Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

atompyka Creative Commons License 2002.01.10 0 0 533
Hátsó index csere a tolatóval. Pedig elvileg szabályos. Ha nem eredeti, nem számít, szabályos-e?

Tom

Előzmény: SzaboZE (532)
SzaboZE Creative Commons License 2002.01.10 0 0 532
Nemá, mivel bukott meg? Csak nem kék ledek vannak rajta??? :)))

SzaboZE

Előzmény: atompyka (531)
atompyka Creative Commons License 2002.01.10 0 0 531
Nem megfejteni kell, lefordítani!
Jó, tudom, az másodikos tananyag...
:-)

Tom

Megbukott a Stift. :-(

Előzmény: szipusz2 (529)
SzaboZE Creative Commons License 2002.01.10 0 0 530
Ha cseh koronára gondolsz az 7-8 Ft, ha szlovákra akkor az 5-6 Ft, ennyivel köll szorozni.

SzaboZE

Előzmény: szipusz2 (529)
szipusz2 Creative Commons License 2002.01.10 0 0 529
Más...
Nem tudja valaki, hogy mennyi FT a 688kr. Valami számomra megfejthetetlen nyelven íródott honlapon találtam egy ilyen árat és érdekelne, hogy mennyi HUF!
Előzmény: szipusz2 (528)
szipusz2 Creative Commons License 2002.01.10 0 0 528
1. !!!b!!! ragaszkodom, a realitáshoz! :)
Előzmény: atompyka (527)
atompyka Creative Commons License 2002.01.10 0 0 527
"tapasznyalat"

Te még itt tarcc?
Vignettát ragasztgatsz, hogy ráírd:
Szipusz Kettő
Olvasó könyv
1.a. oszt.

:-))))

Előzmény: szipusz2 (525)
HT Creative Commons License 2002.01.10 0 0 526
Hi Tom

Függetlenül a megelőző eszmefuttatástól (ződ 98 téma), pont tegnap gondoltam rá, hogy meg kék próbálni a 98-at. Ha a fater Daciájába olyat tankolok (ami számomra kisegítő kocsi volt a nehéz napokon, remélem a jövőben nem kell), azért azt marhán szereti. Ott a fogyasztáson is látszik, de ezt az öreg szokta méricskélni, pontos adatok nincsenek.
Viszont asszem megvárom vele a tavaszt, mert mostanság eléggé egzaltáltak a fogyasztási adataim. Jó, mondjuk tegnap kicsit futtattam is (enyém 160-nál megállt, Zokáé ment 170-et, de az lehet, hogy szakadékba vót, hátszéllel), ilyenkor nem csodálkozom semmin. De 7,2-től 9,2-ig össze-vissza volt minden. Marha kíváncsi vagyok, hogy mikor lövi be a gyári normáját.

***HT***

Ja, a nehéz napok alatt azt értem, mikor tampont cseréltek az Orionban...

Előzmény: atompyka (524)
szipusz2 Creative Commons License 2002.01.10 0 0 525
Feltétlen számolj be a tapasznyalatokról! :)
Előzmény: atompyka (524)
atompyka Creative Commons License 2002.01.10 0 0 524
Szia, Sárga Veszedelem! :-)

Lehet minden további nélkül 98-ast, legfeljebb felesleges. Neken most az van benne, a következő 5000 km alatt az is lesz. Kíváncsi vagyok, lesz-e különbség hosszabb távon.

Tom

Előzmény: HT (523)
HT Creative Commons License 2002.01.10 0 0 523
Nekem az van a matricán a tanksapkánál, hogy "...legalább 95-ös ólommentes..."
Ergo: lehet.
Hogy érdemes-e, nem tom, viszont legjobb tudomásom szerint MO-n nem kapsz ólmozott benzint, amivel meg adalékolják, az elvileg "ólompótló". Szerintem az elmúlt 20 évben nem gyártottak olyan autót, amibe ne lehetne adalékolt, ólommentes benzint tenni, legalábbis a világ nyugati felén (a Taunusom '80-as volt, abba már lehetett, katalógus szerint). Ha másképp nem, minden ötödik tankoláshoz veszel egy doboz asszem STP márkájú ilyen kacatot.
Szvsz gond nélkül tehetsz a Suziba "zöld" 98-at, aztán majd eldöntöd, érdemes volt-e?

