)... Stílusban az Audi áll közel ahhoz, amit a Saabban megszerettem.
Nézegetem a - szigorúan - első generációs A6-osokat, amit még a szivar utáni 100-asból csináltak. Az a belső tér nagyon tetszik, szép és tágas, ami fontos mert magas vagyok. Leginkább a benzines változatok jönnek szóba, egyszerűen nem szeretem a dízeleket, legyen bármilyen jó. Az azutáni A6-okról elég sok rosszat hallottam, a harmadikra meg már nincs pénzem...
Mit tudtok ajánlani, mire kell figyelni? Természetesen a 160 ezret futott 16 éves autókban én sem hiszek, az állapot számít. Mennyire megbízható? Mi a kényes alkatrésze? Van-e jól dolgozó márkaspecifikus szaki?
Milyen fogaskerekeket nyalt le az EGR? És miért ne lehetne kitakarítani?
Az EGR/AGR csak egy szelep ami a kipuffogógáz egy részét (környezetvédelmi okokból) visszavezeti a motorba. Néha annyira elkormolódik, hogy a lerakódásoktól a szelep megszorul. ha kitakarítod újra működik. Persze van akainek jobban megéri ha tőle veszel egy újat...
az az egr szelep az miaz? S-linet szeretnék gyárilag ültetve van. hogy mekkora kerekek lesznek rá azt még én sem tudom, de miért kell azokkal vigyázni? a kötelező szervizek gondolom azért húzósak!? tárcsák fékbetétek cseréje?
Hála Istennek eddig semmi.. egy izzítógyertya garnitúrát kellett cserélni...ennyi! ... EGR szelepet kell néha tisztítani mert ezt nem lehet ledugózni mint a 2.5-ön! Igazából ami nem jó dolog ez az ültetett futómű meg a 19-es kerekek... ennyi! vigyázni kell rá!
Audi A6 2.4 Benzin V6 98" AGA motorkódú autóban esetleg tudja-e valaki, hogy az a 2 db olajcső, ami a motor alatt megy be a vízhűtőbe, és tömítés nélküli, kúpos hollandival oldható, az milyen olaj hűtését hivatott végezni? Motorolaj, vagy automata váltó olaj hűtés?
szerintem nem S-line függő... és hát ez lutri... változó dolog ez... enyében 207E kilométer van... és (lekopogom) hála Istennek tökéletesen működik! Láttam ugyancsak 300E km fölötti autókat amiben ugyancsak jó... de jóval hamarabb is betérdelhet! ez a triptronik egy perverz szerkezet!
ha új légtömegmérőt raktam be mert a régit beirta hibának akkor kell törölni a hibakódot hogy működjön rendessen, vagy elég ha kiveszem a régit be az újat?
Hali! Nincs valakinek, vagy nem tud eladó új vagy használt porlasztócsúcs készletet vagy akár db is??? Audi a6 2.5 v6 tdi 163 vagy 180 lovas kéne sűrgősen!!!
Családban volt már ilyen mutatvány 1-2 évvel ezelőtt, és tényleg 300 körül kell számolni. A kézi váltós 3.0 tdi mennyit fogyaszt tisztán városi használatban?
Ez az autó újonnak 13 milla. 7-8 éves autók, 200000-től hihető a futásteljesítmény. Biztosan vannak kivételek is, de aki évi 15000-et megy az nem 3.0TDI-t vesz. Használt autónál ne kilóméterszámlálót nézz, hanem állapotot. Ha nem értesz hozzá inkáb vidd el vásárlás előtt egy Audi guruhoz, aki némi pénzért cserébe megmondja hogy mire számíthatsz az autóval kapcsolatban. Hidd el megéri, mert nagyon bele lehet szaladni.
Sziasztok. Audi vásárlás elött állok. A célom A6 3.0 V6 TDI. Néztem s-lineosat is meg simát. Egy árban vannak. Különben 3.5-ért néztem őket. elég jól fel is vannak szerelve mindennel csak kicsit soknak tartom a km-tert bennünk minegyikben 200.000 km körül vannak. Azt szeretném megérdeklődni tőleted, hogy mit nézzek meg nagyon mikor autót választok? Mire kell oda figyelni jobban? Vannak eselteges valami típushibák? Esetleg milyen szervízköltségekre számíthatok? Azt írták az egyikre h S-line futómű. mennyivel van több különbség egy ilyen futóműnél mint egy sima A6-osnál? előre is köszönöm a segítségeteket! :)
Nekiálltam megkeresni a vizesedés okát az utastérben, jobb és bal oldalt elöl!
Eddig jutottam!
Ez a fémcső a klíma milyen része? Mert működő klímánál forró lesz! Gondolom a hűtésért felelős!
Ebből jön valami folyadék, úgy vettem észre, hogy leginkább esős időben, meg kocsimosásnál jön elő, tehát amikor víz éri a kocsit, de nem jövök rá, hogy kintről
hogy jut el idáig a folyadék!
Vagy lehet, hogy a kondenzvíz nem tud elfolyni?
Hogyan tovább? Találkozott már valaki ilyen problémával?
Vagy ha tudtok ajánlani egy jó szerelőt, aki megnézné, szívesen elautózom hozzá, akár Budapestre is! (Mosonmagyaróvár)
Sziasztok! Audi a6 4f avantban hol van a hátsó tolatóradar vészhangjeladója? ( a kis csipogós hangszóró 8e0 919 279) ETKA ban csak a sedant találtam meg! valaki cserélt már ilyet? Árban mennyire veszélyes?
érdeklődnék volt e már valakinek tapasztalata audi kormányművel? nekem egy a6 osom van és ha középről balra forgatoma kormányt akkor könnyű,de ha jobbra forgato középről akkor sokkal nehezebb a kormányt tekerni. találkozott e már valaki ilyen hibával??
elvileg a lámpát is ki lehet szedni. én a DRL-t cseréltettem, a bal tényleg nehéz, a jobb az nem vészes. a hely tényleg nagyon kicsi...pedig egy ekkora autóban lehetne több hely :)
Nekem is ráment egy pár órám,a jobb oldalon a légszűrőházat kell kiszedni a bal oldalon a szervó tartályt én lefelé toltam a xenont még csak hagyján is kicserélni de van az a kis pici 5W-os helyzetjelző izzó na azt szopás,kézzel elérni szerintem lehetetlen, ahhoz tükröt, lámpát és egy jó hosszú érfogót használtam!
Még egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyibe kerülhet kb egy átvizsgálás az audi márkaszervízben? Ha esetleg vételre szánom el magam előtte elvinném azért átnézetni a kocsit amit kiválasztok, hogy tuti ne legyen semmi rejtett hibája ami később jelenik meg..
Olvastam neten erről az Audi CarCheck dologról, de árakat sehol se találok.. és ha mondjuk beviszem vmi szervízbe az autót akkor az átvizsgálás mennyi időbe és pénzbe fog kerülni?
