Az enyém még csak 26-ot futott, de szerintem totál gyári. Pedig járok annál gyorsabban is rendszeresen...
Nekem a Castrol Actevo vált be leginkább, azzal a váltó is érezhetően finomabban járt mint Valvoline-nal. De mindegy csak legalább félszintetikus 10W40 _motorkerékpárolaj_ legyen.
Sziasztok! Kb. 4 éve hajtok napi munkábajárásra egy karbis Innovát, amit 1600 km-rel vettem. Most van benne 32.700 km, gyertyán, és fékbetéten, levegőszűrőn kívül egyebet nem költöttem rá. Megy is szépen, de mintha kellene olajat utána öntögetnem. Nektek mi a tapasztalatotok, milyen olajat érdemes használni. Mennyi éltettartamot lehet egy ilyen motortól elvárni, hol lehet hozzá alkatrészt venni, lehet-e fúrni, vagy inkább hengerszettet vegyen hozzá az ember. Ezekre a dolgokra készüldődök, mert egy egyébként imádom a kis dögöt, és nem vennék másfajtát semmiképpen. Kíméletesen hajtom olyan 70-75-el megyek, és napi 76 km megy bele. Segítségeteket előre is köszönöm.
A legfontosabb kérdés, hogy hol, ki? Vagy hol szerezhető be hozzá a szükséges technológia?
Tudsz valami konkrétumot?
A második felére az a válaszom, hogy persze, én sem túrázásra vettem az Innovát, hanem bejárásra. Sajnos azóta megváltozott az élethelyzetem, tehát arra már nem kell.
De másik motort nem vehetek - a családi béke megőrzése érdekében - még kb. 3 évig. Pedig hidd el, egy Fireblade-del sokkal jobb lenne...
Ezért tavaly átépítettem, kapott nagy tankot, másik ülést, lámpákat, krausert, Nonfango dobozt. Több relatíve hosszú túrát is végigcsináltunk vele (két személy, csomag), de az ereje kicsit kevés. Ha pár lóerő pluszt be tudnék szerezni az sokat számítana hosszú távon. Ezért keresem a relatíve legolcsóbb, mégis kielégítő megoldást: ezt pedig egyértelműen a lökettérfogat növelésében látom.
Az injektor működését számítógéppel lehet módosítani,én először megpróbálnám.Pár ezer ft.
Arra is gondolj,hogy a teljesítménynövelés általában + fogyasztás!
Ha pár decit hozzáadsz az már a Honda cbf 125 ill. a Yamaha ybr 125 fogyasztását éri el és van egy erősebb váz, gyorsabb motor és az ideális 14 l.-es üzemanyagtartály.
A legtöbben a kis fogyasztása és a gazdaságos fenntartása miatt használjuk az Innovát.
El kell fogadni, hogy ez gyakorlatilag egyszemélyes használatot és kényelmesen 80-as utazót jelent.
Szerintem furatni nembiztos hogy érdemes.Azért a gyári tuning henger +dugó mégis csak gyári. Nekem karbis motorom van és 3 féle karburátort lehet hozzá venni különböző méretű torokkal. Valószínüleg az injektorossal is ez lehet a helyzet.
158 köbcentivel talán még a gyári injektrotérkép is elboldogulna. És ezt valószínűleg elég sokáig bírja a többi alkatrész is...Köszi, még keregélek, azután azt hiszem bevásárolok egy kicsit...
Most találtam ezt a fórumot. Egy durván átépített 2007-es befecskendezős Innovám van 26-27ekm-el (nagyrészt én tettem bele).
(A motornak nincs idoma, 19l-es tankja(i) van, mondjam még... ;) )
Jelenleg főként túrázásra használom (hétvégén szocimotoros.hu túra, aki szeretne jönni esetleg... :) )
Szóval olvasgattam, és nagyon örülök hogy mások is megelégedéssel használják ezt a kis gépet. Nekem is lenne pár kérdésem és esetleg jópár válaszom is az elmúlt évek tapasztalatai alapján :)
Az első kérdés: látott már valaki olyat aki hallott már a 150-es hengerről?
Elvileg van szoftvermódosítás is hozzá nomeg erősített főtengely.
Görög.
Tudtok róla? Nekem kellene pár plussz LE (vagy Nm...).
Telót ha ha jól emléxem eBay en láttam állíthatósat. És nem volt vészes ára. Nekem az index vezetékét dörzsölte szét a gumi de láttam hogy kapható hozzá olyan hátsó lámpa amiben bennevan az index.
Nekem két személynél beleért a gyári méretű gumi a sárvédő aljába, és szépen elkoptatta az ott elvezetett hátsó világítás vezetékét. Gondolom minden Innovánál gyárilag ott van a vezeték. Ha van időtök nézzétek meg, nehogy meglepetés érjen, főleg ha két személyel is használva van a gép. A méretesebb gumi szerintem előnyére válik,inkább a telón kellene valamit fabrikálni.