szeva mindenki , eladásra kerül 4db felni gumival ha érdekel valakit nem nagy durranás a gumi, de még lehet vele haladni ,mert vetem helyettük másikat ára 23 000 ft !!!egyiken van egy kis sérülés de nem üt ,én így használtam
Seat Cordoba 34 oldalas, vastag, minőségi papír prospektus, német nyelvű A4 (1994)
Nissan prospektuscsomag: Nissan autókínálat, kihajtható 6 oldalas A4 (2000) Nissan Világ 2004/1 (350Z, Murano, Almera 1.5 dci, Görög Zita interjú stb.) Nissan Világ 2005/1 (Murano, Pathfinder, Note, Primera, még több Görög Zita)
Mercedes Viano prospektus A4, 20 oldal (2006) Mercedes E-osztály magazin, A4, 20 oldal (2006)
Yamaha házimozi és hifi komponensek (2002 tavasz) A4, 36 oldal
Autóhifi és szórakoztató elektronika prospektus csomag (1990-2001): Clarion autóhifi A4, 4 oldalas (1990) Pioneer Car Audio zsebkönyv formátum, 52 oldal (1992) Blaupunkt Fun Line A4, 6 oldal kihajtható (2001) Pioneer in car entertainment A4, 68 oldal (2001) JVC mobile entertainment A4, 44 oldal (2001) Sony Style magazin A4, 204 oldal (2001)
2006 és 2007 összes új autótípusa: az Autó Piac 2006/1 és 2006/52-2007/1 dupla számai
6 db Autó Piac újság, 2003. évfolyam 24. 33. 34. 36. 37. és 41. száma
SAAB, Volvo prospektus csomag (1995-2003): Volvo S40 / V40 A4 6 oldalas, széthajtogatható Volvo termékpaletta S40-S80 A4, 8 oldalas, széthajtogatható SAAB modellek 1995, A4, 6 oldalas, széthajtogatható SAAB 9 3 adatlap SAAB árlista 2003, szórólap SAAB 9 3 (2000) 25x25 cm 6 oldalas, széthajtogatható SAAB 9 5 Aero szórólap
Daewoo – Chevrolet – Hyundai – Korando prospektus csomag: Korando terepjáró A4, 20 oldal Daewoo Nubira A4, 18 oldal Daewoo Leganza A4, 12 oldal Daewoo Matiz A4, 8 oldal + árlista Hyundai Atos 2002A4 2 odalas szórólap Hyundai Atos Prime 2002 A4 2 oldalas szórólap Chevrolet Kalos 2005A4 fekvő, 12 oldal + árlista Chevrolet Lacetti 2005 A4 fekvő, 12 oldal + árlista
Citroen prospektus csomag: Citroen AX (1990?) osztrák, A4, 28 oldal Citroen C2 (2002) magyar 25x25cm, 30 oldal Citroen C2 felszereltség és műszaki jellemzők
Toyota prospektus csomag (1997-2002): Toyota Hírek 1997, A4 18 oldal Toyota Corolla Line Luna A4 szórólap Toyota Corolla G6 Liftback A4 szórólap Toyota tartozékok, extra felszerelések A4, 16 oldal A Toyota Világa 1999, A4 16 oldal A Toyota Világa 2002, A4 16 oldal
Renault választék 12 oldalas A4 prospektus, 1995
Mitsubishi választék 16 oldalas A4, 1995
GoldStar Car audio kihjathatós zsebkönyv méret, 8 oldalas 1995
Honda Civic 4 ajtós és 5 ajtós típuslapok A4, 4 odalas fekvő, 1995 körül
Mazda típusválaszték 1993, 10 oldalas A4 és Mazda 2001-es típusválaszték B5 formátum 8 oldal
Ford prospektuscsomag (1991-1999): Ford Világa 8 oldal A4 1991 Ford Világa 8 oldal A4 1994 Ford Árlista 1995 Ford Focus prospektus A4 24 oldalas Ford választék A4 24 oldalas 1999 Ford magazin 1999 ősz
Skoda Felicia és Octavia prospektus, amely széthajtható egy nagy méretű, kb. A2-es Octavia 4x4 poszterré
Audi prospektusok 1990-1997 (Audi választék 1990, A4 4 oldal, Audi A4 4 oldal, B5-ös méret, Audi A3 ötajtós reklámbrosúra, széthajtogatható)
kisebb felület - kevesebb tapadás csökken a túlkormányozottsági hajlam, gyakorlatilag képes volt eltolni az elsőkereket alászedett állapotban is, '02-től vissza módosítottak 145re, az új modellen (451) pedig 155 van elöl. közben ASR is került már bele ami még a kormány szögállását is figyeli. szóval még mindig orvosolgatják a problémát
azért mert minden típus alapos futáspróbákon megy keresztül mire kiengedik az utakra, és a menettulajdonságait befolyásolja a gumik mérete is. példa: a Smart For Two eredetileg villanyosnak terveződött elöl 165 széles gumákkal. miután nem az lett, és nem került a padlólemez alá az akkucsomag, megváltozott a balansza, ezért ezekkel a kerekekkel erősen túlkormányzottá vált, és a magasabbra kerül súlypont miatt nagysebességnél hirtelen kormánymozdulatra átbukott az elsőkerekén és fejreesett. ezt úgy orvosolták hogy 135 mm-re csökkentették az elsőgumik szélességét. ekkor következett hogy ABS nélkül a legkisebb fékezésre is blokkolt az eleje.........
Ez nem szigor. Normalitás. Azért dolgozik mérnökök hada az autó tervezésénél, hogy pl. biztonságos legyen. Akkor egy hülye ne veszélyeztessen senkit az ötleteivel. A gyáritól lényegesen eltérő átmérőjű kerék használata megváltoztathatja az autó viselkedését, úttartását.
tőlünk balra, semelyik autón nem engedik hogy a gyári méretű kerék, vagy annak váltómérete(i)től eltérő gumival közlekedj. az eltérés pedig %ban rögzített értéken belül kell legyen
nem. annyira nem, hogy pl egy svájcból származó T4-emhez a szervizkönyvei közt ott volt a vizsgák alkalmával történt sebességmérő hitelesítésről készült jegyzőkönyv. minden vizsgán mérik az eltérést hogy ne hivatkozhass mérési pontatlanságra....
Ezen kívűl 70-nél megpakolt autónál beleérhet lengésnél hátul a dobbetétbe, elől pedig a sárvédőívbe. Semmiképp nem raknék fel nagyobbat. Az ABS működésére is -negatív- hatással lehet.
A szabály az, hogy nem mutathat kevesebbet. Ezért -is- úgy kalibrálják gyárilag, hogy bizonyos -kis- mértékben többet mutasson. A másik ok, hogy a júzer boldogabb legyen, hogy "többet megy" a kocsija.
km óra valótlan adatot mutatna, /60 esetén többet, /70 használatánál kevesebbet mutat a valós értéknél. fogyasztásban is, és extrém esetben pedig a gyorsulásban érzékelhető