Köszi a segítéset mindenkinek, remélem megtalálom az igazit :) Az elmondottak és a hónapok alatt szerzett infok alapján próbálom a legjobb konstrukciót kiválasztani :)
Sziasztok! A6 4F ben hogyan lehet kicserélni a helyzetjelző vagy a xenon "izzót"? a lámpatesten van 1 kis ablak de azt az istenért sem bírom kinyitni olyan kicsi a hely! valaki csinált már ilyet?
Az enyém is ake motorkód 2001 es 12 havi 40 ezret raktam eddig bele,még szerencsére nem volt gondom vele eddig,az 5 váltó is eddig még jól muzsikál,ami nem tetszik benne hogy szerintem hosszú az egyes fokozat (ha csak finomat taposod neki) persze ha odapörkölsz akkor szedi a talpát
viszont cserébe egy piszkos kényelmes kocsit kapsz.
Az AKE-s talán a legjobb választás az 'A'-s motorkódúak közül, de tényleg lehet, hogy valamivel szerencsésebb választás egy 'B'-s (pl. BAU). Újabb konstrukció (ami nem feltétlenül jelent jobbat), görgős himbákkal, cső vezérműtengellyel. Ennek is van betegsége, de...
AKE a világob a legjobb... (nem kaján vigyorral mondom, tényleg... nekem is olyan van) De a kérdésedre nagyon egyszerű a válasz... Használatfüggő! A legjobb motort is kilehet nyírni ha nem jól használják! De AKE van nekem is... 220E km van benne... már jópár kilométert tettem bele és egy izzítógyertya garnitúrán kívül másra nem nagyon emlékszem! Remélem így is marad!
Megint 1 gyors kérdéssel fordulok hozzátok! vagyis 2vel :)
Az első, hogy a 2.5TDI 180PS quattor A6okba tényleg csak 5ös tiptronicot szereltek, 6osat nem is???
A másik, hogy mennyire megbízható az AKE motorkódos 2.5 tdi quattor? 2002es az autó, de sok barátom azt tanácsolta, hogy csak B-s motorkódút érdemes venni, mert az A-soknak sok baja lehet és rossz konstrukció! Mennyire igaz ez?
Érdeklődnék a szakavatottaktól, hogy egy 2002-2004es 2.5 TDI A6 ban ami Bvel kezdődő motorkódú.. (163 LE) létezik tiptronic váltóval szerelt ami nem quattro?
Neten csak olyanokat találok ami ugyan 2003-2004es 2.5tdi quattro tiptronic és 180 lovas.. 163 lovasba csak multitronicosok vannak.. de egyik audis ismerősöm szerint létezik a 163 lovasban is tipes..
Valamint a másik kérdésem, hogy alábújás nélkül hogy lehet megkülönböztetni ezeknél az autóknál a tip és a multitronicot? Ránézéstre mind2 váltó ugyan úgy néz ki, PNDR + a manuális + - rész van benne.. talán annyit vettem észre így képekből, hogy a tiptronicnál van S (sport) fokozat is.
Nekem lenne egy javaslatom. Nekem utólag beszerelt a navi, amikor betették beprogramozták úgy hogy a lemezt nem adta ki gombnyomára csak a diag programon keresztül. Ott mondták hogy sok mindent lehet rajta állítani szoftveresen, lehet hogy azt is hogy csak eredeti lemezt játszon le. Nem vagyok benne biztos, de érdemes lenne valakivel megnézetni akinek van VCDS programja.
Szerintem előbb-utóbb minden C5 A6-nak a bal első lámpája mattul.
Nem tudom, hogy van-e mögötte magyarázat, ez csak az én megfigyelésem. A jobb oldali sokkal ritkábban mattul. Nézz meg pár hirdetést is! Sokszor fotózzák úgy az autót, hogy ne is látszódjon a bal első fényszóró.
Egyébként meg polírozással, meg belső takarítással csodákat lehet művelni vele. Arról viszont megoszlanak a vélemények, hogy árt-e a fényszórónak a polírozás. Véleményem szerint, ha árt, akkor sincs veszteni való, mert matt állapotban meg nem lehet látni vele sötétben.
Az elektronika száma, meg a hidraulika száma alapján is a hibás szériába tartozik. A furcsa a dologban az, hogy ezek elméletileg nem összetartozó alkatrészek.
8E0 614 111A számú hidraulikához a 0 273 004 284 Bosch szám (elektronika) való.
A 0 265 220 408 Bosch számhoz (elektronika) a 8E0 998 375A VAG cikkszám tartozik.
Ez nem jeletni azt, hogy ne működnének együtt, csak azt hogy gyárilag nem így jött ki.
Persze ez nem 100%, a tévedés jogát fenntartom. ;)
A 2012-t irtam Verbatim dvd-R-re Toast-al és elsöre megy !
Ki kell írni az image filet egy dvd-re és kész.
Csak jó minőségű lemezzel működik Verbatim/TDK/Traxdata/HP és 1x-4x kell írni maximum. Ha nem megy, akkor valószinü vagy gyorsan írtad, vagy rossza a lemez.
Sziasztok! a navim nem eszi meg az irott dvd ket hanem csak az eredeti lemezzel működik! mit lehet ezzel csinálni? az irott lemez biztos jo mert kiprobáltuk egy másik autóban! 2005 A6 4f mmi 2G Előre is köszi
Elért a végzet :) Autóval haladok , egyszer csak sipolás , felkiáltó jel a kijelzőn villog , és világít az ABS-jel . Na mondom kafa , ennek annyi , érzek egy kis ici pici fékpedál moccanást , minden hibajel eltúnik és megyek tovább , hibátlan autóval .
Ezt játsza már vele pár hete , egyre gyakrabban bedova a hibát , majd (0,5 perc- 2-3 óra) mintha mi sem történt volna eltúnik a hiba .
Mi lehet ez ? Vezeték hiba ? vagy az ABS kocka megy elfele .......... ?
Ha a szelepet kiiktatva felhúzza, a csöveket meg kicserélted, akkor nagy valószínűséggel a szelep lehet hunyó. Sajnos előfordul. Amíg ez a 'nem húzza fel' hiba fennáll, addig a turbóhoz ne nyúlj! Arra azért kíváncsi lennék, hogy a szerelőid mi alapján mondták, hogy szar a turbó. Nem azért mert nincs igazuk, csak az ok érdekelne. Az, hogy nem épül fel, vagy nem úgy épül fel a turbónyomás, ahogyan kellene, az még nem jelenti, hogy szar a turbó. Lapátok csipkéződése, tengely lógása, meg akár furcsa, sipoló hang a turbóból lehet előjele a turbó halálának, de ha ilyet nem látsz, hallasz, akkor még nem temetném.
