Szerintem, ha okosan beszélsz velük, akkor semmit, vagy keveset. De menj be, vagy hívd fel, és pontos árat fognak mondani. Azt a legtöbb szerelö élvezi, ha az okostojás szerepében tetszeleghet, és egypár gagyi kérdéssel elérheted a célodat. Nekem bejött... :-))
Szeruntem ezt ne vedd alapul. Várd meg, míg normális lesz a hömérséklet, és ha akkor is ilyan magas marad a fogyasztás, akkor ráérsz megnézetni, bár tulajdonképpen, amikor a szervíz felé jársz, meg is nézetheted, hisz megvan 2 perc alatt...
Nem tudom, de szerintem nézesd meg, mert nekem téli vegyes használatban még nem ment 6,5 fölé a fogyasztásom. A vegyes alatt azt értem, hogy kb 75% közút 25% város.
Egyszer szopott be a drága 7,5-öt, de akkor olyan vizes benzint sikerült benyalnom, hogy 3x megállt töle, meg alig akart menni.
Jó-jó, de nekem sosem megy le 750-800-ra. Mindig egy picit 1000 alatt és kb 8l-rel járok most télen. Ezt úgy mondtam, mintha nyáron már lett volna Suzukim :-)
Miért ilyen magas szerinted?
Egyébként meg mi a rossebnek neked bele az óra???
Foleg ez, amit a Suzuki beleszerel. Egy ocsmány 19. századi maradék, csak azért nem mechanikus, mert a japán nem tudta a hajtást levenni a mociról, és mindennap felhuzni meg ölég gáz lenne... :-)))
Az enyém is ezer alatt van, kb 750-800 körül, de csak akkor, ha már egy bizonyos ideig állt egyhelyben, mert lámpától lámpáig araszolva az elektronika magasabban tartja a fordulatot az alapnál. (900 körül asszem)
Nemtom hogy van ez, de nézd meg a kezelésit. Ha azt irja hogy párátlanitásra tudod használni akkor nincs gond. Szerintem minden légkondit lehet fűtéssel kombinálni, de biztos ami ziher. Nekem külön említi a könyv, de fűteni szerintem nem tud. Csak fűtéssel lehet használni! Ilyenkor valami olyanról van szó, hogy a fűtés mellett a légkondi hatásfoka kicsi és csak a páraelszivás hatékony. Holnapra megnézem, mert valamelyik autósújság most cikkez róla.
Hát ezt nem hiszem el...kezdek felébredni!
Szóval még egy olyan kérdésem is lenne, hogy az enyém légkondis. 2 fajta légkondit lehetett pályafutása alatt kapni és ez az újabb. Az a question, hogy ezzel lehet-e fűteni, mint pl a Lanosban, vagy nem. Nem mertem eddig kipróbálni, mert régen azt mondták, hogy télen nem szabad nyomni a kondit a meleg rendszeren át.
1. Radio alatt (az irattarto lik helyen) szok lenni ora. Bontoban is lattam.
2. Gyertyabol NGK, vagy egyeb japan. (szerelo szerint is az a legjobb) A legutobbi garniturat 50nel vette ki, de meg problema nelkul ment. (~25-30 ekm)
Én sokáig vezettem még japán 1.6-t. Az finom gép volt. Soha semmi baja nem volt, pedig gyakran kapott 6-7000-s fordulatot :-) Na jó, egyszer szétolvadtak a gyújtáskábelek...
Nagyon fürge gép.
Hát ezaz!Én is egy DVDromot teszek majd be az óra helyére. :)
Egyszer faterom Orion XR3I-jébe tettünk ilyen Bosch szuper 4-et, de semmi nem történt...
Lehet, hogy az előző tulaj kiszerelte az órát??? :))
"Swift Sedan 1.6 GX: A legerősebb Swift. Fantasztikus erő az 1.6-os 16 szelepes motortól. Egyedülállóan dinamikus menetteljesítmények, különleges kényelem. Ez a Sedan 1.6 GX. "
Szipusz: japán autóba NGK-t!!! A Fosch nekem nem jött be mazdában. Másik: örülj neki hogy nincs óra. Egyébként a rádió alatt szokott lenni, de nagyon csúnya és elvisz egy 5,25-ös floppy helyet! :)))
Jól elirogatok ám magammal...:-)
No meg azt sem értem, hogy ugye az enyém 97.8. havi 1.3GLS modell, a létező összes elektromos cuccal + légkondi. De miért nincs benne egy k%rva óra???????Ez az ami azóta nem hagy nyugodni, mióta megvan a gép. Ezt egyszerűen nem tudom hova tenni. Nem létezik, hogy feláras ebben a kiszerelésben az óra.
Vagy mégis?
Jaaaa!!!!
Majd elfelejtettem, amit hetek óta próbálok kitalálni!!!
SZERINTETEK MILYEN GYERTYÁKAT KELL/ÉRDEMES TENNI A SUZUKIBA???
A gyár NGK-t ír, vagy Nippon Densot (na ilyet még nem láttam), de lehet 4pólusú Bosch-t is kapni és akkor még nem is beszéltem a spécibb sportgyertyákról.
Szerintetek miben gondolkozzak? Nyakamon a nagyszervíz, meg a karácsony is, úgyhogy az anyagiak sem mellőzendők...
van külön olajnyomás jelző lámpa de van olajszint jelző lámpa is és az szokot visszajelezni.
az olajat nem eszi, azzal nincs gond csak a gyors visszafolyással.