Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SzaboZE Creative Commons License 2001.12.31 0 0 400
Mazda, de ennek megvan a tankja! :)

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2001.12.31 0 0 399
Nem suzy :)Azé maradhatok? :)

SzaboZE

Előzmény: atompyka (398)
atompyka Creative Commons License 2001.12.31 0 0 398
Mér szégyelled?
Csak nem nem Suzi?!
Előzmény: SzaboZE (395)
atompyka Creative Commons License 2001.12.31 0 0 397
"Valahol Európában"...
Előzmény: Pitecus (394)
SzaboZE Creative Commons License 2001.12.31 0 0 396
Nemrég kérdezett vki alkatrészt:

Magyar Suzuki Alkatrész: Bp. Szlovák u. 26., 409-5003, 409-6003, 30-942-9250

A Csepeliben, csak bontott:
Csepeli bontó, Katona József u. 62-64, tel.: 06-309 777 736, 06-309 130 903

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2001.12.31 0 0 395
"Aleko"
"Suzuki JB33"

Mostantó be kell irni? :)

Előzmény: atompyka (393)
Pitecus Creative Commons License 2001.12.31 0 0 394
Inkább a cölöbátus vagy a bitófa...
:o)
Ja és csak utánad!!!
:o)
Nem rakom fel a képét, mert bedöglik a topik...
Előzmény: atompyka (393)
atompyka Creative Commons License 2001.12.31 0 0 393
"A suzuki nem az én esetem, de ha kell, azt is vezetem. Végül is az anyósomat se szeretem"..., de ha kell, +.
:-)))

Jó éjt és Neked is BUJÉK!

Tom
Suzuki JB33

Előzmény: Pitecus (390)
Car-Qi Creative Commons License 2001.12.31 0 0 392
Sziasztok és BÚÉK!
Másfél évig hajtottam egy 1.6-os új Swiftet. Tök rendben volt. Ment,szolídan fogyasztott, csak fék volt kevés. Mostani ótóm is a távol keletről származik, csak más igényekkel (kevésbé családi, inkább feeling) vettem.
Szuzi csakazértis OK!
SzaboZE Creative Commons License 2001.12.31 0 0 391
jah, bejáccott sajna :(

SzaboZE

Előzmény: Koriel (389)
Pitecus Creative Commons License 2001.12.31 0 0 390
Kösz, elolvastam.
Na mára lezárom a vitacsevejt, mert megyek aludni. Aztat hiszem, hogy a Suzi fog maradni, márcsak azért is, mert alkatrészellátásilag jobb, mint a matíz.

Sikerekben gazdag, boldog, Új Évet kívánok minden topikosnak.

Pitecus
aleko 2141S-1.6
u.i.:
A suzuki nem az én esetem, de ha kell, azt is vezetem. Végül is az anyósomat se szeretem, de ez egy másik story...
:o)

Előzmény: SzaboZE (386)
Koriel Creative Commons License 2001.12.31 0 0 389
Jól van na,bocsi! :)
Tudom olvasom,tükör+miegymás...
Előzmény: SzaboZE (388)
SzaboZE Creative Commons License 2001.12.31 0 0 388
Hi Koriel!!!

Abban a topikban most 80%-os a hozzászólási arányom lassan :)

SzaboZE

Előzmény: Koriel (385)
atompyka Creative Commons License 2001.12.31 0 0 387
Van egy ősöreg Maruti a családban (apropó, nem ez a Matíz-motor őse?), ha azzal vagyok, mindig aktívabb vezetésre ingerel, mint a jóval erősebb egyéb autók. A 3 hengeres motorok általában sokkal pörgősebbek, mint a 4 hengeresek, még ha azok erősebbek is. Milyen lehet az Alfa 3 hengeres 1,7 TD-je?

Tom

Előzmény: Pitecus (384)
SzaboZE Creative Commons License 2001.12.31 0 0 386
Suzuki Swift 1.0 GL Daewoo Matiz S
Méretek 3845*1590*1380 3495*1495*1485
Suly 775 725
Csomagtér 227 104
Lökettérfogat 993 796
Telj./ford 54LE/5700 51LE/5900
Nyomaték 76Nm/3300 68Nm/4600
(Szelep) SOHC/3 6 szelep M Tech SOHC/3 6 szelep
Fogyasztás LA 4 5.3 l 5.9 l
Végsebesség 145 Km/h 144Km/h

SzaboZE

Koriel Creative Commons License 2001.12.31 0 0 385
SzaboZE igazságot oszt! :))
Azért van egy másik topic, oda is ilyen szorgalmasnak kéne lenni... :))
Különben is késő van már!!

Suzisoktól boccs az offolásért!

Előzmény: SzaboZE (383)
Pitecus Creative Commons License 2001.12.31 0 0 384
Nem, az 1,3-asnál. De lehet váltóáttétel, vagy a motor bömbölő hangjának a feelingje.
Mint már említettem, egy trabi lesz kiváltva a leendő géppel (asszem suzi lesz, mert olvastam a daewoo topicnm, hogy jövőre más modellt hoznak ki)és egy 26 LE-s gép után az 50 is táltosparipa!
:o)
A sofőrje meg nyugodt vezető!