Kipróbáltam és felhuza teljesen csak akkor nem ha be van kötve a szabályzó szelep! csöveket kicseréltem mindet ujra! csak félig huza fel a geot.......Igaz a turbó is szar a szerelők szerint de egy csep olajat nem eszik...... akkor mi lehet a gond?
Hali
Ezen nincs komponens védelem (Kufatec-től van). Igen házilag is beszerelhető nem egy nagy mutatvány. Pénteken jön érte egy vevő már ha minden igaz.
Viszont mielőtt veszel mágnesszelepet, azért a szelepre menő vákuumcsövet dugd rá egy próba erejéig a membránra! Illetve a kiiktatott vákuumcsövet is nézd meg. Nekem már kellett vákuumcsövet cserélnem a gépben, mert áteresztett. Igaz, hogy nem ezt, hanem a szívócső csapantyú vákuumcsövét, de ha ereszt a rendszer, akkor nem épül fel a vákuum, és ekkor sem húzza fel eléggé.
turbót max 60ezerért akarok venni! A szabályzószelep mind a kettő szar mert nem huzza fel a geót(pedig nem szorul,szájal próbáltam akkor jó) a lőköst pedig felmentem a tesco parkoló szegélykövére,és mikor indultam hátrafele már szakitota is le,minden csavar kiszakadt,és még a sárvédőt is elhuzta....Pecces VAGYOK.... NINCS véletlenül jó mágnesszeleped próbára ha jó akkor megveszem?
Rosszul fogalmaztam, nem te adod drágán, hanem maga az egész cucc nekem nem ér annyit. Én is gondolkodtam ilyen Iphone illesztőn régen, de ennyit nekem nem ér.
Van hozzá MOST kébel is amivel be lehet kötni az optikai körbe. A CD/TV menüben a sources-nél meg fog jelenni a CD-changer mellett Audi music interface is, és azt kiválasztva lehet böngészni a fileokat, és lejátszani.
Nekem a CD tár mellett a szomszéd fakkban lakott. De be lehet rakni a helyére is, bár akkor nem lesz CD tárad : ) Kétféle kábel van hozzá, az egyik végére lehet iPod-ot (vagy iPhone-t) dugni (én ilyen tudok hozzá adni) a másik kábel vége USB, oda dughatsz pendrive-ot vagy vinyót, ahogy jól esik.
Turbót ajánlgattam az enyémet másik topicban, de tény, hogy nem akarom olcsón eladni. Mennyiért keresel egyébként?
A szabályzószelep az a mágnesszelep a tűzfalon? Érdemes szakszervizben is megkérdezni. Hátha...
Amikor drága volt, akkor kértek érte huszonpárezerFt körül. Nem kevés, de bontottan nem nagyon éri meg, mert lutri. Próba erejéig, vagy átmenetileg rákötheted a mellette lévő egr-szelepre is.
Sziasztok! Audi A6 2,7 TDI BBP 2007 autómban volt már néhány javítás. Cseréltük a levegő beömlőket 2+1, a teljes befecskendező szettet és a klímaventillátort is. Most olyat csinál, hogy 1800 fordulatig hidegen nagyon erősen kerreg, darabosan jár. Utána minden rendben, jól megy. VAG műszerrel mérve hibát nem találunk, de a bejövő levegő hőmérsékletére -40,5 C-t ad a műszer. Van valami ötletetek hol keressük a hibát? Köszi!
Ja! Elnézést, de félreértettelek. Így utólag visszaolvasva egyértelmű, amit írtál, csak én voltam a béna. Azt hittem, hogy az ncore-ról letöltött anyag (tömörítés) a jelszóvédett. :D
Ncore.cc ről szedtem le az én verziómat! a kommentekben rengetegen irták hogy nekik működik! Én próbáltam TDK és verbatim dvd vel de egyiket se ette meg :(
nem engedi leszedni, elkezdi, de aztán "Hozzáférés megtagadva" ezt írja ki. Közben töltök le egy másikat, remélem az is jó lesz. Ez a 3. évi navi lemezem, eddig mindegyik rendben működött, TDK dvd, arra írva megy rendesen.
Engem érdekelne a DVD, én is leszedtem, de jelszavas védelem volt a RAR-on nem tudtam kibintani. Ha megadod honnan töltötted le, leszedem én is, kiírom kipróbálom hogy az enyémben működik-e. Ha átküldenéd a linket mail-ben, megköszönném.
Azt nem tudom, de nem tartom elképzelhetetlennek azt sem. Viszont amit Te magadnak megcsinálsz, az bitosan meg lesz csinálva. Biztosan kicseréled az olajat, és a szűrőket is. Ráadásul egy olajcseréhez nem kell agysebésznek lenni. Az árról nem is beszélve. Egyébként vannak korrekt szerelők is, akár itt a fórumon is, őket kell megtalálni, nem a PoHu-t...
Hello! navi dvd vel kapcsolatos kérdésem lenne! torrentről leszedtem a 2012es mmi 2g térképet! a leirtak szerint ki is irtam de nem működik a kocsiban! egy másik sráctól kaptam egy másik példányt de azzal se tudott mit kezdeni! eredeti dvd vel rendesen működik! 5db dvd-n van ugyanaz a program.... volt + os -os 1x 2x es sebességgel irva de egyik se hozta a várt eredményt! valakinek valami ötlete? ha esetleg bárkinek szüksége lenne az 1ik dvdre az irjon! Az autó A6 4f 3.0tdi MMI 2g vel szerelve!
Még annyit vettem észre, hogy érdekes módon pont ennek az egy szellőzőnek nem működik az elzárója, hiába zárom le, úgyanúgy nyomja a levegőt. Lehet hogy ennek van köze a problémához??
2006-os 3.0tdi a következő hibajelenség: klíma automata üzemmódban kb. napi 2-3szor a vezető oldali zónában kb. 10-20 másodperc erejéig forró levegőt fúj be, majd minden visszaáll normálisan. Eddig csak 2-3szor fordult elő havonta, most egyre sűrűbben..
Tapasztalt valaki ilyen hibát?? Minek a hibája okozhatja??"
A probléma egyre sűrűbben jelentkezik, annyit változott hogy most már csak a vezető oldal zónájának a bal oldali (ajtó felöli) légbefúvó nyomja a forrót.. kb. 30 másodpercig nyomja a meleget aztán szépen visszaáll hidegre.
A klíma automata üzemmódban van, 21 fokra állítva.
Kaptam egy olyan tippet hogy a fűtéscsap hibája okozhatja, van valakinek esetleg más tippje??
Nekem az a nagyon furcsa, hogy csak egy légbefúvón csinálja ezt, a többi normálisan működik közben végig.
2005-ös avanthoz keresek bal első ajtóhoz centrálzárat (nem nyílik távirányítóval csak kulccsal, bár elméletileg ezt audiban nem sűrűn szokták cserélni) illetőleg esőérzékelős gyári vagy azzal megegyező első szélvédőt.
