Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szipusz2 Creative Commons License 2001.12.18 0 0 129
Ez jó ötlet! :-)
Na majd holnap eljátszom a hülyét (vagy nem is kell játszani) és felhívom valamelyik közelit. III.ker.
Kíváncsi leszek...
Előzmény: HNMswift (128)
HNMswift Creative Commons License 2001.12.18 0 0 128
Szerintem, ha okosan beszélsz velük, akkor semmit, vagy keveset. De menj be, vagy hívd fel, és pontos árat fognak mondani. Azt a legtöbb szerelö élvezi, ha az okostojás szerepében tetszeleghet, és egypár gagyi kérdéssel elérheted a célodat. Nekem bejött... :-))
Előzmény: szipusz2 (127)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.18 0 0 127
Azt olvastam már, hogy rutinmeló nekik a computer belövése, de mégis mit kérnek egy ilyen mókáért?
Előzmény: HNMswift (126)
HNMswift Creative Commons License 2001.12.18 0 0 126
Szeruntem ezt ne vedd alapul. Várd meg, míg normális lesz a hömérséklet, és ha akkor is ilyan magas marad a fogyasztás, akkor ráérsz megnézetni, bár tulajdonképpen, amikor a szervíz felé jársz, meg is nézetheted, hisz megvan 2 perc alatt...
Előzmény: szipusz2 (125)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.18 0 0 125
Mondjuk azt leszögezem, hogy én csak városban használom. Még csak nem is nyúzom. Téli gumi van fönt.
Hát nem tudom...kevesebbre számítottam. :-(
Előzmény: HNMswift (124)
HNMswift Creative Commons License 2001.12.18 0 0 124
Nem tudom, de szerintem nézesd meg, mert nekem téli vegyes használatban még nem ment 6,5 fölé a fogyasztásom. A vegyes alatt azt értem, hogy kb 75% közút 25% város.
Egyszer szopott be a drága 7,5-öt, de akkor olyan vizes benzint sikerült benyalnom, hogy 3x megállt töle, meg alig akart menni.
Előzmény: szipusz2 (123)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.18 0 0 123
Jó-jó, de nekem sosem megy le 750-800-ra. Mindig egy picit 1000 alatt és kb 8l-rel járok most télen. Ezt úgy mondtam, mintha nyáron már lett volna Suzukim :-)
Miért ilyen magas szerinted?
Előzmény: HNMswift (122)
HNMswift Creative Commons License 2001.12.18 0 0 122
Egyébként meg mi a rossebnek neked bele az óra???
Foleg ez, amit a Suzuki beleszerel. Egy ocsmány 19. századi maradék, csak azért nem mechanikus, mert a japán nem tudta a hajtást levenni a mociról, és mindennap felhuzni meg ölég gáz lenne... :-)))
Előzmény: szipusz2 (120)
HNMswift Creative Commons License 2001.12.18 0 0 121
Az enyém is ezer alatt van, kb 750-800 körül, de csak akkor, ha már egy bizonyos ideig állt egyhelyben, mert lámpától lámpáig araszolva az elektronika magasabban tartja a fordulatot az alapnál. (900 körül asszem)
Előzmény: szipusz2 (120)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.18 0 0 120
Nekem nincs hozzá users manual.
Nektek mennyi az alapjárat? Nekem épphogy 1000 alatt mutat. Nem magas az egy picit?
Előzmény: SzaboZE (119)
SzaboZE Creative Commons License 2001.12.18 0 0 119
Nemtom hogy van ez, de nézd meg a kezelésit. Ha azt irja hogy párátlanitásra tudod használni akkor nincs gond. Szerintem minden légkondit lehet fűtéssel kombinálni, de biztos ami ziher. Nekem külön említi a könyv, de fűteni szerintem nem tud. Csak fűtéssel lehet használni! Ilyenkor valami olyanról van szó, hogy a fűtés mellett a légkondi hatásfoka kicsi és csak a páraelszivás hatékony. Holnapra megnézem, mert valamelyik autósújság most cikkez róla.

SzaboZE

szipusz2 Creative Commons License 2001.12.18 0 0 118
Hát ezt nem hiszem el...kezdek felébredni!
Szóval még egy olyan kérdésem is lenne, hogy az enyém légkondis. 2 fajta légkondit lehetett pályafutása alatt kapni és ez az újabb. Az a question, hogy ezzel lehet-e fűteni, mint pl a Lanosban, vagy nem. Nem mertem eddig kipróbálni, mert régen azt mondták, hogy télen nem szabad nyomni a kondit a meleg rendszeren át.

Valaki homályosítson fel!

