Ez alapján egy Wartburg jobb, mint egy S Merci, mert a Wartburg 30 évesen is pont olyan jó/szar, mint új korában, egy S osztály viszont biztosan rosszabb 30 évesen, mint újonnan ;)
Ott egy picit elszaladtak a lovak, nem ez a jellemző, és persze hiába értünk pont oda az orvoshoz időpontra, kint kellett várni még egy órát. Ennyit arról, mennyire éri meg sietni bárhová is...
Elvileg 230km/h a vége, gyári difivel. Nekem leforog 207-8 körül, óra szerint is. Ennek a motornak a legnagyobb baja az M3-hoz képest, pont a hangja, megy, megy, de ott fogy el, ahol az M3 a legerősebb volt:)) Mindenesetre nem kapkodok a cserével, mert tényleg jó kis blokk, bár azért egy 3.2-es még jobb lenne:)
Ha elégedett leszel az eredménnyel a végén, akkor lehet, hogy elvinném majd az enyémet is egy hasonló műtétre, ha elvállalod:)
Mostanában elkezdtem vele Pestre járni, így 10 liter alatt eszik, és 1mm gumi fogy 1000 km-enként hátul:) A végsebesség még mindig 210 alatt, nem forog tovább a motor, mondjuk Pestig elég ez is.
Felülröl mire kicseréltem, úgy nézett ki az alkarom mint egy rossz drogosnak, még most is csupa seb:( De nyaraláskor nem volt más lehetőségem meg kellett csinálni.
Sziasztok, kicsit több mint két hete kirándulás előtt írtam, hogy a 0-on leragadtam egy vízcső miatt. Ime:
,Rutinosak ránézésre tudják, hogy ez hol van :) Hengerfej végén a tűzfalnál van egy csonk, arra csatlakozik, és a fűtéscsapra megy, de az alsó cső, azaz felülről nem látszik és hozzá sem lehet férni igazán:( Igazából flexibilis hosszabbító nélkül neki sem érdemes állni a cserének:( Persze a nyaralásra nem vittem magammal, ezért szoptam kicsit majd vettem, hogy fel tudjam tenni. Tanulság minden vízcsövet cserélni kell nem csak elöl:( Szerencsére a csere után már nem volt gond ment tovább a nyaralás. Csak volt ez a 42eFt os vízcső csere :)
Kicserelte az egyik gyujtotekercset a harmas hengeren, mas minden rendben volt a geppel.
Aztan gyorsan lenyomtam 500km-t aznap.
Masnap beul az asszony a kocsiba es jelenti, hogy nagyon fustol. Megneztem es hatalmas feher fustgomolyagban volt a kocsi hatulja, szinte latni sem lehetett hatulrol milyen auto.
Egybol hengerfej tomitesre gyanakodtam, de mondtam neki, az uzletbe nyugodtan mehet vele.
Masnap reggel viszont mar semmi felho nem volt es minden normalisnak nezki.
Azota is megy vele kb 20km-t minden nap. En pedig szorgalmasan nezem a vizet es bizony mindig hianyzik belole egy keves.
Nem nagy mennyiseg, de eleg arra, hogy jelezze az OBC is. Kicsit bosszant, mert egy eve lett a hengerfej hegesztve es ugy latszik, most a tomites atereszt valahol.
De ha bepipulok akkor eladom a jarganyt es veszek egy ujabbat.
Én majdnem biztos vagyok benne, hogy falsot szív (izé: farcsot). Ha még nem volt cserélve, akkor a légtömegmérő és a fojtószelep közötti szarrá repedezett gumicsőnél kezdeném a vizsgálódást. Ha ez rendben, akkor ebből a gumicsőből az alapjárati motorba menővel folytatnám.
Egy bmw e36 320i kocsimmal van olyan problémám hogy melegen megtorpan megállásnál néha le is fullad(hidegen ezt nem csinálja)!A gázon állva majdnem leesik nullára a fordulat majd a következő pillanatban felpörög 2500-3000 körüli fordulatra!A vákumcsövek ki vannak cserélve a benzin szivattyú működik bár elég hangos(alapjáraton hallatszik az utastérben)néha viszont elhalkul!A légtömegmérőt ellenőriztük a gyertyák rendben vannak és a gyújtótrafók sem melegszenek!Az alapjárati motorra gyanakszunk vagy a benzinszivattyúra!Mivel olyan mintha nem kapna benzint utána meg mintha eldúsítaná (ezért pörög föl!)!
Ha egyéb ötlet felmerülne előre is köszönöm a segítséget!