Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szipusz2 Creative Commons License 2001.12.27 0 0 309
A Villcompot én is néztem. Nem rossz, de elég szegényes a kínálat.
Miért nincs egy olyan hely, ahol 100 féle riasztóból választhatsz rögtön beszerelik és 30% kedvezményt adnak a Suzukira? :)
Na mindegy, majd szólok, ha láttam jót
Előzmény: SzaboZE (308)
SzaboZE Creative Commons License 2001.12.27 0 0 308
Mostmár csak félhalkan mondom hogy a vilcomp még akikről sokat hallok, árat nem tudok!!!! :)Nemtom vannak-e neten, de minden BP Piacban benne vannak a topptippek közt.

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2001.12.27 0 0 307
:) az árakat nem néztem, csak hallottam hogy jól dolgoznak. Nekem a riasztó teljesen haveri alapon került bele a gépbe, ezért azt a szervizt nem tom mondani, mert egyébként merdzsókba meg audikba pakolnak... :)

SzaboZE

szipusz2 Creative Commons License 2001.12.27 0 0 306
Úristen! Hát ezek nem normálisak!!!!!!!!!!Én még életemben nem láttam ilyen bandát. Milyen áraik vannak ezeknek???

Azért köszi :)

Előzmény: SzaboZE (305)
SzaboZE Creative Commons License 2001.12.27 0 0 305
A repülőgéptéma passz. Lehet hogy az új szij.

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2001.12.27 0 0 304
www.buznakft.hu

Ha őket választod. Itt mindent megtekinthetsz, most valami akciójuk is van.

SzaboZE

Előzmény: szipusz2 (295)
atompyka Creative Commons License 2001.12.26 0 0 303
Vedd le! :-)
Előzmény: szipusz2 (302)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.26 0 0 302
Bízom benne, hogy meg fog szűnni, mert nagyon idegesít :(
Előzmény: atompyka (301)
atompyka Creative Commons License 2001.12.26 0 0 301
Nem a vezműszíjra gondoltam, az nem csúszik, hanem átugrik. Én olyat hallottam, hogy nem azért szűnik meg, mert bemelegszik, csak áttételesen. Vmi ok miatt - konkrétan passz - csökken a terhelése az általa hajtott dolgoknak. Egyébként az új autógumi is csúszósabb az első néhány(100?) km-en.

Tom

Előzmény: szipusz2 (300)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.26 0 0 300
Ha laza lenne, nem múlna el, ha bemelegszik, nem? Csúszós? Mármint, hogy be kell kopnia szerinted? Hát remélem a vezérműszíj nem laza, mert az ciki...
Előzmény: atompyka (299)
atompyka Creative Commons License 2001.12.26 0 0 299
Talán az új ékszíj csúszós még? Vagy laza?
A kp. zárat úgy köttesed be, hogy a riasztó csak zárjon, nyitni kulccsal kelljen. Így, ha esetleg meg is szerzik a távirányítót, vagy a jelét, vagy vmi más módon oldják a riasztót, legalább az autó nincs nyitva.

Tom

Előzmény: szipusz2 (297)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.26 0 0 298
Mióta kicseréltettem a generátor, meg vezérműszíjat nagyon süvít mikor hidegen beindítom. Szerintetek mitől lehet ez? Ha már bemelegedett, akkor nem hallom ezt a repcsimotor süvítést
Előzmény: szipusz2 (297)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.26 0 0 297
Ja-ja, gyárilag van kpzár a Suzyban
Előzmény: atompyka (296)
atompyka Creative Commons License 2001.12.26 0 0 296
Hali!

Auto Alarm Kft. a Keresztúri út kinti végén, a felüljáró mellett. A Laserline nekem is bevált. Vegyél hozzá pagert, ha aránylag a közeledben alszik az autó!

Én arra gondoltam, hogy azért tartja magasabban a ford.ulatot, hogy ha visszakapcsolsz, rugalmasabban legyen. De az a szervós is logikus. Ja, egyébként a GT se rossz, a közelünkben van beszerelője, ha érdekel, előkerítem a számát! Nekem annyiban tetszett jobban a GT, hogy van önélesedése, míg a Lasernek csak újraélesedése. Azért tetsik az önélesedés, mert ha kiszállok az autóból, magától megy, nem kell a távirányítót nyomogatni, tuti nem tudnak jelet lopni (bár mindkettő ugrókódos, de mégis). Ja, az önélesedést ki lehet rajta kapcsolni, ha éppen "nem kívánatos". Van közp. zárad?

BoKa!
Tom

Előzmény: szipusz2 (295)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.26 0 0 295
Valami konkrét honlap, vagy cím esetleg, hogy megnézhessem a típusokat, vagy a helyet, ahol beszerelnek ilyet???
Előzmény: szipusz2 (294)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.26 0 0 294
Erre gondoltam én is...
Előzmény: SzaboZE (293)
SzaboZE Creative Commons License 2001.12.26 0 0 293
Hali!

Alpajárat gurulás közben: ez dirket van igy, hogy a fékezéshez és kormányzáshoz a szervo elegendő energiát kapjon. Normális.