***HT***

Előzmény: szipusz2 (522)
szipusz2 Creative Commons License 2002.01.10 0 0 522
Szerintetek lehet 98-ast tankolni a Suziba? Mert a kispókba azt tettem, mert azt mondták az Essonál, hogy "ólompótló" van benne és abba az kell.
No meg, hogy érdemes-e 98-t tankolni, mert néhány kútnál van olyan 98 ami nem ólomadalékolt (pótló)
Előzmény: SzaboZE (521)
SzaboZE Creative Commons License 2002.01.09 0 0 521
Ijjj, oszt ha ellopják az autót bemelegítheted a kést! :)))

SzaboZE

Előzmény: szipusz2 (518)
szipusz2 Creative Commons License 2002.01.09 0 0 520
Befektetés nélkül nincs nyereség :)
Előzmény: atompyka (519)
atompyka Creative Commons License 2002.01.09 0 0 519
Legközelebb már éles lesz a késed, ha pénzt kér. :-)

Tom

Előzmény: szipusz2 (518)
szipusz2 Creative Commons License 2002.01.09 0 0 518
Hi!
Ma sem tudtam azt a k@rva gravírozást megcsináltatni, mert 2e volt nálam pont, na mondom let's go gravír. Erre asszony: "Láttam egy olyan jó kis késélezőt, kérek pénzt!"
;(
késélező rulez! %!=@$*
Előzmény: atompyka (517)
atompyka Creative Commons License 2002.01.09 0 0 517
Na, ettől kifeküdtem...

Joccakát!

Tom

HNMswift Creative Commons License 2002.01.09 0 0 516
Ilyen érzésem már nekem is volt. Tényleg tehettek volna valamivel hatásosabb fékeket a sárkányra, de hát ez is hozzátartozik a Suzuki-feelinghez.. :-)))
Előzmény: atompyka (514)
HNMswift Creative Commons License 2002.01.09 0 0 515
...a lámpa sem szólt, hogy rossz lenne neki... :-))
Előzmény: atompyka (511)
atompyka Creative Commons License 2002.01.09 0 0 514
Nekem inkább az a bajom, hogy nagyobb sebről való féknél soxor volt olyan érzésem, ha kéne, nem tudnám állóra fékezni a kerekeket. (No ABS :-))

Tom

Előzmény: Lordgreg (513)
Lordgreg Creative Commons License 2002.01.09 0 0 513
hi
HT!
Én pont ezt élvezem a suziban!

Atompyka!
A fékhatás szerintem is kevés. Nem az a baj hogy nem tudom blokkoltatni a kerekeket, hanem az hogy amig blokkolnak addig elég kevés a fékhatás. Nyálkás úton meg ha blokkol, akkor cseszhetem, bár ezzel is szoktam szórakozni:)))

hi

atompyka Creative Commons License 2002.01.09 0 0 512
Volt olyan autóm, amibe körbe volt gravírozva egy régibb rendszáma. (Szintén betűbetűbetű-számszámszám.) Soha nem tette szóvá senki. Sem vizsgán, sem uti ell.-nél.

Tom

Előzmény: HNMswift (510)
atompyka Creative Commons License 2002.01.09 0 0 511
Ja, minden 10E-es szervíznél kibalhézom a hátsó fék tisztítását, bár ők csak 40E-ként akarják. Mégis vhogy mindig jobban fog utána.

HNM:
Arra gondoltam, a lámpának nem gond-e, nem a srácnak...

Üdv!
Tom

Előzmény: atompyka (509)
HNMswift Creative Commons License 2002.01.08 0 0 510
Az én kocsimon minden gravírozva van. A lámpák és az üvegek egyaránt. Nem okozott a srácnak gondot a muanyag felület...
atompyka Creative Commons License 2002.01.08 0 0 509
Sziasztok!

Nem tom, de amíg száraz úton tudok akkorát fékezni (lábbal), hogy blokkol a hátsó kerék is, addig nekem jó (volt).

Mikor először behúztam a kéziféket jégen egy kis pörgéshez, ledöbbentem, hogy megállt az első kerék is. (Nem a Jimen, az előzőn.)

