Más...
Nem tudja valaki, hogy mennyi FT a 688kr. Valami számomra megfejthetetlen nyelven íródott honlapon találtam egy ilyen árat és érdekelne, hogy mennyi HUF!
Függetlenül a megelőző eszmefuttatástól (ződ 98 téma), pont tegnap gondoltam rá, hogy meg kék próbálni a 98-at. Ha a fater Daciájába olyat tankolok (ami számomra kisegítő kocsi volt a nehéz napokon, remélem a jövőben nem kell), azért azt marhán szereti. Ott a fogyasztáson is látszik, de ezt az öreg szokta méricskélni, pontos adatok nincsenek.
Viszont asszem megvárom vele a tavaszt, mert mostanság eléggé egzaltáltak a fogyasztási adataim. Jó, mondjuk tegnap kicsit futtattam is (enyém 160-nál megállt, Zokáé ment 170-et, de az lehet, hogy szakadékba vót, hátszéllel), ilyenkor nem csodálkozom semmin. De 7,2-től 9,2-ig össze-vissza volt minden. Marha kíváncsi vagyok, hogy mikor lövi be a gyári normáját.
***HT***
Ja, a nehéz napok alatt azt értem, mikor tampont cseréltek az Orionban...
Lehet minden további nélkül 98-ast, legfeljebb felesleges. Neken most az van benne, a következő 5000 km alatt az is lesz. Kíváncsi vagyok, lesz-e különbség hosszabb távon.
Nekem az van a matricán a tanksapkánál, hogy "...legalább 95-ös ólommentes..."
Ergo: lehet.
Hogy érdemes-e, nem tom, viszont legjobb tudomásom szerint MO-n nem kapsz ólmozott benzint, amivel meg adalékolják, az elvileg "ólompótló". Szerintem az elmúlt 20 évben nem gyártottak olyan autót, amibe ne lehetne adalékolt, ólommentes benzint tenni, legalábbis a világ nyugati felén (a Taunusom '80-as volt, abba már lehetett, katalógus szerint). Ha másképp nem, minden ötödik tankoláshoz veszel egy doboz asszem STP márkájú ilyen kacatot.
Szvsz gond nélkül tehetsz a Suziba "zöld" 98-at, aztán majd eldöntöd, érdemes volt-e?
Szerintetek lehet 98-ast tankolni a Suziba? Mert a kispókba azt tettem, mert azt mondták az Essonál, hogy "ólompótló" van benne és abba az kell.
No meg, hogy érdemes-e 98-t tankolni, mert néhány kútnál van olyan 98 ami nem ólomadalékolt (pótló)
Hi!
Ma sem tudtam azt a k@rva gravírozást megcsináltatni, mert 2e volt nálam pont, na mondom let's go gravír. Erre asszony: "Láttam egy olyan jó kis késélezőt, kérek pénzt!"
;(
késélező rulez! %!=@$*
Ilyen érzésem már nekem is volt. Tényleg tehettek volna valamivel hatásosabb fékeket a sárkányra, de hát ez is hozzátartozik a Suzuki-feelinghez.. :-)))
Atompyka!
A fékhatás szerintem is kevés. Nem az a baj hogy nem tudom blokkoltatni a kerekeket, hanem az hogy amig blokkolnak addig elég kevés a fékhatás. Nyálkás úton meg ha blokkol, akkor cseszhetem, bár ezzel is szoktam szórakozni:)))
Volt olyan autóm, amibe körbe volt gravírozva egy régibb rendszáma. (Szintén betűbetűbetű-számszámszám.) Soha nem tette szóvá senki. Sem vizsgán, sem uti ell.-nél.
ha legközelebb mész lengés csillapitás vizsgálatra akkor figyeld meg a kinyomtatott papiron a súlyát jobb első, bal első, jobb hátsó, bal hátsó- súlyát megadja a gép. elvileg. ebből megtudod állapítani hogy milyen a súlyeloszlása a gépnek.
se futoműves se szerelő nem vagyok, nyíregyházán voltam szervizben (ahol szuzukit árulnak és szervizelik) és ott beszélgettem a szerelővel és az mondta gondolom mért már egy párat és ez a tapasztalat.
ha a szervó kicsi attól még egy fék foghat jól, ha kicsi akkor a rásegités kisebb és jobban kell nyomni a pedált, de úgy is irhattam volna hogy sokkal nehezebb nyomni a pedált mint ha nagyobb szervó lenne benne.
és még arra is rákérdeztem hogy van egy ilyen érték hogy pl.: 8,9 m/s2 (s2=szekundum négyzet)
ez mit jelent? mert azt tudom hogy ez pl.: ladánál kisebb. (én arra gondoltam hogy a lassulást méri a gép) de a szerelő azt mondta hogy az a tapadás.- szerintem ez hülyeség mert tapadni a futó felület tud és az meg a gumi méretétől függ. de lehet hogy neki van igaza.
Helló,
Még mindig eladó 4 db 175/60 R13-as Yokohama A509-es gumi szélesítell Suzu keréktárcsán. A gumik 90%-osak, kegyetlen kanyarstabilitás! Ha érdekel írj mailt.
Üdv, Peti.
-névleges teljesítmény: amivel a hangsugárzót huzamosabb ideig meghajthatod és károsodás nélkül elviseli.
Pl. 1kHz-es szinuszjellel, 100W-tal a 100W-os hangsugárzót.
-zenei (vagy pillanatnyi) teljesítmény: amit a hangsugárzó impulzusszerűen elvisel.
Pl. erős tuc-tuc esetén a tucc-ok lehet, hogy egy 100W-os rendszer esetén akár 400W-os pillanatnyi teljesítménnyel hajtják a hangsugárzót.
Megjegyzés:
Az olcsó hangszórók esetén kb. az eladhatóság miatt ráírt teljesítmény felével kell számolni. A drágábbak (pl. Magnat) esetén igaz a ráírt adat.
Soha nem a zenei teljesítménnyel kell számolni, hanem a névlegessel.
Pl. 100W-os végfokhoz nem 100W-os zenei, hanem 100W-os névleges (nominal) teljesítményű hangsugárzót kell venni.
>>ON
LADA: lehet hogy egynegyed a hátsó fékerő, de ha egy picit utánagondolsz, a suzuki súlyeloszlása is kb ilyen arányban oszlik meg (na jó nagyon durván nézve, de nem 50-50!), könnyű a segge mint állat! Ahhoz hogy állóra fékezd a kereket elég, de valóban művészet megállni nagy sebességről. Talán ha picit jobb lenne a súlyeloszlás+normálisabb futómű lenne.
Sedan 1.6
Meglett, kiprószáltam. Ami mindig megdöbbent a suzynál beesik a kuplung, féket nyomni köll mint állat. (Nekem a kuplungnak jóval erősebb az ellentartó ereje, nemtom más tipusnál még hogyvan) Megy türhetően, nyomatékossabb mint az 1.3. Azért érezni rajta az olcsóbb cuccokat, noha ez manager (full-A/C). Szerintem ideális városi célra, autópályán is lehet vele menni, de a stabilitás továbbra is gond nagy sebességnél.
Váltó ok, egy hangyafüttyinyit lehetne pontosabb. Szóval teccik, ha nem lenne autóm beleszeretek :)