Előzmény: SzaboZE (382)
SzaboZE Creative Commons License 2001.12.31 0 0 383
Ezt olvasd el Pitecus:

http://www.suzukiklub.hu/su_teszt.htm

Itt egy suzukis tesztelt matizt.

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2001.12.31 0 0 382
Hát ebben a kategóriában ez nem szempont, de fürge jószág a 3 hengeres. Minél húzott jobban? A matiznál?

SzaboZE

Lordgreg Creative Commons License 2001.12.31 0 0 381
öööö nem mindegy a teljesítmény- ha ilyen nagy adatokról van szó?:))Egyik se a gyorsulási versenyek sztárja. Ha meg vkinek fontos az a pár paripa 5900on inkább vegyen egy nagyobb mocit:)
Bár némi lelki békét tényleg sugallhat, hogy az erősebbet vettem meg:)
hi
Pitecus Creative Commons License 2001.12.31 0 0 380
De szélesebb is és nehezebb a kasztnia. Kell neki az a 2 Le.
:o)
Más:
Nem tudom, de nekem úgy tünt, hogy 80-ig az 1.0-ás jobban húz.Lehet ez a síró motor hangjától, vagy tényleg igaz?
Előzmény: SzaboZE (378)
Lordgreg Creative Commons License 2001.12.31 0 0 379
Hi
A suzi (hibái ellenére) tényleg elég megbízható darab. Nagyfater mivel a suzi előtt komoly keleti verdái voltak (skoda, waresz:)) megszokta, hogy izomból beb@ssza az ajtót, stb (régi szokások). Eddig 7 évet bírtak ki az ajtók és semmi baj nincs velük, nem lóg stb:) Eddig egy hibája volt, hogy egyszer vmi rövidzárlat miatt elkezdett füstölni a műszerfal:(
Nem kell tőle hatalmas kényelmet várni, de A->B-be bármikor elvisz .

És amúgy BÚÉK minden Suzisnak (is)!
hi

SzaboZE Creative Commons License 2001.12.31 0 0 378
A swift 2 lóerővel erősebb és 5700-on adja le. A nyomatéka 76 nm.

SzaboZE

Pitecus Creative Commons License 2001.12.31 0 0 377
Megkövetem magam, hamut hintek a fejemre... Utána néztem a matiznak.
3 hengeres, 104 liter csomagterü, 5 személyes, 1,65 millió forint. A motorjáról a köv. írták:
"Matiz-t 3 hengeres, 800 köbcentis M-Tech motor hajtja. (Az „M" együtt jelenti a csodát – magic – és a maximális erőt) Az ötsebességes manuális váltóval kombinált M-Tech motor alapját az angliai Tickford üzemmel közösen fejlesztették ki. Az egy vezérműtengelyes, változtatható befecskendezési idejű M-Tech motor maximális teljesítménye 51 LE 5900-as percenkénti fordulaton, míg maximális nyomatéka 68,6 Nm, 4600-as percenkénti fordulaton"
Előzmény: SzaboZE (375)
SzaboZE Creative Commons License 2001.12.31 0 0 376
Ma már az összes swift osztottan dönthető, megnéztem ezt is.

"Az 1.0-ás öt ajtós Suzuki Swift GL listaára a Suzuki Hollósnál 1 750 000.- "

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2001.12.31 0 0 375
Na a hollós oldaláról: 1.0 GL műszaki adatok:
"Üzemanyag befecskendezés központi befecskendezés ", szóval nem karbis. Az injektor pont a karbit lövi ki nem? Számitógép vezérelt benzin befecskendezés. Nemá hogy a matizban hengerenkénti befecskendezés van!

SzaboZE

Pitecus Creative Commons License 2001.12.31 0 0 374
Unokatesómék nemrégen cserélték le 3 éves 1,3-as GC-s Swiftjüket. Lambdás katalizátor volt eispritz karburátorral. Az injektornál sokkal több érzékelő van, mint amennyi a suzukiban megtalálható. A vez. elektonika is sokkal komplikáltabb az injektoronál. Asszem a 16V-s motorok már az újabb kiadásu INJEKTORT kapták meg. A WR+-t nem tudom, azt még nem néztem meg közelebbről.
Előzmény: SzaboZE (372)
atompyka Creative Commons License 2001.12.31 0 0 373
Mielőtt összevesztek:
Jól rémlik, hogy a közp. inj. a karbi szívótorkába fröcsiz?

(Jó kis szőkenős stílus, mi?)

Tom

SzaboZE Creative Commons License 2001.12.31 0 0 372
1.3 van nekünk az injektoros, ha jól tom. Az euro normák miatt muszáj lenne az egyesnek is injektorosnak lennie.

SzaboZE

Pitecus Creative Commons License 2001.12.31 0 0 371
Ha van Swifted, akkor nézd meg tüzetesebben a karbiját. Többet nem szólok. Majd észre veszed...
De ha nem vagy biztos benne, kérdezd meg a szervizet.
:o)
Előzmény: SzaboZE (367)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!