Ha csak ennyire telik akkor kicsit részletesebben.
1.Témészáros és az összes fideszes képviselő döntését követően 2013 novemberig egészen pontosan 250 gyereket vittek el az összevont "Érdligeti Általános Iskola" nevet viselő intézményből. Azóta még elment 40 gyerek. Ez rémálom nem. Az átalakított iskoláról az a vélemény , hogy el kell onnan menni mert kritikán aluli a színvonala. Vitték a szülők Battára, a Bólyaiba, Törökbálintra és Diósdra. Még Sóskútra is kerültek gyerekek tételesen az összevonás mellet szavazó Tekauer képviselő is oda vitte a gyermekét.
2. Az összevonás után elvették a Széchenyi nevet és polgármesteri parancsra még a zsibongóba lévő a legnagyobb magyarról készült festményt is levették. Mi ez ha nem egy primitív politikai bosszú?
3. A Volt Széchenyisek és a szülői klub tagjai méltán nevezik a barátodat csak "iskolagyilkosnak" Gondolom van rá okuk.
Mi történt még azóta és akkor? A vezetést az összevont iskolának azok adják akik nem tudtak mit kezdeni a Hunyadiban a problémákkal. Mint ahogy itt sem voltak képesek újítani- mint ahogy ígérték.
Megszüntették a természettudományos termet és az emelt szintű oktatást. Miért? Mert a Harkai ezt akarta. Megszerezni a kis iskola területét. Elűzni a gyerekeket és likvidálni a Leszákot.
r
Ez az amivel nektek szembe kée nézni és változtatni azon amin még lehet.
T. Mészáros András az iskolagyilkos nyugodtan alszik. Az iskola szétveréséért a "haja szála" sem rebbent. 280 gyerek menekült más iskolába! Harkai Zoltán az első számú hadúr most boldog. Spóroltak. Politikai bosszúját az ártatlan gyerekek szenvedik meg. Vajon miért tehette meg? Ki ő? Az érdi atyaúristen? Széchenyi István forog a sírjában. Hol vannak az ígéretek? A zebrák, az iskolabusz, az iskola fejlesztés?Hol vannak azok a szülők akik még szenvedélyesen tüntettek az iskola összevonás ellen? Hol van a politikai ellenzék aki a központban kiadott politikai lózungokat skandálja csak. Hol van az istenadta nép? Témészáros uralmának a legnagyobb szégyene. S láss csodát, lehetett még lejjebb.
Köszönöm az igen tisztelt polgármester úrnak és csapatának az Érdligeti iskola összevonást...ismét eredménye van...elsodorta az egyik kisdiákot a vonat...még nem tudom mi baja, akkor vitte el a mentő, hallottam a zokogását...remélem a sors rendezi a kapzsiságát....
Reggel, csuklósbusz tekerődzik a körforgalomban, a gyalogosok miatt nem tud kihajtani, megáll, és bedugul az egész. A Bethlen Gábor utcán, a kanyaron túl, vagy száz méterre áll az autók sora...
A Diósdi úton Parkváros felől a körforgalom előtt a megállóban egy másik csuklósbusz tartja fel azt a forgalmat.
Én nem látok benne semmi pozitívumot... a körforgalmak fullasztják meg a várost... 2-3 km/ó sebességgel araszolnak az autók, füstölögve... a forgalom lassú, gazdaságtalan, és környezet szennyező... ha ezek pozitívak, hát...
Inkább el kellett volna húzni erről a helyről a forgalmat, nem még jobban ide koncentrálni.
De hát ész az nincs.
A Kossuth-Töhötöm út segíthetett volna elvinni a forgalom egy részét, ha valami gyengeelméjű nem egyirányúsítja a végét. De hát Érden vagyunk, mitől lenne pont ez normális?
Hát nem tudom mi lezs belőle, 6-ig megtudjuk.Viszont mivel ki van rakva a balr akanyarodni tilos tábla, így vagy körforgalom lesz, vagy óriási balhé és dfugó
Háát... most nem körforgalomnak néz ki... annak ez kicsi lenne... bár itt Érden, ki tudja. Itt tudnak csodákat produkálni. Mindenesetre, kabaré, hogy csak úgy barkácsolnak valamit, a lakosság meg nem is tudja, mi folyik az orruk előtt (a pénzükön)... Annyit érünk, hogy fizessük be az adót. Majd a város vezetése dönt a pénzünkről.
