Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Alex099x Creative Commons License 2019.12.23 0 0 6422

Elsősorban arra kell figyelni, hogy meg ne vásárold. A PSA-BMW közösen alkotta meg ezt a" találtgyereket". Folyamatos kokszosodás jellemzi és gyújtótrafó hibák. Rosszul sikerült darab. Nagyon csodálkozom, hogy a PSA ennyi ideig hagyta életben a járműveiben. A javítás BMW árakon történik és elég sűrűn. A Népítéletben is olvashatsz róla. Az 508-ban pedig úgy viselkedik, mint a Székely gyerek, aki nagyobbat akart fingani mint az apja és besz@rt.

Előzmény: Jocoss88 (6420)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.22 0 0 6421

Üdv ! Ide balra a keresés-be írd be: 1,6 thp   majd a keres gomb. Sok válasz van már megírva  ide.

Előzmény: Jocoss88 (6420)
Jocoss88 Creative Commons License 2019.12.22 0 0 6420

Sziasztok!

 

Gondolkodom egy 2012-es 508 SW vásárlásán 1.6 THP benzin motorral. Segítségeteket szeretném kérni, hogy mire kell oda figyelni az autó megtekintésekor, illetve mennyire problémás ez a motor. Akinek esetleg van ilyen mi a tapasztalat. 

Segítségeteket előre is köszönöm. 

birobandi Creative Commons License 2019.12.20 0 0 6419

Tökéletes hozzá.

Előzmény: Alex099x (6418)
Alex099x Creative Commons License 2019.12.20 0 0 6418

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy valakinek a 2.0HDI vonatkozásában van-e tapasztalata a TOTAL ecs 5W 30-on kívül más olajjal. Előre is köszönöm!

Cigany78 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 6417

Köszönöm mindenkinek!!

Szép napot!

Alex099x Creative Commons License 2019.12.01 0 0 6416

Három fogaskerekes szabályzó van elől. A központi szabályozza az utastérbe áramló levegőt a fűtőradiátor felől hideg-meleg keverék, illetve zárja le ha belső keringetésre kapcsolod. Jobb és bal oldalon is van szabályzó. Kis motorok tekergetik a lamella fogaskerekét. Több autógyár is lehetőséget ad alapbeállításra bizonyos gombok egyidejű megnyomásakor. Meg kell nézni, hogy itt van-e ilyen. Az általános jelenség az, hogy ezek a kis műanyag fogaskerekek elkopnak jellemzően egy adott helyen, ahol a legtöbbet használod 22-25 fok. Itt pedig megáll a szabályzás. Márkaszerviz le tudja kérdezni a komfort elektronikát. Kiírja, hogy melyik szabályzó halt be. A baj az, hogy ezek az egységek aranyból, vagy platinából készülnek, az árukat tekintve legalábbis. A másik baj az elhelyezkedésük Általában műszerfal ki-be. Mondjuk nekem a Passat-al van tapasztalatom. Azoknál már 80.000 km-nél kezdenek kattogni a lamellák. És 60.000 Ft egy szabályzó ára. A munkadíj pedig kb 6 óra. Nézesd meg szervizben.

néhai0 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 6415
néhai0 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 6414

Fűtésbox-ra keress rá, ez lenne akkor a hivatalos neve, gondolom itt történik meg a megfelelő hőm. levegő bekeverése zónánként. Nem tudom ezt javítgatják-e vagy kompletten cserélik és kész.

néhai0 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 6413

Az a légkeverő lesz akkor, ami beállítja a megfelelő hőmérsékletű levegőt, ilyen tárcsás valami (nem láttam csak szerelőtől tudom) és azok tudnak beállni összeakadni vagy ilyesmi. Nekem egy SAAB ban volt ilyen meghibásodásom nyáron, az egyik oldalon hideg jött a vezető oldalon meg langyos, klíma mellett, valami 120eFt volt ez az alkatrész, plusz a két napos szervíz munka díj mert ehhez a teljes műszerfalat ki kell venni az autóból.