Riasztó: nekem az öreg gépemben laserline van, az újban piranha. Ezeket a funkciókat ma már minden alapriasztó tudja amit irsz. Ha jól tom a buzna kft foglalkozik riasztóval is. Utastéri szirénát szerintem érdemes szereltetni! :)

SzaboZe

Előzmény: szipusz2 (292)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.26 0 0 292
Még egy dologban szeretném a tanácsotokat kérni! Az a helyzet, hogy most szeretnék riasztót tenni a verdába, mert úgy jobban alszom és nem kell állandóan kulccsal nyitogatni az ajtót. Ezt utálom a legjobban, mert az előző gépben sem kellett.

Szóval tudtok ajánlani valami !MEGBÍZHATÓ! riasztót, hiszen ki szeret a dekkolni a kocsi mellett, mert a riasztó éppen nem engedi menni, vagy hasonló.
Ami kell:
-sziréna (mármint benne)
-ajtó nyitás-zárás
-esetleg ablakfelhúzás, de az nem fontos
-és nem baj, ha nem a leggagyibb
-no persze nem is 100e.-
Ja és konkrét hely is kéne, ahol kalap-kabát megcsinálják.

Köszi, mást nem kérek :)

Előzmény: szipusz2 (291)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.26 0 0 291
Bocsi, de benyomtam a szunyát :) Ez a sok kajálás jobban megvisel, mint a meló.
Ja igen-igen, úgy 1000 fölött egy picivel van mindig, amikor gurulok, de hogy miért? Amikor meg 0 km/h-ra megállok, lemegy. Pedig én sokat szoktam "gurultatni".

A kergetéssel pedig nincs gond :))) De azért köszi!

Előzmény: atompyka (290)
atompyka Creative Commons License 2001.12.25 0 0 290
Neked is magasabb a gurulási alapjáratod, mint az állási?

Tom

Előzmény: szipusz2 (288)
atompyka Creative Commons License 2001.12.25 0 0 289
Ha gondolod, én szívesen megkergetem az autódat, de fotót nem vállalok!
:-)

Üdv!
Tom

Előzmény: szipusz2 (288)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.25 0 0 288
Most jövök az autópályáról:) kb 40 km-n keresztűl nyomtam neki végig 140-150-et és láss csodát a városban, mikor megálltam a lámpánál az alapjárat lement. Bár még nem az igazi, de hatásos javulás!!! Előszőr 150-et sem akart menni, csak a végén.

Lehet, hogy a mama akitől vettem ellustította?
Na majd én adok a szájának :)))
Szegénykémet kezelésbe veszem és akkor lehet, hogy a fogyi is o.k. lesz, meg az alapjárat és ugrani is fog frankón!
Tudom javasolni mindenkinek a kergetési kúrát.

Előzmény: atompyka (287)
atompyka Creative Commons License 2001.12.25 0 0 287
Kivel? :-)
Előzmény: szipusz2 (285)
Lordgreg Creative Commons License 2001.12.24 0 0 286
hi
Ide is Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
A Suzi az mégicsak egy Suzi és NEM szutyi:)
hi
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.24 0 0 285
Tök jó! Mindenki nyomja a karácsonyt, csak én végeztem már! :)
Kellemes Ünnepeket!
Előzmény: atompyka (284)
atompyka Creative Commons License 2001.12.24 0 0 284
Épp most nézegettem, 35-től már kényelmesen (és persze komótosan) mehetek 5. fokozatban, ha nem sietős, gyorsul is. Óra szerint 1250 kötórül forog. (4.-ben 25-tel 1000 ford. szintén kellemeset mutat.)

Üdv!
Tom

Előzmény: szipusz2 (282)
SzaboZE Creative Commons License 2001.12.24 0 0 283
Hi Tere!

Hát ha 91-est tankolsz szerintem ne csodálkozz. 95-tel próbálkozz!

SzaboZE

Előzmény: tere (277)
szipusz2 Creative Commons License 2001.12.23 0 0 282
Én speciel 2000-2500 között szoktam váltani és mondjuk 100km város alatt max 2x nyomom ki a szemét, hogy gyorsuljon (4-5000).
Előrszőr úgy kezdtem, hogy 2000-nél mindig váltottam, de úgy sem evett egy dekával sem kevesebbet, mintha 2500-ig nyomom, így viszont dinamikusabb.
Na persze az is számít, hogy 2lábbal ugrasz a gázra, vagy érzéssel gyorsítasz. Én már kinőttem a 2lábas módszerből :( A városi nyomulás elveszi az ember kedvét
Előzmény: atompyka (281)
atompyka Creative Commons License 2001.12.23 0 0 281
Állíttasd át a leszabályozási fordulatot 2500-ra!:-)
Előzmény: Erzsébeti (280)
Erzsébeti Creative Commons License 2001.12.23 0 0 280
Bocsesz ez még lemaradt...

Az is sokat nyom a latba, hogy ha "csak" kicsit nyomod túl az ideálistól tovább a fordulatszámot minden váltáskor...
Én ezt a saját példámból tudom, ugyanis én a Suzuki előtt gyak csak kétütemű autót-motort vezettem, és nem is keveset. Ez csak annyiból fontos, hogy ott megszokja az ember, hogy kissé magasabb fordulaton pörgesse az ember a gépet, mivel a kétütemü lelke a pörgés. Anélkül nincs ereje szegénynek... Na ezt a pörgetést kellene kissé visszafognom magamnak, és szerintem "csodákat" látnák a benzinkúton...

Erzsébeti

Előzmény: Erzsébeti (279)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!