...bár én tegnapelőtt este felhívtam egy hahu-s hirdetőt egy 1.9 körül árult 9-3 ügyében, de "ó, elfelejtettem levenni, 2 napja elvitték". Kicsit beszélgettünk, azt mondta "Saab-ot könnyű eladni, ha jó állapotban van". Na ilyet sem hallottam még. :D
A Toyota elnöke új irányt adott: "Nem csinálunk több unalmas autót"
Ez be is jött, csak (szvsz) átzuhantak a ló másik oldalára. Izgalmas külső, de elég megosztó. Egy drága Lexus-t pl. inkább a megállapodott (konzervatív???) emberek vesznek, és nem tudom, mennyire vonzó nekik a forma. Előbb-utóbb hozzászokik a szemünk, persze sok ember meg beleszeret az új stílusba.
OFF (de sajnos mar itt majdnem minden, szivesen beszelnek arrol h milyen a mostani SAABom :( )
Van itt meg egy dolog: a Vilag is oriasit valtozott kozben. Imadtam a vadi uj Skoda 120L-ben az otodik sebesseget (korabban volt negyes is), majd 1989tol egy uj Passatban ultem, 1.6 benzin zero katalizator 75 LE (biztos h tobb volt, de nagyon konnyu is volt mai szemmel). Jo volt ranezni, ma mar mindenki rondanak mondja (ez volt a "malacorru"). Alig volt auto, ott parkoltam vele ahol akartam, a benzin is olcso volt, nem volt sok trafi :) A 9-5 idejen is meg viszonylag uresek voltak az utak, lehetett haladni, ki is hasznaltam az akkori igen komolynak szamito erejet.
Mi van ma? Dugo mindenhol, az autopalyakon is, BPn parkolni lehetetlen. Es itt jott be h ceges okokbol beultem egy C-HR hybridbe (selection, nagyon jol felszerelt). Total mas mint eddig barmi. Eszedbe nem jut a motortuning, felni csereje (gyarilag 18as), nem halad nagyon de a mai forgalmi viszonyok kozott tokeletes, a SAABbal se jutnek hamarabb oda sehova. Nem fogyaszt (foleg nem varosban). Meg meg is bamuljak bar most mar sok van belole (szerencsere az enyem kek, nemi kamu krom diszleccel, nem a sokak altal vett gyongyhaz feher). Draga? Igen, rohadtul. De mar minden draga ld. alap uj Dacia arak. Megeri? Nem tudom, nem en valasztottam, ezt "dobta a gep" (ceges ugy). 3 evesek lesznek iden (ja mert 3 db kerult a cegbe), nyilvan semmi problema veluk. Utalom a hangjat autopalyan? Igen, de megszoktam. A hires erdi emelkedon sem kell vele bujkalni a mostani forgalom meglassulunk-gyorsulunk utemet tok jol lehet vele tartani.
Visszasirom a SAABos idoket (pedig koltottem ra nem keveset) es a Passatot is :)
A füst színének nem csak pápaválasztáskor van jelentősége :-D
"Fehér" ??
Nem a hideg időben hideg motor beindítása utáni párperces (természetes) jelenségről van szó gondolom.
A szín megítélésénél óvatosnak kell lenni, nézd meg, a kip. cső végénél fehér(es)nek tűnhet, de igazából sok mese nincs, olaj kerül az égéstérbe, látszik a fotó bal oldalán. Turbós motoroknál kicsit összetettebb a kérdés.
Sokan gondolják, hogy nem lehet, mert nem fogy az olaj. Tévedés. Fogy. Csak el nem égett üzemanyag is lekerül a gyűrűk mellett az olajteknőbe, az olaj hígul, de a mennyiségen nem látod. Szagolj bele, nem érzel égett olajszagot?