Előzmény: Cigany78 (6412)
Cigany78 Creative Commons License 2019.11.30 0 0 6412

Köszönöm az ötleteket.

Üzem meleg motornál, megálltam és alapjáraton duruzsolt a motor. Most jöttem rá, hogy a jobb oldal egyáltalán nem fűt. Maximumra vettem a ventillátort és a bal oldal enyhén meleg, viszont a jobb oldal hideg. Na ez mi lehet? 

Előzmény: néhai0 (6410)
Cigany78 Creative Commons License 2019.11.30 0 0 6411

Szia! Megállás után alapjáraton, 5 fokot csökkent 5 perc elteltével.

Előzmény: Törölt nick (6409)
néhai0 Creative Commons License 2019.11.29 0 0 6410

Ha ez így van akkor logikusan gondolkodva, valamiért nem "megy föl" a melegvíz a fűtőradiátorba csak akkor ha a nagyobb fordulat miatt megnő a nyomás a víztérben. Ami biztos, hogy a pollenszűrőnek ehhez nincs köze mert a pollenszűrő nem hűti a levegőt csak gátolja a beáramlást, sőt ellenkezőleg ha eltömdött a rajta átpréselt levegő inkább melegebb is lehet (kis mértékben persze). A légkeverő sem lehet mert az fordulatszámtól függetlenül keveri be az utastérbe a levegőt, ergo ha hibás akkor sosem fűtene. Meg kell keresni az okát miért nem megy alacsony víz hőmérsékeleten-nyomáson a melegvíz a radiátorba, túl sok oka nem lehet, de mivel nem vagyok autószerelő, én azt keresném meg, hogy mi az, ami ezt meg tudja akadályozni vagy szabályozni ha van ilyen. Még olyan is lehet valahol a víztér picit defektes és alapjáraton nem épül fel olyan nyomás ami a fűtéshez szükséges, nálam 508GT (2011) alapjáraton kb 3-5perc és langyos a levegő, műszerek még meg sem mozdulnak már fűt.

Előzmény: Cigany78 (6408)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.27 0 0 6409

Alapjáraton a motorhőfok is visszaesik ?

Előzmény: Cigany78 (6408)
Cigany78 Creative Commons License 2019.11.21 0 0 6408

Szia!

Kicseréltem a pollenszűrőt, tele volt piszokkal. A fűtés valamivel jobb lett de nem az igazi. Szerinted a termosztát lehet?

Az egész rendszer kristály tiszta. Kb:1500-as fordulattól érzem, hogy fűt, viszont alpajáraton vissza hül.

Az ötleteket előre is köszönöm.

 

Előzmény: Cigany78 (6401)
Alainb Creative Commons License 2019.11.17 0 0 6407

Sziasztok, 2016-os 508 SW 2.0 bal első irányjelzőt keresek. Van valakinek tippje? Megköszönöm.

Zolysys Creative Commons License 2019.11.13 0 0 6406
Előzmény: Coores (6404)
Zolysys Creative Commons License 2019.11.13 0 0 6405

Baromság. semmiféle butítás nincs, az a buta aki ezt mondta.
Elhozod, megcsinálom.

Előzmény: Coores (6404)
Coores Creative Commons License 2019.11.11 0 0 6404

Sziasztok! Adott egy 2013-as 508-as. Az RT6-os naviját frissítettem pár hónapja, de közölték, hogy butított verziós navi egység van benne, így nem fog magyarul beszélni és pár beállítás se lesz elérhető. Ebben tudtok segíteni, valaki cserélt már ilyet?

Alex099x Creative Commons License 2019.11.07 0 0 6403

Valaki keresett autót a múltkor.

Ma voltam Pápán. Van azért autó olyan ami rendben van, csak ki kell várni.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/508/peugeot_508_sw_2_0_hdi_allure_szavatolt_97e_km_gyonyhazfeher_teljes_uvegteto_nagy_navi_felbor_8kerek-15058915

 

Törölt nick Creative Commons License 2019.11.07 0 0 6402

A Bluehdi legjobb próbája, ha papírzsebkendővel beletörölsz a kipufogó csőbe, ha hófehéren veszed ki a zsebkendőt az autónak sok baja nem lehet. Az enyém még 200 ezer km után is patyolat tiszta, nulla szennyeződés.

