Észnél vagy? Faternak nem kell fullos kasztni-tunigng:)))
Hülyeséget nem akarok mondani, mert nem tudom, hogy hol vették, csak azt, hogy a Hollósnál, no meg a szép nagy HOLLOS matrica is ott díszeleg a szekéren.
Faternak is bejön, bár eddig egy Audi 80-a volt 2.0-s. Felvilágosítottam, hogy ennek hiába nyomja ki a szemét, nem fogja szétfüstölni a gumikat:-(
Az öreg mindent leamortizál...
Egyszer előrehajtotta az Audi ajtaját egy Demszky-oszlopon. Azt mondta, hogy nem vette észre, hogy rükiben van és ráindított :)
Tényleg, most szóltak, hogy azóta a roncsot összerakták és eladták, szóval mehetek a pénzért. Valakinek eladták a lefoglalózott autóját és egy hét alatt nem sikerült keríteni másikat. :))))))
tom0505: befagytam, hogy azt mondtam suzy szervizben végignéztünk a szervizt... én a mazda szervizrő beszéltem, nekem mazdám van. De fater is jókat mond a szervizről ahova jár, rákérdezek, mintha ő is végignézte volna.
Végre megkapta faterom is a használt Suziját a Hollóstól,csak pont 1héttel kellett többet várni, mint amit a szerződésben írtak. Felhívtam őket és ilyen duma: "sokat kell várni, az eredetvizsgára" :-) Ja mondom, a Peugeot Kovácsnál meg 40p alatt megvoltam...
Télleg nem érdekel valakit a roncs? Vagy tudtok helyet ahol bevennék? Nem új autóba, csak úgy magában. Sérülés 4 sarkán, utastér sértetlen, motor egyben, első lökkös lezúzódott de a hűtő már nem sérült. Futómű sérült. Hátul enyhe sérülés+bal elefantfül ablak hiányzik. Egész egybe van kívülről. 99.07 havi 1.3GLX 27e Km-el. 750 irány.
Na, csókoltatom a Hollósékat. Tegnapelőtt megbeszéltem ma két órára az átnézést a visszahívós akció miatt. Odamegyek, előkotorják a papírt ("Ja, jött róla vmi ..."), kiderül, két órás munka, még a kardánt is le kell hozzá bontani. A lényege, hogy a váltóban ki kell cserélni egy csavart, ha M6-os, nem kell bántani, ha M8-as. Az általuk "belső használatra" kapott papírban benne van, hogy rendeljenek annyi csavart, ahány autóra számítanak, mert csere hiány miatt nem maradhat el. Srác nagy nehezen leboncolja a dolgokat, a csavar 6-os. Megy a raktárba, nincs. Megy a főnökéhez:"Ja, még nem rendeltünk!". Jöjjek vissza később. Na ja. Nekik két óra munka, nekem másfél óra út potyára. Ennyit a szervezésről. Legközelebb, ha megyek 10000-esre, tuti megkérdem mielőtt elindulok, hogy nem megyek-e potyára, van-e raktáron mondjuk motorolaj v. szerelő.
SzabóZE:
Az a 10000 HUF amit én mondtam? Szereléssel?
Tükörfűtés: működik a dolog, persze tipusfüggő de kb 10e / tükör. Picit olcsóbbra számítottam. Én olyan 6e/tükörről hallottam, de ahhoz nincs kontakt. Még szüttyögök.
Atompyka: köszi, rápróbáztam nem vette fel, majd később. Nekem mazdám van de a családban most fog faternak beütni a harmadik suzuki. Volt I, II generációs, most egy sedan manager lesz. Plusz a cégnél is van három suzy.
A subaru tulképp a 4wd suzuki. A subaru csak 4wdvel gyárt. Amerikában meg chevrolet geo metro néven fut a suzuki, de ott már egy generációval arrébb vannak.
Amúgy nem csak neked meglepő. Én Swiftként vettem, de Subaru kulccsal. Aztán persze szereztem a gyárból echte Subi emblémát és matricákat, most Subaruként néz ki. Érdekes, hogy pl. mikor simmeringet kellett cserélni, az Emil Frey-nél olcsóbb lett volna az alkatrész, ha a Suzuki nem gariban csinálja.
Egyszere megállít a rendőr, nézi a forgalmit (hivatalosan Suzuki), beszélgetünk vagy 5 perce, majd nézi az autót és megszólal: "Hogy ez a Subaru mennyire hasonlít a Suzukira!" nem kérdeztem meg, hogy eddig minek nézegette a forgalmit. Hisz nincsenek is benne képek...
Az Autókatalógusban meglepve láttam, hogy a Subaru Justy úgy néz ki, mint az én Stiftem. (ha ez csak nekem meglepö, akkor bocs a tudatlan formámért). A kérdésem, mennyiben egyezik a két járgány??