Előzmény: szipusz2 (116)
cs_geza Creative Commons License 2001.12.18 0 0 117
1. Radio alatt (az irattarto lik helyen) szok lenni ora. Bontoban is lattam.
2. Gyertyabol NGK, vagy egyeb japan. (szerelo szerint is az a legjobb) A legutobbi garniturat 50nel vette ki, de meg problema nelkul ment. (~25-30 ekm)
Előzmény: szipusz2 (112)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.18 0 0 116
Én sokáig vezettem még japán 1.6-t. Az finom gép volt. Soha semmi baja nem volt, pedig gyakran kapott 6-7000-s fordulatot :-) Na jó, egyszer szétolvadtak a gyújtáskábelek...
Nagyon fürge gép.
Előzmény: szipusz2 (115)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.18 0 0 115
Hát ezaz!Én is egy DVDromot teszek majd be az óra helyére. :)
Egyszer faterom Orion XR3I-jébe tettünk ilyen Bosch szuper 4-et, de semmi nem történt...
Lehet, hogy az előző tulaj kiszerelte az órát??? :))
Előzmény: SzaboZE (113)
SzaboZE Creative Commons License 2001.12.18 0 0 114
A bosch-sal főleg télen voltak gondok, nyáron még elment. Ha már négypólusú akkor a beru jobban üzemelt. De szerintem az NGK-val jársz legjobban.

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2001.12.18 0 0 113
Na mostmár tudjuk mi az 1.6GX :)

"Swift Sedan 1.6 GX: A legerősebb Swift. Fantasztikus erő az 1.6-os 16 szelepes motortól. Egyedülállóan dinamikus menetteljesítmények, különleges kényelem. Ez a Sedan 1.6 GX. "

Szipusz: japán autóba NGK-t!!! A Fosch nekem nem jött be mazdában. Másik: örülj neki hogy nincs óra. Egyébként a rádió alatt szokott lenni, de nagyon csúnya és elvisz egy 5,25-ös floppy helyet! :)))

SzaboZE

szipusz2 Creative Commons License 2001.12.18 0 0 112
Jól elirogatok ám magammal...:-)
No meg azt sem értem, hogy ugye az enyém 97.8. havi 1.3GLS modell, a létező összes elektromos cuccal + légkondi. De miért nincs benne egy k%rva óra???????Ez az ami azóta nem hagy nyugodni, mióta megvan a gép. Ezt egyszerűen nem tudom hova tenni. Nem létezik, hogy feláras ebben a kiszerelésben az óra.
Vagy mégis?
Előzmény: szipusz2 (111)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.18 0 0 111
Jaaaa!!!!
Majd elfelejtettem, amit hetek óta próbálok kitalálni!!!
SZERINTETEK MILYEN GYERTYÁKAT KELL/ÉRDEMES TENNI A SUZUKIBA???
A gyár NGK-t ír, vagy Nippon Densot (na ilyet még nem láttam), de lehet 4pólusú Bosch-t is kapni és akkor még nem is beszéltem a spécibb sportgyertyákról.

Szerintetek miben gondolkozzak? Nyakamon a nagyszervíz, meg a karácsony is, úgyhogy az anyagiak sem mellőzendők...

Előzmény: szipusz2 (108)
LADA Creative Commons License 2001.12.18 0 0 110
van startos ismerősöm, de ott föképp valvoline olajat árulnak.

nekem a FINA bevált és olcsó is. a következő cserénél az lesz benne megint.

Előzmény: BX_thomas (98)
LADA Creative Commons License 2001.12.18 0 0 109
van külön olajnyomás jelző lámpa de van olajszint jelző lámpa is és az szokot visszajelezni.
az olajat nem eszi, azzal nincs gond csak a gyors visszafolyással.
Előzmény: SzaboZE (97)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.18 0 0 108
O.K.-s tévúton voltam.
Előzmény: SzaboZE (107)
SzaboZE Creative Commons License 2001.12.18 0 0 107
http://www.suzukihollos.hu/ho_auto.htm

Náluk is GX van csak.

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2001.12.18 0 0 106
GX van most is belőle nem GLX. Az autóban légkondin és ABS-en kívül minden van amit lehet rendelni.

SzaboZE

szipusz2 Creative Commons License 2001.12.18 0 0 105
Nekem reálisnak tűnik az 1.5m. Milyen a GX, abból nem csak GLX van, mármint az 1.6-osból?
Előzmény: szipusz2 (104)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.18 0 0 104
ÉLJEN...:-(
Előzmény: SzaboZE (102)
BX_thomas Creative Commons License 2001.12.18 0 0 103
ja...
Előzmény: SzaboZE (101)
SzaboZE Creative Commons License 2001.12.18 0 0 102
Ja és kinek mennyibe van egy 15 (10?)e szerviz?

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2001.12.18 0 0 101
Hát... 5 alá csak igy 40%-al jön ki... :)

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2001.12.18 0 0 100
Szóval ismét Suzuki téma! :)

1.570m FT tehát az 1.6GX sedan, 99.01, reális?

SzaboZE

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!