Keresés

Részletes keresés

BoGar Creative Commons License 2007.11.24 0 0 5815
Bocs, hogy így ismeretlenül írok, bár sokan más topikból más ismerhetnek.

1-1 ilyen eset a másik oldalról sem semmi. Mármint amikor a peronon állsz, jön a vonatod, dudál, kürtöl, nézel a másik irányba és azt látod, hogy egy ember a biciklijével szerencsétlenkedik az átjáróban. Hiába van tőled 4-5 méterre, tudod, hogy semmit sem tudnál már tenni. És akkor az utolsó pillanatban sikerül végre jó helyen megindítani a biciklit, és még a vonat érkezte elött feltolja a sínekről.
A szerencsétlenkedést az okozta, hogy az illető valamennyire már italos volt, az átjáró szélén ment és 2szer is a peronnak tolta a biciklit, és csak 3.re sikerült feltolnia. Pedig mielött a sínekre lépett volna, a vonat, akarom mondani a mozdony, már jelzett.
Előzmény: Nohabf (5807)
wrn30601 Creative Commons License 2007.11.24 0 0 5814
GySEV fórumot nézd meg, ott van link is
Előzmény: tompysoft (5804)
manhattani Creative Commons License 2007.11.24 0 0 5813

Nagyon változó, hogy kit mennyire visel meg egy (több) gázolás. Megkérdeztem egy vezért, gázolt-e már, ő nevetve: "Lacikám, húszon túl vagyok!"

 

Ijesztő esemény akkor is kelthet félelmet, ha nem is hal meg/sérül meg komolyabban senki. Pár éve bejött egy Gigant első szélvédője, a vezér nem sérült meg komolyan, de utána (egy darabig legalábbis) nem volt képes 50-nél többel menni a Giganttal...

 

 

GyöBzs Creative Commons License 2007.11.24 0 0 5812
Nálunk is van erre  lehetőség...
Előzmény: Nohabf (5809)
Nohabf Creative Commons License 2007.11.24 0 0 5811
Ha ez egy kötelező érvényű szabály akkor nem vitás hogy így van.
Előzmény: 18 316 (5810)
18 316 Creative Commons License 2007.11.24 0 0 5810
Erről mindig az Akit a mozdony füstje megcsapott... jut eszembe, ahol a régi vezérek tucatnyi elcsapásról vallanak.

De úgy tudom, hogy a franciáknál egy öngyilkos miatt idegileg megviselt mozdonyvezető okozta második baleset óta van egy kötelező érvényű szabály.
Előzmény: Nohabf (5809)
Nohabf Creative Commons License 2007.11.24 0 0 5809
Erre 2 beleseti példával tudnék szolgálni:

1. 1999-ben volt az M61 004 psz-ú Nohab balesete Badacsonytomajnál: hálistennek itt nem halt meg senki a vezér könnyebb sérülésekkel megúszta utána majd 2 hétig volt betegállományban utána kezdett csak dolgozni.Lelkileg csak jó másfél-2 év múlva tudta feldolgozni az esetet.

2.Siófok: német túristabusz kontra V43 1078 vontatta gyorsvonat,asszem 33 halott volt a mozdonyvezető azóta sem tudta kiheverni ezt az esetet le is százalékolták.

Nincs tudomásom arról hogy van-e erre valamiféle szabály(lehet hogy van) ez inkább attól függ hogy mentálisan mennyire viseli meg a vezért egy-egy gázolás,baleset stb.

Több vezér ismerősöm is átélt már gázolást vagy balesetet 1-2 hétig nem volt könnyű nekik de ez sajnos benne van a pakliban bármennyire is szomorú események ezek.
Előzmény: 18 316 (5808)
18 316 Creative Commons License 2007.11.24 0 0 5808
Tényleg, van most nálunk bármi szabály mozdonyvezetők kényszerpihenőjére halálos baleset/öngyilkos elcsapása utánra?
Előzmény: Nohabf (5807)
Nohabf Creative Commons License 2007.11.24 0 0 5807
Sajnos ez egy olyan dolog ami bármikor megtörténhet egy vezérrel.

Emlékszem még jópár éve felkéreckedtem egy Csőrire Tapolcáról jövet,Balatonalmádinál kis híján elcsaptunk egy embert ugyanis nem sokkal előttünk lépett fel a peronra.
Azt az érzést nem tudom egyszerűen leírni, a jeges veríték ment végig a hátamon.
Előzmény: 18 316 (5806)
18 316 Creative Commons License 2007.11.23 0 0 5806
Hát elég szar volt, de valszeg a vezérnek volt a legrosszabb...
Előzmény: Nohabf (5805)
Nohabf Creative Commons License 2007.11.23 0 0 5805
Ez nem semmi élmény lehetett átélni:-(
Előzmény: 18 316 (5803)
tompysoft Creative Commons License 2007.11.23 0 0 5804
Ma este a 8-ason valahol Rábapatona környékén ismét valami közúti-vasúti baleset.
A vonat megint nem tudott elsőbbséget adni szegéééény autósnak... :S
Állítólag a fazon könnyebb sérülésekkel megúszta.

