Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HNMswift Creative Commons License 2001.12.17 0 0 29
Miért csodálkozol??? Azt mondtad, hogy egy idösebb nöé volt... :-))))
Előzmény: szipusz2 (27)
atompyka Creative Commons License 2001.12.17 0 0 28
OFF

Mibe kerül az átíratás? Emlegetnek vmi 8000 HUF-t az okmányirodások az illetéken felül. Az micsoda?

ON

Az enyémnek is olyan az orra, csak hoztak rá Esztergomból gyári Subaru emblémát.

szipusz2 Creative Commons License 2001.12.17 0 0 27
Akkor lehet, hogy ezért nem illeszkedi tökéletesen a bal hátulja a lökösnek...talán az előző gazdi megtépte egy kicsit :-(
Előzmény: HNMswift (26)
HNMswift Creative Commons License 2001.12.17 0 0 26
Sajna ez egy ilyen fajta. A tolatásnál észnél kell lenni, mert bizony jön a gumival az egész pereputty. Láttam már ilyet... :-))
Én pl olyat vettem rá, ami nem hosszan lelógó gumi, hanem müanyag. (elöre vettem ilyeneket, hátul a gumik vannak)
Előzmény: atompyka (23)
atompyka Creative Commons License 2001.12.17 0 0 25
OK. A klubnál (vagy az Autoplasticánál, nem Tom) lehet kapni hozzá fehér indexet.
Előzmény: szipusz2 (22)
HNMswift Creative Commons License 2001.12.17 0 0 24
Szerintem, ha 97-es, akkor már a müanyaglámpásnak kell lennie... Föleg, ha méhmaszkosra akarja cserélni a hütömaszkot... :-)))
Előzmény: atompyka (21)
atompyka Creative Commons License 2001.12.17 0 0 23
Nem akarom, levágtam. Attól félek, egy elbaltázott tolatásnál etépi az egész lököst, olyan hülyén van felrakva. Anno a Kispolákról (péntek 13-án) egy tolatással hármat téptem le. Viszont másban nem tett kárt, simán visszaraktam.
Előzmény: HNMswift (19)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.17 0 0 22
Hát most már nekem sem tiszta :-)
Szóval:
-sárga búra
-a lámpatest mellett
-rácsos orr (ha ebből tudsz következtetni)
-a lökösben csak ködlámpi van alul a szögletes.
Előzmény: atompyka (21)
atompyka Creative Commons License 2001.12.17 0 0 21
Nekem nem tiszta:
1. Régi típus: index lent a lökösben, helyzetjelző lámpa mellett. (ún. üveglámpás)
2. Mai típus: index (sárga v. fehér) lápma mellett, helyzetjelző lámpában. (műa. lámpás)

Melyik?

Előzmény: szipusz2 (17)
HNMswift Creative Commons License 2001.12.17 0 0 20
Én sem vagyok elragadtatva a szalontól. Amikor vettem a kocsit még jól át is b@sztak, és amikor rájöttem, akkor elöször hülyére akartak venni, és amikor látták, hogy nem megy, akkor kötöttek velem egy szervízmegállapodást, de azóta ha bemegyek a szalonba, úgy néznek rám, mint egy leprásra...
Előzmény: atompyka (18)
HNMswift Creative Commons License 2001.12.17 0 0 19
Miért akarod levágni a hátsó sárfogó gumit?? Szerintem egyáltalán nem néz ki rosszul. (szvsz)
Előzmény: atompyka (14)
atompyka Creative Commons License 2001.12.17 0 0 18
OFF

Zeg-i story:
Ismerős autót akart venni, bement a helyi Suzy szalonba. Melós ruhában volt, munka után, kinézték, szóba sem álltak vele. Másnap kp.-ra vett egy Astrát.

ON

Valszeg a Suzukisok Klubjáról van szó. Jó fjek, jó bulikat rendeznek (ha összejön nekik), ált. a Campona tetején van a találkozó fél-, évente. Néha gyárlát, stb.

