Tegnap az egyik exfvi oldtürk csuklóson is úgy csattogott, dübögött valami a második ajtó környékén a kocsi alatt, hogy felemlegettem a helyi műhelyfőnököt, hogy ráültetném némelyik buszra egynehány órára, hogy hallgasd, érezd...
Az egyik Localo is félelemetesen csattogott, több száz méterről figyeltük, hogy mi a jó kur...
Az igénytelen túlüzemeltetésnek nincs romantikája...
Napokban utaztam én is 1 LNV-vel, nekem más kérdésem lenne. Mi az istenért ráz elképesztően minden megállásnál? Ikarus is rázott ennyire, kb 2 másodpercig ,de ez nem hagyja abba. Ehhez kapcsolódóan eddig 2x utaztam zsiráfszállítóval, most IWE-003-ra került sor, akármennyire halálra futott gép, egépszen utazható gép ilyenkor, annak nagyon jó a váltója ehhez képest.. Azért is kérdéses a rezonancia mert így is halálra van tákolva az összes Dunaújvárosi beltere és mi lesz így..... Furcsa amit a 20 éves technika megold, azt itt 1 10 éves technika elbaltázza, esetleg szimplán elöregedett alkatrészek okozzák ezt nem tudom..
TGJ-492-re nem ártana ránézni, a vadonatúj elektromos busz szekrénye a második ajtó mögött jobboldalt ugyanis beázik - ha minden igaz, a légcsatornából(!) csöpög a víz...
Nem tudom, mennyire bonyolult felprogramozni az utastájékoztató rendszereket, de azt azért talán illenék megugrani, hogy egy vadonatúj busz (Ikarus 120e, AA-CM 541) külső kijelzői irányhelyesen mutassanak, illetve a belső kijelző ne legyen befagyva egy megállóba...