Hát a papirokban is KIA CEE'D 1.4 5DR LX MAN , MAJD AZ ÁTADÁS ÁTVÉTELI JEGYZÖKÖNYVEN : CEE'D 1.4 LX Plus-t ir. Nincs se deréktámasz se emelökar ,de klima van manuális Apropó a ceed-es gumi szönyegeket hol vásároltad, mert amikkel átvettem nagyon vékonyak, csuszkálnak és gyürödik a pedál környékén , ami veszélyes, ha alá kerül az elsö két pedálnak, gondolom.... Ajánlom a mobiltelefonos riasztot is a meglévö mellett, olcsó és tudod mi a helyzet az autod körül. Még irogatok én is ötleteket de ha van nektek is és valami praktikus megoldást tudtok , jól jönne a vásárlás után...:-))
Ami a téli gumit illeti, nekem az olcsóbb kategóriából eddig egy vált be, de az nagyon. Dayton DW500, sokszor szokták akcióztatni. A Renault-on 185/65-ös van 15"-os, de a családban van egy régi Opel Astra is, azon is ugyanez van 14 " 175-ös kivitelben.
Nagyon meg vagyok vele elégedve, jó az egyenesfutása, relatíve csendes is és esőben is kiváló! A jó tulajdonságaira akkor döbbentem rá, amikor tavaly márciusban voltam a hungaroringi vezetéstechnikai tanpályán, és ott szó szerint brillírozott a kocsi. Na jó, valamennyire biztos az én érdemem is :)))), de az oktató szerint is nagy szerepet játszottak a jó gumik.
Az autót kb. november végére ígérték, de megbeszéltem a szalonnal, hogy ha lesz készleten egy másik kocsi felhívnak és megbeszéljük (eddig még nem hívtak - szeptember 22 óta- , lehet hogy nincs készleten egy SW sem?, nem tudom elhinni). Ebből kifolyólag lehet, hogy nem LX+ hanem EX vagy EX limited lesz. Az EX-nek meg már 16-os acél felnije van. A téli gumik továbbra is érdekelnek, de előbb azért megnézném majd a képeket. A többit szerintem off e-mail-en beszéljük meg.
Nem hiszem, hogy ez itt nem érdekel senkit, ergó, nem kell befejezned... :)
Én pl várok a pénzmagra momentán, ergó még válogatok, lesem az akciókat... :)
Nem tudom, honnan az infód, hogy az anyacégek mennyire patronálják a kisebb másodvonalas gyártóikat, de a Matadorban nem hinném, hogy kevesebb érdekük lenne... szóval nem logikus, de én nem látok bele...
A teszteken érdekes módon dícsérik, a valós, felhasználók által beírt vélemények alapján se rossz... nyilván, van jobb is. Majd meglátom, hogy meddig nyújthatom a takarót...
A prémium márkákkal nem veheti fel a versenyt a tesztekben, de még a második vonalban is másodrendű.
Miért? Nincs mögötte teljes mellszélességgel a nagy testvér.
Kléber- Michelin, Firestone-Bridgestone
MP59-ről még nem találtam tesztet, de az 58 elmarad az összes tesztben a nagyoktól.
Eddig Kléber Krisalp HP-t használtam, ami szintén második vonalbeli játékos, teljes megelégedéssel. Az ára hasonló kategória az MP59-el. A különbség annyi, hogy a Kléber Krisalp jó pár éves feljesztés az MP59 pedig nincs 1 éves.
Az általános családi használatra 1 tél- 5-6 ezer km elég kell, hogy legyen.
Persze, akinek munkaeszköz az autó és minden körülmények között mennie kell annak tényleg a felső prémium kategória dukál.
Ha a Conti is belenyúlt a fejlesztésébe, akkor azért olyan nagy kaki nem lehet, persze azért egy Pirelli azért más.
Befejezem mielőtt felajánlják, hogy fáradjak át egy gumis topicba.
Hali az ablak modul csak felfelé húz ablakot zárásnál ha azt szeretnéd hogy lefele is menjen akkor 2 modul kell :) de sztem lefele fölösleges legalábbis 10 év alatt amióta ezzel foglalkozom nem volt igény rá:):)
Ha tényleg figyelmesen olvasol, akkor nem vacilálnál a 2 felszereltség közt! ;) Természetesen ez csak vicc volt, mert ugye a pénztárca sokat befolyásol, de ha ez véletlen nem annyira meghatározó, akkor EX! :)
Más! Ma voltam Microsoft Technet előadáson a Lurdyban és a szünetben megnéztem a kiállított Cee'd-ket. Van egy 1.6 benzines LX (mert ugye az 5 ajtósban ilyen nem létezik) SW Dakar Yellow-ban és egy 1.4 xR Abyss Blue színben. Nagyon pöpecül nézet ki! Direkt néztem az emberek arcát mikor elmentek mellette, hát nem 1-2 leesett állat láttam. Volt olyan páros is, akik megálltak és csak nézték szó nélkül, csak bámulták... :)))
Vadonat új vagyok még itt, eddig figyelmes olvasó, remélem mostantól figyelmes beíró is :).
Ha minden jól megy, decemberben rendelem meg a kocsit, 1.6 crdi, EX Limited vagy EX felszereltségben, ezen még vacilálok.
Olvastam valamelyikőtöktől, hogy többféle színárnyalatú lehet a kárpit ill. a középkonzol. A bronz az milyen? Nem túl sötét?
Ja, hogy később ne érjen meglepetésként (bár szerintem egyáltalán nem meglepetés :)), /OFF/ Mégane klub /ON/ tagja vagyok, mint ahogy egyesek már megfordultak itt onnan :).
Noja, nem rossz vétel, én is néztem ezt a gummát is, hogy valamivel újabb... azt nem egészen vágom amúgy, hogy az utánad szóló kolléga mire írta, amit írt... :)
Mikorra adják át az autót? Milyen időpontot kaptál rá? Ezt csak azért kérdem mert ha november vége, akkor személyesen is el tudom vinni, ha hamarabb kell, akkor meg tudom oldani futárral a szállítást.
Ez az ablakemelő modul, ugye a távirányítóról történő bezárásnál felhuzza az ablakokat???(ill le is, nyitáskor) Ha ilyen megyek érte!!! Mikor mehetek? Mennyi idő ennek a beszerelése???
Sziasztok! Beléptem én is a cee'd -esek csapatába, vásárolván a napokban egy kia 1.4 cee'd LX plus járgányt! Sok minden jol fogott volna , de majd potolom , ahogy engedi a nadrágszíj. Az ülésem nem magasitható és jó lenne, ötlet ha volna magasitásra, örvendenék neki. Egyelöre keményebb párna szerüségen csücsülök...
Tulajdonképpen ezért választottam EX Limitedet. A kicsikén levő 15' acél jó lesz télinek, én meg veszek olyan alufelnit, ami tetszik nekem. A gyári cee'd alu nem jön be nekem.