Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2015.08.26 0 0 158287

Igen, olyan 40 éve megállt nagyon az amerikai autóipar. Gondolom most nem is létezik a megfelelő háttér, hogy versenyképes autókat tudjanak csinálni.

Előzmény: romesz (158286)
romesz Creative Commons License 2015.08.26 0 0 158286

Wartburg soha nem gyartott jo autokat.

 

Viszont az amerikai autok egy idoben a legjobbak voltak a vilagon.

 

Nagy kulonbseg.

 

Az a minoseg valahol a 70es evekben elveszett es soha vissza nem tert.

 

Addig mig amerika a a japan es europai autokat akarja koppintani nem is fog.

Előzmény: Törölt nick (158285)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.26 0 0 158285

Ez alapján egy Wartburg jobb, mint egy S Merci, mert a Wartburg 30 évesen is pont olyan jó/szar, mint új korában, egy S osztály viszont biztosan rosszabb 30 évesen, mint újonnan ;)

Előzmény: romesz (158284)
romesz Creative Commons License 2015.08.26 0 0 158284

En ugy nezem ezt, hogy lehet mikor uj akkor mind nagyon jo es szep.

 

De mar 4-5 eves korban az amcsi autok kezdenek nyikorogni, nem olyan erzes vezetni oket es egyre tobb meghibasodas van rajtuk.

Miota elkezdtek kisebb autokat csinalni azota minden csak rosszabb lett.

 

Nekem egy jo auto ott kezdodik ami 20-30 eves koraban sem ter el az eredeti minosegtol.

Az E36om 22 eves es ha nem nyikorog, nem laza a kormany es tartja az utat, nem bandukol ossze-vissza a savban.

Előzmény: Törölt nick (158277)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.26 0 0 158283

Ott egy picit elszaladtak a lovak, nem ez a jellemző, és persze hiába értünk pont oda az orvoshoz időpontra, kint kellett várni még egy órát. Ennyit arról, mennyire éri meg sietni bárhová is...

Előzmény: gyikhuszar (158282)
gyikhuszar Creative Commons License 2015.08.26 0 0 158282

Pontosan ott.

Előzmény: Törölt nick (158280)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.26 0 0 158281

Elvileg 230km/h a vége, gyári difivel. Nekem leforog 207-8 körül, óra szerint is. Ennek a motornak a legnagyobb baja az M3-hoz képest, pont a hangja, megy, megy, de ott fogy el, ahol az M3 a legerősebb volt:)) Mindenesetre nem kapkodok a cserével, mert tényleg jó kis blokk, bár azért egy 3.2-es még jobb lenne:)

Előzmény: novothauto (158279)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.26 0 0 158280

Kizárt! :) Vagyis, tegnap befelé véletlenül kikerültem pár autót a bogdáni felüljáró előtt ;)

Előzmény: gyikhuszar (158278)
novothauto Creative Commons License 2015.08.26 0 1 158279

Hétvégén 215-öt mentem, hosszú typ 188-as diffivel.

Viszont a korlátozás világított ennél a tempónál. GPS-el nézve az órámon 200=195 valós.

Biztosan megcsinálom MAP szenzorosra és inkább annak a jelét fogom manipulálni

elektronikával. Elviszem teljesítményt mérni majd, ott látható az eredmény konkrétan.

Ha ez a konfiguráció tud 190 lóerőt, akkor sikeresnek vélem.

 

Egyelőre ennek tökéletesítésén dolgozom, ha van rá idő. Agyalni viszont mindig lehet.

Ha ez jól működik, jöhet az átfűzés 28-ra, és újabb agyalás...

Ez az M52 motor kib...ottjó! Csak üvölt és kéri a gázt és üvölt :)

Olyan, mintha Tina Turner Tom Jones-szal énekelne duót, és túl akarnák üvölteni

egymást a refrénnél.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (158276)
gyikhuszar Creative Commons License 2015.08.26 0 0 158278

Nem kell az neked, így is száguldozol a Szentendrei úton. Ne tagadd, láttam :).