Tudtok erről valamit bővebben?
18 316 Creative Commons License 2007.11.23 0 0 5803
Sződligeti baleset - szemtanúi beszámoló

Ma este a 2228-assal mentem hazafele Vácra, a harmadik kocsiban. Rákosrendezőn valamiért öt percre megfogtak, majd Rákospalota-Újpesten is, szóval jó 10p késést összeszedtünk. Már azt hittem, hibás a gép, de aztán Dunakesziig helytelen vágány.

Sződliget felé aztán fékezés közben egy enyhe lökés, majd egy erősebb rántással álltunk meg. Egy perccel később még mindig nem indultunk tovább, és erős fékporszag kezdett terjengeni. Aztán látom, hogy sok utas mászkál odakint, hát kinéztem az ajtón -- és formátlan fémtömeget láttam a mozdony előtt.

Jó tíz másodperc múlva fogtam fel, hogy az egy autó maradványa. Leszállva egy véres fejű alakot látok a peronon elnyúlva, jó 50m-re az útátjáró után. Actán egy autós szemtanú mondta el, mi történt: egy kocsi, benne ketten, nagy sebességgel jött, simán letörte a már lezárt fénysorompót, nem bírta bevenni a kanyart és beleszállt a szemközti beton útkorlátba. Az utas még megpróbált kiugrani a vonat előtt, de nem sikerült neki.

A hírek egy halottról tudnak, talán valami eszméletlen mázlival mégis túlélte az 50m-es repülést az utas.
Bko Creative Commons License 2007.11.23 0 0 5802
köszi szépen!
Előzmény: Bárdos Imre (5800)
ropi21 Creative Commons License 2007.11.23 0 0 5801
és egy video is még mindig evvel kapcsolatban:
http://www.halomtv.hu/video/1120kisiklott.wmv
Előzmény: Vasutgepesz040 (5793)
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.11.23 0 0 5800
Nm túl jó minőségű újságfotóm van a balesetről.
1998.04.01.  V43 1237
Előzmény: Bko (5795)
hingyigabi Creative Commons License 2007.11.22 0 0 5799
Nem az került Fehérvárra?
Előzmény: szanthoa (5797)
tamasi 48.-49. Creative Commons License 2007.11.22 0 0 5798
Köszönöm hogy tettél fel képeket a balesetről! Aznap pont buszoznom kellett miatta, de a helyszínt nem láttam...!
Előzmény: Vasutgepesz040 (5793)
szanthoa Creative Commons License 2007.11.22 0 0 5797
Az lenne a kérdésem, hogy a KVS-01 Rába-segélykocsi jelenleg hol dolgozik?
Előre is köszi.
Bko Creative Commons License 2007.11.22 0 0 5796
valakinek (ez ki maradt)
Előzmény: Bko (5795)
Bko Creative Commons License 2007.11.22 0 0 5795
üdv
erről a balesetnek nincsenek képei?annak idején halottam a csattanaást de nem engedett le mammerom akkor, mondván h a szokásos vonat vs autó!olvastam v hol h az AS125 sz átjáró a legveszélyesebb Mo-n.havonta 1 biztos volt!le is zárták évekre de most megin nyitva van!

1998.04.01. Bp. Nagytétény, Növény u. v. átj. V43 1237

Téglát szállító kamiont gázolt a 4625 sz vonat az AS 125 sz átjáróban 14,25-kor. A kamion 3 részre szakadt a sofőr kiesett a kamionból és a helysz1nen meghalt. A mozdonyvezető beszaladt a géptérbe, de az ajtót már nem tudta bezárni, így néhány tégla őt is eltalálta. Gerincsérüléssel a mentő a MÁV kórházba szállította. A forgalmat Kelenföld – Érd-elág. Tárnok - vonalra terelték. 20,00-ra a felsővezetéket helyreállították és a pályát 60 km/h sebességgel járhatóvá tették.
Zsivany Creative Commons License 2007.11.22 0 0 5794
Érdekes a kitérő geometriája... (2.kép)
Előzmény: Vasutgepesz040 (5793)
Vasutgepesz040 Creative Commons License 2007.11.22 0 0 5793

Egy pár kép az Érdi balesetről.

 

 

 

 

 

M41 2204 Creative Commons License 2007.11.21 0 0 5790

Megjött a betonfalam :)

Szerencs utcai átjárón valamit elrontanak (felújítanak). :)

GyöBzs Creative Commons License 2007.11.21 0 0 5789
A tegnapi érdi balesetről képek a vdszsz.hu-n
Infós Creative Commons License 2007.11.21 0 0 5788

OFF

Több lesz az, mint fél év..

ON

Előzmény: hingyigabi (5781)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.21 0 0 5787
Végre ez jó hír!
Előzmény: r1232 (5776)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.20 0 0 5786
Bocs. A "?" jel elmaradt.
Előzmény: Törölt nick (5785)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.20 0 0 5785
Privi.
Előzmény: Törölt nick (5764)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.20 0 0 5784
Csak nem benne vagy a tervezésben?
Előzmény: klapperes (5773)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!