Tapasztalatokat szeretnék kérni 1997-2003 közötti A6-osok klímaventijéről, ahol még két külön propeller van a viszkóhoz és a klímához. Az stimmel, hogy ha a kompresszor megy, a ventillátor is bekapcsol, de mióta bejött a jó idő, városon belül nálam max fokozaton hajtja a gép. Országúton visszaveszi alapra, majd városba érve ismét felnyomja maxra a fordulatot. Voltam klímásnál többször is, a gázmennyiség rendben beszabályozva, 8-9°C-ot fúj be, teljesen pöpec, csak ordít a venti. Mondták, hogy magas a tolóoldali nyomás, emiatt hajtja ennyire. A hűtőket már elölről-hátulról átmostam, tiszta víz jön ki, lassan kezdem azt hinni, hogy ez így normális.
Nem görgőzött, hibátlan futás, kettő db felnin van egy 4cm-es horzsolás, de le lett javítva így egyáltalán nem látszik. Garnitúra nem eredeti, 170e ft-ért eredetit? :) felni darabja kerül 100ba :) Senki nem mondja meg róla :)
Üdv, egy rövid kérdésem lenne: létezik, hogy egy 2006-os Avant-on gyárilag ledes lámpa van hátul? Úgy rémlik, valahol azt olvastam, ez csak 2008-ban jött be, mármint a ledes lámpák, de lehet hogy rosszul emlékszem. Előre is köszönöm.
Nekem a hűtőrendszer valahol ereszt,kb 3-4 hónapig működik rendesen.Amikor közelít a teljes kimerülés,akkor jönnek elő az általad írt jelenségek.A végén már csak forró levegőt fúj folyamatosan.
2006-os 3.0tdi a következő hibajelenség: klíma automata üzemmódban kb. napi 2-3szor a vezető oldali zónában kb. 10-20 másodperc erejéig forró levegőt fúj be, majd minden visszaáll normálisan. Eddig csak 2-3szor fordult elő havonta, most egyre sűrűbben..
Tapasztalt valaki ilyen hibát?? Minek a hibája okozhatja??
Én a belső hőmérséklet jeladó hibájára gyanakszom.. hülyeség??
Az A6 4F MMI rendszer esetében nem lehet hagyományos "rádióról" vagy "fejegységről" beszélni. Ez egy összetett rendszer ami több modul digitális hálózattal (üvegszálas fizikai kábelen) történő összekapcsolásából áll össze. Külön egységek pl:
- rádió tuner
- tv tuner
- cd váltó
- navigációs modul
- telefon modul
- interfacebox (ez generálja a képet az LCD panel részére)
Sziasztok! Szeretnék venni egy Audi A6 2.8 quatrot olyan 1998-2001 es évjáratot és szeretnék segítséget kérni mire kell oda figyelni a vásárlásnál és van-e különbség egy 98-as és egy 20-es évjárat között pl. Vezérlés hol láncos hol szíjas? Engem nagyon leakarnak beszélni az autómata váltósról, hogy baromi drága ha elromlik. Igaz ez? Előre is köszönöm!!
Audiéknál bármit el tudok képzelni, úgyh biztos más egységgel szerelték a kettőnk autóját!! Ha beszéltél velük légyszi oszd meg velem is hogy mit tudtál meg! thx
Köszi a választ.Sedan az autóm,igen ezt nem írtam!
Megnézem a vezetéket,hátha ott van gond.Egyébbként üzemanyagszintjelzővel az a fura,hogy szondát kivettem és kézzel ahogy megjárattam és érzékelőt a maximális szinig felhúztam akkor a műszerfalon is tele tankot mutatott.
Van egy A6 C4-em 1996-os 2.5 tdi. Fedélzetis műszerfalat szeretnék beépíteni a gyári helyére. Csinált már ilyet valaki? Mennyire komplikált, kell még extrában kötögetni dolgokat? Minden tanács jól jönne.
Nem írtad, hogy kombi-e vagy sedan. Ha kombi, akkor nem biztos, hogy a kapcsoló, sűrű hiba náluk a vezeték a csomagtartó ajtó zsanérjánál. Ha felnyitód az ajtót, akkor a bal oldali zsanérnál fut a tolatólámpa vezetéke. Ki kell bontani a műa. vezetékvédőt és nézd meg, hogy el van-e szakadva, vagy repedve. nálam ez volt, sőt több vezetéken a szigetelés el volt öregedve. Nekem kombi van, 1997-es, de nem automata.
Az üza. szint jelző nekem negyed tanknál sűrűn leesik nullára, majd visszaáll, fölötte problémamentes. A szintjelzőben van egy csúszka ellenállás, az szokta megadni magát, javítani nem igazán lehet, csak cserélni, nem muszáj az egész szintjelzőt, ha tudsz külön szerezni ellenállsát. Én beletörődtem és így használom.
Egy Audi A6-os boldog tulajdonosa vagyok, ami egy 2.4 es benzines motorral valamint multitronic váltóval van felvértezve. Nagyon meg vagyok vele elégedve, menetkomfortját és fogyasztását illetőleg is.
Viszont egy "hibát" fedeztem fel a működésében: mikor lassítok/állok megfele a kocsival nagyjából egy 5 km/h -s sebességnél a fordulatszám 1250-ről hirtelen leugrik 750-re és az autó enyhén dob egyet előre magán......
Ha valaki bármilyen hasonoló viselkedést tapasztalt vagy tudja, hogy mi okozhatja kérném ossza meg velem.
1995-ös A6-m van 2,5 TDI automata 85 kW. Nem működik a tolatólámpám,izzók jók.
Tolatókapcsolóra gondolok,hol van egészen pontosan a tolatókapcsoló,honnan lehet könnyen hozzáférni?
Illetve lenne még egy problémám,az üzemanyagszint mutató tele tanknál is csak 3/4 -t mutat. Szondát kivettem ,kézzel megjárattam és akkor tele is mutat ha felhúzom addig a szonda érzékelőt.Van valami trükkje ,hogy hogy kell beállítani,hogy jól mutassa szintet,mert úgy néz ki,hogy szonda jó és műszer is jó,mégsem mutat helyes értéket!
Kinyílt a két első lékzsákom , vettem újakat de az indítót még nem cseréltem ki. össze rakhatom a kocsit így is nem nyílnak ki az új zsákok, hol találom az indítót?????
Esetleg arra nem tud senki választ adni, hogy mi az a 3 kapcsolós gomb az A6 C5ben középen ami a pohártartótól balra található? A középső szokott lenni az ESP kikapcsoló a többi az mire szolgál? Mármint ha van benne ilyen felszereltég alapján.. nagyon érdekelne a dolog :)
Először nem nyitja kintröl az ajtót :) ha már 1szer belülröl kinyitottam utána minden működik rendesen ahogy kell, egészen addig amíg nem zárom be távirányítóval újra a kocsit!