Tom

Előzmény: HNMswift (11)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.17 0 0 17
Nekem sárgaindexes és különálló, ha jól láttam, bár nem láttam még "egybeindexeset", vagy csak nem tűnt fel
Előzmény: szipusz2 (16)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.17 0 0 16
Áhhh nekem jobban tetszik a méhes, de hát az irigység...:-)
Úgy néztem, hogy egy az egyben lehet cserélni a hűtőmaszkot, nem tudjátok, hogy mennyi egy méhes?
Előzmény: HNMswift (13)
HNMswift Creative Commons License 2001.12.17 0 0 15
www.suzukiklub.hu
Ez a klub, amiröl szó van. A Hollós honlapját én is figyelem állandóan, mert még az az egyetlen valamirevaló Suzukis honlap a neten.
Csak nekem meg föleg messze van..... :-)))
Előzmény: szipusz2 (12)
atompyka Creative Commons License 2001.12.17 0 0 14
Én a X-ből járok át, de megéri, úgy tűnik. Egyébként intenzív és többoldalú unszolásra sem vagyok hajlandó átállni a 15000 km-es szervízciklusra.
Jól értem, hogy még a régi, külön első helyzetjelzős? Azt egész jól át lehet kötögetni elöl-hátul.
+ mindegyiknél érdemes lefektetni a hátsó törlőt. Kevésbé praktikus, de nem lóg a képbe és szebb. (Szvsz.)
Ja, és azt mondták, 3/5 ajtósnál ne szedjem, legfeljebb vágjam le a hátsó sárfogó gumit.

Tom

Előzmény: szipusz2 (10)
HNMswift Creative Commons License 2001.12.17 0 0 13
Az enyém méhmaszkos. Nem értem, mi a bajotok vele...
Egyébként kicseréltem a hütömaszkomat egy Autoplastic-a gyártmányúra, de aztán meg nem tetszett, és eladtam. Visszatettem a méhmaszkot.. :-))
Előzmény: szipusz2 (10)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.17 0 0 12
A Hollósnál van valami klub is, aminek évi 3500.- a díja és ebben van:
-havi egy mosás
-évi 2alk. ingyenes átvizsgálás
-kedvezmények a szerelési és alk. árból.

Lehet, hogy felhívom holnap, de akkor is baromi messze van!

Az évi 2 átvizsgálás jól hangzik

Előzmény: HNMswift (11)
HNMswift Creative Commons License 2001.12.17 0 0 11
Én állandóan szakszervízbe hordom, mert még él a garancia. Egyébként azt én sem mondtam, hogy nem kell soha szerelövel megnézetni, de szerintem nem baj, ha az ember megússza az olajcserét anyagárból. A régi autómat olajcsere miatt soha nem vittem szervízbe.
Én zalai vagyok, és itt nem igazán lehet választani a szervizek között, mert Zeg.en kettö van ugyan, de mindegyiket szidják... :-((
Amelyikbe én járok, az elég türhetö, és némi borravalóért normálisan bánnak az emberrel (és autóval).
Előzmény: atompyka (9)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.17 0 0 10
Hát az ablakspricnim nekem is folyik, úgyhogy állandó a motortető-lötyi.
Nekem 97.8. havi van, még nem a méhmaszkos. Hála istennek. :-)
Nekem is a Hollost ajánlották, fater is ott vesz most használtat, de nekem nagyon messze van. A III. ban lakom.
Előzmény: atompyka (9)
atompyka Creative Commons License 2001.12.17 0 0 9
Szintén Suzy-s haver szerint ez az Autonet-es cég munkailag és árilag is korrekt.
Szvsz érdemes néha megnézetni szerelővel, meghálálja.
Persze azt is meg kell mondjam, eddigi 170000 (+éccsanyámé 40000) suzukis km alatt még nem találtam igazán jó márkaszervízt. Tán még a Hollós vált be a legjobban, de ott régről ismerős szerelőm van. Viszont az áraik korrektek. Küldtem már oda olyan havert, aki azt hitte, tévedtek, annyira keveset kértek (persze ő előtte a S. Pest árait szokta meg).

Ave!
Tom

Előzmény: HNMswift (5)
HNMswift Creative Commons License 2001.12.17 0 0 8
Én sem tudom, de marhára rühellem, hogy állandóan "vízmintás" a motorházfedél...
...persze, ha másoké is ilyen, akkor már nem is érdekel annyira..:-))
Előzmény: atompyka (6)
atompyka Creative Commons License 2001.12.17 0 0 7
Melyik orrú a tiéd? Még a régi, jobb arcú?
Előzmény: szipusz2 (3)
atompyka Creative Commons License 2001.12.17 0 0 6
Üdv!