Előzmény: pzolee79 (6383)
Cigany78 Creative Commons License 2019.11.06 0 0 6401

Köszönöm az ötletet! Biztosan kicserélem!

Amúgy az egész rendszert átmostam 2x, az öblítés után fagyállóval feltöltöttem, jobb lett, de nem tökéletes.

Köszönöm mégegyszer.

 

Előzmény: -= aTTi =- (6399)
csabakiss53 Creative Commons License 2019.11.06 0 0 6400
Előzmény: raider (6398)
-= aTTi =- Creative Commons License 2019.11.06 0 0 6399

Szia, pont így jártam: télen alig volt fűtés az autóban, nyáron meg nagyon szar volt a klíma. :(

Erre kiderült, hogy a pollenszűrő volt brutálisan eltömődve, talán sosem cserélték előtte. :(

Csere után megtáltosodott minden!

Előzmény: Cigany78 (6394)
raider Creative Commons License 2019.11.04 0 0 6398

Nem jó a link...

Előzmény: csabakiss53 (6396)
Cigany78 Creative Commons License 2019.11.03 0 0 6397

Nagyon köszönöm! Kifogom próbálni.

Szép estét!

Előzmény: FeZ_ (6395)
csabakiss53 Creative Commons License 2019.11.03 0 0 6396

Sziasztok!

Autóeladás miatt feleslegessé vált a következő szett: téligumik gyári 16"-s alufelnin.

https://admin.autoalkatresz.hu/gyorsnezet/2633713

Üdv.: Csaba

FeZ_ Creative Commons License 2019.11.03 0 0 6395

Két dologra tudok gondolni hirtelen: az egyik, hogy a hideg/meleg terelőlapát nem működik valami miatt. (sok típusnál ez el szokott törni a hajtó motornál)

A másik, hogy a radiátor mégis el van tömődve. Nagyon sokszor találkoztam olyannal, hogy a kimenő/bemenő cső meleg, mégsem fűt mert a radiátor 90%-a el van dugulva. A víz megfordul ugyan benne, de csak nagyon kis részen. Ha van lehetőség valahol benyúlni kézzel és az alját megfogva ha forrónak érzed, akkor valóban nincsen eldugulva.

Volt olyan autó, ahol állítólag korábban már cseréltek radiátort, mégsem fűtött. Mivel más hibát nem találtam, tesztelésből betettem egy új radiátort a motortérbe a fűtéscsövekre, hogy érezzem forró-e a radiátor az újjal. Az volt. Végül kicseréltem és hibátlan fűtés lett benne. :-)

 

Előzmény: Cigany78 (6394)
Cigany78 Creative Commons License 2019.11.03 0 0 6394

Sziasztok!

Fűtés gondom van.

508 sw gt 2,2. digitális klíma.

A hűtővíz meleg (90 fok), a hőmérsékletet feltekerem, a ventillátor magasabb fokozatba kapcsol, de hideget fúj.

A rendszert átmostam, a radiátoron keresztül megy a víz. Tudna valaki segíteni, vagy ötleteket adni.

Előre is köszönöm.

 

Alex099x Creative Commons License 2019.10.24 0 0 6393

Az ajtókereten levő belső gumitömítés leánykori nevén kédergumi, egy U profi. Ami a keret élére csúszik rá. Drótszállal van erősítve. A vége pedig ahol összeér kis gumidugó, zárja. Itt nincs ragasztás. Utángyártott az mindenhez jó, meg semmihez sem. Gyári a korrekt megoldás.!!! Egyszerűen belekapaszkodsz és lerángatod, aztán gumikalapáccsal vissza kell ütögetni.

Előzmény: -= aTTi =- (6390)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!