Az első: egy 2003-2004es A6 C5 ös seden gépkocsiban, a középső konzolon a pohártartó mellett balra van 3 db nyomógomb. Nem minden autóban van benne mind a 3 gomb, de ezek közül a középső szokott lenni az esp kikapcsoló gomb, mire van a másik kettő? gondolom ez is felszereltség kérdése, de 1 olyan kocsit se találtam illetve képet ahol ezek rendesen látszanak :)
A másik kérdésem, hogy egy hasonló 2002-2004es A6 C5ben a 163 lovas 2.5 TDI motor mennyire megbízható? Azt olvastam, hogy jobb mint a 180as régebbi típus.. a 2 között 1 évig gyártott 155 lovas se rossz, de a 163 lovas a legjobb ebben az évjárat kategóriában..
Összefoglaló véleménnyel is megelégszem..
Illetve tudom, hogy ez így a semmibe hülye kérdés és kb nem lehet rá értelmes választ adni, de mennyire költésges a szervizelés? Van ismerősöm aki a 180 lovasra ráköltötte az életét, van akinek semmi baja nem volt vele.. arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel megbízhatóbb a 163 lovas, és kb évente mennyi szervízdíjat ajánlott rá számolni ha egy normál/jó állapotban vásárolt autó motorját vesszük alapul..
Azt szeretném kérdezni, hogy szedett-e szét már valaki vákumpumpát ami a sor 5 2.5 tdi A6/100-on van. Az érdekelne engem, hogy a házat tudom-e cserélni és ha igen akkor mennyire körülményes dolog.
Nekem is hasonló volt igaz Jettával, a külső kilincs nem nyitja az ajtót ha jól értem csak a belső? Nálunk a zárrésznél kellett vele valamit piszlálni, szétakadt a kilincs mechanika azért nem nyitott. Nem kellett hozzá szétszedni a zár felől javítható volt.
Sziasztok :D lenne egy kis gondom a bal hátsó ajtómmal! Megpróbálom leirni érthetöen a dolgot....Kocsi bezárva kulccsal (távirányitóval)-->kocsi kinyit --> minden ajtó OK csak a bal hátsó nem. . . !! belülröl kinyitom majd visszacsukom-->kiszállok és már tudom nyitni zárni egészen a következő távirányítós lezárásig! Valakinek volt már hasonló problémája?
Hát elég érdekes, mert az nagyon ritkán kopik ki 100ból 1, a végén található rudazat és annak a két végén található faudi fej kopik ki, és akkor nem érzékeli az alsó és felső tartományt.
Hát ezt azért megcáfolnám! Tavaly cseréltem egy motort mert bele eset a klapni a motorba!Mellesleg a tengelyvezetője úgy kikopik némelyiken ,hogy 1 centit lóg!
Nincs meg már a régi ott hagytam ahol csinálták a cserét, de mindegy már. Akkor az alapjárat probléma mitől lehet? Most nem jelez hibát, amikor beindul csak akkor csinálja egy-két kis gáz P-ben utána rendben van már.
Igen felesleges, mert a benne lévő tengely és a rajta lévő szelepek nem mennek tönkre :) hanem a hátsó végén lévő állító kar a probléma, persze amit külön nem lehet kapni :) és a régi szívósorod megvan?
Igazából én semmit nem éreztem,csak a hibajelző lámpa világított rajta. Beindítás után ingadozott az alapjárat, most is csinálja, azt hittem megszűnik tőle, de ugyanolyan. Most hibát nem jelez.
Érdeklődnék, hogyan kell a tolatólámpa égőjét és az első fényszóró tompított égőjét cserélni és előre milyen égő való? Van egy 1997-es, 2.5 TDI Avant kocsim. Nem mertem az első lámpát így "vakon" bontani.
Sziasztok! A6 4F bi-xenon lámpa... az szétszedhető? Érdekelne hogy ezeket a projectorokat lehet e takarítani! vagy élete végéig gyűjti a port! :) köszi
A vezérműtengelyek és vezérműtengely-állító ki- és beszerelése A szükséges célszerszámok, ellenőrző és mérőkészülékek, valamint segédanyagok t Láncfeszítő-tartó -3366- t Tömítőanyag → Alkatrészkatalógus Kiszerelés A zajcsillapítót kiszerelni -nyilak-. Az első lökhárítót leszerelni → 63. jav.cs.. A zárhidat szervizhelyzetbe állítani → 50. jav.cs.. A fogasszíjat leszerelni → Fejezet. A vezérműtengely-fogasszíjkereket levenni. A hátsó fogasszíj-védőburkolatot leszerelni. A szelepfedelet leszerelni: bal oldal → Fejezet, jobb oldal → Fejezet. Az elektromos csatlakozót a vezérműtengely-állítóról lehúzni. A Hall-jeladót → . poz. és Hall-jeladó burkolatát → . poz. kiszerelni. A forgattyús tengelyt a fogasszíjkerék rögzítőcsavarnál 45°-kal az óramutató járási irányával ellenkező irányba forgatni annak érdekében, hogy ezután már egyik dugattyú se álljon az FHP helyzetben. A vezérműtengelyek FHP helyzetét még egyszer ellenőrizni: l A vezérműtengelyeken levő mindkét jelölésnek egy vonalban kell lenni a csapágyfedeleken levő két nyíllal -nyilak-. A régi meghajtólánc ismételt felhasználása esetén: A meghajtóláncot és a vezérműtengely lánckerekeit a csapágyfedeleken levő két nyíllal egy vonalban megtisztítani és a beépítési helyzetet színjelöléssel megjelölni. l A két nyíl, ill. a színjelölések közötti távolság 16 görgő a meghajtóláncon. l A kipufogó-vezérműtengelyen levő ék alakú jelölés a láncgörgőhöz -1- képest egy kicsit befelé el van tolódva. Megjegyzés A láncot nem szabad pontozóval, beütővel vagy hasonló eszközzel megjelölni! Folytatás mindegyik láncnál: A vezérműtengely-állítót a láncfeszítő-tartóval -3366- biztosítani. Megjegyzés A láncfeszítő-tartó túl erős meghúzásakor megsérülhet a vezérműtengely-állító. A csapágyfedeleken meglevő jelölésektől függetlenül az összes csapágyfedél beszerelési sorrendjét és beépítési helyzetét az ábrán látható módon megjelölni. A vezérműtengely-állító rögzítőcsavarokat -nyíl- kicsavarni. A -0- jelölésű csapágyfedélt leszerelni. A csapágyfedeleket -1-, -3- és -5- leszerelni és a sorrendnek megfelelően tiszta felületre letenni. A szívó- és kipufogó-vezérműtengely csapágyfedeleit -2- és -4- váltakozva keresztirányban