Erősítem a hírt! Részem volt az átszállósdiban máma délután, és még örülhetek hogy csak 40 perces késéssel érkeztem meg a célállomásomra! Amúgy a balesetet nem láttam, mert a pótlóbusz nem a síneken ment... Valakinek van képe ( lessz képe ) a balesetről?
A kisvárdai gázolás (tehervonat vs ember) képeit az alábbi linken lehet megtekinteni. Ez az átjáró egyébként egy veszélyes hely a városon belül, mellette található a "kisállomás" (Kisvárda-Hármasút mh.), egyik mozdonyvezető ismerősöm is gázolt már itt kocsit.
"Te mennyi idő alatt terveznél meg egy aluljárót? Mondjuk csinálj egyet Óbuda vasútállomás végponti oldalán, a mostani (talán) Sr1 helyére. Mindennel. Felméréssel, számításokkal, közműkiváltással, hatástanulmányokkal, kitűzéssel, kiviteli tervvel. :-)"
Te mennyi idő alatt terveznél meg egy kormányzati negyedet? Mindennel. Felméréssel, számításokkal, közműkiváltással, hatástanulmányokkal, kitűzéssel, kiviteli tervvel. :)))) Ha az megvolt fél év alatt, akkor egy aluljáró nekik 5 perc.
Tehervonat gázolt halálra egy férfit Kisvárda belterületén, a Nyári Pál utcai átjáróban. A kiérkező mentők már nem tudtakák megmenti az életét, a helyszínen szörnyet halt. A vasúti közlekedési csak 14 óra után állt helyre. A gázolás körülményeit a rendőrség szakértő bevonás vizsgálja.
Max. a vázlattervek meg hogy lesz majd aluljáró. Ez olyan mint pl.: Szfvár átépítése cca. 5 féle verzióra emlékszem (még mindig semmi nincs az átépítésből) de majdcsak lesz valami, valamikor, esetleg...
Ácsi, bácsi. Ne keverjük össze a 2-öt. Ott álltólag (ISMÉTLEM: ÁLLITÓLAG) már évekkel korában megvoltak a tervek. Csakhát, mint tudjuk: pénz beszél, kutya ugat.
"Érd-alsónál is állitólag évekig tervezték az aluljárót."
Te mennyi idő alatt terveznél meg egy aluljárót? Mondjuk csinálj egyet Óbuda vasútállomás végponti oldalán, a mostani (talán) Sr1 helyére. Mindennel. Felméréssel, számításokkal, közműkiváltással, hatástanulmányokkal, kitűzéssel, kiviteli tervvel. :-)
Azért írtam, hogy vedd észre hamár akkora vasutas lélek vagy, hogy ilyen helyen csak a tényeket közöljük s nem adunk ki senkit sem. Viszont attól az illetőtől megtudhatod akivel egy jó hónapja Palotáig mentél a 2148-as számu vonattal. Hisz az akkori mv kollégával látlak igen sűrűn. Talán vagy vele olyan viszonyban, hogy kiad ilyen információkat.
Szerintem azon dolgokkal kéne foglalkoznod hogyan kerüljél be a céghez. Nem pedig más kajak magán ügyeit firtatnod. Ha bárki is tudja a választ (én is tudom) úgy sem fogja itt a topicon megosztani veled.