Sziasztok és BÚÉK!
Másfél évig hajtottam egy 1.6-os új Swiftet. Tök rendben volt. Ment,szolídan fogyasztott, csak fék volt kevés. Mostani ótóm is a távol keletről származik, csak más igényekkel (kevésbé családi, inkább feeling) vettem.
Szuzi csakazértis OK!
Kösz, elolvastam.
Na mára lezárom a vitacsevejt, mert megyek aludni. Aztat hiszem, hogy a Suzi fog maradni, márcsak azért is, mert alkatrészellátásilag jobb, mint a matíz.
Sikerekben gazdag, boldog, Új Évet kívánok minden topikosnak.
Pitecus
aleko 2141S-1.6
u.i.:
A suzuki nem az én esetem, de ha kell, azt is vezetem. Végül is az anyósomat se szeretem, de ez egy másik story...
:o)
Van egy ősöreg Maruti a családban (apropó, nem ez a Matíz-motor őse?), ha azzal vagyok, mindig aktívabb vezetésre ingerel, mint a jóval erősebb egyéb autók. A 3 hengeres motorok általában sokkal pörgősebbek, mint a 4 hengeresek, még ha azok erősebbek is. Milyen lehet az Alfa 3 hengeres 1,7 TD-je?
Nem, az 1,3-asnál. De lehet váltóáttétel, vagy a motor bömbölő hangjának a feelingje.
Mint már említettem, egy trabi lesz kiváltva a leendő géppel (asszem suzi lesz, mert olvastam a daewoo topicnm, hogy jövőre más modellt hoznak ki)és egy 26 LE-s gép után az 50 is táltosparipa!
:o)
A sofőrje meg nyugodt vezető!
öööö nem mindegy a teljesítmény- ha ilyen nagy adatokról van szó?:))Egyik se a gyorsulási versenyek sztárja. Ha meg vkinek fontos az a pár paripa 5900on inkább vegyen egy nagyobb mocit:)
Bár némi lelki békét tényleg sugallhat, hogy az erősebbet vettem meg:)
hi
De szélesebb is és nehezebb a kasztnia. Kell neki az a 2 Le.
:o)
Más:
Nem tudom, de nekem úgy tünt, hogy 80-ig az 1.0-ás jobban húz.Lehet ez a síró motor hangjától, vagy tényleg igaz?
Hi
A suzi (hibái ellenére) tényleg elég megbízható darab. Nagyfater mivel a suzi előtt komoly keleti verdái voltak (skoda, waresz:)) megszokta, hogy izomból beb@ssza az ajtót, stb (régi szokások). Eddig 7 évet bírtak ki az ajtók és semmi baj nincs velük, nem lóg stb:) Eddig egy hibája volt, hogy egyszer vmi rövidzárlat miatt elkezdett füstölni a műszerfal:(
Nem kell tőle hatalmas kényelmet várni, de A->B-be bármikor elvisz .
Megkövetem magam, hamut hintek a fejemre... Utána néztem a matiznak.
3 hengeres, 104 liter csomagterü, 5 személyes, 1,65 millió forint. A motorjáról a köv. írták:
"Matiz-t 3 hengeres, 800 köbcentis M-Tech motor hajtja. (Az „M" együtt jelenti a csodát – magic – és a maximális erőt) Az ötsebességes manuális váltóval kombinált M-Tech motor alapját az angliai Tickford üzemmel közösen fejlesztették ki. Az egy vezérműtengelyes, változtatható befecskendezési idejű M-Tech motor maximális teljesítménye 51 LE 5900-as percenkénti fordulaton, míg maximális nyomatéka 68,6 Nm, 4600-as percenkénti fordulaton"
Na a hollós oldaláról: 1.0 GL műszaki adatok:
"Üzemanyag befecskendezés központi befecskendezés ", szóval nem karbis. Az injektor pont a karbit lövi ki nem? Számitógép vezérelt benzin befecskendezés. Nemá hogy a matizban hengerenkénti befecskendezés van!
Unokatesómék nemrégen cserélték le 3 éves 1,3-as GC-s Swiftjüket. Lambdás katalizátor volt eispritz karburátorral. Az injektornál sokkal több érzékelő van, mint amennyi a suzukiban megtalálható. A vez. elektonika is sokkal komplikáltabb az injektoronál. Asszem a 16V-s motorok már az újabb kiadásu INJEKTORT kapták meg. A WR+-t nem tudom, azt még nem néztem meg közelebbről.
Ha van Swifted, akkor nézd meg tüzetesebben a karbiját. Többet nem szólok. Majd észre veszed...
De ha nem vagy biztos benne, kérdezd meg a szervizet.
:o)