meglazítani és leszerelni. Mindkét vezérműtengelyt a vezérműtengely-állítóval kiemelni. Beszerelés A beszerelés fordított sorrendben történik, ekkor a következőkre kell ügyelni: A félkör alakú záródugókat kicserélni. A vezérműtengely-állító gumi-fém tömítését kicserélni és a -bevonalkázott felületet- tömítőanyaggal vékonyan bekenni; Tömítőanyag → Alkatrészkatalógus. A meghajtóláncot a következők szerint felhelyezni a vezérműtengely lánckerekeire: A régi meghajtólánc ismételt felhasználása esetén: l A színjelöléseket -nyilak- egy vonalban kell elhelyezni. Új meghajtólánc használatakor: Figyelem! t A görgők megadott száma csak segítségül szolgál a láncnak a vezérműtengelyekre történő felhelyezéséhez. t A vezérműtengelyek (meghajtólánccal) történő behelyezése után a hengerfejbe ügyelni kell arra, hogy a csapágyfedeleken levő nyilaknak és a vezérműtengelyeken levő ék alakú jelöléseknek egy vonalban kell lenni → Anker. Bal oldali hengerfej: l A vezérműtengelyeken levő ék alakú jelölések -A- és -B- közötti távolságnak a meghajtóláncon 16 görgőnek kell lenni. Az ábrán az látható, hogy hova kell felhelyezni a lánckerekeken az 1. és a 16. görgőt. l Az -1.- és a -16.- láncgörgőnek az -A- és -B- ék alakú jelöléshez képest rendre 1/2 fogszéleséggel kifelé eltolva kell lenni. Jobb oldali hengerfej: l A vezérműtengelyeken levő ék alakú jelölések -A- és -B- közötti távolságnak a meghajtóláncon 16 görgőnek kell lenni. Az ábrán az látható, hogy hova kell felhelyezni a lánckerekeken az 1. és a 16. görgőt. l Az -1.- és a -16.- láncgörgő függőlegesen áll az -A- és -B- ék alakú jelölések felett. Folytatás mindegyik láncnál: A vezérműtengely-állítót betolni a meghajtólánc közé (2. szerelő szükséges). A vezérműtengelyeket a meghajtólánccal és a vezérműtengely-állítóval a hengerfejbe behelyezni. A vezérműtengelyek futófelületeit beolajozni. l A csapágyfedél és a vezérműtengely-állító illesztőhüvelyeinek a hengerfejben kell lenni. A vezérműtengely-állító csavarjait -nyíl- meghúzni (az illesztőhüvelyekre ügyelni). A csapágyfedeleket -2- és -4- a jelölésnek megfelelően felszerelni. A szívó- és kipufogó-vezérműtengely csapágyfedeleit -2- és -4- keresztirányban váltakozva meghúzni. Mindkét csapágyfedelet -1- felszerelni a szívó- és kipufogó-vezérműtengely lánckerekeire. A láncfeszítő-tartót -3366- kiszerelni. A vezérműtengelyek megfelelő beállítását ellenőrizni: l A vezérműtengelyeken levő mindkét jelölésnek egy vonalban kell lenni a csapágyfedeleken levő két nyíllal -nyilak-. Megjegyzés Annak érdekében, hogy a mindkét jelölés egy vonalban legyen, a vezérműtengelyt sz.sz. egy kicsit ide-oda forgatni. A kettős csapágyfedél, valamint a csapágyfedél -bevonalkázott felületét- kívül tömítőanyaggal vékonyan bekenni; Tömítőanyag → Alkatrészkatalógus. A csapágyfedelet felszerelni (az illesztőhüvelyekre ügyelni). A többi csapágyfedelet felszerelni (az illesztőhüvelyekre ügyelni). A szívó- és kipufogó-vezérműtengely tömítőgyűrűit kicserélni → Fejezet, → Fejezet ill. → Fejezet. A többi csapágyfedél csavarjait meghúzni. A forgattyús tengelyt a fogasszíjkerék rögzítőcsavarnál kb. 45°-kal az óramutató járási irányával azonos irányba, újra az FHP helyzetbe forgatni és a forgattyús tengelyt a rögzítőcsavarral biztosítani. A szelepfedelet felszerelni: bal oldal → Fejezet, jobb oldal → Fejezet. A fogasszíjat felszerelni (a vezérlési időket beállítani) → Anker. A lengésfojtót felszerelni → Fejezet. A többszörös ékszíjat felszerelni → Fejezet. A viszko-tengelykapcsolós ventilátort felszerelni → Fejezet. A zárhidat a csatlakozó alkatrészekkel beszerelni → 50. jav.cs.. Az első lökhárítót felszerelni → 63. jav.cs.. Megjegyzés t A vezérműtengelyek beszerelése után a motort kb. 30 percig nem szabad beindítani. A hidraulikus kiegyenlítőelemeknek el kell helyezkedniük (ellenkező esetben a szelepek felütköznek a dugattyúkon). t A motort a szelepvezérlésen végzett munkák után óvatosan legalább 2 fordulattal kézzel átforgatni annak érdekében, hogy beindításkor egyik szelep se ütközzön fel. Meghúzási nyomatékok Alkatrész Nm Csapágyfedél a hengerfejen 10 Vezérműtengely-állító a hengerfejen 10 Hall-jeladó burkolat a vezérműtengelyen 25 Hall-jeladó háza a hengerfejen 10 Hátsó fogasszíj-védőburkolat a hengerfejen, ill. a motorblokkon 10 1)l1) A csavarokat biztosítóanyaggal behelyezni; Biztosítóanyag → Alkatrészkatalógus.
de egy ismerősöm a Superb-re évente veheti a darabonkénti 50000Ft-os gumikat 18"-ban
Ez elèg hihetetlen hacsak nem megy vele èvi 60E km-t,vagy nem szar a futomuve vagy nem ugy vezet mint egy "àllat" ,nem leposak vagy tul kemènyek a gumik,esetleg nem a hegyekben lakik!
Bár az én Q. 2001 12 havi ,majdnem 2002 es az enyémnek az et száma 42,gyári kerekek.. a nyári garnitúrám et 45. van kényelmessen elfér.az et 50 az már lehet hogy necces .....
sziasztok. 2002-es A6 Quattro-ra 16-os felnit szeretnék felrakni.... találtam is gyárit, minden szép és jó csak ET50-es...! jó lesz ez vagy 45-ös kell? köszi
Nekem a gyári speeedline felni van fent. A6-ból a 4b széria van (1.9PDTDI motorral) de már gyűjtögetek egy 3.0TDI Quattro-ra. kapkodnom nem kell, mert nagyon meg avgyok elégedve a mostani autóval. Őszintén szólva engem az ilyen tuning cuccok (felnik, spoilerek, chip, stb) nem érdekelnek. Nekem totál gyári az autó. Lengőkar porvédőt fogsz cserélni? Nem féltengely porvédőt?
Ha ezt nézem akkor a gyári kerekekkel is cserélhetem ezen a jó magyar utakon a lengőkarokat.