Tom

LADA Creative Commons License 2002.01.08 0 0 508
ha legközelebb mész lengés csillapitás vizsgálatra akkor figyeld meg a kinyomtatott papiron a súlyát jobb első, bal első, jobb hátsó, bal hátsó- súlyát megadja a gép. elvileg. ebből megtudod állapítani hogy milyen a súlyeloszlása a gépnek.
Előzmény: SzaboZE (504)
LADA Creative Commons License 2002.01.08 0 0 507
se futoműves se szerelő nem vagyok, nyíregyházán voltam szervizben (ahol szuzukit árulnak és szervizelik) és ott beszélgettem a szerelővel és az mondta gondolom mért már egy párat és ez a tapasztalat.

ha a szervó kicsi attól még egy fék foghat jól, ha kicsi akkor a rásegités kisebb és jobban kell nyomni a pedált, de úgy is irhattam volna hogy sokkal nehezebb nyomni a pedált mint ha nagyobb szervó lenne benne.

és még arra is rákérdeztem hogy van egy ilyen érték hogy pl.: 8,9 m/s2 (s2=szekundum négyzet)
ez mit jelent? mert azt tudom hogy ez pl.: ladánál kisebb. (én arra gondoltam hogy a lassulást méri a gép) de a szerelő azt mondta hogy az a tapadás.- szerintem ez hülyeség mert tapadni a futó felület tud és az meg a gumi méretétől függ. de lehet hogy neki van igaza.

Előzmény: szipusz2 (501)
w610 Creative Commons License 2002.01.08 0 0 506
Helló,
Még mindig eladó 4 db 175/60 R13-as Yokohama A509-es gumi szélesítell Suzu keréktárcsán. A gumik 90%-osak, kegyetlen kanyarstabilitás! Ha érdekel írj mailt.
Üdv, Peti.
tere Creative Commons License 2002.01.08 0 0 505
>>OFF

HANGSUGÁRZÓK:

-névleges teljesítmény: amivel a hangsugárzót huzamosabb ideig meghajthatod és károsodás nélkül elviseli.
Pl. 1kHz-es szinuszjellel, 100W-tal a 100W-os hangsugárzót.

-zenei (vagy pillanatnyi) teljesítmény: amit a hangsugárzó impulzusszerűen elvisel.
Pl. erős tuc-tuc esetén a tucc-ok lehet, hogy egy 100W-os rendszer esetén akár 400W-os pillanatnyi teljesítménnyel hajtják a hangsugárzót.

Megjegyzés:
Az olcsó hangszórók esetén kb. az eladhatóság miatt ráírt teljesítmény felével kell számolni. A drágábbak (pl. Magnat) esetén igaz a ráírt adat.
Soha nem a zenei teljesítménnyel kell számolni, hanem a névlegessel.
Pl. 100W-os végfokhoz nem 100W-os zenei, hanem 100W-os névleges (nominal) teljesítményű hangsugárzót kell venni.
>>ON

SzaboZE Creative Commons License 2002.01.08 0 0 504
Hali!

LADA: lehet hogy egynegyed a hátsó fékerő, de ha egy picit utánagondolsz, a suzuki súlyeloszlása is kb ilyen arányban oszlik meg (na jó nagyon durván nézve, de nem 50-50!), könnyű a segge mint állat! Ahhoz hogy állóra fékezd a kereket elég, de valóban művészet megállni nagy sebességről. Talán ha picit jobb lenne a súlyeloszlás+normálisabb futómű lenne.

Sedan 1.6

Meglett, kiprószáltam. Ami mindig megdöbbent a suzynál beesik a kuplung, féket nyomni köll mint állat. (Nekem a kuplungnak jóval erősebb az ellentartó ereje, nemtom más tipusnál még hogyvan) Megy türhetően, nyomatékossabb mint az 1.3. Azért érezni rajta az olcsóbb cuccokat, noha ez manager (full-A/C). Szerintem ideális városi célra, autópályán is lehet vele menni, de a stabilitás továbbra is gond nagy sebességnél.
Váltó ok, egy hangyafüttyinyit lehetne pontosabb. Szóval teccik, ha nem lenne autóm beleszeretek :)

SzaboZE

Előzmény: LADA (500)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!