Előzmény: Törölt nick (158276)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.26 0 0 158277

Azért tudnék egy elég hosszú listát gyártani amerikai autókból, ami jobban sikerült, mint egy E36, de nyílván egész más büdzsé kéne hozzá ;)

Előzmény: romesz (158273)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.26 0 0 158276

Ha elégedett leszel az eredménnyel a végén, akkor lehet, hogy elvinném majd az enyémet is egy hasonló műtétre, ha elvállalod:)

Mostanában elkezdtem vele Pestre járni, így 10 liter alatt eszik, és 1mm gumi fogy 1000 km-enként hátul:) A végsebesség még mindig 210 alatt, nem forog tovább a motor, mondjuk Pestig elég ez is.

Előzmény: novothauto (158266)
marcsello1 Creative Commons License 2015.08.26 0 0 158275

Felülröl mire kicseréltem, úgy nézett ki az alkarom mint egy rossz drogosnak, még most is csupa seb:( De nyaraláskor nem volt más lehetőségem meg kellett csinálni. 

Előzmény: romesz (158274)
romesz Creative Commons License 2015.08.26 0 0 158274

Ez a cso nekem is eldurrant egyszer es nem tudtam kicserelni, nagyon pocsek helyen van sajnos.

Előzmény: marcsello1 (158272)
romesz Creative Commons License 2015.08.26 0 0 158273

Az utolso jo amcsi vas kb 1972 korul volt. Azota nem csinaltak elfogadhato autot.

Akkor mar inkabb egy japan gepet veszek :)

 

De nagyon nincs kedvem auto cserere sem, nagyon szeretem az E36-ost.

Erdekes, hogy evvel miota megvettem mindig tortent valami kellemetlensegem. A masik az 4.5 evvel oregebb es minden gond nelkul megy.

Előzmény: fetitaco (158270)
marcsello1 Creative Commons License 2015.08.25 0 0 158272

Sziasztok, kicsit több mint két hete kirándulás előtt írtam, hogy a 0-on leragadtam egy vízcső miatt. Ime:

,Rutinosak ránézésre tudják, hogy ez hol van :) Hengerfej végén a tűzfalnál van egy csonk, arra csatlakozik, és a fűtéscsapra megy, de az alsó cső, azaz felülről nem látszik és hozzá sem lehet férni igazán:( Igazából flexibilis hosszabbító nélkül neki sem érdemes állni a cserének:( Persze a nyaralásra nem vittem magammal, ezért szoptam kicsit majd vettem, hogy fel tudjam tenni.
Tanulság minden vízcsövet cserélni kell nem csak elöl:( Szerencsére a csere után már nem volt gond ment tovább a nyaralás. Csak volt ez a 42eFt os vízcső csere :)

 

marcsello1 Creative Commons License 2015.08.25 0 0 158271

Ez jól hangzik, várjuk a a további infókat!

Előzmény: novothauto (158266)
fetitaco Creative Commons License 2015.08.25 0 0 158270

Veszel végre egy igazi régi amcsi vasat :)

Előzmény: romesz (158269)
romesz Creative Commons License 2015.08.25 0 0 158269

Egy hete elmentem a szerelomhoz a verdaval.

 

Kicserelte az egyik gyujtotekercset a harmas hengeren, mas minden rendben volt a geppel.

 

Aztan gyorsan lenyomtam 500km-t aznap.

 

Masnap beul az asszony a kocsiba es jelenti, hogy nagyon fustol. Megneztem es hatalmas feher fustgomolyagban volt a kocsi hatulja, szinte latni sem lehetett hatulrol milyen auto.

 

Egybol hengerfej tomitesre gyanakodtam, de mondtam neki, az uzletbe nyugodtan mehet vele.

 

Masnap reggel viszont mar semmi felho nem volt es minden normalisnak nezki.

Azota is megy vele kb 20km-t minden nap. En pedig szorgalmasan nezem a vizet es bizony mindig hianyzik belole egy keves.

 

Nem nagy mennyiseg, de eleg arra, hogy jelezze az OBC is. Kicsit bosszant, mert egy eve lett a hengerfej hegesztve es ugy latszik, most a tomites atereszt valahol.