Minden esetre a nagyobb kerekek rontanak a helyzeten... Nekem az utóbbi öt évben (és 80000km alatt) összesen egy lengőkart cserélt a donibcsi, azt is azért mert tönkrement a porvédője és a por/sár kikezdte a csuklót. Évente átlag kétszer járok vele Romániában is, ha valahol találsz rossz utakat, akkor ott van. Nekem eszem ágában nem lenne nagyobb kerekeket felrakni. Drágább felni, drágább (gyorsabban kopó) gumik és hamarabb kinyíródó futómű. Persze te tudod. Őszintén szólva azt nem igazán értem miért kopik el hamarabb a nagy (18-20") gumi mint a kisebb (15-16"), de egy ismerősöm a Superb-re évente veheti a darabonkénti 50000Ft-os gumikat 18"-ban. Én nem költök évi 200000Ft-ot gumira.
Ha ezt nézem akkor a gyári kerekekkel is cserélhetem ezen a jó magyar utakon a lengőkarokat.
Most abból is hiába veszem meg a szettet amit árulnak 2év vagy 80e km garival, lehet beviszem fél év mulva s azt mondja az eladó, h nem jó utakon jártam vele.
Jelenleg egy 1.8 20V Octaviam van, tökéletes minden célra, nagyon eltalált motor, de sajnos a kasztniját egyre többet kell bütykölni. Idén jön a 2. kölök, nem lesz rá időm, ezért kényszerülök váltani, egyébként eszemben sem lenne.
De akkor lehet hogy nem az A6-ot szánta nekem a sors.
A 2.0 PDTDI motoros autókat meg kerüld el jó messzire. Csak a baj van vele. 2005 környékén csak azt a motort szerelték a kétliteres dieselekbe. Asszem 2009-től szerelték a 2.0 TDI motorokat. Az jó, de az meg még nagyon drága a 2005-ös évjárathoz képest.
Én inkább valami olcsóbb szaladgálósautót vennék, (kis benzinmotorral) mert az A6 ilyen rövid távokra sehogy sem jó. Ha a kedvező fogyasztás is szempont, akkor meg kifejezetten nem A6-ban kellene gondolkozni. Ez egy nagy autó, nagy motorokkal, kifejezetten hosszútávú utak megtételére tervezve, az esetek nagy többségében automata váltóval. Pnt az ellentéte mint amit te szeretnél. Az csak hab a tortán, hogy az állandó hidegmotoros utazásokkal szerintem nem tennél jót a motornak, és ugye nem mindegy egy A6 motort vagy mondjuk egy Corsa motorját kell javíttatni/generálozni.
Tudom én is hogy nem ez lenne a "megfelelő", de sajnos amikor a 2008-as A4-esben (korábbi design nem tetszik) beültem a hátsó ülésre, akkor a fejem teteje érte a plafont. 180 cm vagyok, átlagos magasságú, és mégis. Elöl sem tetszett a plafonról középen "lelógó" konzol rész. Egyszerűen az egész autó olyan szűk volt. És persze ehhez jön még az ára, ami megint nem pálya (nem hitelre lesz).
Szóval ezért gondoltam egy 2005 körüli A6-ost. Haveromnak volt egy full extrás 3.0 TDI, nagyon jó volt vezetni az automata váltó ellenére is, a belső tere is pazar, szóval ezért gondoltam erre.
2 literes TDI nem pálya ehhez a kasztnihoz? Fogyasztásra jó a népítéletek alapján, bár csak automatával javasolják.
Amire Neked kell, arra kimondottan nem A6-os való...:-)
- dízel a rövid táv miatt nem szerencsés, mert lassabban melegszik + a részecskeszűrők sem szeretik annyira a várost (bár nekem nincs negatív tapasztalatom vele, igaz nem is városban használom. "Városiak" mondják..)..
- a benzines meg egy A6-os kaszniban városban szeret sokat fogyasztani..
A gyáritól nagyobb kerékátmérő a hajtásláncot a tervezettnél jobban terheli. Pl. féltengelyek, kuplung, váltó, stb. De a futóműterhelése is nagyobb lesz. Nem azt mondom, hogy nem bírja el, de nem arra lett méretezve. Az már csak hab a tortán, hogy csal a kmóra, vagy legalábbis kalibrálni kell.
Én már nem veszek mostanába másik autót, ez volt az 1-ik állmom most ez is meg van.
Meg 1-edi rendszám lett rá véve , mert kellett rá úgy is új. Én közel lakom Győrhöz , de csak találkozókon szoktunk összefutni. Mikor még Passatoztam, de most majd az audival megyek.
Tudom, hogy eladta, és akinek eladta, már az is eladta (a hahu-n megtaláltam a hirdetettek között, aztán írtam neki, váltottunk pár sort).
Egyébként azóta is jóban vagyunk, időnként beszélünk, de van pár km közöttünk, szóval ritkán találkozunk, de az aktuális gépeket mindig megbeszéljük. :)
A Golffal meg én úgy vagyok, hogy úgyis lesz még olyanom. Vagy valami combos TDI, vagy VR6.
Vettem 1 törött A6 ot olcsón "Viszonylag" , tudom hogy ráköltöm majd az életem.De még mindig jobb ,mint ha vettem volna millióért és még ugyanannyit ráköltök.
Kaszni már kész, laptop rá lett dugva de nem találta az ECU-t az ABS megvolt kattogott is , víz állt a jobb oldalon nem is kevés. A balo oldalon minden biztosítékot cseréltem , 1-2 dolog még sem megy. Hol vannak még rejtett biztik???? Meg a légzsákindítót merre találom????
Ez nagyon szubjektív dolog is. Van, akinek már a 17-es felnihez a 225/45R17 gumi iszonyat peres, és ráz, van akinek meg a 19-es felni a még peresebb gumival, ültetett futóművel is tetszik.
Az enyémen TA-Technix állítható magasságú futómű van, rendesen letekerve, mellé 225/45R17 gumi. Mondjuk azt, hogy 'sportos'. ;)
Ez meg igaz, hogy Passat, de kb. a lényeg látszik, hogy 225/35 R19 gumi ültetéssel hogy néz ki:
Minden A6 nak ugyan az a lengőkar szettje csak a gátlót változtatják benne meg a csonkállvány kiállását. ( S6és V8 csonk más )2001 ben váltottak alu csonkra és ott az egyenes lengőkar is más,de nem azért mert erősebb hanem egy perselyt raktak bele és ezáltal vékonyabb lett a csapja.
Üdv. Most már engem is érdekelne hogy AUDI A6 2.5TDi QUATRO AVANT-ra maximum milyen méretű könnyűfém felnit érdemes rárakni és gumit amit még elbír hosszutávon a futőmű meg maga az autó!??
"Bután" te fogsz majd nézni, amikor majd nem érted hogy miért kell neked félévente lengőkargarnitúrákat cserélned. Szerintem ha 18"-as kerekekre vágysz vegyél egy olyan autót ami ezzel a mérettel jött ki gyárilag, annak arra a méretre van tervezve a futóműve is.