Érdekes, nekem mintha kifelé nyomná a levegőt a tanksapka letekerésnél!
Bocs, de nem tudom elképzelni, hogy kéne pillanatszerűen leállnia az ablakmosó szivattyúnak.

Tom

Előzmény: HNMswift (4)
HNMswift Creative Commons License 2001.12.17 0 0 5
Ha nem viszed szakszervízbe, akkor szerintem az olajcsere miatt egyáltalán ne vidd semmilyen szervízbe...otthon simán elvégezhetö, a fáradt olajat pedig le lehet adni a benzinkutaknál..
Előzmény: szipusz2 (3)
HNMswift Creative Commons License 2001.12.17 0 0 4
A cuppanás természetes, mert vákuum van a tankba. A váltóolaj cseréjének szükségességérol a Kezelési útmutatóban leírtakat vedd szerintem alapul...
Ha már a kérdéseknél tartunk:
- az ablakmosó szórófejnél nincs utánfolyás nálad?? Az enyémnél minden egyes spriccelés után tiszta lötty lesz a motorházteto, mert túlfolyik az a szar...
Előzmény: szipusz2 (2)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.17 0 0 3
Na azért csak van itt egy-két ember... :-)))

Én most vettem 4évesen 31e km-rel, 26e-nél volt csere, de 2000.augusztusban :-(. Egy öreg nénié volt. Nem hiszem, hogy szervízbe (szak) viszem, gar. úgysincs már :-(

Amúgy hibátlan a kicsike.

Előtte e30-am volt :-)

Előzmény: szipusz2 (2)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.17 0 0 2
De sajnos olvastam a kezdeményezéseket és láttam, hogy milyen gusztustalan módon lehúzzák ezt a márkát. De ebbe ne menjünk bele, mert félek, hogy én is csak szidnám a márkatársakat, pedig egy ilyen fórumnak nem hiszem, hogy ez lenne a célja.

Nekem speciel rengeteg kérdésem lenne és mégtöbbre lennék kíváncsi, és szerintem ezzel nem vagyok egyedül.Ezért szeretnék egy működő Suzukis fórumot, de ehhez az kell, hogy tényleg működtessétek, mert nélkületek nem érek el sokat.

Hátha...

Ha már kérdések:

-normális, hogy az üres tanknál akkorát cuppant, amikor leveszem a tanksapkát, hogy beszív engem is :-)
-tényleg 40e-ként kell váltóolajat cserélni?
-vezérműszíjgondok gyakran előfordulnak (szakadás), mert a gyár 100e km-t ír cserének.

Köszi az olajos tippet, akkor marad a Castrol Magnatec, vagy a Shell szintije.

Előzmény: DarkSide (0)
HNMswift Creative Commons License 2001.12.17 0 0 1
Sajnos a Mutyukit senki sem veszi autó számba...
Külön nekünk nyitottak egy "...külön állatfaj.." topicok, amire igazán büszke lehet a tulajdonosa...
Egyébként nekem azt az infót adták, hogy csak a Castrol GTX3 és a Shell Hélix olajat fogadja el a Suzuki gyár a garancia megtartásához. Nekem spec. Castrol van benne... Eddig 10.000-ként cseréltettem, de legközelebb majd csak 45.000-nél megyek.
Előzmény: szipusz2 (-)
DarkSide Creative Commons License 2001.12.17 0 0 0
Szia!

Az enyémben is ilyen olaj van full synth. . Viszont akkor már csak full synth. mehet bele.

S hogy miért nincsen "pörgős" topikja a Suzukisoknak? Ez ugye költői kérdés volt!? :) Nem olvastad a többi ilyen témájú topikot? Hiába volt normálisnak nevezhető a társalgás, jöttek azok, akiknek állítólag AUTÓ-juk van és máris elkzdődött a sárdobálás. Hát azt hiszem ezért maradoznak el az ilyen témájú topikok.

Tisztelettel DarkSide

Előzmény: szipusz2 (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!