De ha bepipulok akkor eladom a jarganyt es veszek egy ujabbat.

gyikhuszar Creative Commons License 2015.08.25 0 0 158268

Én majdnem biztos vagyok benne, hogy falsot szív (izé: farcsot). Ha még nem volt cserélve, akkor a légtömegmérő és a fojtószelep közötti szarrá repedezett gumicsőnél kezdeném a vizsgálódást. Ha ez rendben, akkor ebből a gumicsőből az alapjárati motorba menővel folytatnám.

Előzmény: mikicsek1 (158263)
novothauto Creative Commons License 2015.08.25 0 0 158267

Üzemanyagnyomás, fallslevegő, légtömegmérő, bármi lehet, el kell kezdeni mérni.

Előzmény: mikicsek1 (158263)
novothauto Creative Commons License 2015.08.25 0 1 158266

Hello!

 

Nagy szívósor ügy. Nyilvánvaló, hogy a kisebb keresztmetszetű szívócsatornához

tartozó légtömegmérőt szinte lehetetlen hozzáilleszteni, hogy tökéletesen működjön.

Ezért arra gondoltam, hogy MAP szenzorral kísérletezek, a szívócsővákuum független

a keresztmetszettől.

 

Kerestem egy Bosch szenzort, aminek a karakterisztikája jó lehet...blöffre.

 

 

Bekötöttem a fékszervo helyére, 5 voltot adtam neki a fojtópotiról, testet meg a légtömegmérő

steckeréből. A légtömeg jelvezetékre beadtam a MAP szenzor jelet.

 

Ezt a párhuzamos tesztet még a régi szívósorral csináltam, pirossal kiemelve az alapjárati légtömeg

jelfeszültség.

 

 

MAP szenzorral 5 század különbség ugyanebben az üzemben, ami elméletileg és gyakorlatilag is

elhanyagolható.

 

 

Érdekes módon alulról is jól húz, fönt sem rossz, talán nekem ez lesz a megoldás. Fékszervo nélkül

nem nagyon toltam 100 fölé.

 

Keresek majd neki egy fix helyet, utána tesztelem. Teljesítmény, fogyasztás, emisszió, stb...

 

 

mikicsek1 Creative Commons License 2015.08.25 0 0 158265

Azt lehúztuk alapjáraton semmi változás nem volt!

Előzmény: Gracioso (158264)
Gracioso Creative Commons License 2015.08.25 0 1 158264

Nekem lambdaszonda csinált anno ilyet.

Előzmény: mikicsek1 (158263)
mikicsek1 Creative Commons License 2015.08.25 0 0 158263

Sziasztok!

 

Egy bmw e36 320i kocsimmal van olyan problémám hogy melegen megtorpan megállásnál néha le is fullad(hidegen ezt nem csinálja)!A gázon állva majdnem leesik nullára a fordulat majd a következő pillanatban felpörög 2500-3000 körüli fordulatra!A vákumcsövek ki vannak cserélve a benzin szivattyú működik bár elég hangos(alapjáraton hallatszik az utastérben)néha viszont elhalkul!A légtömegmérőt ellenőriztük a gyertyák rendben vannak és a gyújtótrafók sem melegszenek!Az alapjárati motorra gyanakszunk vagy a benzinszivattyúra!Mivel olyan mintha nem kapna benzint utána meg mintha eldúsítaná (ezért pörög föl!)!

 

Ha egyéb ötlet felmerülne előre is köszönöm a segítséget!

bucsher Creative Commons License 2015.08.25 0 0 158262

Masszív szerpentin alján töltsd fel maxig, akkor a tetejéig elmegy kopogás nélkül.

Előzmény: misterfox (158257)
fetitaco Creative Commons License 2015.08.25 0 0 158261

Vagy 10w-40 vagy nagyon hajtósan 10w-60.

Előzmény: misterfox (158259)
gyikhuszar Creative Commons License 2015.08.25 0 0 158260

Például: 

Fuchs titan supersyn 5w40

Motul x-cess 8100 5w40

Liqui Moly leichtlauf hc7 5w40

Mobil super 3000 x1 5w40

Előzmény: misterfox (158259)
misterfox Creative Commons License 2015.08.25 0 0 158259

mit javasolnál helyette?

Előzmény: fetitaco (158258)
fetitaco Creative Commons License 2015.08.25 0 0 158258

5w-30? A hajam égnek áll... :-)

Előzmény: misterfox (158257)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!