Q-ra biztos, hogy csak gyári ajánlást tennék, az meg gyanítom, hogy ugyanakkora kerékméret. Ha különböző átmérőjű kerekeket raksz fel, akkor dolgozik a középső difi állandóan. Nem nagyon tesz neki jót.
Üdv. Van egy 1999-es A6 Avant Quatro 2.5TDi autom! Az lenne a gondom hogy reggelre mindig leül az autó hátulja,ereszt a légrugó gondolom!Amikor kinyitom az ajtót azonnal elkezdi emelni a fenekét a rendes pozicióba! Hogyan lehet ezt orvosolni? Mi lehet a baja? Tud valaki jó szerelőt aki nem húz le anyagilag? :) Köszi
valaki tudna segiteni nekem abban hogy van egy audi a6 2.5 v6 tdi 98 as AFB motorkódu autóm és porlasztócsúcs csere előtt állok és lenne egy eladó szett de az Akn es motorból való!!a kérdés az lenne hogy azt bele lehet rakni vagy sem?az enyém tiptronicos a másik manuál váltós!
Nos ezzel most meg is fogtál. Az enyémben a fordulatszámmérő alatt van egy analóg óra.Egy kis kijelző van középen ami a tényleges sebességi fokozatot, illetve alatta a külső hőmérsékletet jelzi.
Nem, a vízvályúban van, mint ahogy ezt már a kolléga leírta. Viszonylag könnyű felismerni, vízcsövek mennek bele, a jobb oldalon van, és két 3-4cm átmérőjű henger emelkedik ki belőle, ami maga az elektromágnes. Ezeket le tudod venni, és szemrevételezni korrozió, vagy a már általam említett karikák helyzete/kopása után.
Ez nagyon gyakori jelenség, mi a8-asokban ban hozzávetőleg hetente cserélünk, és sok a6-nál is láttam ilyet. A klímavezérlő viszonylag ritkán megy tönkre, eddig csak manuális-ról digitesre átalakítás miatt értékesítettem.
Ez az első hozzászólásom a Fórumon, sajnos máris kérdésekkel, kérésekkel támadlak benneteket. 1997-es, 2.4-es V6-os vassal van problémám. Akár automatában akár triptronic-ban vagyok menet közben nem megy a fordulat 4200-4300 fölé,valamint nagyon gyenge is lett.Nem vagyok szerelő de azt megnéztem hogy minden henger megy. A telefonos segítségem benzinszűrőre tippelt.Esetleg lenne valami ötletetek? Persze azon kívül hogy vidd szerelőhöz. Még egy kérés: Tudna valaki egy linket egy szervízkönyv letöltéséhez ehhez a típushoz? vagy egy pdf-et privátban? A benzinszűrő csere - amennyiben szükséges - nagy kaland?Hol helyezkedik el ennél a típusnál? Köszönettel:Jani
Nem véletlen a klima vezérlő automatika szart be ????
Nem csak az egyik oldal fújja a meleget???( általában a jobb )
Audi betegség !!
Szerintem a hibakod nem jelzi .
Probáld meg leállitani a motort és újra indíttani .Akkor ha minden igaz újra inditja magát.Egy darabig ismét jó lesz . És ha meguntad akkor pedig szerelő lesz belöle!!!
Nekem is kezdetben időnkét jött elő ,most már rendszeres alkalom .
Ha az akkor Kb. 80.000- anyag költség .
Ha esetleg megvan valakinak a tip. sz az benyomhatná !!!
Ott a pont. Első kőrben érdemes leszedni a két szolenoid tetejét, mert vannak ott vezető gyűrűk, amik meg tudnak szorulni, és enyhén korrodálttal is találkoztam már.
Hello! Nekem olyan problémán van egy 2005ös Audi A6-tal, 3.0TDI-vel, hogy benyomom a klímát illetve már azt sem kell és folyamatosan olyan meleg levegőt fúj, hogy nem lehet kibirni.... Nem tudja valaki hogy mi lehet a gondja??
Sziasztok uj vagyok itt a forumon. Egy 2005-os 2.7 tdi a6 vasarlas elott allok. Talaltam egyet de pontos kilometert nem tudok csak h 200 ezer felett. Milyen problemak lehetnek? Miket erdemes ennel a tipusnal megnezni? Fogyasztasa milyen ezeknek a motoroknak?
Végül kiderült, hogy a szívócső vastagságán(a 2.4-é vastagabb) kívül semmi különbség nincs. Minden megegyezik és ugyanott van, bár az anyagminőséget nem tudjuk. Mindenesetre feltesszük rá mert nincs más választás.
Szerintem inkább CD-t vegyél,amin USB is van! :) De csak olyat amin nem tekerő gomb van ,mert a gombtól nem tudod lecsukni,csak ,ha belyebb tolod,akkor épp lecsukódik!
A6-ban tobb mint 10 ev utan a gyari magno megadta magat. Szeretnem olyan egysegre cserelni aitol a magno felett elhelyezkedo kis ajtot meg le tudom zarni. Szerintetek milyen magnot vegyek?
Nekem nem ment rá mert a tárcsa és a féknyereg is nagyobb.Én is próbálkoztam vele mert a régi Audimról megmaradt a téli kerék 16-os gyári felnivel de nem tudtam rátenni.Nekem a tárcsa is a 347-es.
Üdv mindenki!Érdeklődnék nem tud -e valaki Ramses 17" felniket ( ami nem kerül a fél autó árába ) eladót mert nyárra ilyet szeretnék a 6-os alá,de amik vannak eladó sorban azok mind replikák és nem tudom mennyire megbízhatóak.A másik nézegettem,hogy gyári lehet nincs csak 17" fölött?Köszönöm .
Audi 1.8T Quattro-nak.Szia még érdekel a vezérlés csere?A tesóm megtudja ütni neked.Az én autóm is 1,8T csak nem quattro ennek is mi csináltuk föleg öcsém a cserét igaz bárdis de csak a jobb cuccokból.Ha érdekel írj.Hali.
Nem tudom, nekem nincs gondom a 245-tel, mikor vettem a kocsit 255/35 R19 volt, de azzal nem lehetett menni már, a mostani méret elég komfortos, de a télire használt 225 azért jobb. kb 60e km mentem ezekkel a gumikkal, az A6 futómű bírja.
Szerintem is jó rá mindkettő méret. Én a 2.8 V6-ossal is csak 205/55R16 mérettel járok. Tökéletes lesz neked is a dieselre. Volt nozzá egy replika S8 felni 225/40R18 méretben, 30 körüli ET számmal, na attól óvakodj! Gyakorlatolag itthon használhatatlan a szar út és a nyomvályuk miatt, egész úton húz jobbra-balra. Már futóművesnél is voltam, de kiderült, hogy a futómű jó, ezt egyszerűen nem szereti a kocsi...:(