Az íveket elnézve 1000%,hogy egy újabb és tök fölösleges körforgalom lesz ott. Inkább elzárni kellett volna a "főúttól" a kis utcákat,a buszokat pedig áttenni a Kossuth utcára. És végre az M7-es buszok megállója is visszajöhetett volna a vasúti megálló tövébe,hogy közelebb legyen. (Jelen helyzetben még alsó és a fehérvári vasútvonal nem tűnik eléggé megbízható alternatívának,amíg a biztosítóberendezés "be nem járódik".) De hát ez a környék is ell lett szabva a tervezéskor,csakúgy,mint pl Budatétény a soha nem működő liftjeivel...
Sehol egy bennfentes aki tudná mi történik? Vagy nem szabad beszélni róla? Meglepetés lesz? Ajándék a városlakóknak? Juj de izgi!
Suttogják a Bajcsy-Törökbálinti sarokról is hogy körforgalom lesz. Az se lesz addig előbbrelépés, amíg a pályára való felhajtás nincs megoldva. Abból is csak dugó lenne...
Az is fontos, hogy milyen minőségű, de szerintem nagyobb baj, hogy lassan rá kéne jönni, hogy egy város közepén a körforgalom, alkalmatlan a forgalom levezetésére. Dugó, dugó hátán, az egész város fuldoklik, nincsenek átvezető illetve kerülő utak, amit meg megcsináltak, az is a lehető legrosszabb módon lett kialakítva... És akkor beletesznek még egy körfogalmat? Néztem a város honlapját, semmi nyomát nem láttam, hogy mi lenne ez az építkezés. (ha mégis benne van, akkor a honlap rossz, mert nem elég áttekinthető)
Egyszercsak valami készül, de semmi tájékoztatás, vita, javaslatok kérése stb.
Igaz, hogy látva a város (?) újságját, abba értelmes dolog nem fér bele...
de tényleg mit csinálnak érden itt? körforgalom már biztos nem lesz az látszik, de parkoló jó eséllyel megszűnik.... ami szerintem full gáz. most így azt mondom nem kellett volna hozzányűlni, vagy nem így.
az is érdekes h sehol egy terv vagy valami, hogy mi lesz.
Nem tudom mi készül a Széchenyi téren, az alagút bejáratánál, de félek, hogy körforgalom lesz belőle... Legalább az ellenkező irányban is be lesz dugítva az alagút... Minden hírverés nélkül, valamit farigcsálnak az úttesten...
Van itt Érden egy érdekes felfogás: Sokan úgy vannak vele, hogy a főutakra merőleges utaknak elsőbbségük van a főutakkal párhuzamos mellékutakkal szemben. Többször volt már hogy majdnem csattantam, egyszer kétszer meg is kérdeztem hogy ezt hogy gondolta, és közölte a választ: ezek az utak felsőbbrendűek mert a végén főbb útvonalba torlódik.
Én csak a tényt rögzítettem, nem a véleményemet :)
Az a tapasztalatom, hogy alig-alig tartják a jobbkézszabályt, szinte senki sem lassít a kereszteződéseknél, kész csoda, hogy eddig nagyobb baleset nem történt. Ez persze nem a szabályt minősíti, hanem az embereket. Sz@rnak minden szabályra :(
Nem vitatom, hogy létezhet (létezik), de elég agyament dolog. A szilárd/nem szilárd burkolat elsőbbségének kérdése számomra legalább annyira alapvető, mint a jobbkéz-szabály. Persze azt is meg lehet erőszakolni elsőbbséget szabályozó táblákkal, de annak szokott oka lenni (pl. gyűjtőutak, tömegközlekedést biztosító utak stb.) de azok egyébként egyenrangúak lennének és szinte kivétel nélkül azonos kiépítésű szilárd burkolatosak. Egy kőporos/ mart aszfaltos utat egyenrangúvá tenni egy szilárd burkolatossal, ráadásul lakóövezetben, ahol eleve általános sebességkorlátozás van? Kár volt oda aszfaltot teríteni. Építették volna oda, ahol ki lehet használni.
Lakóövezetben ilyen létezik. Menj végig a Pacsirta utcán, és láthatod, hogy minden kereszteződésnél ki van téve az egyenrangú keresztezés tábla, függetlenül attól, hogy milyen a keresztutca, vagyis a nem szilárd burkolatú is egyenrangú.